abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51784270
Dat wel maar Kluivert won de Champions League en speelde bij AC Milan terwijl Ruud nog bij FC Den Bosch bezig was. Zijn beste tijd begon en eindigde eerder
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:09:12 #102
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51784315
En nou wil hij gewoon lekekr voetballen. Laat hem.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:10:48 #103
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51784368
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En nou wil hij gewoon lekekr voetballen. Laat hem.
Ja het kan mij ook niet veel boeien maar er zijn toch wel wat betere teams die hem willen hebben en waar hij aan spelen toe komt?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:17:25 #104
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51784592
Blijkbaar niet dus. Hij heeft het stempel blessuregevoelig te zijn en heetf een hele tijd weinig laten zien.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:22:00 #105
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51784733
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef DrDentz het volgende:
Dat wel maar Kluivert won de Champions League en speelde bij AC Milan terwijl Ruud nog bij FC Den Bosch bezig was. Zijn beste tijd begon en eindigde eerder
Deels natuurlijk door een aantal zaken uit z'n privé-leven, maar voornamelijk als gevolg van de fysieke ongemakken van de laatste 4-5 jaar. Zonder die fysieke problemen zou Patrick Kluivert nog steeds bij een topclub (goed voor halve finale CL) en in de spits bij het Nederlands Elftal spelen.

Sheffield is (los van de stad) een hele mooie club om te spelen en met het niveau valt het ook nog wel mee hoor.. Speelden 2-2 tegen SC Heerenveen en 1-1 tegen FC Groningen in de voorbereiding. Nu was die eerste een drama-partij, maar er zit zeker wel voetbal in die spelers. Mits Kluivert fit blijft zou het zo maar weer eens een opstapje naar het hoogste niveau kunnen blijken.

Overigens, 't is niet realistisch maar ik zou de combinatie Patrick Kluivert-Afonso Alves wel héél erg gaaf vinden bij SC Heerenveen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:39:53 #106
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51785322
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Deels natuurlijk door een aantal zaken uit z'n privé-leven, maar voornamelijk als gevolg van de fysieke ongemakken van de laatste 4-5 jaar. Zonder die fysieke problemen zou Patrick Kluivert nog steeds bij een topclub (goed voor halve finale CL) en in de spits bij het Nederlands Elftal spelen.

Sheffield is (los van de stad) een hele mooie club om te spelen en met het niveau valt het ook nog wel mee hoor.. Speelden 2-2 tegen SC Heerenveen en 1-1 tegen FC Groningen in de voorbereiding. Nu was die eerste een drama-partij, maar er zit zeker wel voetbal in die spelers. Mits Kluivert fit blijft zou het zo maar weer eens een opstapje naar het hoogste niveau kunnen blijken.

Overigens, 't is niet realistisch maar ik zou de combinatie Patrick Kluivert-Afonso Alves wel héél erg gaaf vinden bij SC Heerenveen
Omg, Kluivert - Alves
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:53:40 #107
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51814167
quote:
Kluivert wijst Sheffield Wednesday af

Patrick Kluivert zal niet naar Sheffield Wednesday verkassen. De club had de 31-jarige aanvaller een stage aangeboden, maar Kluivert heeft besloten om niet op dat aanbod in te gaan. "Ik ben vereerd met de interesse, maar een overgang naar Sheffield Wednesday past niet in mijn toekomstplannen", zegt de topscorer aller tijden van Oranje.

Kluivert is op zoek naar een nieuwe werkgever sinds PSV hem in mei liet weten dat hij niet in aanmerking kwam voor een nieuw contract. In Eindhoven verscheen de voormalig spits van Ajax, AC Milan, Barcelona, Newcastle United en Valencia zestien keer binnen de krijtlijnen. Echt overtuigen kon hij nimmer.

Sheffield Wednesday-trainer Brian Laws had goede hoop dat Kluivert naar Engeland zou trekken. "De speler heeft aangegeven geïnteresseerd te zijn", beweerde de oefenmeester op de officiële website van The Owls. Niets blijkt echter minder waar. "Ik wacht rustig af", aldus Kluivert, die zegt meerdere aanbiedingen op zak te hebben. "Mijn zaakwaarnemer legt alles naast elkaar, waarna ik een beslissing zal nemen."
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:59:05 #108
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51814342
Ik kan me niet voorstellen dat hij nog zal renderen bij een beetje club. PSV leek me toch wel zijn laatste kans. De VS (beetje met Waterreus ballen) of het midden oosten lijken me voor hem momenteel het meest voor de hand liggend.
pi_51826142
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 12:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Past niet in zijn toekomstplannen ?! waar liggen die toekomstplannen bij hem dan? Buiten het veld neem ik aan
  FOK!fotograaf woensdag 25 juli 2007 @ 18:30:10 #110
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_51826397
Ik denk dat hij in gaat op de het zo'n advertentie om rijschoolhouder te worden.

Als hij slim is gaat hij nog ergens in Quatar oid zijn zakkenvullen. En dan lekker rentenieren.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_51828392
Ik snap hem echt niet. Als mens valt hij eigenlijk door de mand hier. Waar al zijn tijdgenoten afbouwen bij PSV, Ajax of Feyenoord (of gewoon nog op het allerhoogste niveau acteren), blijft hij maar aanmodderen en voor het geld kiezen. Gevolg is wel dat hij al 5jaar lang stilstaat, zijn gezin van hot naar her laat verhuizen, en dat alles om een gespekte bankrekening te krijgen. Als hij een echte vent was ging hij ipv Urzaiz naar Ajax. Alleen al zijn aanwezigheid zou de club veel goed doen. Kijk bv hoe hij Affelay beter heeft gemaakt vorig jaar. Zijn hart klopt echt niet voor ajax of barca, enkel voor geld en roem. Mafkees, als je het dan echt goed wil doen, ga dan idd naar Quatar en vang miljoenen en ga daarna lekker met de boertjes herinneringen ophalen!

Hij was altijd een van mijn helden, maar heeft de afgelopen seizoen flink afgedaan
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:50:05 #112
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51828941
HAHAHA. Wat ben jij blind zeg.
Hij kiest juist niet voor geld. Zijn leeftijdsgenoeten bouwen af bij ajax, psv ef feyenoord. Ik heb nieuws voor je:
DIE CLUBS WILLEN KLUIVERT NIET!!!
Denk jij nou echt dat een club als Sheffield meer kan bieden dan Ajax? Naieveling. Hij kiest juist niet voor het geld, maar hij wil een club waar hij speelt en zelfs bij Sheffield is dat triest genoeg niet het geval....
pi_51830490
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
HAHAHA. Wat ben jij blind zeg.
Hij kiest juist niet voor geld. Zijn leeftijdsgenoeten bouwen af bij ajax, psv ef feyenoord. Ik heb nieuws voor je:
DIE CLUBS WILLEN KLUIVERT NIET!!!
Denk jij nou echt dat een club als Sheffield meer kan bieden dan Ajax? Naieveling. Hij kiest juist niet voor het geld, maar hij wil een club waar hij speelt en zelfs bij Sheffield is dat triest genoeg niet het geval....
Jongen, hij had al veel eerder naar Ajax gemoeten, die hebben hem toentertijd ook gepolst, maar toen wou die niet.
pi_51844571
Wanneer is toentertijd dan? Toen hij naar PSV ging, of daarvoor?
Plus: Dat verandert niks aan het feit dat hij nu op zoek gata naar andere clubs. Kom nou eens terug op je bewering dat hij voor het geld kiest. Als hij werkelijk voor het geld had gekozen was hij na Valencia al naar Qatar gegaan.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:34:06 #115
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51845423
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:33 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap hem echt niet. Als mens valt hij eigenlijk door de mand hier. Waar al zijn tijdgenoten afbouwen bij PSV, Ajax of Feyenoord (of gewoon nog op het allerhoogste niveau acteren), blijft hij maar aanmodderen en voor het geld kiezen. Gevolg is wel dat hij al 5jaar lang stilstaat, zijn gezin van hot naar her laat verhuizen, en dat alles om een gespekte bankrekening te krijgen. Als hij een echte vent was ging hij ipv Urzaiz naar Ajax. Alleen al zijn aanwezigheid zou de club veel goed doen. Kijk bv hoe hij Affelay beter heeft gemaakt vorig jaar. Zijn hart klopt echt niet voor ajax of barca, enkel voor geld en roem. Mafkees, als je het dan echt goed wil doen, ga dan idd naar Quatar en vang miljoenen en ga daarna lekker met de boertjes herinneringen ophalen!

Hij was altijd een van mijn helden, maar heeft de afgelopen seizoen flink afgedaan
Hij heeft Affelay beter gemaakt? Leg uit.
pi_51846061
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:36 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Jongen, hij had al veel eerder naar Ajax gemoeten, die hebben hem toentertijd ook gepolst, maar toen wou die niet.
En toen kluivert niet wou werd huntelaar gekocht.En volgens mij hebben jullie daar toch wel wat meer aan gehad dan je aan kluivert zou hebben gehad.
Maar Kluivert zou toch best nu terug naar Ajax kunnen gaan, als pinchhitter?Volgens mij wil hij wel, maar zien ze het bij Ajax niet zo zitten.
pi_51872216
Affelay heeft na twee goals van hem gezegd, nadat hij Kluivert langs de zijlijn in de armen was gesproken - gay - dat hij van Kluivert had geleerd met zijn binnenkant te schieten of anders weg te draaien

Toentertijd, uhm, ik dacht inderdaad toen hij van Newcastle naar Valencia ging. Toen toonde ajax interesse maar koos hij voor Valencia.

Verder loop ik uit frustratie over mijn jeugdheld een beetje uit mijn nek te lullen, dus het kan best zijn dat niet alles klopt.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:57:04 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51880544
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51880657
Hoe kom je eraan
AFC AJAX
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:04:31 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51880736
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 11:01 schreef BonJovi het volgende:
Hoe kom je eraan
http://www.telegraaf.nl//(...)ling_jp_2100351g.jpg
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:04:47 #121
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51880744
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:13:58 #122
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51881017
Schijnt dat Patrick Kluivert zijn voetballoopbaan heeft beëindigd en samen met Gerard Joling de hoofdrol krijgt in de verfilming van Sjors en Sjimmie, best een onverwachte move!

pi_52416225
Bij Vitesse?
quote:
Vitesse staat op het punt om Patrick Kluivert aan de selectie toe te voegen. De aanvaller heeft al enkele gesprekken met de Arnhemmers achter de rug. Beide partijen hebben inmiddels een mondeling akkoord. (Voetbalzone.nl)
pi_52416520
Opvallend
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:28:49 #125
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52417349
Zeker had niet gedacht dat ie nog in Nederland aan de bak zou komen/willen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_52417408
Wordt niks daar, in Arnhem.
pi_52417452
speelt ie weer 10 wedstrijden en dan is het schluss.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:41:02 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52417687
Beter houdt hij de eer aan zichzelf en gaat hij lekker rentenieren.
pi_52417893
Kan die samen met dikke Theo naar de snackbar
pi_52417909
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:48 schreef DrDentz het volgende:
Kan die samen met dikke Theo naar de snackbar
pi_52417992
Triest als je het vergelijkt met Van Nistelrooij nu. Even oud, maar Ruud is hem ruimschoots voorbij gestreeft in bereikte carrière.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52418104
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
zo te zien heeft vitesse niet alleen nieuwe spit, maar ook een nieuwe mandekker.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:56:38 #133
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52418158
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:51 schreef RayMania het volgende:
Triest als je het vergelijkt met Van Nistelrooij nu. Even oud, maar Ruud is hem ruimschoots voorbij gestreeft in bereikte carrière.
Op zich wel een verfilming waard, Patrick Kluivert had zijn top al bereikt toen Ruud van Nistelrooij nog in de eerste divisie speelde. Daarna is Van Nistelrooij geklommen naar de top, terwijl Kluivert steeds meer afgleed.

En dat te bedenken dat ze exact even oud zijn!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:16:36 #134
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52418755
Vitesse vind ik best een aardige club nog. Al had ik het niet zo 123 verwacht.

Ik vind het nog wel een bezoekje Arnhem waard ook
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:19:51 #135
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52418841
Overigens die vergelijking tussen v Nistelrooy en Kluivert...daarin staat Kluivert nog gewoon 'voor' als je het mij vraagt.
Vanaf AC Milan t/m Barca heeft Kluivert 7/8 jaar aan de absolute top gestaan.
Van Nistelrooy zit pas op 6 seizoenen en ik denk niet dat hij over een jaar nog op een basisplaatsje bij Real kan rekenen.

Het is net als met wielrenners. Komt je carriere pas later op gang dan eindigt je top ook wat later. Na een bepaalde tijd topniveau zijn spelers vaak gewoon 'op'.

[ Bericht 11% gewijzigd door PLAE@ op 16-08-2007 12:25:59 ]
pi_52419063
Inderdaad. wat een gebash op Kluivert. Ik word daar zo moe van. Laat die gast lekker ballen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:35:38 #137
168255 J.Herrer
pi_52419394
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef PLAE@ het volgende:
Overigens die vergelijking tussen v Nistelrooy en Kluivert...daarin staat Kluivert nog gewoon 'voor' als je het mij vraagt.
Van Nistelrooy zit pas op 6 seizoenen en ik denk niet dat hij over een jaar nog op een basisplaatsje bij Real kan rekenen.

Het is net als met wielrenners. Komt je carriere pas later op gang dan eindigt je top ook wat later. Na een bepaalde tijd topniveau zijn spelers vaak gewoon 'op'.
Idd
Toen Kluivert op zijn 17e of 18e de CL won, zat van Nistelrooy nog bij Den Bosch te ballen

Ruud's carriere begon pas eigenlijk toen hij naar Manchester ging, Kluivert's carriere begon al meteen bij zijn doorbraak, die mindere jaren die hij nu heeft had van Nistelrooy aan het begin van zijn carriere.
Pas bij Heerenveen begon hij echt met scoren en bij PSV bouwde hij zijn reputatie op

En dan nog, vier mindere jaren bij Barcelona, Valencia, Newcastle en PSV is nog altijd beter dan 3 jaar Den Bosch en 1 jaar Heerenveen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_52420377
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef PLAE@ het volgende:

Absoluut oneens. Kluivert heeft met Ajax de Cl gewonnen en dat is uniek. Maar het laatste seizoen bij Barcelona en de jaren daarna bij Newcastle, Valencia en PSV heeft hij gewoon bar weinig laten zien. In 330 duels maakte hij 145 goals. Van Nistelrooij heeft bij evenzoveel topclubs gespeeld, is topscorer geworden van zowel de Engelse, de Spaanse en de Nederlandse competitie. In 356 duels maakte hij 212 doelpunten. Een fitte Ruud is een zekerheidje.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52420458
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:35 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Idd
Toen Kluivert op zijn 17e of 18e de CL won, zat van Nistelrooy nog bij Den Bosch te ballen

Ruud's carriere begon pas eigenlijk toen hij naar Manchester ging, Kluivert's carriere begon al meteen bij zijn doorbraak, die mindere jaren die hij nu heeft had van Nistelrooy aan het begin van zijn carriere.
Pas bij Heerenveen begon hij echt met scoren en bij PSV bouwde hij zijn reputatie op

En dan nog, vier mindere jaren bij Barcelona, Valencia, Newcastle en PSV is nog altijd beter dan 3 jaar Den Bosch en 1 jaar Heerenveen
Klopt. Kluivert is ook de betere voetballer, maar dankzij zijn mentaliteit is Ruud gekomen waar hij nu staat.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52420485
Kluivert heeft een CL, en Ruud niet. En toch zou ik voor Ruuds carriere kiezen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52420503
Kluivert was een geweldige spits, topscorer aller tijden voor het Nederlands elftal zegt genoeg

en Ruud is ook een van de beste spitsen van de wereld nu zegt ook genoeg toch
AFC AJAX
pi_52422635
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:55 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

zo te zien heeft vitesse niet alleen nieuwe spit, maar ook een nieuwe mandekker.
pi_52430456
Wordt wel z'n vijfde club in vijf jaar dan

Toch zie ik hem eerder Cocu achterna gaan

[ Bericht 39% gewijzigd door DrDentz op 16-08-2007 19:09:06 ]
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:12:09 #144
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52430712
Wordt niks bij Vitesse. Hij moet gewoon nog een paar jaar naar een oliestaatje of niks.
pi_52430730
Volgens vitesse.nl is Kluivert NIET in beeld als nieuwe spits voor Vitesse.
pi_52430788
ok Aad de Mos
AFC AJAX
pi_52430882
Hoeveel pijn zou het eigenlijk doen als je een hele transferperiode niet genoemd wordt, en als je dan toch ineens genoemd wordt - bij nota bene Vitesse - deze club niet weet hoe snel ze moeten verklaren dat hij volstrekt niet in beeld is en alle geruchten klinkklare onzin zijn.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:22:21 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52431006
pi_52431138
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
Volgens vitesse.nl is Kluivert NIET in beeld als nieuwe spits voor Vitesse.
Bericht kwam ook van voetbalzone af. Dan weet je meteen dat maar een of andere debiel t verzonnen heeft.
pi_52431231
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:15 schreef mcyodogg het volgende:
Kluivert heeft een CL, en Ruud niet. En toch zou ik voor Ruuds carriere kiezen.
en ruud kan nog altijd de cl winnen
pi_52431254
topscorer van HOlland moet hij nog werken
AFC AJAX
pi_52431347
Dit gaat een enkeltje quatar worden
Het blijft behelpen
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:36:06 #153
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52431354
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:31 schreef BonJovi het volgende:
topscorer van HOlland moet hij nog werken
?
pi_52431373
topscorer van Holland moet Van Nistelrooy nog worden bedoelde ik
AFC AJAX
pi_52431615
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:36 schreef BonJovi het volgende:
topscorer van Holland moet Van Nistelrooy nog worden bedoelde ik
Als hij er geen jaar uit was geweest dan was hij aardig in de buurt geweest met zijn doeltreffendheid
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 08:40:58 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52442510
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef DIGGER het volgende:
Hoeveel pijn zou het eigenlijk doen als je een hele transferperiode niet genoemd wordt, en als je dan toch ineens genoemd wordt - bij nota bene Vitesse - deze club niet weet hoe snel ze moeten verklaren dat hij volstrekt niet in beeld is en alle geruchten klinkklare onzin zijn.
Hij had de eer allang aan zichzelf moeten houden, gewoon lekker gaan rentenieren in Spanje ofzo.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:32:56 #157
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_52443152
Al Jazeera?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_52443367
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 08:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij had de eer allang aan zichzelf moeten houden, gewoon lekker gaan rentenieren in Spanje ofzo.
Ik had hem graag nog een jaartje bij Ajax gezien, als pinchitter.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:46:10 #159
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52443433
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik had hem graag nog een jaartje bij Ajax gezien, als pinchitter.
Vorig jaar (op basis van een prestatiecontract), niet na een mislukt seizoen bij PSV.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:49:24 #160
188153 msg2me
gratis smsen? www.msg2me.nl
pi_52443492
waar hangt die nu eigenlijk uit?
Wil je gratis smsen? meld je dan aan bij www.msg2me.nl
1 gratis sms per dag! Gratis sms verdienen!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:51:21 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52443530
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:49 schreef msg2me het volgende:
waar hangt die nu eigenlijk uit?
Ergens in Spanje, mooie villa met zwembad:

vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:52:37 #162
188153 msg2me
gratis smsen? www.msg2me.nl
pi_52443560
lol
Wil je gratis smsen? meld je dan aan bij www.msg2me.nl
1 gratis sms per dag! Gratis sms verdienen!
pi_52444229
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vorig jaar (op basis van een prestatiecontract), niet na een mislukt seizoen bij PSV.
Ook dit jaar had ik hem er graag bij gehad. Uiteraard wel op basis van een prestatiecontract.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:02:31 #164
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_52444931
quote:
Topic: Patrick Kluivert #12: Waar beeindigt hij zijn carriere?
In't gevang?
Lijepa li si !
pi_52468613
Heeft ie al getekend?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52690692
Wat wordt het nou? Kluif laat ons niet langer in spanning!
pi_52693594
Kluivert, die zouden ze alsnog een kans moeten geven om eens een jaartje in een of ander gevangenis elftal mee te mogen ballen!
pi_52693625
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 08:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Yup, eigenlijk een jaar of 2 geleden al...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:21:25 #169
168255 J.Herrer
pi_52693694
Ik denk ergens in Dubai ofzo, waar Cocu ook speelt
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_52694297
En hij neemt Michael Reiziger mee naar Dubai.. zou me niks verbazen
pi_52694334
Hij mag wel opschieten, nog 5 dagen.

Of mag hij altijd gewoon een contract tekenen omdat hij geen club heeft?
pi_52694395
Dat laatste.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52694558
Kluivert eindigt vast wel ergens in Dubai. Samen met Lindenbergh en Reiziger klaverjassen.
pi_52701968
Ik denk dat John de Wolf hem naar Türkiyemspor gaat halen ofzo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52702051
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:53 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat John de Wolf hem naar Türkiyemspor gaat halen ofzo.
Zeker weten ?
pi_52708837
Ik zou graag zien dat hij naar Ajax gaat, maar ik ben dan ook geen Ajacied.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52708943
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou graag zien dat hij naar Ajax gaat, maar ik ben dan ook geen Ajacied.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_52714769
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hij mag wel opschieten, nog 5 dagen.

Of mag hij altijd gewoon een contract tekenen omdat hij geen club heeft?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 augustus 2007 @ 00:14:30 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52714804
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:09 schreef RayMania het volgende:
Kluivert eindigt vast wel ergens in Dubai. Samen met Lindenbergh en Reiziger klaverjassen.
Die pokeren ook al tegenwoordig hoor
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52754029
Hij traint in elk geval gezellig mee met Jong Ajax de komende tijd!
quote:
Kluivert traint tijdelijk weer mee bij Ajax

28/8/2007 14:25

In afwachting van een nieuwe club traint Patrick Kluivert sinds vandaag mee met Jong Ajax. De spits zit zonder club, nadat PSV zijn contract niet verlengde.
'Het voelt heerlijk weer bij Ajax te zijn', zei de topscorer aller tijden van het Nederlands elftal (veertig goals in 79 interlands), na zijn eerste training sinds het seizoen 1996/97 in Amsterdam tegen De Telegraaf. 'Dit is m'n debuut voor Jong Ajax, na de A1 ben ik gelijk naar het eerste gegaan.'

Tijdens de training onder leiding van Adrie Koster en Aron Winter, maakte Kluivert (31) een fitte indruk. 'Het ging wel lekker, ja.' De Amsterdammer is clubloos sinds zijn mislukte verblijf bij PSV. Voor de Eindhovense club maakte hij slechts drie doelpunten in zestien duels.

'Ik heb een aantal aanbiedingen gehad waarbij het geld wél, maar mijn gevoel niet goed was. Ik wacht op de club die bij me past.'

De laatste tijd werkte de voormalige speler van Ajax, AC Milan, Barcelona, Newcastle United, Valencia en PSV zich in het zweet in een sportschool. 'Mijn basisconditie is goed, maar een voetbalconditie is toch wat anders. Daarom heb ik Ajax gevraagd mee te mogen trainen met het tweede. Het is ontzettend lekker weer met de bal aan de slag te gaan.'
www.thuisuiteten.nl
pi_52773858
Ik denk dat we Patje niet meer zullen zien.
Er zijn weing mensen die zo consequent aan de ondergang van hun cariere hebben gewerkt als Patje.

Naast zijn onverschuldete manke benen, heeft patje zo ongeveer de reputatie van precies die kerel die je niet in je kleeedkamer wilt hebben zitten. Zijn rendement is zo ontiegelijk laag, dat geen club patje het salaris gaat betalen waar patje meent recht op te hebben.

Patje , hou de eer aan jezelf. Geld zul je wel niet meer nodig hebben ( alhoewel je het type bent wat wel eens heel snel los zou kunnen gaan)
pi_52774223
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 09:56 schreef CANARIS het volgende:
Ik denk dat we Patje niet meer zullen zien.
Er zijn weing mensen die zo consequent aan de ondergang van hun cariere hebben gewerkt als Patje.

Naast zijn onverschuldete manke benen, heeft patje zo ongeveer de reputatie van precies die kerel die je niet in je kleeedkamer wilt hebben zitten. Zijn rendement is zo ontiegelijk laag, dat geen club patje het salaris gaat betalen waar patje meent recht op te hebben.

Patje , hou de eer aan jezelf. Geld zul je wel niet meer nodig hebben ( alhoewel je het type bent wat wel eens heel snel los zou kunnen gaan)
Tja... Rendement, nog steeds niet slecht zelfs na zn slechte jaren.

Seizoen wedstrijden Doelpunten
1994/95 25 18
1995/96 28 15
1996/97 17 6
1997/98 27 6
1998/99 35 15
1999/00 26 15
2000/01 31 18
2001/02 33 18
2002/03 36 16
2003/04 21 8
2004/05 25 6
2005/06 10 1
2006/07 16 3
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:52:29 #183
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52775086
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:15 schreef Longmen het volgende:
2006/07 16 3
Onbegrijpelijk dat ze in Amsterdam Urzaíz halen. Die paar invalbeurten had Kluivert ook wel gered met zijn knie. Daarbij haal je een dosis ervaring binnen die bekend is met het systeem dat gespeeld wordt. Iemand waar de jonge spelers naar opkijken en Nederlands sprekend. Typerend voor de club dit beleid, het is immers niet de eerste keer.
pi_52786850
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 10:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat ze in Amsterdam Urzaíz halen. Die paar invalbeurten had Kluivert ook wel gered met zijn knie. Daarbij haal je een dosis ervaring binnen die bekend is met het systeem dat gespeeld wordt. Iemand waar de jonge spelers naar opkijken en Nederlands sprekend. Typerend voor de club dit beleid, het is immers niet de eerste keer.
Helemaal mee eens, helaas
pi_52787050
quote:

[..]

Hey Monkey, ja ben het eens. Van mij mag hij komen.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52801771
quote:

[..]

En dan mooi hem laten optrekken met Urby en Maduro, worden ze een goede prof van die goed op zijn lichaam let en altijd fit is

Dat heeft Kluivert allemaal al aangetoond in zijn carriere
pi_52807874
quote:
Lille in vergevorderd stadium met Kluivert

Lille wil Patrick Kluivert met onmiddellijke ingang aan de selectie toevoegen. Dit meldt het Algemeen Dagblad donderdagmiddag.

De onderhandelingen zouden reeds in een vergevorderd stadium zijn. De nummer twaalf van de Franse competitie hoopt de 31-jarige aanvaller spoedig te kunnen presenteren. De competitiewedstrijd van zaterdag bij Stade Rennes, mocht de transfer doorgaan, lijkt echter nog te vroeg te komen.

De naam van Kluivert werd de afgelopen weken met name met Engelse clubs in verband gebracht. Onder meer Sheffield Wednesday kreeg echter nul op het rekest. De aanvaller, die deze zomer van PSV geen nieuw contract aangeboden kreeg, houdt momenteel zijn conditie op peil bij het tweede elftal van Ajax.
pi_52807917
Als je in Lille woont kan zijn vrouw/vriendin gewoon in Nederland blijven wonen.

Dat is met de auto( ) of TGV wel redelijk te doen
pi_52808792
Lille is toch helemaal niets voor onze Kluivert .
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:42:48 #190
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52809525
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:16 schreef RayMania het volgende:
Maarja wat dan wel? Hij heeft het niveau niet meer voor de top en wil niet naar een oliestaatje.
pi_52810999
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:16 schreef RayMania het volgende:
Best een aardige club hoor.
pi_52811108
Lille, daar mag hij z'n handen voor dichtknijpen. Dat is een leuke club in opkomst!
That's all folks!
pi_52811126
Hij moet bij ons blijven, misschien willen ze daar in Frankrijk El Tanque wel
pi_52812383
Ik vind het zeer netjes dat hij bij ajax mag meetrainen

Zou hij ook contributie betalen?
pi_52815532
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Lille, daar mag hij z'n handen voor dichtknijpen. Dat is een leuke club in opkomst!
Zijn toch juist weer wat aan het afzakken na hun CL-plaatsing enkele jaren terug? Hebben enkele sterkhouders moeten verkopen.... Krijgen ze straks een uitgerangeerde Patje voor terug.
www.thuisuiteten.nl
pi_52815694
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 09:52 schreef msg2me het volgende:
lol
Kutspammer
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_52819591
quote:
Kluivert vindt bij Lille onderdak

Patrick Kluivert is dit seizoen in de Ligue 1 te bewonderen. De aanvaller zette zijn handtekening onder een éénjarig contract bij Lille, dat momenteel twaalfde staat in de Franse competitie.

De oud-speler van onder meer Ajax en PSV heeft de medische keuring al doorstaan. De aanvaller, die deze zomer in Eindhoven geen nieuw contract aangeboden kreeg, hield zijn conditie op peil bij het tweede elftal van Ajax en lijkt daardoor niet wedstrijdfit te zijn voor het competitietreffen van zaterdag bij Stade Rennes.

De topscorer aller tijden van Oranje speelde ook voor AC Milan, Barcelona, Newcastle United en Valencia. De naam van Kluivert werd de afgelopen weken met name met Engelse clubs in verband gebracht. Onder meer Sheffield Wednesday kreeg echter nul op het rekest
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:23:51 #198
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52824793
De website van Lille is opeens ook zwaar van slag en slecht bereikbaar.
pi_52827762
Kun je net zo goed naar Qatar gaan, dan verdien je nog beter ook
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:19:44 #200
106570 hardcorehooligans
No one likes us, but we don&am
pi_52828361
in de goot van de pc hoofdstraat.
they not gonna get us
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: