Dit gaat idd veel te ver, dit heeft niets meer met "het spel" of een "onschuldig" grapje te maken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat toch te ver ? Wat heeft JJ misdaan. Een simpel schopje en iemand ligt eruit. Dit is belachelijk. Eruit met die LUL
Dat had ik dus laatst ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Waren er 2 COSsen? Ik heb dat niet eens gezien, sorry.
brain heeft daarna 4 eieren op jaap gegooid ... moet ie er dan ook uit??quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind dit veel te ver gaan, Jaap kent geen grens. Wat mij betreft gaat hij er onmiddellijk uit, zoiets doe je niet. Hij was de hele dag al heel vervelend, en nu met drank op wordt het alleen maar erger. Ik vind Jaap een klootzak, weg ermee![]()
![]()
![]()
en ik was het nog wel met je eensquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef Marelle het volgende:
knip
wat een lul.........quote:
Ik vind dit toch wel erg grappigquote:
Nee, sorry... Ik blijf het niet om te lachen vinden en ook niet verdiend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat had ik dus laatst ook![]()
En om nog ff terug te komen op JJ, deelneemster of niet. . . Het is inmiddels wel bekend dat ook het personeel een rol speelt, JJ is anders ook niet te benauwd om zich te mengen dus moet ze nu ook niet zeuren.
JJquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:23 schreef soylent het volgende:
Zag ik daar een Juf Judith weglopen of was dat iemand anders?![]()
hear hearquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor al die liefhebbers van "King"jaap: het is wel die kutking die nou al je betaalde streams heeft vernaggeld.
Als 't zou kunnen: graag!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef donpsp het volgende:
brain heeft daarna 4 eieren op jaap gegooid ... moet ie er dan ook uit??![]()
Ik had hem al in de ander topic geplaatst, maar voor jou zet ik het er nog een keer neerquote:
Ik ook. Ik vind dit veel te ver gaan, Jaap kent geen grens. Wat mij betreft gaat hij er onmiddellijk uit, zoiets doe je niet. Hij was de hele dag al heel vervelend, en nu met drank op wordt het alleen maar erger. Ik vind Jaap een klootzak, weg ermeequote:
hoi, werk of niet, ik vond haar reactie vreselijk overdreven. die kan echt niet veel hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo, ze is daar aan het werk?!
En dan beklaagt Jaap zich over het amateuristische niveau van Judith?!
Als er iemand is die zich niet normaal en als een amateur gedraagt dan is het Jaap, wat hij deed dat doe je gewoon niet.
Ik heb 't er voor over, als ie af en toe voor flink wat actie zorgt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor al die liefhebbers van "King"jaap: het is wel die kutking die nou al je betaalde streams heeft vernaggeld.
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, sorry... Ik blijf het niet om te lachen vinden en ook niet verdiend.
Oh nu wel tegenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eens!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef jacqjacq het volgende:
jaap is vreselijk asociaal, heeft vandaag met allemaal persoonlijke spullen van anderen lopen rotzooien, en nu die actie tegen judtih, dat kan dus echt niet. Zij is niet 1 van de miljonairs en hij moet gewoon van haar afblijven. Voor mij is dit een exit voor jaap.
daarnaast is brian ook goed fout bezig.
huub maakt gebruik van zijn verbale talent naar brian toe, om brian in het nauw te drijven ., en dat zie ik 1000maal liever dan een enge jaap met corpsgrapjes en een meelopende, liegende, hyenaslachende brian
Blauw met licht verlicht, er knisperd iets op de achtergrond en een lichte ruis, met af een toe een windvlaag of vliegtuig dat over vliegt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef FuTilE het volgende:
En even kijken...
Ja! Nog steeds een blauw verlichtte villa, als ik het goed zie.
Das veel belangrijkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef solara4 het volgende:
maar waarom hebben we nu dan geen beeld meer, ben ff tussen door met de doggies weg gewest
Jawel, Stijn kan toch filmen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef Lipsch het volgende:
alles geregisseerd totaan de streamlock - er is gewoon geen personeel meer wat de rest van de nacht tot 2.30 kan blijven filmen
Hoho, cirkelredenering he.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel erg grappig!
En wat zeurt ze nou, ei is ontzettend goed voor je haar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:28 schreef elcastel het volgende:
Allemaal even BEELD AAN smsen naar 1010.
ja, en nog meer geld aan die beunhazen uitgeven zeker.. nou ze krijgen nog niet een halve cent meer..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:28 schreef elcastel het volgende:
Allemaal even BEELD AAN smsen naar 1010.
Waar heeft ze dat aan verdient? Ze wilden zelf zangles e.d. Word je zo behandeldquote:
Lief Pietje..... pas op je bloeddrukquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Waar is DGK_REDACTIE als de streamertjes terecht boos zijn over 2 streamlocks op een veelbelovende avond?
Zeer, zeer zwak, dit.
Maar da's dan weer niks nieuws, het enige waar ze bij de programmaleiding goed in zijn is het verneuken van hun eigen show.
SUKKELS!![]()
Hier is wel eea aan vooraf gegaan en ze is kennelijk op basis van duidelijke afspraken van 'achter' toch nog teruggekomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef miesy het volgende:
hier verder dan,
[..]
hoi, werk of niet, ik vond haar reactie vreselijk overdreven. die kan echt niet veel hebben.
en jaap, die gast is knettergek, maar een ei over iemand zijn hoofd breken vind ik zo erg nog niet.
Context...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef akveor het volgende:
Ik snap het probleem niet... Personeel Palma mag Jaap wel met eieren bekogelen en Jaap Juf Judit niet? Als het een mag mag het ander ook. Ik ben het er niet mee eens maar lijkt me wel de feiten.
Gaat toch niet alleen om een ei. Hij heeft haar al eerder lopen ziekenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef miesy het volgende:
hier verder dan,
[..]
hoi, werk of niet, ik vond haar reactie vreselijk overdreven. die kan echt niet veel hebben.
en jaap, die gast is knettergek, maar een ei over iemand zijn hoofd breken vind ik zo erg nog niet.
Dat vertelden ze mij ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef Frasier het volgende:
En wat zeurt ze nou, ei is ontzettend goed voor je haar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef kijhart het volgende:
*edit*o filmpjes mag niet meer ofzo
tja was te verwachten en toch boycotten we het allemaal nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Waar is DGK_REDACTIE als de streamertjes terecht boos zijn over 2 streamlocks op een veelbelovende avond?
Zeer, zeer zwak, dit.
Maar da's dan weer niks nieuws, het enige waar ze bij de programmaleiding goed in zijn is het verneuken van hun eigen show.
SUKKELS!![]()
eens, tussen jaap en JJ waren al langer irritaties dus het zat er wel in dat ze een keer haar geduld ging verliezenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier is wel eea aan vooraf gegaan en ze is kennelijk op basis van duidelijke afspraken van 'achter' toch nog teruggekomen.
Een "geintje" van iemand die je mag is nou eenmaal wat anders dan een geintje van iemand die je niet mag en die jou ook niet mag.
Ik vond het geen overdreven reactie van Judith, Judith is een volwassen vrouw, en dit gedrag van Jaap is te puberaal voor woorden, zelfs iemand die ik graag mag zou me dit niet moeten flikken, tenzij de sfeer heel erg jolig is.
Trusten BQ.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Ik doe alleen maar dit tegen deze shit. Trusten![]()
Maar ze hebben ook weer 20 dagen de tijd dat je dit weer vergeet en slaafs straks weer betaald...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zeer, zeer zwak, dit.
SUKKELS!![]()
Wat voor soort ei heb je precies gebruikt? Er schijnt nogal verschil in te zitten...quote:
Ik ben haar zoooo zat, ik roep al langer dat ze om mij niet terug hoeft te komen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heeft ze dat aan verdient? Ze wilden zelf zangles e.d. Word je zo behandeld![]()
Mooi kut en kinderachtig, maar sweet dreams en bedankt voor de foto'squote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Ik doe alleen maar dit tegen deze shit. Trusten![]()
Vrije uitloop, alleen dat gebeurde letterlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef FuTilE het volgende:
Wat voor soort ei heb je precies gebruikt? Er schijnt nogal verschil in te zitten...
4-granen eieren veroorzaken bijvoorbeeld acute haaruitval.
Nou, eerlijk gezegd denk ik dat mijn zoon de kindertelefoon zou mogen gaan bellen als hij me dit zou flikken...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
eens, tussen jaap en JJ waren al langer irritaties dus het zat er wel in dat ze een keer haar geduld ging verliezen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben haar zoooo zat, ik roep al langer dat ze om mij niet terug hoeft te komen.
Mijn keuze zou toch eerder gaan naar sunnysideup...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef Maanvis het volgende:
Kom op zeg, tis maar een eitjeBovendien, daar kies je toch zelf voor?
Ja, daar heb je het al. In de eierenbusiness worden die ook wel 'vrije uitval-eieren' genoemd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vrije uitloop, alleen dat gebeurde letterlijk.
Om jou ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben haar zoooo zat, ik roep al langer dat ze om mij niet terug hoeft te komen.
Dat jij niet om haar vraagt o.k. Ikke ook niet hoor. Snap jequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, z'n "terror" is inderdaad behoorlijk slecht gerichtquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef Dark het volgende:
Ik vind het behoorlijk laf van Jaap, dat hij iedere keer een gast/bezoeker van DGK te grazen neemt.
Waarschijnlijk omdat hij bang is voor de consequenties als hij dit soort dingen flikt bij een medemiljonair, want dat zou wel eens 10 ruggen kunnen kosten.
Hele rare man en erg laf.
Breek de dag, tik een eitje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef Maanvis het volgende:
Kom op zeg, tis maar een eitjeBovendien, daar kies je toch zelf voor?
Wat om mij? Ik ben haar zat en hoef haar niet te zien dus ik vind het een strakke actie van Japie en Brian.quote:
Lieve Desii, dank voor je bezorgdheid! Je bent een scheetje!quote:
Inderdaad en dan als ze les geeft heeft ze geen last van Jaap, maar nu kiest ze ook het moment uit dat hij erbij is, ze heeft er dan ook wel een beetje omgevraagd dat Japio haar aan ging pakken. Zoals Japio het al zei, ze wist waar ze in kwam. En ik vond het een juiste opmerking, als Palma ei op Japio mag droppen mag Japio dat ook met ieder personeelslid.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het moet gek lopen wil ze terug komen, denk ik..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Ik vond Juf Judith altijd een dapper vrouwtje..en ik hoop dat ze zich niet weg laat pesten!
Zometeen inderdaad met z'n allen rond de kaarsjes nog even 'like a bridge over troubled water' zingen terwijl Jaap boete doet in de vijver..
Nee, drie bier heeft bij mij meer effect als een druppel regen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:34 schreef akveor het volgende:
Moeten jullie ook zo vaak pissen van die tikkende regendruppels...?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:34 schreef Maanvis het volgende:
Naja, hoe dan ook, chapeau voor Jaap!
Ik bedoel, als je in de kooi komt dan kun je nog zo je best doen om geen speler te worden, maar je wordt het wel en als je kapsones hebt dan verdien je het gewoon om door Jaap, de terrorkoning vernederd en geirriteerd te worden. In een normaal leven was ze allang ontslagen als de arrogante bitch die ze is, maar hier blijft ze maar terugkomen terwijl ze goddomme WEET dat DGK een show is waar de normale maatschappelijke normen en waarden niet van toepassing zijn!
Eens!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Inderdaad en dan als ze les geeft heeft ze geen last van Jaap, maar nu kiest ze ook het moment uit dat hij erbij is, ze heeft er dan ook wel een beetje omgevraagd dat Japio haar aan ging pakken. Zoals Japio het al zei, ze wist waar ze in kwam. En ik vond het een juiste opmerking, als Palma ei op Japio mag droppen mag Japio dat ook met ieder personeelslid.
Nou. . .quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:37 schreef Prosac het volgende:
en ja hoor.. gezellig bij elkaar
Ja, totdat er weer een scheet dwars zit bij die regie en dan krijg je weer een fontein te zien ...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:37 schreef Liess het volgende:
En terug
Afgevoerd hoop ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:37 schreef Copycat het volgende:
Waar is Brian?
Drie liter of drie meter?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, drie bier heeft bij mij meer effect als een druppel regen.
Met Natasia.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Villalux het volgende:
Hotel!
Die lag toch in een tent?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
Verrassing........ Brian en Natasja zijn weer achter.![]()
Ik denk dat JJ nog een woordje met hem wilde wisselenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef solara4 het volgende:
waar is Brian????
tuurlijk, maar als dit puberaal gedrag is dan moet je daar als volwassen vrouw toch boven kunnen staan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier is wel eea aan vooraf gegaan en ze is kennelijk op basis van duidelijke afspraken van 'achter' toch nog teruggekomen.
Een "geintje" van iemand die je mag is nou eenmaal wat anders dan een geintje van iemand die je niet mag en die jou ook niet mag.
Ik vond het geen overdreven reactie van Judith, Judith is een volwassen vrouw, en dit gedrag van Jaap is te puberaal voor woorden, zelfs iemand die ik graag mag zou me dit niet moeten flikken, tenzij de sfeer heel erg jolig is.
Ik hoop Alcatraz.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef schatje het volgende:
En ja hoor, die wifebeater is kennelijk weer afgevoerd. Febo of hotel?
Haha, jij hebt toch echt een soort pathologische fascinatie c.q. adoratie voor Jaap, he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
Jaapie is okay oleeeeeeee oleeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
En dat geadoreer met Juf Judith heb ik nooit begrepen, dat is gewoon een inconsequente aandachtshoer:
-- zeggen dat je ermee stopt als de bewoners niet oefenen, en dan toch blijven komen
-- Brian als een kleuter aan de telefoon te woord staan
Hangt Eric al aan de telefoon, die zogenaamd ethisch hoogstaande walgelijke lul kan zich beter ophangen.
Jaap forever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natasia wel. Brian?quote:
écht gezellig is het niet hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef jacqjacq het volgende:
als ik ruzie heb (op die manier), dan ben ik de hele dag nog pissed off en niet aanspreekbaar. en zij zitten weer gezellie bij elkaar? snap er geen reet van. dit is geen real live soap meer
Zo gezellie vind ik het niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef jacqjacq het volgende:
als ik ruzie heb (op die manier), dan ben ik de hele dag nog pissed off en niet aanspreekbaar. en zij zitten weer gezellie bij elkaar? snap er geen reet van. dit is geen real live soap meer
Tja onze lieve heer heeft rare kostgangersquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
Jaapie is okay oleeeeeeee oleeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
En dat geadoreer met Juf Judith heb ik nooit begrepen, dat is gewoon een inconsequente aandachtshoer:
-- zeggen dat je ermee stopt als de bewoners niet oefenen, en dan toch blijven komen
-- Brian als een kleuter aan de telefoon te woord staan
Hangt Eric al aan de telefoon, die zogenaamd ethisch hoogstaande walgelijke lul kan zich beter ophangen.
Jaap forever![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn gewoon grenzen, en Jaap was daar door zijn schandalige blogje over Judith al ver overheen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:40 schreef miesy het volgende:
[..]
tuurlijk, maar als dit puberaal gedrag is dan moet je daar als volwassen vrouw toch boven kunnen staan.
het enige wat ze met haar reactie bereikte was japie een nog voldaner gevoel geven.
Wat zeur je dan dat je de Jaap aktie goedkeurd. Soms snap ik je maar nu ff nietquote:
Ja Brian was er mee gemoeid.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef solara4 het volgende:
krijg Huub nu de schuld??? dacht dat het over JJ ging
Ook een domme aktie...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wordt aangevallen vanwege het loslaten van een paard?
Huub zit dan ook keihard te liegen nu.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:40 schreef avonne het volgende:
Wat Jaap vertelt stond ook ergens vanmiddag. Dat Huub knipoogde en zo.
Waarom vind je dat ik zeur? Iemand zegt dat het geen rls is omdat ze nu gezellig bij elkaar zitten, nou gezellig is het niet, er wordt nog steeds geschreeuwd en elkaar verwijten gemaakt. Ik vind dat prima, maar dat staat even los van of het daar nu gezellig is of niet. Maar persoonlijk vind ik dit beter dan dat kampvuurtje met gitaargepingel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zeur je dan dat je de Jaap aktie goedkeurd. Soms snap ik je maar nu ff niet![]()
What else is newquote:
Precies.. Script 137, 'Eroverheenlullen'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:44 schreef Rotterdammert het volgende:
er is weer een nieuw script uit de kast gehaald
Abnormaaal!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:44 schreef FuTilE het volgende:
De gluuuuuurbuuuuuuur....
Dat paard is vanmiddag wel gewond geraakt door dat geintje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Spreekt hij nog wel eens de waarheid tegenwoordig.quote:
Soms denk ik 'waar laten ze zich voor lenen'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Precies.. Script 137, 'Eroverheenlullen'.
Jullie weten dat ik geen Huubfan ben, maar hij spreekt de waarheid .Hij vroeg het aan die Ellen en die zei inderdaad dat het niet erg was en dat hij wel op de koffie zal komen, verder blijf ik het een ettertje vinden, en ik hoor hem nu weer een vrouw hoer noemen, terwijl hij van de week daar zo moralischtisch over doen , maar goed eerlijkheid voor alles.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Maar....... volgens sommige mensen doet Jaap nooit iets zonder toestemming van 'achter'quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:44 schreef BuffyJan het volgende:
En dan moet Huub nu even beginnen over t feit dat Jaap Irginia heeft losgelaten, en dat ie toen probeerde Fries los te laten
Dat is de meest stompzinnige actie ooit.
Later zal ie zeggen dat ie dat alleen maar zei omdat ie bezig is het met het spel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub tegem Aman: Kuthoer... zwak hoor.
jawel nuquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Spreekt hij nog wel eens de waarheid tegenwoordig.
Nee, ik zag een youtube filmpje, waar Huub met Ellen spreekt. Ellen zegt daar dat Huub Fries niet binnen moet zetten en hem rustig kan laten lopen. Ellen verwacht dat fries niet eens de bak uit zal lopen omdat hij nogal schuchter is.quote:
Ja, nu.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric is 24 uur per dag met zijn geniale meesterstragenspel bezig, hij heeft er vast wel een enorm hoogstaande reden voor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
En nu mag het opeens wel Huub??? Eric, waar ben je nu?
Omdat Lieke ook precies weet hoe het is gegaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:45 schreef jacqjacq het volgende:
ik vind dat ellen het verplicht is om morgen te vertellen aan de anderen dat het fries zelf heeft gedaan.
en amanda gaat weer even lekker uit haar dak.
mijn god, krijgen ze van achter cp om ruzie te maken
en lieke lult lekker mee met amanda
Dank.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik zag een youtube filmpje, waar Huub met Ellen spreekt. Ellen zegt daar dat Huub Fries niet binnen moet zetten en hem rustig kan laten lopen. Ellen verwacht dat fries niet eens de bak uit zal lopen omdat hij nogal schuchter is.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:45 schreef jacqjacq het volgende:
ik vind dat ellen het verplicht is om morgen te vertellen aan de anderen dat het fries zelf heeft gedaan.
en amanda gaat weer even lekker uit haar dak.
mijn god, krijgen ze van achter cp om ruzie te maken
en lieke lult lekker mee met amanda
Is best Meis Maar waarom JJ zo treiteren. FOUTquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom vind je dat ik zeur? Maar persoonlijk vind ik dit beter dan dat kampvuurtje met gitaargepingel.
Inderdaad Amanda zit weer eens een ' ik zat er naastje' te houdenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:47 schreef Day het volgende:
Amanda is zowaar sterker dan Huub in deze discussie.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forgive them, for they know no better.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms denk ik 'waar laten ze zich voor lenen'.
ja als dit echt was kwam er wel weer een streamlockquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:48 schreef jacqjacq het volgende:
dit kan niet gemeend zijn, volgens mij is dit compleet ingefluisters door de redaktie
I second that I'd like to double thatquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nurse, medication, double portion for all of them.
Daar krijg je geld bij. Snel aanmelden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:48 schreef nueffeniet het volgende:
wat kost die camping per dag?? wil ik oom wel 2 weken heen met mn kinderen
Het maakt mij niet uit waarom (kan wel wat bedenken, maar ok), dat het gebeurt is goed genoegquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Is best Meis Maar waarom JJ zo treiteren. FOUTMaar goed dit kan een eindeloze discussie worden
Het gaat Amanda om het feit dat Huub überhaupt van plan was om een dier te gebruiken voor een grap.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik zag een youtube filmpje, waar Huub met Ellen spreekt. Ellen zegt daar dat Huub Fries niet binnen moet zetten en hem rustig kan laten lopen. Ellen verwacht dat fries niet eens de bak uit zal lopen omdat hij nogal schuchter is.
Ik zou ook niet kunnen discussieren als ik zo kwaad benquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:47 schreef Day het volgende:
Amanda is zowaar sterker dan Huub in deze discussie.
Amanda stijgt per dag. Eigenlijk is ze nu mijn favoquote:
redactie heeft vanmiddag bevestigd dat Fries zelf was weggelopenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef FdW het volgende:
Een integere zender zou vanmiddag al echte duidelijkheid hebben gegeven over het incident met Fries.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef Charmian het volgende:
Je zou zo'n stel naast je hebben op de camping![]()
Ja, maar nu komt het natuurlijk HEEL goed uit alle ogen op 'schuldige' Huub te richten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef FdW het volgende:
Een integere zender zou vanmiddag al echte duidelijkheid hebben gegeven over het incident met Fries.![]()
Dan moet ze dat zeggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat Amanda om het feit dat Huub überhaupt van plan was om een dier te gebruiken voor een grap.
Punt erachter danquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit waarom (kan wel wat bedenken, maar ok), dat het gebeurt is goed genoeg![]()
In de Witte Bergen, in de kamer van Japio.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:48 schreef Kinga het volgende:
Wordt Brian weer volgetankt met pillen? Waar zijn ze?
Amanda heeft dat gedeelte niet eens gehoord hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat Amanda om het feit dat Huub überhaupt van plan was om een dier te gebruiken voor een grap.
En dat verhaal klopt ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:50 schreef RSie het volgende:
onderstaande stond bij de Buren op het forum
Telefoongesprek met Ellen van een streamer:Fries is ZELF aan de wandel gegaan, helaas tegen prikkeldraad gekomen, hij is gehecht, paar dagen rustig in de box en komt weer goed met hem. De eigenaresse van Fries was er ook vanmorgen en kon zeggen dat Fries een goede indruk maakte. Door getetter van Japio en de hoeveelheid mensen is hij misschien wat onrustig geworden, het was gewoon een ongelukje wat wel meer gebeurd op manege's ed.
Zoeken de Tokkies nog steeds een woning?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Om het programma op te leuken kunnen ze best campinggasten over laten komen. Leuk voor de broodnodige variatie.
Klopt, Huub spreekt de waarheid, de redactie heeft vandaag hier op het forum gereageerd dat Huub Fries niet losgelaten heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vast wel. En ze zullen niet de enigen zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zoeken de Tokkies nog steeds een woning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |