Pardon?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:12 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
met je internet clic red je het niet boy
Ik doe niet eens een poging tof te zijn in tegenstelling tot jouw mislukte pogingenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:12 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
wat denk je dat je deze shit kan overnemen bro? doe niet langer tof en ga je serieus zorgen maken
De helft van de huidige zelfverklaarde oldies is eigenlijk zelf ook van de debiele retard-generatie...quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Zelfs de helft van de oldbies beweert nu dat "het altijd al zo geweest is"...
M'n harige bruine anjer.
waarom reageer jij hier?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef Yi-Long het volgende:
Nou Dribbel... R.I.P. alvast dan maar... ik denk dat hij heel serieus is dat hij je in elkaar wil laten slaan door andere gasten...
Waarna nogmaals mijn vraag: waarom slaat TS dribbel niet zelf in elkaar, maar laat hij het opknappen door 'negers'.
Autochtone kutcloons FTW !?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:13 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Pardon?
Ten vierde, ik hou niet van allochtone kutkloons.
ik ben gangster boyquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik doe niet eens een poging tof te zijn in tegenstelling tot jouw mislukte pogingen
Waarom ben je eigenlijk boos meneerquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:15 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
waarom reageer jij hier?
Ik heb het niet tegen jou en heb ook niet om je gevraagd.
Doeii
toetsenbordmariniers yoquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef PocketKings het volgende:
"The Keyboard Cowboys.."
Dan moet je het via PM regelen met Dribbel, ipv met allemaal toeschouwers erbij... als je er last van hebt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:15 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
waarom reageer jij hier?
Ik heb het niet tegen jou en heb ook niet om je gevraagd.
Doeii
moet ik je godverdomme gaan opzoeken in de collegezaalquote:
Gecompliceerder dan een aflevering van Lost.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:14 schreef Blivox het volgende:
[..]
De helft van de huidige zelfverklaarde oldies is eigenlijk zelf ook van de debiele retard-generatie...
Ja maar dan krijgt hij geen aandachtquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan moet je het via PM regelen met Dribbel, ipv met allemaal toeschouwers erbij... als je er last van hebt.
Nee, dan word je opgepakt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Wanneer ik dribbel klap en er beelmateriaal van maak als bewijs, krijg ik dan een ip ban?
ga weg, lelijkerdquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:16 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ik hou van bijna geen enkele kloon.
Daar kom ik nooitquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:16 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
moet ik je godverdomme gaan opzoeken in de collegezaal
hou je kop, vuile hondquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar dan krijgt hij geen aandacht
Pffrt vertel naar maar wie je bent die ban heb je nu toch al te pakkenquote:
vrijdag a.s. 19.00 delft csquote:
Ja lastig is dat op zoeen forum.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan moet je het via PM regelen met Dribbel, ipv met allemaal toeschouwers erbij... als je er last van hebt.
waarom zou ik een ban moeten krijgen dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pffrt vertel naar maar wie je bent die ban heb je nu toch al te pakkendus veel maakt het niet meer uit
Waar? Het is best een grote station.quote:
mietjequote:
groot?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar? Het is best een grote station.1
ik dacht in de morgen noob, s'avonds is okquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef Dribbel_ het volgende:
donderdag 21:00 uur schiedam centrum station is voglens jou een half gare kanker afspraak
en vrijdag 19:00 delft cs is opeens wél een duidelijke afspraak
jezus
Die worden random uitgedeelt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
waarom zou ik een ban moeten krijgen dan?
Vraag je iemand om je notes voor te lezen, lijkt me duidelijk hequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ja en er stond "morgenAVOND" KLAPMONGOOLquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:19 schreef LijpeTurk het volgende:
je tikte 9.00
jij maakt keer op keer topics over negers boy.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vraag je iemand om je notes voor te lezen, lijkt me duidelijk he
als je je dat nú nog afvraagd
ik ben erquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja en er stond "morgenAVOND" KLAPMONGOOL
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:18 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Dat is een regelrechte bedreiging, banwaardig dus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:57 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
je krijgt hoe dan ook harde klappen. Misschien volgende week, misschien volgende maand, misschien over 4 maanden.
Het is gissen, hoe dan ook binnekort op je stoep.
Je mag klagen op fok over dit en dat en wie weet een politiebezoekje.
Dan moet de politie bewijzen dat ik het was zonder enige concrete bedreiging.
Beledig ik ergens iemand dan in zo'n topic ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:20 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
jij maakt keer op keer topics over negers boy.
Nog flinke ook
pffrtquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Dat is een regelrechte bedreiging, banwaardig dus.
ja maar Niels is toch slim en ziet dat toch niet zwart-witquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
ik ook, nemen we spoor 5. Ok?quote:
Je zou er maar honger door krijgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die hebben geen snackbar waar ik na afloop kan eten
AHAAHAH, veeg me opquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ja gelijk weg ermee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Hij gebruikte negers als metafoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:23 schreef Yi-Long het volgende:
3de keer. Waarom 'bost' topicstarter Dribbel niet zelf, maar laat hij het over aan negers? Slaan die harder dan turken?
zucht lezen is ook niet echt je sterkste punt hequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:25 schreef LijpeTurk het volgende:
Maar goed, ik kom dus donderdagavond (vandaag dus al) op schiedam centraal om 19.00.
Ik zal er zitten met m'n klaptstoeltje en popcorn hoor !!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:25 schreef LijpeTurk het volgende:
Maar goed, ik kom dus donderdagavond (vandaag dus al) op schiedam centraal om 19.00.
Dan ben je mooi 2 uur te vroeg, Lijpe...quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:25 schreef LijpeTurk het volgende:
Als jij al je vrienden meeneemt kom ik ook alleen okee?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:26 schreef LijpeTurk het volgende:
Met hoeveel mensen komt je?
Hoe 'schoon' wil je het houden?
"Negers doodgeslagen om internetruzie"quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:26 schreef zarGon het volgende:
Jullie zullen de FP halen. Ik ben trots op jullie.
Waarom speel je niet gezellig wat op de sitar?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:26 schreef LijpeTurk het volgende:
Met hoeveel mensen komt je?
Hoe 'schoon' wil je het houden?
"ontspoorde turk tóch op het spoor beland"quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:27 schreef PocketKings het volgende:
[..]
"Negers doodgeslagen om internetruzie"
vertrouwen in dribbeltje terwijl je niet weet wie ik benquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:27 schreef PocketKings het volgende:
[..]
"Negers doodgeslagen om internetruzie"
Ja op welk punt zou hij dan vertrouwen in jou kunnen hebben ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:28 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
vertrouwen in dribbeltje terwijl je niet weet wie ik ben
Verkeerd spoor weliswaar.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
"ontspoorde turk tóch op het spoor beland"
Wie ben je? Muhammad Ali?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:28 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij al je vrienden meeneemt kom ik ook alleen okee?
Nee, een straatneger van rotterdan zuidquote:
Ik weet niet eens waar de aanleiding van de ruzie zit eigenlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Goeie Dribbel.
![]()
Groepjes meenemen voor een internetforumruzietje.
Ik beloof je wel, als je met meer komt dan schiet ik al je vriendjes en jij in jullie benenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Ik beloof je wel, als je met meer komt dan schiet ik al je vriendjes en jij in jullie benen
Een LijpeTurk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:28 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Niemand weet dat, behalve die Lijpe turk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar de aanleiding van de ruzie zit eigenlijk![]()
Met een bezem of met een kartonnen bord: "Geld nodig voor alcoholstudie"?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Nee, een straatneger van rotterdan zuid
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Ik beloof je wel, als je met meer komt dan schiet ik al je vriendjes en jij in jullie benen
ja dat is geen grap, 1 on 1 vind ik prima. Maar al zie ik er meer dan ga ik schietenquote:
Mooi wanneer is dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:31 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ja dat is geen grap, 1 on 1 vind ik prima. Maar al zie ik er meer dan ga ik schieten
Kun je wel zovaak klaarkomen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:30 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Losse flodders?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:31 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ja dat is geen grap, 1 on 1 vind ik prima. Maar al zie ik er meer dan ga ik schieten
beretta 9mm broquote:
ik ben straatneger bro, lijpe turk is mijn huisgenootquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Post eens een foto van je dan weet ik op wie ik moet wachten
quote:
"bro"quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo een met zo'n plastic pistool en veel dollarbriefjes in je handen waarop je boos in de wegwerpcamera van je "bro" kijkt die zijn het leukst
Doet ie niet dat kan weleens gevaarlijk worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Post eens een foto van je dan weet ik op wie ik moet wachten
Ik zit te shaken hier, ik ben ook nog steeds op omdat ik er gewoonweg niet van kan slapenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:35 schreef Yi-Long het volgende:
Heb je trouwens nog laatste wensen, Dribbel? Want ik denk dat je nu wel bang bent geworden van Lijpe Turk/Superneger.
Schiedam CS, 21:00, spoor 3?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:34 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik ben straatneger bro, lijpe turk is mijn huisgenoot
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:34 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik ben straatneger bro, lijpe turk is mijn huisgenoot andere kloon
Hoezo? eerst een foto lijkt me.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:35 schreef Yi-Long het volgende:
Heb je trouwens nog laatste wensen, Dribbel? Want ik denk dat je nu wel bang bent geworden van Lijpe Turk/Superneger.
Serieuze vraag, wie gaat Dribbel_ in elkaar bossen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:34 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik ben straatneger bro, lijpe turk is mijn huisgenoot
aangezien het 1 op 1 isquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieuze vraag, wie gaat Dribbel_ in elkaar bossen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |