Ik woon in Dokkumquote:Op zondag 13 mei 2007 17:01 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
WTF? Waar komt dat dan vandaan, of zit je niet in het noorden des lands?
Nah,je kunt op de buienradar zien dat de bui opeens splitst.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat zal de voorste begrenzing van die lijn met onweer zijn.
Hetzelfde probleem hier.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:08 schreef Xenwolfie het volgende:
KRIJG NOU DE TYFUS! De bui splitst zich en als hij precies naar het noorden blijft gaan dan blijft het hier DROOG!!!!
Een paar km ten westen van Rotterdam (er eigenlijk gewoon aan vast, Krimpen a/d Ijssel is een beetje een voorstad.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:10 schreef 61neorej het volgende:
Waar woon je?
Kan ook gewoon zijn dat de cel zich vernieuwd.
Wat ik dus straks over mijn hoofd krijgt,krijg jij dus ook.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:13 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Een paar km ten westen van Rotterdam (er eigenlijk gewoon aan vast, Krimpen a/d Ijssel is een beetje een voorstad.
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeeland krijgt onweer, en vooral de ardennen
[afbeelding]
Wat dacht je van mij danquote:Op zondag 13 mei 2007 17:49 schreef 61neorej het volgende:
T gaat ineens wel erg oostelijk, begin te vrezen voor het onweer hier.
Laat ik nu net in apeldoorn wezen en heb camera bij de handquote:Op zondag 13 mei 2007 18:00 schreef JoeKurr het volgende:
Oosterhout lijkt de boot weer te gaan missen...
Een pluk die mooi op ramkoers lag lijkt nu eerder tussen Tilburg en Eindhoven door te gaan.
Jammer dat ik nu hier bij mijn ouders zit en niet in Apeldoorn, waar het wel recht op af lijkt te gaan.
Idd. Het westelijke deel blijft droog. Het zal er om hangen of er hier nog wat gaat vallen. Tot nu toe is het hier de hele dag bewokt en droog geweest. Maar ik hoop dat er nog wat buien ontstaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:33 schreef Againzender het volgende:
Nou, het westen lijkt helemaal vrij van onweer, zelfs vrij van neerslag te blijven
Hóósbuitje bedoel jequote:Op zondag 13 mei 2007 18:39 schreef DemonRage het volgende:
Er valt hier in Eindhoven iig flink wat water uit de lucht.
Lekker buitje met zacht gerommel op de achtergrond.
Hier in Sittard een minuut of 5 harde regen en paar onweersklappen. Nu weer droog, maar er lijkt nog wat aan te komen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:40 schreef Bloody_Hell het volgende:
HARD onweer en veel regen hier in Elsloo
Haha, wel grappig nu, bijna iedereen heeft last van verpietende buien, behalve een klein gebiedje tussen eindhoven en nijmegen, en iedereen roept dat de buien zoals altijd voor hem uit elkaar vallen.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in Sittard een minuut of 5 harde regen en paar onweersklappen. Nu weer droog, maar er lijkt nog wat aan te komen.
En ik zie dat - zoals zoooovaak - dat de buien net vóór Maastricht uitelkaar zijn gegaan. Kunnen beter op de noordzee gaan zitten nu
.
Je hebt geen pech. Degene die onweer hebben gehad hebben gewoon gelukquote:Op zondag 13 mei 2007 19:43 schreef Fredo24 het volgende:
Ik heb helemaal geen onweer gehad,ik heb gewoon (alweer) pech.![]()
Nu zie ik hele flinke stapelwolken,plus de zon schijnt.
Het waait hier wel flink,net even een grote tak hier van de weg gehaald.
Aan de kachel?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:21 schreef erkel het volgende:
Paar druppeltjes gevoeld vandaag, ben zelfs nog verbrand![]()
windtoename was hier ook zeer duidelijk te merken, maar geen spectakel helaas verder.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heerlijk die koufront![]()
[afbeelding]
Wat een verschil. De hele dag gem van 5 a 6 km/h gehad, nu uitschieters naar 50km/h
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |