?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:31 schreef BonJovi het volgende:
topscorer van HOlland moet hij nog werken
Als hij er geen jaar uit was geweest dan was hij aardig in de buurt geweest met zijn doeltreffendheidquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:36 schreef BonJovi het volgende:
topscorer van Holland moet Van Nistelrooy nog worden bedoelde ik
Hij had de eer allang aan zichzelf moeten houden, gewoon lekker gaan rentenieren in Spanje ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef DIGGER het volgende:
Hoeveel pijn zou het eigenlijk doen als je een hele transferperiode niet genoemd wordt, en als je dan toch ineens genoemd wordt - bij nota bene Vitesse - deze club niet weet hoe snel ze moeten verklaren dat hij volstrekt niet in beeld is en alle geruchten klinkklare onzin zijn.
Ik had hem graag nog een jaartje bij Ajax gezien, als pinchitter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij had de eer allang aan zichzelf moeten houden, gewoon lekker gaan rentenieren in Spanje ofzo.
Vorig jaar (op basis van een prestatiecontract), niet na een mislukt seizoen bij PSV.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had hem graag nog een jaartje bij Ajax gezien, als pinchitter.
Ergens in Spanje, mooie villa met zwembad:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:49 schreef msg2me het volgende:
waar hangt die nu eigenlijk uit?
Ook dit jaar had ik hem er graag bij gehad. Uiteraard wel op basis van een prestatiecontract.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vorig jaar (op basis van een prestatiecontract), niet na een mislukt seizoen bij PSV.
Yup, eigenlijk een jaar of 2 geleden al...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij had de eer allang aan zichzelf moeten houden, gewoon lekker gaan rentenieren in Spanje ofzo.
Zeker wetenquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:53 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat John de Wolf hem naar Türkiyemspor gaat halen ofzo.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:24 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou graag zien dat hij naar Ajax gaat, maar ik ben dan ook geen Ajacied.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:59 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hij mag wel opschieten, nog 5 dagen.
Of mag hij altijd gewoon een contract tekenen omdat hij geen club heeft?
Die pokeren ook al tegenwoordig hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:09 schreef RayMania het volgende:
Kluivert eindigt vast wel ergens in Dubai. Samen met Lindenbergh en Reiziger klaverjassen.
quote:Kluivert traint tijdelijk weer mee bij Ajax
28/8/2007 14:25
In afwachting van een nieuwe club traint Patrick Kluivert sinds vandaag mee met Jong Ajax. De spits zit zonder club, nadat PSV zijn contract niet verlengde.
'Het voelt heerlijk weer bij Ajax te zijn', zei de topscorer aller tijden van het Nederlands elftal (veertig goals in 79 interlands), na zijn eerste training sinds het seizoen 1996/97 in Amsterdam tegen De Telegraaf. 'Dit is m'n debuut voor Jong Ajax, na de A1 ben ik gelijk naar het eerste gegaan.'
Tijdens de training onder leiding van Adrie Koster en Aron Winter, maakte Kluivert (31) een fitte indruk. 'Het ging wel lekker, ja.' De Amsterdammer is clubloos sinds zijn mislukte verblijf bij PSV. Voor de Eindhovense club maakte hij slechts drie doelpunten in zestien duels.
'Ik heb een aantal aanbiedingen gehad waarbij het geld wél, maar mijn gevoel niet goed was. Ik wacht op de club die bij me past.'
De laatste tijd werkte de voormalige speler van Ajax, AC Milan, Barcelona, Newcastle United, Valencia en PSV zich in het zweet in een sportschool. 'Mijn basisconditie is goed, maar een voetbalconditie is toch wat anders. Daarom heb ik Ajax gevraagd mee te mogen trainen met het tweede. Het is ontzettend lekker weer met de bal aan de slag te gaan.'
Tja... Rendement, nog steeds niet slecht zelfs na zn slechte jaren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:56 schreef CANARIS het volgende:
Ik denk dat we Patje niet meer zullen zien.
Er zijn weing mensen die zo consequent aan de ondergang van hun cariere hebben gewerkt als Patje.
Naast zijn onverschuldete manke benen, heeft patje zo ongeveer de reputatie van precies die kerel die je niet in je kleeedkamer wilt hebben zitten. Zijn rendement is zo ontiegelijk laag, dat geen club patje het salaris gaat betalen waar patje meent recht op te hebben.
Patje , hou de eer aan jezelf. Geld zul je wel niet meer nodig hebben ( alhoewel je het type bent wat wel eens heel snel los zou kunnen gaan)
Onbegrijpelijk dat ze in Amsterdam Urzaíz halen. Die paar invalbeurten had Kluivert ook wel gered met zijn knie. Daarbij haal je een dosis ervaring binnen die bekend is met het systeem dat gespeeld wordt. Iemand waar de jonge spelers naar opkijken en Nederlands sprekend. Typerend voor de club dit beleid, het is immers niet de eerste keer.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:15 schreef Longmen het volgende:
2006/07 16 3
Helemaal mee eens, helaasquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze in Amsterdam Urzaíz halen. Die paar invalbeurten had Kluivert ook wel gered met zijn knie. Daarbij haal je een dosis ervaring binnen die bekend is met het systeem dat gespeeld wordt. Iemand waar de jonge spelers naar opkijken en Nederlands sprekend. Typerend voor de club dit beleid, het is immers niet de eerste keer.
Hey Monkey, ja ben het eens. Van mij mag hij komen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze in Amsterdam Urzaíz halen. Die paar invalbeurten had Kluivert ook wel gered met zijn knie. Daarbij haal je een dosis ervaring binnen die bekend is met het systeem dat gespeeld wordt. Iemand waar de jonge spelers naar opkijken en Nederlands sprekend. Typerend voor de club dit beleid, het is immers niet de eerste keer.
En dan mooi hem laten optrekken met Urby en Maduro, worden ze een goede prof van die goed op zijn lichaam let en altijd fit isquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
quote:Lille in vergevorderd stadium met Kluivert
Lille wil Patrick Kluivert met onmiddellijke ingang aan de selectie toevoegen. Dit meldt het Algemeen Dagblad donderdagmiddag.
De onderhandelingen zouden reeds in een vergevorderd stadium zijn. De nummer twaalf van de Franse competitie hoopt de 31-jarige aanvaller spoedig te kunnen presenteren. De competitiewedstrijd van zaterdag bij Stade Rennes, mocht de transfer doorgaan, lijkt echter nog te vroeg te komen.
De naam van Kluivert werd de afgelopen weken met name met Engelse clubs in verband gebracht. Onder meer Sheffield Wednesday kreeg echter nul op het rekest. De aanvaller, die deze zomer van PSV geen nieuw contract aangeboden kreeg, houdt momenteel zijn conditie op peil bij het tweede elftal van Ajax.
Maarja wat dan wel? Hij heeft het niveau niet meer voor de top en wil niet naar een oliestaatje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:16 schreef RayMania het volgende:
Lille is toch helemaal niets voor onze Kluivert.
Best een aardige club hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:16 schreef RayMania het volgende:
Lille is toch helemaal niets voor onze Kluivert.
Zijn toch juist weer wat aan het afzakken na hun CL-plaatsing enkele jaren terug? Hebben enkele sterkhouders moeten verkopen.... Krijgen ze straks een uitgerangeerde Patje voor terug.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Lille, daar mag hij z'n handen voor dichtknijpen. Dat is een leuke club in opkomst!
Kutspammerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:52 schreef msg2me het volgende:
lol
quote:Kluivert vindt bij Lille onderdak
Patrick Kluivert is dit seizoen in de Ligue 1 te bewonderen. De aanvaller zette zijn handtekening onder een éénjarig contract bij Lille, dat momenteel twaalfde staat in de Franse competitie.
De oud-speler van onder meer Ajax en PSV heeft de medische keuring al doorstaan. De aanvaller, die deze zomer in Eindhoven geen nieuw contract aangeboden kreeg, hield zijn conditie op peil bij het tweede elftal van Ajax en lijkt daardoor niet wedstrijdfit te zijn voor het competitietreffen van zaterdag bij Stade Rennes.
De topscorer aller tijden van Oranje speelde ook voor AC Milan, Barcelona, Newcastle United en Valencia. De naam van Kluivert werd de afgelopen weken met name met Engelse clubs in verband gebracht. Onder meer Sheffield Wednesday kreeg echter nul op het rekest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |