Alice Cooper's Boa Constricterquote:
Singles vooral jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat beginnen veel MJ-nummers met een B zeg.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef bigshadow het volgende:
Roof, I want To Rock with you. Sterker nog, my lady in my life. We dont stop till we get enough, mijn Man in the Mirror , ik kan nog uren doorgaan. You make me feel real bad! I wanna be starting something, lets burn lthe disco out!!
Oh my dirty diana, in dat geval Leave me alone, ik wilde alleen maar just good friends zijn! Fly away jij Speed demon, terug in the closet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
je bent Off the wall Dangerous, voor minimaal One Day In Your Life, jouw leven is een Thriller, en daarom zeg ik Farewell My Summer Love
Sorry, je bent voor mij HIStoryquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Je voelt je Invincible en je denkt dat je behoort tot de Number Ones maar ik weet beter, er is Blood On The Dance Floor
![]()
half goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Peabo Bryson & Vanessa Williams (geloof ik)...
Phyl Lynot & Julie Covingtonquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:28 schreef Maruna het volgende:
nieuwe:
Welke 2 artiesten zongen samen "A Whole New World " (makkie!)
Dan is het volgens mijn antwoord helemaal foutquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:59 schreef knars het volgende:
Als ik Peabo Bryson inruil voor Luther Vandross, klopt het dan wel?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:28 schreef Maruna het volgende:
(makkie!)
Oja. Dat was echt ver-schrik-ke-lijk. *ril*quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef bartrid het volgende:
Peter Andre en Jordan.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:52 schreef Berkery het volgende:
Mmm, net gelezen, ff denken
Zwitserland
Israel
Slovenie
Turkije
Bosnie-Herzegovina![]()
En dat maakt idd 5quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:17 schreef knars het volgende:
Georgië, Moldavië en Hongarije
Dat was idd goedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Peabo Bryson & Regina Belle
quote:I've felt you coming girl, as you drew near
I knew you'd find me, cause I longed you here
Are you my desitiny? Is this how you'll appear?
Wrapped in a coat with tears in your eyes?
Well take that coat babe, and throw it on the floor
""
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:14 schreef Berkery het volgende:
't is dat ik Jon Anderson herkende...
Dat idee had ik ook al.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Aan de tekst te zien eentje van mijn vriend Nick Cave. Welk nummer zou ik niet weten.
quote:Ik kon nooit zijn dat het soort meisje niemand de tijd vergt te draaien u altijd handelt alsof het wordt begrepen
newbie +1quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dan zal het wel Too many DJ's zijn
En een beetje jammer als het toch Korn blijkt te zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:26 schreef ranja het volgende:
Altijd een feest als je die belletjes hoort als je uit bent
Ik doelde op deze, maar is toch een stukje snellerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:33 schreef ranja het volgende:
dat heb ik dan nog niet meegemaakt![]()
ken geen korn nummer dat begint met belletjes
* Sack_Blabbath schrikt wakkerquote:
Hm ja, bovendien heb je dan de belletjes van Primus al een poosje gehadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik doelde op deze, maar is toch een stukje sneller
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:27 schreef Berkery het volgende:
Ik heb geen idee
goeie samenvattingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:57 schreef Gambolputty het volgende:
3x een foto van haar, en als niemand het weet een foto niet van haar als hint.![]()
..maar nog steeds geen idee.. net zo'n vagerd als die Caroline is a victim-dame?quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef belsen het volgende:
* EINDELIJK ONLINE:
De nieuwe stand...
[afbeelding]
Ik moet het toch weer wat beter gaan bijhouden...
Hallelujah, 2equote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef belsen het volgende:
* EINDELIJK ONLINE:
De nieuwe stand...
[afbeelding]
Tong80 +1quote:
heb wel gekeken, vond het ook het beste nummer, maar had 'r echt niet herkend..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Tong80 +1
voor wie het wil weten:
Die had dus de Hongaarse Idols gewonnen in 2006.
En voor de hint van de bushalte moet je vanavond maar kijkenof had je donderdag moeten kijken
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
heb wel gekeken, vond het ook het beste nummer
Bulgarije (was toch de eerste?) vond ik verschrikkelijk, Andorra opzich leuk, maar die gozer had echt een zeikstem..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:55 schreef ranja het volgende:
[..]
samen met Bulgarije en Andorra. Jammer dat die laatste het niet gehaald heeft.
Klopt was eerste, vond ik erg leuk. Misschien valt-ie vanavond wel tegen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Bulgarije (was toch de eerste?) vond ik verschrikkelijk, Andorra opzich leuk, maar die gozer had echt een zeikstem..
Ondanks de weinige tijd voor trivia begin ik weer wat te klimmen, een goede zaakquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef belsen het volgende:
* EINDELIJK ONLINE:
De nieuwe stand...
[afbeelding]
quote:Perhaps the ultimate stoner rock band, Northern California trio's career wafted in and out of focus from within their self-mandated cloud of marijuana smoke. In their short time together, the group issued some of the heaviest, most uncompromising doom metal albums ever recorded, leaving a legend far exceeding the actual volume of their output.
Bij de kreet "Stoner rock" start Google bij mij automatisch op. Opgezocht dus, zegt me nietsquote:
Het is min of meer een vervolgvraag.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:28 schreef bartrid het volgende:
Komt me vaag bekend voor.
Zeker weten!quote:Op zondag 13 mei 2007 12:50 schreef ranja het volgende:
The Gathering - Sleepy Buildings?
Heel goed Knars, heel goed.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:53 schreef knars het volgende:
sleepy buildings van the gathering?
quote:Though largely overlooked during their relatively brief lifespan,grew to become one of the most influential and far-reaching bands to emerge from the American underground rock community of the 1980s; innovative and iconoclastic, the group's deft, extremist manipulations of volume, tempo, and structure cast them as clear progenitors of the post-rock movement which blossomed during the following decade.
Over een band waarvan ik de naam ooit wel eens gehoord heb denk ik maar verder zegt het me wederom nietsquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:14 schreef MadMaster het volgende:
omdat het een Amsterdammer is en ik Ranja niet snel een compilatie voor zijn vader van een Amsterdamse zanger zie maken...![]()
Legendarische Groningse volkszanger.quote:
Dan toch minimaal in het hele bereik van Radio Noord. Maar daar doe je'm wel tekort mee als ik de verhalen lees.quote:
Fixed.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Kruisje...
Goed genoeg. Katarina.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:44 schreef Mimosaty het volgende:
De dochter van Bram Vermeulen?
biggie +1quote:Op zondag 13 mei 2007 21:12 schreef bigshadow het volgende:
Hm, beetje suf lijstje![]()
Iron maiden
Metal molly
Goldrush
Silverchair
Goldfrapp
Metallica
Iron & Wine
Bronski beat
Nickelback
Nickelcreek
Goud doet het goed trouwens.
Golden earring
Mo Solid Gold
Goldie
Game, set and the match!quote:Op zondag 13 mei 2007 21:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Roxeanne Hazes. Gerard Joling. Belsen.
MadMaster + 1quote:Op zondag 13 mei 2007 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Paul Elstak
Was dat niet die 2e 2unlimited?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Hoe heette het enige project waarmee Ray Slijngaard als producer een succes(je) had?
In welk jaar?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Het heeft de 5e plaats in de Top 40 gehaald...
goede morgen,quote:
Dat was hem inderdaad, maar dan slechts 3 keer 'Baby' per zin, wat cryptisch/fonetisch uitkomt op B-B-B-B-B-B (in de song klinkt het ook meer als 'Bebe' dan als 'Baby')...quote:Op maandag 14 mei 2007 01:30 schreef lubje25 het volgende:
goede morgen,
die bbb hint zal wel zijn van:
baby baby baby baby baby baby i want to funk it up!!!! baby babybaby babybaby babybaby babybaby baby
Ah. Ik ken dat hele nummer niet volgens mijquote:Op maandag 14 mei 2007 09:25 schreef MadMaster het volgende:
Dat was hem inderdaad, maar dan slechts 3 keer 'Baby' per zin, wat cryptisch/fonetisch uitkomt op B-B-B-B-B-B (in de song klinkt het ook meer als 'Bebe' dan als 'Baby')...
quote:Op maandag 14 mei 2007 09:49 schreef MadMaster het volgende:
Is Bob Sinclair weer aan het samplen geslagen net als met 'Everybody Dance Now' van C&C Music Factory?
Yep, Amerika op z'n smalst...quote:Op maandag 14 mei 2007 10:34 schreef ranja het volgende:
vanwege die ene vinger van de meneer links
Ranja +1quote:After this album was released in 1957, Capitol Records reportedly received a bit of heat over the Virginia-based doo-wop stars' cover photograph. The angry complainants imagined that the forefinger (seen far) of lead balladeer, Rudy West, was a penis - and thus a decision was made to airbrush the offending digits out for subsequent issue.
belsen +1quote:Op maandag 14 mei 2007 11:19 schreef belsen het volgende:
Diepe soul muziek, waarbij alle instrumenten worden vervangen door een close harmony koortje.
Le Tigre - Deceptaconquote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef n0r het volgende:
Who put the bomp
In the bomp bah bomp bah bomp
Who put the ram
In the rama lama ding dong
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef MadMaster het volgende:
The Corsa's
The Corola's
The Kadet's
The Mustangs
The Vector's
Weet niet veel van automerken en -types, maar we doen een poging...
Firebirds komt erbij, plaatje 4. 'Trans Am' was ook goed geweest, het is een Pontiac Firebird Trans Am.quote:
Had je vroeger inderdaad, zoeken we niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:08 schreef Z het volgende:
Hyundai Pony?
Dat was het vergelijkbare model met kofferbak.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Senator
Zeker wel, uit België, de opvolger van Noordkaap. Nu alleen de Hyundai nog.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:09 schreef RoofingBurner het volgende:
het is een Opel Monza, maar een band met Monza?
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Hyundai Getz?
quote:And I used to call my girl, like for hours at a time, just talkin’ to her all night long. And finally I’d get my nerve up to go home, and I’d stand there in the driveway, and he’d be waitin’ for me in the kitchen. And I’d tuck my hair down into my collar, and I’d walk in, and he’d call me back to sit down with him... And the first thing he’d always ask me was; “What did I think I was doin’ with my self”? And the worst part about it, was that I could never explain it to him...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |