ja als dit echt was kwam er wel weer een streamlockquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:48 schreef jacqjacq het volgende:
dit kan niet gemeend zijn, volgens mij is dit compleet ingefluisters door de redaktie
I second that I'd like to double thatquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nurse, medication, double portion for all of them.
Daar krijg je geld bij. Snel aanmelden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:48 schreef nueffeniet het volgende:
wat kost die camping per dag?? wil ik oom wel 2 weken heen met mn kinderen
Het maakt mij niet uit waarom (kan wel wat bedenken, maar ok), dat het gebeurt is goed genoegquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Is best Meis Maar waarom JJ zo treiteren. FOUTMaar goed dit kan een eindeloze discussie worden
Het gaat Amanda om het feit dat Huub überhaupt van plan was om een dier te gebruiken voor een grap.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik zag een youtube filmpje, waar Huub met Ellen spreekt. Ellen zegt daar dat Huub Fries niet binnen moet zetten en hem rustig kan laten lopen. Ellen verwacht dat fries niet eens de bak uit zal lopen omdat hij nogal schuchter is.
Ik zou ook niet kunnen discussieren als ik zo kwaad benquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:47 schreef Day het volgende:
Amanda is zowaar sterker dan Huub in deze discussie.
Amanda stijgt per dag. Eigenlijk is ze nu mijn favoquote:
redactie heeft vanmiddag bevestigd dat Fries zelf was weggelopenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef FdW het volgende:
Een integere zender zou vanmiddag al echte duidelijkheid hebben gegeven over het incident met Fries.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef Charmian het volgende:
Je zou zo'n stel naast je hebben op de camping![]()
Ja, maar nu komt het natuurlijk HEEL goed uit alle ogen op 'schuldige' Huub te richten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef FdW het volgende:
Een integere zender zou vanmiddag al echte duidelijkheid hebben gegeven over het incident met Fries.![]()
Dan moet ze dat zeggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat Amanda om het feit dat Huub überhaupt van plan was om een dier te gebruiken voor een grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |