Slecht geheugen? er staan een hoop albums in die lijst die ik inmiddels al weer "vergeten" was.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:32 schreef dwerg het volgende:
De Hemelse Honderd op 3FM. De 'beste' albums aller tijden. Er is vooral gestemd door mensen met een slecht geheugen en zo te zien is de Ilse de Lange fanclub ook weer bezig geweest.
Staat aan!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:29 schreef dwerg het volgende:
Vergeet niet om ABBA te kijken!
Sorry bartrid.
Ik kan abba meer waarderen dan Mika, sommige nummers van Abba zitten toch best goed in elkaar. En het foute Engels maakt het nog leuker.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:29 schreef dwerg het volgende:
Vergeet niet om ABBA te kijken!
Sorry bartrid.
Als ik mijn zoon vast mag uithuwelijken? Lijkt me een geschikte schoondochterquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:13 schreef Z het volgende:
Sofie Ellis Bextor daarentegen!
Dan krijg je in ieder geval kleinkinderen met flaporenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:03 schreef knars het volgende:
[..]
Als ik mijn zoon vast mag uithuwelijken? Lijkt me een geschikte schoondochter![]()
Dat was toch Marc Almond?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:50 schreef cafca het volgende:
Andy Bell was toch van Soft Cell?
Dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:52 schreef dwerg het volgende:
Nee, Marc Almond was van Soft Cell. Andy Bell en Vince Clark (Depeche Mode, Yazoo) waren Erasure.
Leuke clip!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:04 schreef dwerg het volgende:
De cover van het Amerikaanse bandje Wheatus is ook best aardig.
Erasure topic is weer open.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef dwerg het volgende:
Erasure op slot wegens te lang niet in gepost en Andy Bell - Electric Blue (Hip! Dansbaar! Gay!) voor Andy Bell solo-ig.
Nou?? Wil je dat? Je vond het songfestival ook al leuk!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:14 schreef dwerg het volgende:
Nou dwerg. Erasure, ABBA, laatst ook al Scissor Sisters. Wil je ons iets vertellen?
Weet je zeker dat het wel goed met je gaat????quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik dacht afgelopen nacht weer aan Pdehoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |