100 dl water en 1 prei.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
je hebt mavo gedaan mavo gedaan man, wat moet ik nog meer toevoegen?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
100 dl water en 1 prei.
Ik heb m'n middelbare school tenminste afgemaakt. En mijn zin. Met een punt.
En ben ik begonnen met een hoofdletter.
ik weet hoe je gezicht eruit ziet boy, doe nou niet stoerquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Eh selim zullen we straatneger samen bossen?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik wel wat een toeval
http://fotoboek.fok.nl/_fopneger_
[afbeelding]
WAAAZAAAAAAAAAAAAa YO
Dat is een nepstraatnegert.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je bent een neger -quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
je hebt mavo gedaan mavo gedaan man, wat moet ik nog meer toevoegen?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
EIKEL, volgende keer eerst waarschuwen zodat ik me drinken kan wegzetten
*doekie halen om laptop schoon te maken
eh homo zo praat je maar tegen je moederquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:51 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik weet hoe je gezicht eruit ziet boy, doe nou niet stoer
NWS bedoel je zekerquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan je beter MED in de gaten houden
OK als je met Drinbbel klaar bent ken je langskomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:51 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik weet hoe je gezicht eruit ziet boy, doe nou niet stoer
Het enige wat word opgenomen is een neger in het ziekenhuisquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:52 schreef Yi-Long het volgende:
Wat zijn de regels voor het 'bossen' morgen.
Mag Dribbel zijn LOI cursus judo in praktijk brengen? Beloofd Lijpe Turk's huis-homie niet te bijten wanneer hij zijn beugel nog in heeft? Gaan jullie tossen om wie er eerst mag slaan? Gaan jullie spugen en krabben? Mag dribbel aan de vlechtjes van Lijpe Turk's huis-homie trekken?
Wordt deze megabattle wel opgenomen en op youtube gezet?
En dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dude. 14.gifquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
100 dl water en 1 prei.
Ik heb m'n middelbare school tenminste afgemaakt. En mijn zin. Met een punt.
En ben ik begonnen met een hoofdletter.
Net kwam je nog alleenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:53 schreef LijpeTurk het volgende:
Ik breng alleen boksers en thaiboksers swa
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:53 schreef LijpeTurk het volgende:
en als ze allebei op komen dagenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het enige wat word opgenomen is een neger in het ziekenhuisof een turk, ligt eraan welke op komt dagen
Je zou toch alleen komen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:53 schreef LijpeTurk het volgende:
alleen omdat je zo stoer praat mag je ze al vangen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het enige wat word opgenomen is een neger in het ziekenhuisof een turk, ligt eraan welke op komt dagen
ik doe het beide swa, wedstrijdnegerquote:
Ik ben geen negertquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik wel wat een toeval
http://fotoboek.fok.nl/_fopneger_
[afbeelding]
WAAAZAAAAAAAAAAAAa YO
Kom maar langs en breng ze maar mee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:53 schreef LijpeTurk het volgende:
Dus je komt alleen met een groepje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:55 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik doe het beide swa, wedstrijdneger
Het blijft alleen bij zielig gezeverquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:55 schreef Nashje het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren of blijft het alleen bij dit zielige gezever?
Dat je naar bootcamp bill kijkt wil niet zeggen dat je net zo stoer bentquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:55 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik doe het beide swa, wedstrijdneger
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat je naar bootcamp bill kijkt wil niet zeggen dat je net zo stoer bent![]()
dat is een retard menquote:
Neuh ik stap de trein uit, kijk om me heen, zie dat die laffe hond niet is komen opdagen en vertrek richting kroegquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:56 schreef Yi-Long het volgende:
Welke verschrikkelijke martial arts ga jij morgen vertonen, Dribbel? Doggy Kung Fu?
Flat, geen huis, flatquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:57 schreef LijpeTurk het volgende:
het komt er allemaal op neer: dribbel denkt dat het alsnog een grapje is en praat er lustig op los. Straatneger mobiliseert en gaat het hele huis van dribbel en zijn huisgenoten overhoop halen.
Doeii
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:57 schreef zarGon het volgende:
Als die Turk komt, suggesteer ik olieworstelen.
Schiedam!quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:59 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben zeer benieuwd. Ik verwacht morgen Breaking news op CNN over een massale veldslag in Delft...
Typisch een LijpeTurk, niet te vertrouwen.......en ze moeder heeft een snorquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:57 schreef LijpeTurk het volgende:
het komt er allemaal op neer: dribbel denkt dat het alsnog een grapje is en praat er lustig op los. Straatneger mobiliseert en gaat het hele huis van dribbel en zijn huisgenoten overhoop halen.
Doeii
Dus terwijl Dribbel staat te wachten op het station, gaan jij en je vrienden zijn huis overhoop halen en leegroven? Best slim eigenlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:57 schreef LijpeTurk het volgende:
Doeii
Je verwacht teveel van internet. Doe je dat ook bij vrouwen? (mannen?)quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:59 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben zeer benieuwd. Ik verwacht morgen Breaking news op CNN over een massale veldslag in Delft...
en dan komen die negerts met hun 9 mm lullenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:59 schreef Yi-Long het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus terwijl Dribbel staat te wachten op het station, gaan jij en je vrienden zijn huis overhoop halen en leegroven? Best slim eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |