Jawel, Stijn kan toch filmen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef Lipsch het volgende:
alles geregisseerd totaan de streamlock - er is gewoon geen personeel meer wat de rest van de nacht tot 2.30 kan blijven filmen
Hoho, cirkelredenering he.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor al die liefhebbers van "King"jaap: het is wel die kutking die nou al je betaalde streams heeft vernaggeld.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel erg grappig!
En wat zeurt ze nou, ei is ontzettend goed voor je haar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:28 schreef elcastel het volgende:
Allemaal even BEELD AAN smsen naar 1010.
ja, en nog meer geld aan die beunhazen uitgeven zeker.. nou ze krijgen nog niet een halve cent meer..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:28 schreef elcastel het volgende:
Allemaal even BEELD AAN smsen naar 1010.
Waar heeft ze dat aan verdient? Ze wilden zelf zangles e.d. Word je zo behandeldquote:
Lief Pietje..... pas op je bloeddrukquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Waar is DGK_REDACTIE als de streamertjes terecht boos zijn over 2 streamlocks op een veelbelovende avond?
Zeer, zeer zwak, dit.
Maar da's dan weer niks nieuws, het enige waar ze bij de programmaleiding goed in zijn is het verneuken van hun eigen show.
SUKKELS!![]()
Hier is wel eea aan vooraf gegaan en ze is kennelijk op basis van duidelijke afspraken van 'achter' toch nog teruggekomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef miesy het volgende:
hier verder dan,
[..]
hoi, werk of niet, ik vond haar reactie vreselijk overdreven. die kan echt niet veel hebben.
en jaap, die gast is knettergek, maar een ei over iemand zijn hoofd breken vind ik zo erg nog niet.
Context...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef akveor het volgende:
Ik snap het probleem niet... Personeel Palma mag Jaap wel met eieren bekogelen en Jaap Juf Judit niet? Als het een mag mag het ander ook. Ik ben het er niet mee eens maar lijkt me wel de feiten.
Gaat toch niet alleen om een ei. Hij heeft haar al eerder lopen ziekenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:25 schreef miesy het volgende:
hier verder dan,
[..]
hoi, werk of niet, ik vond haar reactie vreselijk overdreven. die kan echt niet veel hebben.
en jaap, die gast is knettergek, maar een ei over iemand zijn hoofd breken vind ik zo erg nog niet.
Dat vertelden ze mij ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:24 schreef Frasier het volgende:
En wat zeurt ze nou, ei is ontzettend goed voor je haar.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef kijhart het volgende:
*edit*o filmpjes mag niet meer ofzo
tja was te verwachten en toch boycotten we het allemaal nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Waar is DGK_REDACTIE als de streamertjes terecht boos zijn over 2 streamlocks op een veelbelovende avond?
Zeer, zeer zwak, dit.
Maar da's dan weer niks nieuws, het enige waar ze bij de programmaleiding goed in zijn is het verneuken van hun eigen show.
SUKKELS!![]()
eens, tussen jaap en JJ waren al langer irritaties dus het zat er wel in dat ze een keer haar geduld ging verliezenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier is wel eea aan vooraf gegaan en ze is kennelijk op basis van duidelijke afspraken van 'achter' toch nog teruggekomen.
Een "geintje" van iemand die je mag is nou eenmaal wat anders dan een geintje van iemand die je niet mag en die jou ook niet mag.
Ik vond het geen overdreven reactie van Judith, Judith is een volwassen vrouw, en dit gedrag van Jaap is te puberaal voor woorden, zelfs iemand die ik graag mag zou me dit niet moeten flikken, tenzij de sfeer heel erg jolig is.
Trusten BQ.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Ik doe alleen maar dit tegen deze shit. Trusten![]()
Maar ze hebben ook weer 20 dagen de tijd dat je dit weer vergeet en slaafs straks weer betaald...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zeer, zeer zwak, dit.
SUKKELS!![]()
Wat voor soort ei heb je precies gebruikt? Er schijnt nogal verschil in te zitten...quote:
Ik ben haar zoooo zat, ik roep al langer dat ze om mij niet terug hoeft te komen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heeft ze dat aan verdient? Ze wilden zelf zangles e.d. Word je zo behandeld![]()
Mooi kut en kinderachtig, maar sweet dreams en bedankt voor de foto'squote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Ik doe alleen maar dit tegen deze shit. Trusten![]()
Vrije uitloop, alleen dat gebeurde letterlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef FuTilE het volgende:
Wat voor soort ei heb je precies gebruikt? Er schijnt nogal verschil in te zitten...
4-granen eieren veroorzaken bijvoorbeeld acute haaruitval.
Nou, eerlijk gezegd denk ik dat mijn zoon de kindertelefoon zou mogen gaan bellen als hij me dit zou flikken...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
eens, tussen jaap en JJ waren al langer irritaties dus het zat er wel in dat ze een keer haar geduld ging verliezen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben haar zoooo zat, ik roep al langer dat ze om mij niet terug hoeft te komen.
Mijn keuze zou toch eerder gaan naar sunnysideup...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef Maanvis het volgende:
Kom op zeg, tis maar een eitjeBovendien, daar kies je toch zelf voor?
Ja, daar heb je het al. In de eierenbusiness worden die ook wel 'vrije uitval-eieren' genoemd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vrije uitloop, alleen dat gebeurde letterlijk.
Om jou ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben haar zoooo zat, ik roep al langer dat ze om mij niet terug hoeft te komen.
Dat jij niet om haar vraagt o.k. Ikke ook niet hoor. Snap jequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, z'n "terror" is inderdaad behoorlijk slecht gerichtquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef Dark het volgende:
Ik vind het behoorlijk laf van Jaap, dat hij iedere keer een gast/bezoeker van DGK te grazen neemt.
Waarschijnlijk omdat hij bang is voor de consequenties als hij dit soort dingen flikt bij een medemiljonair, want dat zou wel eens 10 ruggen kunnen kosten.
Hele rare man en erg laf.
Breek de dag, tik een eitje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef Maanvis het volgende:
Kom op zeg, tis maar een eitjeBovendien, daar kies je toch zelf voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |