extra moeilijkheidsgraadquote:Op maandag 16 juli 2007 23:23 schreef qonmann het volgende:
ik heb een vergrootglas nodig....
Jammer voor je,anders had jij nu een foto kunnen plaatsenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:18 schreef Grumpey het volgende:
ja die wilde ik ook, maar toen was ie al ingenomen
Het is de bouw van deze straat,maar dit noemen ze Nieuw-Zuidquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:09 schreef Grumpey het volgende:
gerrit van der veenstraat?
neej, ook oud-zuid is dat. En zuidelijker dan oud-zuid, onder zuider-amstelkanaal, ligt zuideramstel. Nieuw-zuid ken ik niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:29 schreef vronie het volgende:
[..]
Het is de bouw van deze straat,maar dit noemen ze Nieuw-Zuid![]()
Ik heb me rot gezocht,maar kan hier niet uitkomenquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:38 schreef Grumpey het volgende:
[..]
neej, ook oud-zuid is dat. En zuidelijker dan oud-zuid, onder zuider-amstelkanaal, ligt zuideramstel. Nieuw-zuid ken ik niet.
mja, maar het is geen 100 mtr ofzoquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:55 schreef vronie het volgende:
In de buurt van de Minervalaan?
dan moet je maar niet meedoenquote:Op zondag 29 juli 2007 16:51 schreef qonmann het volgende:
Geen idee wat de lol van deze quiz is
nee, het is nog steeds meer in de buurt van het Minervaplein dan de rivierenbuurtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:11 schreef vronie het volgende:
Rivierenbuurt?
Ik geef het op hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:56 schreef osho het volgende:
[..]
nee, het is nog steeds meer in de buurt van het Minervaplein dan de rivierenbuurt
blijkbaar erg verborgen stukje Amsterdamquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:50 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik geef het op hoor![]()
Jouw afbeelding staat al 2 weken.
Volgens mij ook... Rembrand Tower op de achtergrond... lekker weer trouwensquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef Grumpey het volgende:
weespertrekvaart?
Weet zelf ook niet zeker of dat sowieso zo heet, en al helemaal niet of het hem is
Ja, klopt volgensmij..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef MrHoodigan het volgende:
Misschien dan toch Transvaalkade?
Dank je, mijn fotoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:09 schreef qonmann het volgende:
Gelukkig posten de mensen geen bakstenen meer maar gewoon een straat![]()
Mooie foto trouwens
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:19 schreef Roi het volgende:
[..]
Dank je, mijn foto.
Antwoord is trouwens Steve Bikoplein![]()
Mwah, alleen als je daar elke week bij de Dekamarkt je boodschappen doetquote:
Nope. Maar het is wel Amsterdamse school.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef Grumpey het volgende:
is dat 'het schip'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |