ik ben straatneger, lijpe turk is mijn huisgenoot swaquote:
chill virginquote:
kom jij ook die poser bossen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:17 schreef Zrtlrnc het volgende:
tvp
het was altijd een grapje, maar ik ben nu echt van mening dat dribbel een lesje nodig heeftquote:
Ik woon ook in Delft. Interested?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:29 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
het was altijd een grapje, maar ik ben nu echt van mening dat dribbel een lesje nodig heeft
beter doe je rustig bro, we moeten alleen dribbel hebbenquote:
Daarom. Ik woon ook waar hij woont.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:31 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
beter doe je rustig bro, we moeten alleen dribbel hebben
buurmannen?quote:
Ik roep em even.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Waar blijft Dribbel zelf?
Wanneer ik dribbel klap en er beelmateriaal van maak als bewijs, krijg ik dan een ip ban?quote:
Dan doen ze allemaal hier stoer doen en dan niet opdagenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:39 schreef Yi-Long het volgende:
Ben ik plots op het TMF chat gedeelte beland ofzo!? Spreek gewoon ff via PM een plek af om met elkaar te matten, ipv en public stoer te doen...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp![]()
![]()
anders kom je samen met straatneger ikhebookeenvraagje ofzo en armageddon![]()
nope dus doe maarquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Wanneer ik dribbel klap en er beelmateriaal van maak als bewijs, krijg ik dan een ip ban?
ik ben geen 12 hoor dribbelke, pm je adres en telefoonnummer en het komt goed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan doen ze allemaal hier stoer doen en dan niet opdagen![]()
Nee, dan dragen we dat materiaal over aan de politiequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Wanneer ik dribbel klap en er beelmateriaal van maak als bewijs, krijg ik dan een ip ban?
Het boeit met niet hoe oud je bentquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:41 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik ben geen 12 hoor dribbelke, pm je adres en telefoonnummer en het komt goed.
je post eenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan dragen we dat materiaal over aan de politie
whiihihi, ben je bang?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het boeit met niet hoe oud je benten nee je krijgt m'n telefoon nummer niet
Ah gewoon dreigen dat je z'n WoW account delete en dan krabbelen ze al terugquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
reken mij er niet bij
ik zal je bijstaan
ik doe niet aan halfgare afspraken en je idd best bang nuquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Zucht okee morgenavond ben ik tussen 9 en kwart over 9 op Schiedam Centrum station dus wacht daar maar voor de uitgang zie ik je daar ok ? Als je er dan niet staat ben je gewoon een tyfeskneus klaar
Bangquote:
Mietjequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:45 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik doe niet aan halfgare afspraken en je idd best bang nu
Oke, ik dacht dat je even bang werd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bang? Hij kan of armakneus of straatnegerkneus of ikwilookwatvragenhomo pm-en voor m'n adres die hebben hem ook al en doen er niks mee
en nee ik hoef geen telefoonhijgturken
omdat ik bijna zeker weet dat ik niets tegenkom als ik kom. Dan sta ik daar voor niets.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mietjewat is er half gaar aan een tijd en een plek
MEt ploegjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:49 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
omdat ik bijna zeker weet dat ik niets tegenkom als ik kom. Dan sta ik daar voor niets.
Als je wilt kunnen we het 1 on 1 oplossen, anders ook met ploegjes.
Het maakt mij niet uit
Nouja, aan je postuur te zien zie ik het somber voor je in.quote:
Best macho hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:49 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
omdat ik bijna zeker weet dat ik niets tegenkom als ik kom. Dan sta ik daar voor niets.
Als je wilt kunnen we het 1 on 1 oplossen, anders ook met ploegjes.
Het maakt mij niet uit
Bof jij ffquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:50 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Nouja, aan je postuur te zien zie ik het somber voor je in.
Turken en negers verzetten zich allemaal gezamelijk tegen mequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:52 schreef admiraal_anaal het volgende:hijs wel stoer he onze straat turk, veel blaffen maar weinig bijten
Generaliseerdertquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Turken en negers verzetten zich allemaal gezamelijk tegen meeen heus wao-offensief via een forum
Nah beetje zoetsappig weer het valt tegenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:54 schreef cerror het volgende:
Oeh, reltopic!
Ga maar terug naar je AA sc kutkloonquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:55 schreef LijpeTurk het volgende:
ik hou maar op met deze praatjes, ik los het wel anders op met die poser.
Zou je denkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Meer attack of the kloons dit maar okee
je krijgt hoe dan ook harde klappen. Misschien volgende week, misschien volgende maand, misschien over 4 maanden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga maar terug naar je AA sc kutkloon
Klinkt als zo'n slechte rap van ali bquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:57 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
je krijgt hoe dan ook harde klappen. Misschien volgende week, misschien volgende maand, misschien over 4 maanden.
Het is gissen, hoe dan ook binnekort op je stoep.
Je mag klagen op fok over dit en dat en wie weet een politiebezoekje.
Dan moet de politie bewijzen dat ik het was zonder enige concrete bedreiging.
maak eens voor de grap een account aan op ml75 en vraag naar brasko wat er met hem is gebeurd na een 'ruzie' op internet waar hij tof deed een tijdje langquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga maar terug naar je AA sc kutkloon
Ik ben het nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zou je denkenZal Zargon echt zoveel kloons hebben
Een account op wát ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
maak eens voor de grap een account aan op ml75 en vraag naar brasko wat er met hem is gebeurd na een 'ruzie' op internet waar hij tof deed een tijdje lang
Dat is natuurlijk een beetje dubbelopquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Klinkt als zo'n slechte rap van ali b
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:59 schreef Yi-Long het volgende:
Waar gaat de ruzie trouwens over? Heeft Dribbel iemand's Flippo's gestolen ofzo?
Dit is FOK!, geen vaag forum met een naam van twee letters en twee cijfers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
maak eens voor de grap een account aan op ml75 en vraag naar brasko wat er met hem is gebeurd na een 'ruzie' op internet waar hij tof deed een tijdje lang
Personen die andere personen vanwege wat posts op een forum slaan is één van de meest zielige en kinderachtige acties die het universum kan bedenken. (Ja, het universum ja).quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Die wannabe cu2 site schieten ook als paddestoelen uit de grond hequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:00 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
www.ml75.nl
ik begin het leuk te vinden dat je het niet serieus neemt
Trouwens, was Lijpeturk's post geen fysieke bedreiging dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is FOK!, geen vaag forum met een naam van twee letters en twee cijfers.
Mensen willen slaan wegens dingen op het interweb, dat is wel heuuuuuuuuuul serieus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:00 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
www.ml75.nl
ik begin het leuk te vinden dat je het niet serieus neemt
Ach het is in ieder geval een teken dat níémand hem serieus neemtquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Trouwens, was Lijpeturk's post geen fysieke bedreiging dan?
Lijkt me niet erg policy gericht
Ken jij Jan ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef LijpeTurk het volgende:
ken je trouwens Youssef?
kop dicht, linkse lulquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Trouwens, was Lijpeturk's post geen fysieke bedreiging dan?
Lijkt me niet erg policy gericht
Aw ok, dat verklaart veel...quote:
fok niet met youssef gekquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:04 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
fok niet met youssef gek
[afbeelding]
die shit is real yo, hij bost je kanker hard op je smoelquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Is die lnikertand er nou met paint bijgetekend ?
Duh.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach het is in ieder geval een teken dat níémand hem serieus neemt
Ja surequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:06 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
die shit is real yo, hij bost je kanker hard op je smoel
Nouuuuu.... toen de Glibbs de Znurfts op planeet Kqrt56 even gingen gnorzen, was dat ook wel ontzettend zielig en kinderachtig hoor...quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Personen die andere personen vanwege wat posts op een forum slaan is één van de meest zielige en kinderachtige acties die het universum kan bedenken. (Ja, het universum ja).
vroeger jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:09 schreef Blivox het volgende:
Goh, is fok ondertussen tot dit niveau gezakt? Vroeger was het nog leuk, met Xebro, salvad0r en kastanova die steeds elkaar liepen uit te dagen maar dit slaat alles.
het is nu toch duidelijk dat ik de homie van zarGon ben naabquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar meneer de stoere turk zeg er dan ook ff bij van wie je een kloon bent weten we dan ook weer
Zelfs de helft van de oldbies beweert nu dat "het altijd al zo geweest is"...quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:09 schreef Blivox het volgende:
Goh, is fok ondertussen tot dit niveau gezakt? Vroeger was het nog leuk, met Xebro, salvad0r en kastanova die steeds elkaar liepen uit te dagen maar dit slaat alles.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die smiley's op dat monkey forum
Ik weet dat je uti die klote AAsc club komt maar niet wie dus vermeld je username dan evenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
het is nu toch duidelijk dat ik de homie van zarGon ben naab
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
het is nu toch duidelijk dat ik de homie van zarGon ben naab
wat denk je dat je deze shit kan overnemen bro? doe niet langer tof en ga je serieus zorgen makenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]!
[..]
Ik weet dat je uti die klote AAsc club komt maar niet wie dus vermeld je username dan even
met je internet clic red je het niet boyquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:11 schreef Strychnine het volgende:
Toen ik het topic las met nog maar 3 replies dacht ik, laat ik nou maar niet reageren, het gaat toch een slotje worden.
Maar het is zomaar opeens nog wat geworden
*pakt popcorn*
Go Dribbel!
Pardon?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:12 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
met je internet clic red je het niet boy
Ik doe niet eens een poging tof te zijn in tegenstelling tot jouw mislukte pogingenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:12 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
wat denk je dat je deze shit kan overnemen bro? doe niet langer tof en ga je serieus zorgen maken
De helft van de huidige zelfverklaarde oldies is eigenlijk zelf ook van de debiele retard-generatie...quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Zelfs de helft van de oldbies beweert nu dat "het altijd al zo geweest is"...
M'n harige bruine anjer.
waarom reageer jij hier?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef Yi-Long het volgende:
Nou Dribbel... R.I.P. alvast dan maar... ik denk dat hij heel serieus is dat hij je in elkaar wil laten slaan door andere gasten...
Waarna nogmaals mijn vraag: waarom slaat TS dribbel niet zelf in elkaar, maar laat hij het opknappen door 'negers'.
Autochtone kutcloons FTW !?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:13 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Pardon?
Ten vierde, ik hou niet van allochtone kutkloons.
ik ben gangster boyquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik doe niet eens een poging tof te zijn in tegenstelling tot jouw mislukte pogingen
Waarom ben je eigenlijk boos meneerquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:15 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
waarom reageer jij hier?
Ik heb het niet tegen jou en heb ook niet om je gevraagd.
Doeii
toetsenbordmariniers yoquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef PocketKings het volgende:
"The Keyboard Cowboys.."
Dan moet je het via PM regelen met Dribbel, ipv met allemaal toeschouwers erbij... als je er last van hebt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:15 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
waarom reageer jij hier?
Ik heb het niet tegen jou en heb ook niet om je gevraagd.
Doeii
moet ik je godverdomme gaan opzoeken in de collegezaalquote:
Gecompliceerder dan een aflevering van Lost.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef Blivox het volgende:
[..]
De helft van de huidige zelfverklaarde oldies is eigenlijk zelf ook van de debiele retard-generatie...
Ja maar dan krijgt hij geen aandachtquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan moet je het via PM regelen met Dribbel, ipv met allemaal toeschouwers erbij... als je er last van hebt.
Nee, dan word je opgepakt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ga weg, lelijkerdquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:16 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ik hou van bijna geen enkele kloon.
Daar kom ik nooitquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:16 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
moet ik je godverdomme gaan opzoeken in de collegezaal
hou je kop, vuile hondquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar dan krijgt hij geen aandacht
Pffrt vertel naar maar wie je bent die ban heb je nu toch al te pakkenquote:
vrijdag a.s. 19.00 delft csquote:
Ja lastig is dat op zoeen forum.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan moet je het via PM regelen met Dribbel, ipv met allemaal toeschouwers erbij... als je er last van hebt.
waarom zou ik een ban moeten krijgen dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pffrt vertel naar maar wie je bent die ban heb je nu toch al te pakkendus veel maakt het niet meer uit
Waar? Het is best een grote station.quote:
mietjequote:
groot?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar? Het is best een grote station.1
ik dacht in de morgen noob, s'avonds is okquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef Dribbel_ het volgende:
donderdag 21:00 uur schiedam centrum station is voglens jou een half gare kanker afspraak
en vrijdag 19:00 delft cs is opeens wél een duidelijke afspraak
jezus
Die worden random uitgedeelt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
waarom zou ik een ban moeten krijgen dan?
Vraag je iemand om je notes voor te lezen, lijkt me duidelijk hequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ja en er stond "morgenAVOND" KLAPMONGOOLquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:19 schreef LijpeTurk het volgende:
je tikte 9.00
jij maakt keer op keer topics over negers boy.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vraag je iemand om je notes voor te lezen, lijkt me duidelijk he
als je je dat nú nog afvraagd
ik ben erquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja en er stond "morgenAVOND" KLAPMONGOOL
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Dat is een regelrechte bedreiging, banwaardig dus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:57 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
je krijgt hoe dan ook harde klappen. Misschien volgende week, misschien volgende maand, misschien over 4 maanden.
Het is gissen, hoe dan ook binnekort op je stoep.
Je mag klagen op fok over dit en dat en wie weet een politiebezoekje.
Dan moet de politie bewijzen dat ik het was zonder enige concrete bedreiging.
Beledig ik ergens iemand dan in zo'n topic ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:20 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
jij maakt keer op keer topics over negers boy.
Nog flinke ook
pffrtquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Dat is een regelrechte bedreiging, banwaardig dus.
ja maar Niels is toch slim en ziet dat toch niet zwart-witquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
ik ook, nemen we spoor 5. Ok?quote:
Je zou er maar honger door krijgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die hebben geen snackbar waar ik na afloop kan eten
AHAAHAH, veeg me opquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ja gelijk weg ermee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Hij gebruikte negers als metafoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:23 schreef Yi-Long het volgende:
3de keer. Waarom 'bost' topicstarter Dribbel niet zelf, maar laat hij het over aan negers? Slaan die harder dan turken?
zucht lezen is ook niet echt je sterkste punt hequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:25 schreef LijpeTurk het volgende:
Maar goed, ik kom dus donderdagavond (vandaag dus al) op schiedam centraal om 19.00.
Ik zal er zitten met m'n klaptstoeltje en popcorn hoor !!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:25 schreef LijpeTurk het volgende:
Maar goed, ik kom dus donderdagavond (vandaag dus al) op schiedam centraal om 19.00.
Dan ben je mooi 2 uur te vroeg, Lijpe...quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:25 schreef LijpeTurk het volgende:
Als jij al je vrienden meeneemt kom ik ook alleen okee?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:26 schreef LijpeTurk het volgende:
Met hoeveel mensen komt je?
Hoe 'schoon' wil je het houden?
"Negers doodgeslagen om internetruzie"quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:26 schreef zarGon het volgende:
Jullie zullen de FP halen. Ik ben trots op jullie.
Waarom speel je niet gezellig wat op de sitar?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:26 schreef LijpeTurk het volgende:
Met hoeveel mensen komt je?
Hoe 'schoon' wil je het houden?
"ontspoorde turk tóch op het spoor beland"quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:27 schreef PocketKings het volgende:
[..]
"Negers doodgeslagen om internetruzie"
vertrouwen in dribbeltje terwijl je niet weet wie ik benquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:27 schreef PocketKings het volgende:
[..]
"Negers doodgeslagen om internetruzie"
Ja op welk punt zou hij dan vertrouwen in jou kunnen hebben ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:28 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
vertrouwen in dribbeltje terwijl je niet weet wie ik ben
Verkeerd spoor weliswaar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
"ontspoorde turk tóch op het spoor beland"
Wie ben je? Muhammad Ali?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:28 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij al je vrienden meeneemt kom ik ook alleen okee?
Nee, een straatneger van rotterdan zuidquote:
Ik weet niet eens waar de aanleiding van de ruzie zit eigenlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Goeie Dribbel.
![]()
Groepjes meenemen voor een internetforumruzietje.
Ik beloof je wel, als je met meer komt dan schiet ik al je vriendjes en jij in jullie benenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Ik beloof je wel, als je met meer komt dan schiet ik al je vriendjes en jij in jullie benen
Een LijpeTurk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:28 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Niemand weet dat, behalve die Lijpe turk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de aanleiding van de ruzie zit eigenlijk![]()
Met een bezem of met een kartonnen bord: "Geld nodig voor alcoholstudie"?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Nee, een straatneger van rotterdan zuid
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Ik beloof je wel, als je met meer komt dan schiet ik al je vriendjes en jij in jullie benen
ja dat is geen grap, 1 on 1 vind ik prima. Maar al zie ik er meer dan ga ik schietenquote:
Mooi wanneer is dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:31 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ja dat is geen grap, 1 on 1 vind ik prima. Maar al zie ik er meer dan ga ik schieten
Kun je wel zovaak klaarkomen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Losse flodders?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:31 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ja dat is geen grap, 1 on 1 vind ik prima. Maar al zie ik er meer dan ga ik schieten
beretta 9mm broquote:
ik ben straatneger bro, lijpe turk is mijn huisgenootquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Post eens een foto van je dan weet ik op wie ik moet wachten
quote:
"bro"quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo een met zo'n plastic pistool en veel dollarbriefjes in je handen waarop je boos in de wegwerpcamera van je "bro" kijkt die zijn het leukst
Doet ie niet dat kan weleens gevaarlijk worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Post eens een foto van je dan weet ik op wie ik moet wachten
Ik zit te shaken hier, ik ben ook nog steeds op omdat ik er gewoonweg niet van kan slapenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:35 schreef Yi-Long het volgende:
Heb je trouwens nog laatste wensen, Dribbel? Want ik denk dat je nu wel bang bent geworden van Lijpe Turk/Superneger.
Schiedam CS, 21:00, spoor 3?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:34 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik ben straatneger bro, lijpe turk is mijn huisgenoot
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:34 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik ben straatneger bro, lijpe turk is mijn huisgenoot andere kloon
Hoezo? eerst een foto lijkt me.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:35 schreef Yi-Long het volgende:
Heb je trouwens nog laatste wensen, Dribbel? Want ik denk dat je nu wel bang bent geworden van Lijpe Turk/Superneger.
Serieuze vraag, wie gaat Dribbel_ in elkaar bossen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:34 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik ben straatneger bro, lijpe turk is mijn huisgenoot
aangezien het 1 op 1 isquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieuze vraag, wie gaat Dribbel_ in elkaar bossen?
Berettoquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
Hoeveel kost zo'n berreto 9mm trouwens tegenwoordig?
Hij is de sticker vergeten van z'n pet te halenquote:
Die komen ook na 3 weken in actie dan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:37 schreef admiraal_anaal het volgende:IP melden bij politie voor huiszoeking op wapens
Zeg, kijk niet zo zwart.quote:
Weet ik veelquote:
Dyslectische lamlul.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Weet ik veel
Ik ben niet zo thuis in de hele ganstah ghetto lifestyle. Ik had vroeger een blaaspijp en een lullige plastic pijl-en-boog die na 3x gebruiken doormidden brak...
BerettA dan. Wat kost zo'n proppenschieter tegenwoordig?
Zulks.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:41 schreef zarGon het volgende:
Vermaeck.
wat weet jij er nou van joh, zolderkamerlulquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Dyslectische lamlul.
Ik schat illegaal zo'n 1000 euro. (voor een goede).
600 legaal, dus ietsje meer illegaal?
Waarschijnlijk nog meer dan dat jij er van weetquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:42 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
wat weet jij er nou van joh, zolderkamerlul
Meer dan jij waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:42 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
wat weet jij er nou van joh, zolderkamerlul
Je betn zlef een dylsecticische lamlul!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Dyslectische lamlul.
Ik schat illegaal zo'n 1000 euro. (voor een goede).
600 legaal, dus ietsje meer illegaal?
Met 2 vlechtjes en en een ruiten rokje heb je gelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:42 schreef Yi-Long het volgende:
Een man die vlechtjes in zijn haar draagt, is ongevaarlijk.
je weet nixxxquote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je betn zlef een dylsecticische lamlul!
En waarom is een legale gun goedkoper dan een illegale? Normaal gesproken kun je toch gewoon via via wel aan goedkope (illegale) wapens komen voor weinig geld?
ik laat je niet zo maar door een paar negers bossen en verkrachten hoor lieve hondquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp![]()
![]()
anders kom je samen met straatneger ikhebookeenvraagje ofzo en armageddon![]()
Schiet haar neer dan!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:43 schreef admiraal_anaal het volgende:ik heb me wapenvergunning eindelijk sinds kort
Maar ik mag nog geen wapen in huis van me meisjeIk word onder de duim gehouden
Omdat de 'straatneger' (quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je betn zlef een dylsecticische lamlul!
En waarom is een legale gun goedkoper dan een illegale?
je bent heul geen turk aapquote:
Dat zei ik haar ook alquote:
Dat doe je liever zelf?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik laat je niet zo maar door een paar negers bossen en verkrachten hoor lieve hond![]()
Vergeten met je kloon in te loggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik laat je niet zo maar door een paar negers bossen en verkrachten hoor lieve hond
Nou nou, met mijn mavo moet ik toch wel íéts onthouden hebben.quote:
Nee zonder dribbel geen leuke onz dribbel topicsquote:
Ahhhhhhhhhhh.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:44 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Met 2 vlechtjes en en een ruiten rokje heb je gelijk.![]()
je bent gewoon een viezerikquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou nou, met mijn mavo moet ik toch wel íéts onthouden hebben.pessimist.
ik heb geen klonenquote:
Zeg. Hoort dat niet te rijmen?quote:
je hebt mavo gedaan mavo gedaan man, wat moet ik nog meer toevoegen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg. Hoort dat niet te rijmen?
Dat doen negers toch, naast sinterklaas dienen, rijmen.?
Kan je beter MED in de gaten houdenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:49 schreef PocketKings het volgende:
Ben pitten, kijk morgen het nieuws wel ff![]()
Nee Negers die rappen en dat rijmt op klanken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg. Hoort dat niet te rijmen?
Dat doen negers toch, naast sinterklaas dienen, rijmen.?
Eh selim zullen we straatneger samen bossen?quote:
100 dl water en 1 prei.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
je hebt mavo gedaan mavo gedaan man, wat moet ik nog meer toevoegen?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
100 dl water en 1 prei.
Ik heb m'n middelbare school tenminste afgemaakt. En mijn zin. Met een punt.
En ben ik begonnen met een hoofdletter.
ik weet hoe je gezicht eruit ziet boy, doe nou niet stoerquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Eh selim zullen we straatneger samen bossen?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik wel wat een toeval
http://fotoboek.fok.nl/_fopneger_
[afbeelding]
WAAAZAAAAAAAAAAAAa YO
Dat is een nepstraatnegert.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je bent een neger -quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
je hebt mavo gedaan mavo gedaan man, wat moet ik nog meer toevoegen?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
EIKEL, volgende keer eerst waarschuwen zodat ik me drinken kan wegzetten
*doekie halen om laptop schoon te maken
eh homo zo praat je maar tegen je moederquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:51 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik weet hoe je gezicht eruit ziet boy, doe nou niet stoer
NWS bedoel je zekerquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan je beter MED in de gaten houden
OK als je met Drinbbel klaar bent ken je langskomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:51 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik weet hoe je gezicht eruit ziet boy, doe nou niet stoer
Het enige wat word opgenomen is een neger in het ziekenhuisquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:52 schreef Yi-Long het volgende:
Wat zijn de regels voor het 'bossen' morgen.
Mag Dribbel zijn LOI cursus judo in praktijk brengen? Beloofd Lijpe Turk's huis-homie niet te bijten wanneer hij zijn beugel nog in heeft? Gaan jullie tossen om wie er eerst mag slaan? Gaan jullie spugen en krabben? Mag dribbel aan de vlechtjes van Lijpe Turk's huis-homie trekken?
Wordt deze megabattle wel opgenomen en op youtube gezet?
En dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dude. 14.gifquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
100 dl water en 1 prei.
Ik heb m'n middelbare school tenminste afgemaakt. En mijn zin. Met een punt.
En ben ik begonnen met een hoofdletter.
Net kwam je nog alleenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:53 schreef LijpeTurk het volgende:
Ik breng alleen boksers en thaiboksers swa
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:53 schreef LijpeTurk het volgende:
en als ze allebei op komen dagenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het enige wat word opgenomen is een neger in het ziekenhuisof een turk, ligt eraan welke op komt dagen
Je zou toch alleen komen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:53 schreef LijpeTurk het volgende:
alleen omdat je zo stoer praat mag je ze al vangen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het enige wat word opgenomen is een neger in het ziekenhuisof een turk, ligt eraan welke op komt dagen
ik doe het beide swa, wedstrijdnegerquote:
Ik ben geen negertquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik wel wat een toeval
http://fotoboek.fok.nl/_fopneger_
[afbeelding]
WAAAZAAAAAAAAAAAAa YO
Kom maar langs en breng ze maar mee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:53 schreef LijpeTurk het volgende:
Dus je komt alleen met een groepje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:55 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik doe het beide swa, wedstrijdneger
Het blijft alleen bij zielig gezeverquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:55 schreef Nashje het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren of blijft het alleen bij dit zielige gezever?
Dat je naar bootcamp bill kijkt wil niet zeggen dat je net zo stoer bentquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:55 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik doe het beide swa, wedstrijdneger
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat je naar bootcamp bill kijkt wil niet zeggen dat je net zo stoer bent![]()
dat is een retard menquote:
Neuh ik stap de trein uit, kijk om me heen, zie dat die laffe hond niet is komen opdagen en vertrek richting kroegquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:56 schreef Yi-Long het volgende:
Welke verschrikkelijke martial arts ga jij morgen vertonen, Dribbel? Doggy Kung Fu?
Flat, geen huis, flatquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:57 schreef LijpeTurk het volgende:
het komt er allemaal op neer: dribbel denkt dat het alsnog een grapje is en praat er lustig op los. Straatneger mobiliseert en gaat het hele huis van dribbel en zijn huisgenoten overhoop halen.
Doeii
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:57 schreef zarGon het volgende:
Als die Turk komt, suggesteer ik olieworstelen.
Schiedam!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:59 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben zeer benieuwd. Ik verwacht morgen Breaking news op CNN over een massale veldslag in Delft...
Typisch een LijpeTurk, niet te vertrouwen.......en ze moeder heeft een snorquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:57 schreef LijpeTurk het volgende:
het komt er allemaal op neer: dribbel denkt dat het alsnog een grapje is en praat er lustig op los. Straatneger mobiliseert en gaat het hele huis van dribbel en zijn huisgenoten overhoop halen.
Doeii
Dus terwijl Dribbel staat te wachten op het station, gaan jij en je vrienden zijn huis overhoop halen en leegroven? Best slim eigenlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:57 schreef LijpeTurk het volgende:
Doeii
Je verwacht teveel van internet. Doe je dat ook bij vrouwen? (mannen?)quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:59 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben zeer benieuwd. Ik verwacht morgen Breaking news op CNN over een massale veldslag in Delft...
en dan komen die negerts met hun 9 mm lullenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:59 schreef Yi-Long het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus terwijl Dribbel staat te wachten op het station, gaan jij en je vrienden zijn huis overhoop halen en leegroven? Best slim eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |