Ik heb wel eens andere dingen over Luke gehoord uit jouw mond..!quote:
Op lowlands kon ik bijna niks zien omdat ik bij die lutsers van paniek in de disco was wezen kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
The Kooks? In mei?
Luke is een kwal![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:14 schreef mordradead het volgende:
Gaan er ook nog mensen naar The Kooks in mei?
Ik zeg nou toch niet dat 'ie geen hele schattige blonde krullen heeft enzo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik heb wel eens andere dingen over Luke gehoord uit jouw mond..!Maar ben blij dat je verstandig bent geworden.
![]()
![]()
Was ik ook geweest en had toch nog een prima plekkie!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
Op lowlands kon ik bijna niks zien omdat ik bij die lutsers van paniek in de disco was wezen kijken
Ik stond net in de tent binnen, heb ik toch iets fout gedaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Was ik ook geweest en had toch nog een prima plekkie!![]()
Jij altijd met je rooie kruisjes, David Hasselhoff met puppies zag je ook al niet! Je laptop heeft een goede filter wat dat betreft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef lienelien het volgende:
nee, idd. zo'n rood kruisje is nooit sexy.
Ik zie 'm al..quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Jij altijd met je rooie kruisjes, David Hasselhoff met puppies zag je ook al niet! Je laptop heeft een goede filter wat dat betreft.Luke is niet moeders mooiste.
![]()
ha.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:26 schreef mordradead het volgende:
Ik zie trouwens ook een rood kruisje.
MTB? (MounTainBike?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:07 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe zooi voor de MTB. En dan gaat het ineens hard...
oh. da's niet indie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:07 schreef -skippybal- het volgende:
Nieuwe zooi voor de MTB. En dan gaat het ineens hard...
Heb ik toch allangquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh. da's niet indie.
Koop dan Szigettickets ofzo.
Je bent gewoon jaloers op mijn benenquote:Mannen met een fiets-obsessie![]()
Mijn fiets is zo langzaamerhand een hobbelpaard aan het wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh. da's niet indie.
Koop dan Szigettickets ofzo.
Mannen met een fiets-obsessie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |