Ik eet hier dus ook weer broodquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:24 schreef Cuckoo het volgende:
@ Goover: dat ziet er goed uit man! Beter dan die droge sneetjes brood van mij![]()
K ook niet maar vond m via google op ''varken''. Denk dat het een stelletje varkens zijn, smeerdonders oid en dat Moslims het kunnen inkleurenquote:
ooh ja dat is het hem denk ikquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:29 schreef Goover het volgende:
Was een varken geen heilig beest voor hun?
Ik ga maar geen foto's van mn eten, dan verklaren ze me vast voor gek!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik eet hier dus ook weer broodMaar mijn vorige stage "Deutsche menu's jah!"
Whehe, je post wat en je weet zelf niet wat het betekendquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ook niet maar vond m via google op ''varken''. Denk dat het een stelletje varkens zijn, smeerdonders oid en dat Moslims het kunnen inkleuren![]()
whehehehehequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Whehe, je post wat en je weet zelf niet wat het betekend![]()
![]()
Die user foto van je verpest allesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehehehehe
Tuurlijk, moet toch beetje stoer overkomen![]()
Ik zat daar in een kantine voor een bedrijf van 3.500 man.. dus viel niet zo opquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga maar geen foto's van mn eten, dan verklaren ze me vast voor gek!
Wattan? BogArde is toch de man?!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die user foto van je verpest alles![]()
Wij eten met zn 6...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zat daar in een kantine voor een bedrijf van 3.500 man.. dus viel niet zo op
Mag t van mij wel proberen voor een jaar met prestatiecontract met een optie (mocht hij goed presteren) 2 jaar kan tekeken. Sta nu niet gelijk te springen om hem (behalve nostalgische gedachten enzeauquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:36 schreef Houniet het volgende:
@ Roy, Patrick moet terug komen [afbeelding]
quote:
zijn boek gelezenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Heb zijn biografie gelezen, wat een kerel. Hij wou iedereen op de bek timmeren!
Best betaalde bankzitterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Heb zijn biografie gelezen, wat een kerel. Hij wou iedereen op de bek timmeren!
Jah, mooie anekdotes en verhalenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
zijn boek gelezen? is het een aanrader.. heb het nooit gekocht
niet bij ons toenquote:
die heb ik ook nooit gekocht.. ik neem nooit echt de tijd om een boek te lezenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah, mooie anekdotes en verhalen! Zeker aanradertje
![]()
Die van Pat vond ik minder!
Gozert is ook respectloos behandeld bij Chelseaquote:
Hij leek wel een stagiair... die zit ook altijd een stoel warm te houden..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gozert is ook respectloos behandeld bij Chelsea![]()
Ik ook normaal niet. Heb t maar tijdens de vakantie gelezen (tijdens de reis enzo)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
die heb ik ook nooit gekocht.. ik neem nooit echt de tijd om een boek te lezen
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij leek wel een stagiair... die zit ook altijd een stoel warm te houden..![]()
Spammert!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie net dat ik gisteren 102 posts heb gemaakt... behoorlijk productief dagje... op FOK!
En dat is het, gekkenwerk!quote:
Maar die Biogarde kreeg wel ff 50.000 Euro in de WEEK om die stoel warm te houden en om af en toe met het 2e mee te trainen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij leek wel een stagiair... die zit ook altijd een stoel warm te houden..![]()
2e vaak geen eens. Bij een of ander jeugdteamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Maar die Biogarde kreeg wel ff 50.000 Euro in de WEEK om die stoel warm te houden en om af en toe met het 2e mee te trainen.Daarnaast zat ie meer in Amsterdam dan in London.
gister gedaan. waren geen vrouwen dit keerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En dat is het, gekkenwerk!
Vnaaf weer zwemmen en de playah uithangen?
Hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
2e vaak geen eens. Bij een of ander jeugdteam!
Typisch geval van:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
gister gedaan. waren geen vrouwen dit keer
vanavond tot 2100 "werken"
link? ik raak hem steeds kwijtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie net dat ik gisteren 102 posts heb gemaakt... behoorlijk productief dagje... op FOK!
Uhuquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:54 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
HahaNog lager zelfs!
![]()
*Cuckoo denkt: verdiende ik maak zoveel![]()
Wel beschaafde foto's aubquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:57 schreef Bootje84 het volgende:
kunnen we niet weer de "foto-onderschrift" wedstrijd doen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:57 schreef Bootje84 het volgende:
kunnen we niet weer de "foto-onderschrift" wedstrijd doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |