?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:31 schreef BonJovi het volgende:
topscorer van HOlland moet hij nog werken
Als hij er geen jaar uit was geweest dan was hij aardig in de buurt geweest met zijn doeltreffendheidquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:36 schreef BonJovi het volgende:
topscorer van Holland moet Van Nistelrooy nog worden bedoelde ik
Hij had de eer allang aan zichzelf moeten houden, gewoon lekker gaan rentenieren in Spanje ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef DIGGER het volgende:
Hoeveel pijn zou het eigenlijk doen als je een hele transferperiode niet genoemd wordt, en als je dan toch ineens genoemd wordt - bij nota bene Vitesse - deze club niet weet hoe snel ze moeten verklaren dat hij volstrekt niet in beeld is en alle geruchten klinkklare onzin zijn.
Ik had hem graag nog een jaartje bij Ajax gezien, als pinchitter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij had de eer allang aan zichzelf moeten houden, gewoon lekker gaan rentenieren in Spanje ofzo.
Vorig jaar (op basis van een prestatiecontract), niet na een mislukt seizoen bij PSV.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had hem graag nog een jaartje bij Ajax gezien, als pinchitter.
Ergens in Spanje, mooie villa met zwembad:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:49 schreef msg2me het volgende:
waar hangt die nu eigenlijk uit?
Ook dit jaar had ik hem er graag bij gehad. Uiteraard wel op basis van een prestatiecontract.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vorig jaar (op basis van een prestatiecontract), niet na een mislukt seizoen bij PSV.
Yup, eigenlijk een jaar of 2 geleden al...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij had de eer allang aan zichzelf moeten houden, gewoon lekker gaan rentenieren in Spanje ofzo.
Zeker wetenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:53 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat John de Wolf hem naar Türkiyemspor gaat halen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |