je weet nixxxquote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je betn zlef een dylsecticische lamlul!
En waarom is een legale gun goedkoper dan een illegale? Normaal gesproken kun je toch gewoon via via wel aan goedkope (illegale) wapens komen voor weinig geld?
ik laat je niet zo maar door een paar negers bossen en verkrachten hoor lieve hondquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp![]()
![]()
anders kom je samen met straatneger ikhebookeenvraagje ofzo en armageddon![]()
Schiet haar neer dan!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:43 schreef admiraal_anaal het volgende:ik heb me wapenvergunning eindelijk sinds kort
Maar ik mag nog geen wapen in huis van me meisjeIk word onder de duim gehouden
Omdat de 'straatneger' (quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je betn zlef een dylsecticische lamlul!
En waarom is een legale gun goedkoper dan een illegale?
je bent heul geen turk aapquote:
Dat zei ik haar ook alquote:
Dat doe je liever zelf?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik laat je niet zo maar door een paar negers bossen en verkrachten hoor lieve hond![]()
Vergeten met je kloon in te loggenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik laat je niet zo maar door een paar negers bossen en verkrachten hoor lieve hond
Nou nou, met mijn mavo moet ik toch wel íéts onthouden hebben.quote:
Nee zonder dribbel geen leuke onz dribbel topicsquote:
Ahhhhhhhhhhh.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:44 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Met 2 vlechtjes en en een ruiten rokje heb je gelijk.![]()
je bent gewoon een viezerikquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou nou, met mijn mavo moet ik toch wel íéts onthouden hebben.pessimist.
ik heb geen klonenquote:
Zeg. Hoort dat niet te rijmen?quote:
je hebt mavo gedaan mavo gedaan man, wat moet ik nog meer toevoegen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg. Hoort dat niet te rijmen?
Dat doen negers toch, naast sinterklaas dienen, rijmen.?
Kan je beter MED in de gaten houdenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:49 schreef PocketKings het volgende:
Ben pitten, kijk morgen het nieuws wel ff![]()
Nee Negers die rappen en dat rijmt op klanken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg. Hoort dat niet te rijmen?
Dat doen negers toch, naast sinterklaas dienen, rijmen.?
Eh selim zullen we straatneger samen bossen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |