abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51784270
Dat wel maar Kluivert won de Champions League en speelde bij AC Milan terwijl Ruud nog bij FC Den Bosch bezig was. Zijn beste tijd begon en eindigde eerder
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:09:12 #102
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51784315
En nou wil hij gewoon lekekr voetballen. Laat hem.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:10:48 #103
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51784368
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En nou wil hij gewoon lekekr voetballen. Laat hem.
Ja het kan mij ook niet veel boeien maar er zijn toch wel wat betere teams die hem willen hebben en waar hij aan spelen toe komt?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:17:25 #104
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51784592
Blijkbaar niet dus. Hij heeft het stempel blessuregevoelig te zijn en heetf een hele tijd weinig laten zien.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:22:00 #105
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51784733
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:07 schreef DrDentz het volgende:
Dat wel maar Kluivert won de Champions League en speelde bij AC Milan terwijl Ruud nog bij FC Den Bosch bezig was. Zijn beste tijd begon en eindigde eerder
Deels natuurlijk door een aantal zaken uit z'n privé-leven, maar voornamelijk als gevolg van de fysieke ongemakken van de laatste 4-5 jaar. Zonder die fysieke problemen zou Patrick Kluivert nog steeds bij een topclub (goed voor halve finale CL) en in de spits bij het Nederlands Elftal spelen.

Sheffield is (los van de stad) een hele mooie club om te spelen en met het niveau valt het ook nog wel mee hoor.. Speelden 2-2 tegen SC Heerenveen en 1-1 tegen FC Groningen in de voorbereiding. Nu was die eerste een drama-partij, maar er zit zeker wel voetbal in die spelers. Mits Kluivert fit blijft zou het zo maar weer eens een opstapje naar het hoogste niveau kunnen blijken.

Overigens, 't is niet realistisch maar ik zou de combinatie Patrick Kluivert-Afonso Alves wel héél erg gaaf vinden bij SC Heerenveen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:39:53 #106
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51785322
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Deels natuurlijk door een aantal zaken uit z'n privé-leven, maar voornamelijk als gevolg van de fysieke ongemakken van de laatste 4-5 jaar. Zonder die fysieke problemen zou Patrick Kluivert nog steeds bij een topclub (goed voor halve finale CL) en in de spits bij het Nederlands Elftal spelen.

Sheffield is (los van de stad) een hele mooie club om te spelen en met het niveau valt het ook nog wel mee hoor.. Speelden 2-2 tegen SC Heerenveen en 1-1 tegen FC Groningen in de voorbereiding. Nu was die eerste een drama-partij, maar er zit zeker wel voetbal in die spelers. Mits Kluivert fit blijft zou het zo maar weer eens een opstapje naar het hoogste niveau kunnen blijken.

Overigens, 't is niet realistisch maar ik zou de combinatie Patrick Kluivert-Afonso Alves wel héél erg gaaf vinden bij SC Heerenveen
Omg, Kluivert - Alves
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:53:40 #107
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51814167
quote:
Kluivert wijst Sheffield Wednesday af

Patrick Kluivert zal niet naar Sheffield Wednesday verkassen. De club had de 31-jarige aanvaller een stage aangeboden, maar Kluivert heeft besloten om niet op dat aanbod in te gaan. "Ik ben vereerd met de interesse, maar een overgang naar Sheffield Wednesday past niet in mijn toekomstplannen", zegt de topscorer aller tijden van Oranje.

Kluivert is op zoek naar een nieuwe werkgever sinds PSV hem in mei liet weten dat hij niet in aanmerking kwam voor een nieuw contract. In Eindhoven verscheen de voormalig spits van Ajax, AC Milan, Barcelona, Newcastle United en Valencia zestien keer binnen de krijtlijnen. Echt overtuigen kon hij nimmer.

Sheffield Wednesday-trainer Brian Laws had goede hoop dat Kluivert naar Engeland zou trekken. "De speler heeft aangegeven geïnteresseerd te zijn", beweerde de oefenmeester op de officiële website van The Owls. Niets blijkt echter minder waar. "Ik wacht rustig af", aldus Kluivert, die zegt meerdere aanbiedingen op zak te hebben. "Mijn zaakwaarnemer legt alles naast elkaar, waarna ik een beslissing zal nemen."
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 25 juli 2007 @ 12:59:05 #108
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51814342
Ik kan me niet voorstellen dat hij nog zal renderen bij een beetje club. PSV leek me toch wel zijn laatste kans. De VS (beetje met Waterreus ballen) of het midden oosten lijken me voor hem momenteel het meest voor de hand liggend.
pi_51826142
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 12:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Past niet in zijn toekomstplannen ?! waar liggen die toekomstplannen bij hem dan? Buiten het veld neem ik aan
  FOK!fotograaf woensdag 25 juli 2007 @ 18:30:10 #110
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_51826397
Ik denk dat hij in gaat op de het zo'n advertentie om rijschoolhouder te worden.

Als hij slim is gaat hij nog ergens in Quatar oid zijn zakkenvullen. En dan lekker rentenieren.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_51828392
Ik snap hem echt niet. Als mens valt hij eigenlijk door de mand hier. Waar al zijn tijdgenoten afbouwen bij PSV, Ajax of Feyenoord (of gewoon nog op het allerhoogste niveau acteren), blijft hij maar aanmodderen en voor het geld kiezen. Gevolg is wel dat hij al 5jaar lang stilstaat, zijn gezin van hot naar her laat verhuizen, en dat alles om een gespekte bankrekening te krijgen. Als hij een echte vent was ging hij ipv Urzaiz naar Ajax. Alleen al zijn aanwezigheid zou de club veel goed doen. Kijk bv hoe hij Affelay beter heeft gemaakt vorig jaar. Zijn hart klopt echt niet voor ajax of barca, enkel voor geld en roem. Mafkees, als je het dan echt goed wil doen, ga dan idd naar Quatar en vang miljoenen en ga daarna lekker met de boertjes herinneringen ophalen!

Hij was altijd een van mijn helden, maar heeft de afgelopen seizoen flink afgedaan
  woensdag 25 juli 2007 @ 19:50:05 #112
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51828941
HAHAHA. Wat ben jij blind zeg.
Hij kiest juist niet voor geld. Zijn leeftijdsgenoeten bouwen af bij ajax, psv ef feyenoord. Ik heb nieuws voor je:
DIE CLUBS WILLEN KLUIVERT NIET!!!
Denk jij nou echt dat een club als Sheffield meer kan bieden dan Ajax? Naieveling. Hij kiest juist niet voor het geld, maar hij wil een club waar hij speelt en zelfs bij Sheffield is dat triest genoeg niet het geval....
pi_51830490
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
HAHAHA. Wat ben jij blind zeg.
Hij kiest juist niet voor geld. Zijn leeftijdsgenoeten bouwen af bij ajax, psv ef feyenoord. Ik heb nieuws voor je:
DIE CLUBS WILLEN KLUIVERT NIET!!!
Denk jij nou echt dat een club als Sheffield meer kan bieden dan Ajax? Naieveling. Hij kiest juist niet voor het geld, maar hij wil een club waar hij speelt en zelfs bij Sheffield is dat triest genoeg niet het geval....
Jongen, hij had al veel eerder naar Ajax gemoeten, die hebben hem toentertijd ook gepolst, maar toen wou die niet.
pi_51844571
Wanneer is toentertijd dan? Toen hij naar PSV ging, of daarvoor?
Plus: Dat verandert niks aan het feit dat hij nu op zoek gata naar andere clubs. Kom nou eens terug op je bewering dat hij voor het geld kiest. Als hij werkelijk voor het geld had gekozen was hij na Valencia al naar Qatar gegaan.
  donderdag 26 juli 2007 @ 09:34:06 #115
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51845423
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 19:33 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap hem echt niet. Als mens valt hij eigenlijk door de mand hier. Waar al zijn tijdgenoten afbouwen bij PSV, Ajax of Feyenoord (of gewoon nog op het allerhoogste niveau acteren), blijft hij maar aanmodderen en voor het geld kiezen. Gevolg is wel dat hij al 5jaar lang stilstaat, zijn gezin van hot naar her laat verhuizen, en dat alles om een gespekte bankrekening te krijgen. Als hij een echte vent was ging hij ipv Urzaiz naar Ajax. Alleen al zijn aanwezigheid zou de club veel goed doen. Kijk bv hoe hij Affelay beter heeft gemaakt vorig jaar. Zijn hart klopt echt niet voor ajax of barca, enkel voor geld en roem. Mafkees, als je het dan echt goed wil doen, ga dan idd naar Quatar en vang miljoenen en ga daarna lekker met de boertjes herinneringen ophalen!

Hij was altijd een van mijn helden, maar heeft de afgelopen seizoen flink afgedaan
Hij heeft Affelay beter gemaakt? Leg uit.
pi_51846061
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:36 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Jongen, hij had al veel eerder naar Ajax gemoeten, die hebben hem toentertijd ook gepolst, maar toen wou die niet.
En toen kluivert niet wou werd huntelaar gekocht.En volgens mij hebben jullie daar toch wel wat meer aan gehad dan je aan kluivert zou hebben gehad.
Maar Kluivert zou toch best nu terug naar Ajax kunnen gaan, als pinchhitter?Volgens mij wil hij wel, maar zien ze het bij Ajax niet zo zitten.
pi_51872216
Affelay heeft na twee goals van hem gezegd, nadat hij Kluivert langs de zijlijn in de armen was gesproken - gay - dat hij van Kluivert had geleerd met zijn binnenkant te schieten of anders weg te draaien

Toentertijd, uhm, ik dacht inderdaad toen hij van Newcastle naar Valencia ging. Toen toonde ajax interesse maar koos hij voor Valencia.

Verder loop ik uit frustratie over mijn jeugdheld een beetje uit mijn nek te lullen, dus het kan best zijn dat niet alles klopt.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:57:04 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51880544
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51880657
Hoe kom je eraan
AFC AJAX
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:04:31 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51880736
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 11:01 schreef BonJovi het volgende:
Hoe kom je eraan
http://www.telegraaf.nl//(...)ling_jp_2100351g.jpg
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:04:47 #121
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51880744
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 27 juli 2007 @ 11:13:58 #122
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51881017
Schijnt dat Patrick Kluivert zijn voetballoopbaan heeft beëindigd en samen met Gerard Joling de hoofdrol krijgt in de verfilming van Sjors en Sjimmie, best een onverwachte move!

pi_52416225
Bij Vitesse?
quote:
Vitesse staat op het punt om Patrick Kluivert aan de selectie toe te voegen. De aanvaller heeft al enkele gesprekken met de Arnhemmers achter de rug. Beide partijen hebben inmiddels een mondeling akkoord. (Voetbalzone.nl)
pi_52416520
Opvallend
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:28:49 #125
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52417349
Zeker had niet gedacht dat ie nog in Nederland aan de bak zou komen/willen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')