ik ben straatneger, lijpe turk is mijn huisgenoot swaquote:
chill virginquote:
kom jij ook die poser bossen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:17 schreef Zrtlrnc het volgende:
tvp
het was altijd een grapje, maar ik ben nu echt van mening dat dribbel een lesje nodig heeftquote:
Ik woon ook in Delft. Interested?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:29 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
het was altijd een grapje, maar ik ben nu echt van mening dat dribbel een lesje nodig heeft
beter doe je rustig bro, we moeten alleen dribbel hebbenquote:
Daarom. Ik woon ook waar hij woont.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:31 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
beter doe je rustig bro, we moeten alleen dribbel hebben
buurmannen?quote:
Ik roep em even.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Waar blijft Dribbel zelf?
Wanneer ik dribbel klap en er beelmateriaal van maak als bewijs, krijg ik dan een ip ban?quote:
Dan doen ze allemaal hier stoer doen en dan niet opdagenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:39 schreef Yi-Long het volgende:
Ben ik plots op het TMF chat gedeelte beland ofzo!? Spreek gewoon ff via PM een plek af om met elkaar te matten, ipv en public stoer te doen...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp![]()
![]()
anders kom je samen met straatneger ikhebookeenvraagje ofzo en armageddon![]()
nope dus doe maarquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Wanneer ik dribbel klap en er beelmateriaal van maak als bewijs, krijg ik dan een ip ban?
ik ben geen 12 hoor dribbelke, pm je adres en telefoonnummer en het komt goed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan doen ze allemaal hier stoer doen en dan niet opdagen![]()
Nee, dan dragen we dat materiaal over aan de politiequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Wanneer ik dribbel klap en er beelmateriaal van maak als bewijs, krijg ik dan een ip ban?
Het boeit met niet hoe oud je bentquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:41 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik ben geen 12 hoor dribbelke, pm je adres en telefoonnummer en het komt goed.
je post eenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan dragen we dat materiaal over aan de politie
whiihihi, ben je bang?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het boeit met niet hoe oud je benten nee je krijgt m'n telefoon nummer niet
Ah gewoon dreigen dat je z'n WoW account delete en dan krabbelen ze al terugquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
reken mij er niet bij
ik zal je bijstaan
ik doe niet aan halfgare afspraken en je idd best bang nuquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Zucht okee morgenavond ben ik tussen 9 en kwart over 9 op Schiedam Centrum station dus wacht daar maar voor de uitgang zie ik je daar ok ? Als je er dan niet staat ben je gewoon een tyfeskneus klaar
Bangquote:
Mietjequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:45 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
ik doe niet aan halfgare afspraken en je idd best bang nu
Oke, ik dacht dat je even bang werd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bang? Hij kan of armakneus of straatnegerkneus of ikwilookwatvragenhomo pm-en voor m'n adres die hebben hem ook al en doen er niks mee
en nee ik hoef geen telefoonhijgturken
omdat ik bijna zeker weet dat ik niets tegenkom als ik kom. Dan sta ik daar voor niets.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mietjewat is er half gaar aan een tijd en een plek
MEt ploegjesquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:49 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
omdat ik bijna zeker weet dat ik niets tegenkom als ik kom. Dan sta ik daar voor niets.
Als je wilt kunnen we het 1 on 1 oplossen, anders ook met ploegjes.
Het maakt mij niet uit
Nouja, aan je postuur te zien zie ik het somber voor je in.quote:
Best macho hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:49 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
omdat ik bijna zeker weet dat ik niets tegenkom als ik kom. Dan sta ik daar voor niets.
Als je wilt kunnen we het 1 on 1 oplossen, anders ook met ploegjes.
Het maakt mij niet uit
Bof jij ffquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:50 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Nouja, aan je postuur te zien zie ik het somber voor je in.
Turken en negers verzetten zich allemaal gezamelijk tegen mequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:52 schreef admiraal_anaal het volgende:hijs wel stoer he onze straat turk, veel blaffen maar weinig bijten
Generaliseerdertquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Turken en negers verzetten zich allemaal gezamelijk tegen meeen heus wao-offensief via een forum
Nah beetje zoetsappig weer het valt tegenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:54 schreef cerror het volgende:
Oeh, reltopic!
Ga maar terug naar je AA sc kutkloonquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:55 schreef LijpeTurk het volgende:
ik hou maar op met deze praatjes, ik los het wel anders op met die poser.
Zou je denkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Meer attack of the kloons dit maar okee
je krijgt hoe dan ook harde klappen. Misschien volgende week, misschien volgende maand, misschien over 4 maanden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga maar terug naar je AA sc kutkloon
Klinkt als zo'n slechte rap van ali bquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:57 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
je krijgt hoe dan ook harde klappen. Misschien volgende week, misschien volgende maand, misschien over 4 maanden.
Het is gissen, hoe dan ook binnekort op je stoep.
Je mag klagen op fok over dit en dat en wie weet een politiebezoekje.
Dan moet de politie bewijzen dat ik het was zonder enige concrete bedreiging.
maak eens voor de grap een account aan op ml75 en vraag naar brasko wat er met hem is gebeurd na een 'ruzie' op internet waar hij tof deed een tijdje langquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga maar terug naar je AA sc kutkloon
Ik ben het nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zou je denkenZal Zargon echt zoveel kloons hebben
Een account op wát ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
maak eens voor de grap een account aan op ml75 en vraag naar brasko wat er met hem is gebeurd na een 'ruzie' op internet waar hij tof deed een tijdje lang
Dat is natuurlijk een beetje dubbelopquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Klinkt als zo'n slechte rap van ali b
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:59 schreef Yi-Long het volgende:
Waar gaat de ruzie trouwens over? Heeft Dribbel iemand's Flippo's gestolen ofzo?
Dit is FOK!, geen vaag forum met een naam van twee letters en twee cijfers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
maak eens voor de grap een account aan op ml75 en vraag naar brasko wat er met hem is gebeurd na een 'ruzie' op internet waar hij tof deed een tijdje lang
Personen die andere personen vanwege wat posts op een forum slaan is één van de meest zielige en kinderachtige acties die het universum kan bedenken. (Ja, het universum ja).quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:58 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
Die wannabe cu2 site schieten ook als paddestoelen uit de grond hequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:00 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
www.ml75.nl
ik begin het leuk te vinden dat je het niet serieus neemt
Trouwens, was Lijpeturk's post geen fysieke bedreiging dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is FOK!, geen vaag forum met een naam van twee letters en twee cijfers.
Mensen willen slaan wegens dingen op het interweb, dat is wel heuuuuuuuuuul serieus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:00 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
www.ml75.nl
ik begin het leuk te vinden dat je het niet serieus neemt
Ach het is in ieder geval een teken dat níémand hem serieus neemtquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Trouwens, was Lijpeturk's post geen fysieke bedreiging dan?
Lijkt me niet erg policy gericht
Ken jij Jan ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef LijpeTurk het volgende:
ken je trouwens Youssef?
kop dicht, linkse lulquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Trouwens, was Lijpeturk's post geen fysieke bedreiging dan?
Lijkt me niet erg policy gericht
Aw ok, dat verklaart veel...quote:
fok niet met youssef gekquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:04 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
fok niet met youssef gek
[afbeelding]
die shit is real yo, hij bost je kanker hard op je smoelquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Is die lnikertand er nou met paint bijgetekend ?
Duh.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach het is in ieder geval een teken dat níémand hem serieus neemt
Ja surequote:Op donderdag 10 mei 2007 02:06 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
die shit is real yo, hij bost je kanker hard op je smoel
Nouuuuu.... toen de Glibbs de Znurfts op planeet Kqrt56 even gingen gnorzen, was dat ook wel ontzettend zielig en kinderachtig hoor...quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Personen die andere personen vanwege wat posts op een forum slaan is één van de meest zielige en kinderachtige acties die het universum kan bedenken. (Ja, het universum ja).
vroeger jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:09 schreef Blivox het volgende:
Goh, is fok ondertussen tot dit niveau gezakt? Vroeger was het nog leuk, met Xebro, salvad0r en kastanova die steeds elkaar liepen uit te dagen maar dit slaat alles.
het is nu toch duidelijk dat ik de homie van zarGon ben naabquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar meneer de stoere turk zeg er dan ook ff bij van wie je een kloon bent weten we dan ook weer
Zelfs de helft van de oldbies beweert nu dat "het altijd al zo geweest is"...quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:09 schreef Blivox het volgende:
Goh, is fok ondertussen tot dit niveau gezakt? Vroeger was het nog leuk, met Xebro, salvad0r en kastanova die steeds elkaar liepen uit te dagen maar dit slaat alles.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Die smiley's op dat monkey forum
Ik weet dat je uti die klote AAsc club komt maar niet wie dus vermeld je username dan evenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
het is nu toch duidelijk dat ik de homie van zarGon ben naab
quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:10 schreef LijpeTurk het volgende:
[..]
het is nu toch duidelijk dat ik de homie van zarGon ben naab
wat denk je dat je deze shit kan overnemen bro? doe niet langer tof en ga je serieus zorgen makenquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]!
[..]
Ik weet dat je uti die klote AAsc club komt maar niet wie dus vermeld je username dan even
met je internet clic red je het niet boyquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:11 schreef Strychnine het volgende:
Toen ik het topic las met nog maar 3 replies dacht ik, laat ik nou maar niet reageren, het gaat toch een slotje worden.
Maar het is zomaar opeens nog wat geworden
*pakt popcorn*
Go Dribbel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |