Alice Cooper's Boa Constricterquote:
Singles vooral jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat beginnen veel MJ-nummers met een B zeg.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef bigshadow het volgende:
Roof, I want To Rock with you. Sterker nog, my lady in my life. We dont stop till we get enough, mijn Man in the Mirror , ik kan nog uren doorgaan. You make me feel real bad! I wanna be starting something, lets burn lthe disco out!!
Oh my dirty diana, in dat geval Leave me alone, ik wilde alleen maar just good friends zijn! Fly away jij Speed demon, terug in the closet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
je bent Off the wall Dangerous, voor minimaal One Day In Your Life, jouw leven is een Thriller, en daarom zeg ik Farewell My Summer Love
Sorry, je bent voor mij HIStoryquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Je voelt je Invincible en je denkt dat je behoort tot de Number Ones maar ik weet beter, er is Blood On The Dance Floor
![]()
half goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Peabo Bryson & Vanessa Williams (geloof ik)...
Phyl Lynot & Julie Covingtonquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:28 schreef Maruna het volgende:
nieuwe:
Welke 2 artiesten zongen samen "A Whole New World " (makkie!)
Dan is het volgens mijn antwoord helemaal foutquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:59 schreef knars het volgende:
Als ik Peabo Bryson inruil voor Luther Vandross, klopt het dan wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |