BRON ???quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Verschil tussen Jaap/ Huub - Nicolaas/ Lieke is toch, dat de eerstgenoemden echt opgaan in zoiets als dit, terwijl Nicolaas/ Lieke leuk meespelen, maar uitstralen dat ze zich er eigenlijk te goed voor voelen.
De andere bewoners zitten allang mee te kijken vanuit de regiekamer.
Ze zijn 'Lepels" uitgezet omdat Natasia en Eric te hard schreeuwden.
Ik vind Japio ook leuk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap wordt ECHT populair, lees ik in de uitzendingentopics en COS-sen.
gaat die niet naar de Feboquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:01 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij zijn ze de deur in de slaapkamer naar buiten vergeten....
Hij luistert naar Nicolaas en doet het nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
Jaap gaat weer in de douche zeiken!!!!!!!!!!
Nee heeft Nicolaas net op slot gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:01 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij zijn ze de deur in de slaapkamer naar buiten vergeten....
Linkjes zijn allang niet meer verplicht, en ze waren al verdwenen uit de vorige. Sorry trouwens dat we tegelijk een nieuwe begonnen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:04 schreef Prospera het volgende:
Ja uh doe nou es linkjes doen zeg Disana, open anders geen COS![]()
Dat zou helemaal een goede zijn..quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
De andere bewoners zitten allang mee te kijken vanuit de regiekamer.
Ze zijn 'Lepels" uitgezet omdat Natasia en Eric te hard schreeuwden.
[/quote]quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:06 schreef Prospera het volgende:
Nou gezellig klikken hier![]()
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
SC
Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS
Voor wie meer wil bijdragen:
Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates
Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen
Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Hier kun je hun linkjes vinden:
Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje
Door zulk soort opmerkingen duurt het af en toe een kwartier voor er een nieuwe COS geopend wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:04 schreef Prospera het volgende:
Ja uh doe nou es linkjes doen zeg Disana, open anders geen COS![]()
Laat die linken toch achterwege als je ze niet eens kan kopiëren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Linkjes zijn allang niet meer verplicht, en ze waren al verdwenen uit de vorige. Sorry trouwens dat we tegelijk een nieuwe begonnen.
Het is geen kwestie van kunnen, het is een kwestie van niet meer verplicht zijn. Als je door blijft zeuren, ben ik hier weg. Ik heb hier al genoeg gezeur aan mijn hoofd gehad, en het moet wel een beetje leuk blijven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Laat die linken toch achterwege als je ze niet eens kan kopiëren.
Focking is minder irritant?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:00 schreef My_ het volgende:
Nicolaas zegt wel erg vaak 'fucking', het begint irritant te worden...
Gewoon er overheen lezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van kunnen, het is een kwestie van niet meer verplicht zijn. Als je door blijft zeuren, ben ik hier weg. Ik heb hier al genoeg gezeur aan mijn hoofd gehad, en het moet wel een beetje leuk blijven.
Tegenwoordig mag alles.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef Soho het volgende:
heb de cos'en vanavond niet gevolgd, dus misschien ben ik nu spuit 11, maar staat er niet in de huisregels dat je de weg niet mag versperren?
Denk dat ze de deuren in beeld gaan nemen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
Volgens mij hebben ze toch die slaapkamer deuren vergeten, anders wordt er niet op ingezoomd.
De dag is 11 minuten jong, ik vind het een erg voorbarige conclusie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
Oprotten schijnt het woord van de dag te zijn![]()
Ja jammer dan, moet je geen halfslachtige OP neerzettenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van kunnen, het is een kwestie van niet meer verplicht zijn. Als je door blijft zeuren, ben ik hier weg. Ik heb hier al genoeg gezeur aan mijn hoofd gehad, en het moet wel een beetje leuk blijven.
Jij je zin. Ik kan je nog wel een keer uitleggen dat die links helemaal niet meer hoeven, maar kennelijk vind je het leuker mensen te ontmoedigen COSsen te openen. Beetje erg flauw hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja jammer dan, moet je geen halfslachtige OP neerzetten![]()
Die wordt echt pissigquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle goede ondergoed van Natasia hangt aan het hek
heel mooi nu zij zelf nog! we zijn goed op weg!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Ojeeeeeeeeeeee het is al het ondergoed van Natasia dat aan het hek hangt.
Kijk eens! Toch een echte link!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij je zin. Ik kan je nog wel een keer uitleggen dat die links helemaal niet meer hoeven, maar kennelijk vind je het leuker mensen te ontmoedigen COSsen te openen. Beetje erg flauw hoor.
Hoe was die regel ook al weer? Iets over aan elkaars spullen zitten of zo???quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef Flopdonk het volgende:
Regie werkt dus mee met deze prank.
gewoon ff 3 euro nog wat dokken en je kan 30 dagen kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef kissa het volgende:
Ik mis dus niets![]()
(ontwennigsverschijnnselen)![]()
De OP's worden veel gelezen omdat niet iedereen alle COSsen willen doorlezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij je zin. Ik kan je nog wel een keer uitleggen dat die links helemaal niet meer hoeven, maar kennelijk vind je het leuker mensen te ontmoedigen COSsen te openen. Beetje erg flauw hoor.
Als het niet had gemogen hadden ze wel een belletje van achter gehad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe was die regel ook al weer? Iets over aan elkaars spullen zitten of zo???
De voorpret is ook meestal het leukst.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:18 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij vinden ze het zelf leuker dan dat de rest het vindt straks...
Ja, net zoals niet met drank naar elkaar gooien....quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef agter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef patist het volgende:
[..]
gewoon ff 3 euro nog wat dokken en je kan 30 dagen kijken
Jawel, het is erg leuk nu, Kinderachtig maar wel erg leuk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef kissa het volgende:
Ik mis dus niets![]()
(ontwennigsverschijnselen)![]()
geen 3 euro dokken? ik doe het voor 2,50 dan post ik achter elkaar plaatjes voor je..quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
[..]
principekwestie.
Wat meer caps zoi ik op prijs stellen![]()
Ben je nog bij Lepels geweest??quote:
voor 2.95 kan je meer caps krijgen...mijn bank nr is...32423543quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
[..]
principekwestie.
Wat meer caps zou ik op prijs stellen![]()
Jow, dat kan tegenwoordig ook allemaal inderdaad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:21 schreef bob_marley het volgende:
zou wel leuk zijn als ze in een hotel blijven pitten
veel plezierquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Jawel, het is erg leuk nu, Kinderachtig maar wel erg leuk.
Het zou geen uitzondering zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:21 schreef bob_marley het volgende:
zou wel leuk zijn als ze in een hotel blijven pitten
ik ben goedkoper!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef Villalux het volgende:
[..]
voor 2.95 kan je meer caps krijgen...mijn bank nr is...32423543
En?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:22 schreef STAP01 het volgende:
Net even op VOL gekeken. Er zijn mensen van VOL in Lepels geweest.
Ja, en?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:15 schreef Bridale het volgende:
Persoonlijke bezittingen die aan het hek hangen
En het ondergoed van Jaap is gebruikt voor de tenten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Ojeeeeeeeeeeee het is al het ondergoed van Natasia dat aan het hek hangt.
Achja, zoals Kinga zei: "Tegenwoordig mag alles".quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef agter het volgende:
[..]
Ze hebben met ze gesproken en er staat een fotootje op met Amanda.quote:
Nee kreeg visite en die kon ik echt niet wegsturen.quote:
Ze hebben Brian niet in zn gezicht gerocheld????quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze hebben met ze gesproken en er staat een fotootje op met Amanda.
Ze hebben wel tegen hem gezegd dat zij streamers zijn....quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben Brian niet in zn gezicht gerocheld????![]()
Eeeeeeeeeeeeew! VOL!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze hebben wel tegen hem gezegd dat zij streamers zijn....
Ze zeiden zelfs dat hij aardig was.![]()
jammerrrrrr maar niets aan te doenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee kreeg visite en die kon ik echt niet wegsturen.![]()
Ik denk dat als ze de deur dicht houden en het blijft lekker regenen morgen dat de vertrek volgorde als volgt is:quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Nicolaas heeft de lachwekkende en niet serieus te nemen theorie dat er iig iemand naar huis moet, omdat er anders niet gebeurd.
Of hij dat zelf is, maakt hem niet uit (ongeloofwaardig).
Ik vind het nogal zielig om ze op te gaan staan wachten bij een restaurant. Maar goed, ieder z'n ding.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze hebben met ze gesproken en er staat een fotootje op met Amanda.
Was gewoon een vergissing van 1 mevrouw! Niet alle vollers over 1 kam scheren hoor.quote:
Zo'n mooi nostalgisch theetrommeltje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle goede ondergoed van Natasia hangt aan het hek
ze zijn eigenlijk allemaal wel aardig bij vreemden... dus ook Natasja en Brian.... maar ze weten toch hoe die lui in het spel zijn.... give me a breakquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:26 schreef Kinga het volgende:
Omg wat een zever berichten op VOL over Lepels en Natasia en Brian
LS.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
is deze al voorbij gekomen??? van VOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Wie is VOL....quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Vooral leuk dat het allemaal begon met een campingbordje.
En zullen we ophouden met dat gezeik over VOL.![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens. Het is een slap aftreksel van fok en zal het altijd blijven. Ik heb er zelf ook even gezeten, maar dat was een enorme fout.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:30 schreef patist het volgende:
stfu over VOL
goed idee!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Die wijven sporen niet. Maat 38 my ass.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
Lizzy - woensdag 9 mei 2007 @ 23:34
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 @ 23:31 schreef ladynight het volgende:
[..]
was jij daar, nog spectaculair nieuws?/
Ja Natasia heeft echt maat 38!!!!! En Marc vertelde dat Amanda wel kan koken, kijk dat is nog eens nieuws hè
van VOL
Hij is zichzelf lekker aan het opfokkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:32 schreef PumaStreamer het volgende:
Nico is BOOS hahaha..
stfu over VOL ja!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef PumaStreamer het volgende:
WIE IS VOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL?
www.vol.nlquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef PumaStreamer het volgende:
VOlquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Vooral leuk dat het allemaal begon met een campingbordje.
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nou haar taille kan gerust 38zijn hoor...maar de vette varkens poten en der dikke hol halen die taille wel weer naar beneden...laatst haar ugly face en haar taalgebruik!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die wijven sporen niet. Maat 38 my ass.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:34 schreef Desii het volgende:
Wat is met Nicolaas....
pffff.... wat een praatsmaker... het valt nog meer in herhalingen als Hubert![]()
Hij lult weer enorm met dubbele tong, dus weer te veel drank gehad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zit Nico nou weer dom te lullen, tjezus
Ik heb wel lekker gegeten vanavond jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef PumaStreamer het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar.... ze zeggen dat Brian grappig is.![]()
Heerlijk eenvoudig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
is deze al voorbij gekomen??? van VOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Door Brian toch? Nicolaas vindt Brian toch al laag, dus dat telt niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Respect voor elkaar.
Ik meen me te herinneren dat er in de beginfase al drank verstopt werd.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb wel lekker gegeten vanavond ja
Door Brian en Bart ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Door Brian toch? Nicolaas vindt Brian toch al laag, dus dat telt niet.
Kinderen en dronken lui spreken altijd de waarheid, toch?quote:
Hij verwijt ze dat er nog niets gebeurd is na zoveel maanden. Tja, daar kan niemand wat aan doen want je ben afhankelijk van 8 personen. Als er iemand niet meewerkt, dan doe je daar niets aan. Je kunt het bv Amanda niet aanrekenen dat Brian Jaap er niet uit wilde stemmen. Enz enzquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:38 schreef Day het volgende:
Ik moet Nicolaas op een heleboel punten gelijk geven.
klopt hij heeft alleen maar 1 punt en dat hoor ik nu al 4 uur!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:38 schreef Day het volgende:
Ik zette er bijna stream 3 even voor aan om te checkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
aah lieke gaat een beetje vingeren....
ik hoor hem nu een half uur en heb het geluid al uitgezet... das al net zo'n langspeelplaat als Natasjaquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:41 schreef Kinga het volgende:
Ik lig dubbel om Nico.
Toch knap met maar 3 glazenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij lult weer enorm met dubbele tong, dus weer te veel drank gehad.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zette er bijna stream 3 even voor aan om te checken
Ben jij nooit dronken geweest...ennuh ik denk welicht zijn ouder verslaving de cOcainequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat gebruikt die gast teering
das eg nie alleen alcohol
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Even experiment met mijzelf.
Als insteek, Brian positief bekijken dan is hij misschien wel grappig??
Dat gaat me never nooit niet lukken
Hij heeft gewoon helemaal gelijk met zijn tirade over het niveau in de Villa.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:38 schreef Day het volgende:
lol ik dronk al toen jij nog bij je vader in zn roestige pijp zatquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ben jij nooit dronken geweest...ennuh ik denk welicht zijn ouder verslaving de cOcaine
Volgens mij heeft ie al meer dan 4 glazen alcohol opquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij werd zojuist gebeld dat hij niet aan zijn 4e glas mag beginnen.![]()
Als ze vannacht in een tentje moeten slapen, wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:38 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
MENSEN ! MENSEN! WIJ ZIJN NET TERUG VAN RESTAURANT DE LEPEL , T'IS GEWOON UITGELOPEN OP EEN VETTE MEET EN GREET, FOTO VOLGEN ( WE STAAN MET IEDEREEN + DE HELE GROEP SAMEN OP DE FOTO , LEKKER FF KUNNEN KLETSEN MET IEDEREEN ) GEWOON VET VET VET VET VET
VErtel ff uitgebreid verslag graag !quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
MENSEN ! MENSEN! WIJ ZIJN NET TERUG VAN RESTAURANT DE LEPEL , T'IS GEWOON UITGELOPEN OP EEN VETTE MEET EN GREET, FOTO VOLGEN ( WE STAAN MET IEDEREEN + DE HELE GROEP SAMEN OP DE FOTO , LEKKER FF KUNNEN KLETSEN MET IEDEREEN ) GEWOON VET VET VET VET VET
ow leuk voor je!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
wil je niet zo schreeuwen, ik probeer te slapen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
Natasia heeft vanmiddag al verteld dat ze niet aan tentjes doet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als ze vannacht in een tentje moeten slapen, wat is het probleem dan?
vette shit manquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
Verslag please..... en vertel niet dat Brainless zo aardig wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
Enig idee hoe laat ze vertrokken zijn ??quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
We zijn zeer benieuwd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
Vertel, details graag. Je gaat ons toch niet vertellen wat voor fijne kerel Brian is he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
wat gaaaaf ...... foto'sssquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
Hoe kansloosquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
hoelaat zijn ze dan weg gegaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:49 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik open een appart topic strakjes , moet de foto's nog ff van het toestel halen
idd..... zeg alsjeblieft dat Brian ook irl een loser isquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
lol iederen wil niet dat brainless lief is...
12 uur middernachtquote:
Lijkt mij een uitstekend idee!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:49 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik open een appart topic strakjes , moet de foto's nog ff van het toestel halen
Ik vind het een beetje vervelend dat mensen hier om hun capslock worden aangesproken...ik ook wel is...en om er over een te lezen is ook stom....want wellicht mis je wel interessante info...maar doe niet zo zeikerig....lees gewoon de text..het typen van je klacht is meer moeite dan de fractie van een seconde die je nodig hebt dat stukje te lezen....BEETJE MOE VAN>>>>>>>>quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:47 schreef daWeasel het volgende:
[..]
wil je niet zo schreeuwen, ik probeer te slapen...
ken je nagaan hoe saai het wordt als er nog maar 3 inzittenquote:
Voor maar 3 aanwezigen was het toch redelijk entertaining.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:52 schreef patist het volgende:
[..]
ken je nagaan hoe saai het wordt als er nog maar 3 inzitten
Een brief van de moeder van Brian aan jaap.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Lieke ligt in bed met Jaap; een brief van Cora aan Jaap en jaapje met een glossy magazine.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend dat mensen hier om hun capslock worden aangesproken...ik ook wel is...en om er over een te lezen is ook stom....want wellicht mis je wel interessante info...maar doe niet zo zeikerig....lees gewoon de text..het typen van je klacht is meer moeite dan de fractie van een seconde die je nodig hebt dat stukje te lezen....BEETJE MOE VAN>>>>>>>>
DAARBIJ ALS JE ER LAST VAN HEBT LEES JE HET TOCH NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Het is gewoon vervelend. Als je wil aangeven dat je stukje tekst belangrijk is dan maak je het gewoon dikgedrukt. Kleine moeite toch? Krijg je ook geen zeikreacties.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend dat mensen hier om hun capslock worden aangesproken
Ahhh, de sex scene van Amanda met Huub.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een brief van de moeder van Brian aan jaap.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ahhh, de sex scene van Amanda met Huub.
Brian laat dat zeker door een ander doen, dan kan hij later zeggen dat hij er niet mee eens wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
Brian slaat geen ruitje in, dat laat ie op zeker door iemand anders doen.
Volgens onze Netty is er veel meer gebeurd dan alleen maar beffen. Om de een of andere vage reden vond ze het belangrijk om dat even aan Jaap te melden. Die moeder is echt beangstigend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ahhh, de sex scene van Amanda met Huub.
Mooie cap!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef Prospera het volgende:
Nicolaas wil de rest uit de villa houden. Lieke gaat mee.
[afbeelding]
Wie zegt dat Jaap die brief niet zelf heeft geschreven??quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens onze Netty is er veel meer gebeurd dan alleen maar beffen. Om de een of andere vage reden vond ze het belangrijk om dat even aan Jaap te melden. Die moeder is echt beangstigend.
Bij jullie komt dat veel eerder door dan bij mij !!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ze komen over 5 minuutjes.
Hebben ze nog mooi de tijd om Lieke wakker te maken.
Ik snap dat jij bijna vergeten ben met je hersenlose kutkop....echt...wie denk je dat je bent joh King Spliffy ofzo...rook nog een splif joh en noem je vader lekker een sukkel voor het maken van jou..!! noem mij geen sukkel MOFOquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
![]()
ooohja bijna vergeten te zeggen tegen je... wat ben jij een SUKKEL!!!!!!!
Zoiets bedenk je toch niet. Je bedenkt echt niet dat de moeder van Brian een brief aan Jaap schrijft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:59 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Wie zegt dat Jaap die brief niet zelf heeft geschreven??
Ik sta er niet van te kijken, vind dat echt zo'n type die dat soort dingen stiekum doet om aan zij trekken te komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jaap staat upskirt foto's van lieke te maken wehehehhee
Nog 4444444444444 4 minuten voordat ik stop, dat ik kap, dat ik nok.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:02 schreef easysatellite het volgende:
4 minuten...
Oh ik dacht al, dan lopen mijn streams erg achterquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:03 schreef Kinga het volgende:
Wedden, 1 van die glazen deuren is zo open.
Correctie, was de fontein.
Nostalgie....awww...mis ze hoor...onze carlo en irene..quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Nog 4444444444444 4 minuten voordat ik stop, dat ik kap, dat ik nok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |