Alles kanquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:38 schreef mordradead het volgende:
Ja, dat wat ik leuk vind kan ik niet nemen
Waar was je gisteravond en hoe ben je toen thuis gekomen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:39 schreef -skippybal- het volgende:
Kijk ik net in de schuur, staat m'n baggere stadsfiets zonder remmen er niet.
En totaal geen idee waar 'ie is
Gisteravond in Utrecht en met de trein weer naar huis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Waar was je gisteravond en hoe ben je toen thuis gekomen?
Heeft niemand hem geleend of gejat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gisteravond in Utrecht en met de trein weer naar huis.
Was met de bus gegaan dus hij staat niet bij het station ofzo.
Gister ook gewoon helemaal uit Elst moeten terug lopen (kilometer of 6) omdat ik vergat uit te stappen in Arnhem
Ik weet het echt nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Heeft niemand hem geleend of gejat?
Mijn fiets kan achter in de tuin, zoals gewoonlijk, of voor bij de deur staan.. staat de jouwe ook niet op een onverwachte plek?
Doe Feist er bij, das tenminste nog een lekker wijf:quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:47 schreef Lieke_K het volgende:
Die laatste 3 foto's in de OP mogen die eens veranderen?
En ze heeft het leukste zomernummer van dit jaar tot nu toe. Alleen jammer dat het geen zomer is...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:51 schreef Lieke_K het volgende:
Vind ik een goede suggestie!
Mag dat dan wat herkenbaarder wezen zodat we er ook van kunnen genieten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:54 schreef lienelien het volgende:
zeg, Keith blijft er wel mooi in, ja.
Daar staat 'ie niet mooi opquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:55 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Mag dat dan wat herkenbaarder wezen zodat we er ook van kunnen genieten?Die foto met jou en hem bijvoorbeeld?
![]()
Met hem en MaJo dan? Ik heb een mooie foto van hem bij jou gespot ooit, zonder zweetvlekken en rokerige ruimtes.quote:
Goooooveeeeeeeeeeeerrrrrquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef -skippybal- het volgende:
Wo ist Keith?
OVERKILLquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:57 schreef lienelien het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kies maar![]()
Jullie geilen met z'n allen op die ene met die snor?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:57 schreef lienelien het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kies maar![]()
euhhh, die heeft iemand anders er in gezet. Weet niet meer wie het wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:59 schreef Lieke_K het volgende:
Oh en quien es the girl mit les cheveux blondes???
Jah, zwemmen is indie!quote:
Husky Rescuequote:Op donderdag 10 mei 2007 14:00 schreef Goover het volgende:
[..]
euhhh, die heeft iemand anders er in gezet. Weet niet meer wie het was
Ik eis een plausibele verklaring voor de vis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Die vis niet. Vraag maar aan Majo, Lieke_K of lienelien of ie er in mag, is hun topic.
zeg, jij hebt geen veto hier.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:06 schreef Lieke_K het volgende:
Die vis is niet leuker dan Rob Hawkins, dus ik verwerp de motie.
Oehhh!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:06 schreef -skippybal- het volgende:
Ik was net bezig met een hele mooie fotosoep/gif van die vis als rockende legende, loopt 'ie vast
We laten een vis echt niet tussen ons in komen, hoor.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:09 schreef lienelien het volgende:
joah.
The Kooks? In mei?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:14 schreef mordradead het volgende:
Gaan er ook nog mensen naar The Kooks in mei?
Ik heb wel eens andere dingen over Luke gehoord uit jouw mond..!quote:
Op lowlands kon ik bijna niks zien omdat ik bij die lutsers van paniek in de disco was wezen kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
The Kooks? In mei?
Luke is een kwal![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:14 schreef mordradead het volgende:
Gaan er ook nog mensen naar The Kooks in mei?
Ik zeg nou toch niet dat 'ie geen hele schattige blonde krullen heeft enzo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik heb wel eens andere dingen over Luke gehoord uit jouw mond..!Maar ben blij dat je verstandig bent geworden.
![]()
![]()
Was ik ook geweest en had toch nog een prima plekkie!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
Op lowlands kon ik bijna niks zien omdat ik bij die lutsers van paniek in de disco was wezen kijken
Ik stond net in de tent binnen, heb ik toch iets fout gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Was ik ook geweest en had toch nog een prima plekkie!![]()
Jij altijd met je rooie kruisjes, David Hasselhoff met puppies zag je ook al niet! Je laptop heeft een goede filter wat dat betreft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef lienelien het volgende:
nee, idd. zo'n rood kruisje is nooit sexy.
Ik zie 'm al..quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Jij altijd met je rooie kruisjes, David Hasselhoff met puppies zag je ook al niet! Je laptop heeft een goede filter wat dat betreft.Luke is niet moeders mooiste.
![]()
ha.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:26 schreef mordradead het volgende:
Ik zie trouwens ook een rood kruisje.
MTB? (MounTainBike?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:07 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe zooi voor de MTB. En dan gaat het ineens hard...
oh. da's niet indie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:07 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe zooi voor de MTB. En dan gaat het ineens hard...
Heb ik toch allangquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh. da's niet indie.
Koop dan Szigettickets ofzo.
Je bent gewoon jaloers op mijn benenquote:Mannen met een fiets-obsessie![]()
Mijn fiets is zo langzaamerhand een hobbelpaard aan het wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh. da's niet indie.
Koop dan Szigettickets ofzo.
Mannen met een fiets-obsessie![]()
mannen met gladde benen, dat heb ik al wel weer gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
Je bent gewoon jaloers op mijn benen![]()
Ik scheer m'n benen niet!! (meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
mannen met gladde benen, dat heb ik al wel weer gezien
je gebruikt ook geen epilady soms?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik scheer m'n benen niet!! (meer)
Volgens mij niet...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
je gebruikt ook geen epilady soms?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vissen, kwallen en epilady...dit moet I Bet Indie zijn!
Ja.. 'neee, ik wil niet, nah, ja, misschien, nee, toch maar niet...'quote:
Je vergeet om met "ja wel, toch wel, ja, jaaaaaaaaa" te eindigen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja.. 'neee, ik wil niet, nah, ja, misschien, nee, toch maar niet...'![]()
Ik bel je wel, bij C'mere oid?![]()
Bij Leif Erikson moet ik al een andere Lieke bellen die ook geen kaartje heeft
Nee, jij zou het laten weten als mai ook een kaartje voor jou moest halenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Je vergeet om met "ja wel, toch wel, ja, jaaaaaaaaa" te eindigen.![]()
![]()
Stelle was a diver and she is always down? Wát een kútnummer is dat zeg.quote:Euh, ja C'mere is prima.Of Stella blabla.
![]()
geen C'mere?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Pioneer to the Falls
Obstacle 1
NARC
Say Hello to the Angels
Mammoth
Slow Hands
Leif Erikson
The Heinrich Manuever
Evil
Not Even Jail
--------
Length of Love
Stella Was a Diver and She Was Always Down
PDA
Dit is de setlist die ze meestal doen.
PDA als afsluiter![]()
Geen C'merequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is de setlist die ze meestal doen.
PDA als afsluiter![]()
whehequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
NIET! BELLEN!
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel al die sufferds die met die kuttelefoontjes de lucht in staan te zwaaien.
Om de volgende de dag er achter te komen dat de kwaliteit wel heel erg kut is en dan gaan ze het wissen![]()
Hel enzo...
Klopt, ik was te laat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef lienelien het volgende:
Nee, jij zou het laten weten als mai ook een kaartje voor jou moest halen![]()
[..]
Stelle was a diver and she is always down? Wát een kútnummer is dat zeg.
Soms....quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
whehe
Soms is het wel goed te horen![]()
Ik bel altijd gewoon met m'n telefoon naar beneden. Maar mijn old skool Nokia 1100 (formerly known as lieneliens phone) wordt waarschijnlijk niet eens opgemerkt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
NIET! BELLEN!
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel al die sufferds die met die kuttelefoontjes de lucht in staan te zwaaien.
Om de volgende de dag er achter te komen dat de kwaliteit wel heel erg kut is en dan gaan ze het wissen![]()
Hel enzo...
He, jij bent een buurman van mij bij audioscrobblerquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Skanqua het volgende:
Verbeterde OP, ik hou d'rvan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |