mannen met gladde benen, dat heb ik al wel weer gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef -skippybal- het volgende:
Je bent gewoon jaloers op mijn benen![]()
Ik scheer m'n benen niet!! (meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
mannen met gladde benen, dat heb ik al wel weer gezien
je gebruikt ook geen epilady soms?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik scheer m'n benen niet!! (meer)
Volgens mij niet...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
je gebruikt ook geen epilady soms?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vissen, kwallen en epilady...dit moet I Bet Indie zijn!
Ja.. 'neee, ik wil niet, nah, ja, misschien, nee, toch maar niet...'quote:
Je vergeet om met "ja wel, toch wel, ja, jaaaaaaaaa" te eindigen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja.. 'neee, ik wil niet, nah, ja, misschien, nee, toch maar niet...'![]()
Ik bel je wel, bij C'mere oid?![]()
Bij Leif Erikson moet ik al een andere Lieke bellen die ook geen kaartje heeft
Nee, jij zou het laten weten als mai ook een kaartje voor jou moest halenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Je vergeet om met "ja wel, toch wel, ja, jaaaaaaaaa" te eindigen.![]()
![]()
Stelle was a diver and she is always down? Wát een kútnummer is dat zeg.quote:Euh, ja C'mere is prima.Of Stella blabla.
![]()
geen C'mere?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Pioneer to the Falls
Obstacle 1
NARC
Say Hello to the Angels
Mammoth
Slow Hands
Leif Erikson
The Heinrich Manuever
Evil
Not Even Jail
--------
Length of Love
Stella Was a Diver and She Was Always Down
PDA
Dit is de setlist die ze meestal doen.
PDA als afsluiter![]()
Geen C'merequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is de setlist die ze meestal doen.
PDA als afsluiter![]()
whehequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
NIET! BELLEN!
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel al die sufferds die met die kuttelefoontjes de lucht in staan te zwaaien.
Om de volgende de dag er achter te komen dat de kwaliteit wel heel erg kut is en dan gaan ze het wissen![]()
Hel enzo...
Klopt, ik was te laat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef lienelien het volgende:
Nee, jij zou het laten weten als mai ook een kaartje voor jou moest halen![]()
[..]
Stelle was a diver and she is always down? Wát een kútnummer is dat zeg.
Soms....quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
whehe
Soms is het wel goed te horen![]()
Ik bel altijd gewoon met m'n telefoon naar beneden. Maar mijn old skool Nokia 1100 (formerly known as lieneliens phone) wordt waarschijnlijk niet eens opgemerkt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
NIET! BELLEN!
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel al die sufferds die met die kuttelefoontjes de lucht in staan te zwaaien.
Om de volgende de dag er achter te komen dat de kwaliteit wel heel erg kut is en dan gaan ze het wissen![]()
Hel enzo...
He, jij bent een buurman van mij bij audioscrobblerquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Skanqua het volgende:
Verbeterde OP, ik hou d'rvan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |