Ben jij nooit dronken geweest...ennuh ik denk welicht zijn ouder verslaving de cOcainequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat gebruikt die gast teering
das eg nie alleen alcohol
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Even experiment met mijzelf.
Als insteek, Brian positief bekijken dan is hij misschien wel grappig??
Dat gaat me never nooit niet lukken
Hij heeft gewoon helemaal gelijk met zijn tirade over het niveau in de Villa.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:38 schreef Day het volgende:
Ik moet Nicolaas op een heleboel punten gelijk geven.
lol ik dronk al toen jij nog bij je vader in zn roestige pijp zatquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:43 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ben jij nooit dronken geweest...ennuh ik denk welicht zijn ouder verslaving de cOcaine
Volgens mij heeft ie al meer dan 4 glazen alcohol opquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij werd zojuist gebeld dat hij niet aan zijn 4e glas mag beginnen.![]()
Als ze vannacht in een tentje moeten slapen, wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:38 schreef Day het volgende:
Ik moet Nicolaas op een heleboel punten gelijk geven.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
MENSEN ! MENSEN! WIJ ZIJN NET TERUG VAN RESTAURANT DE LEPEL , T'IS GEWOON UITGELOPEN OP EEN VETTE MEET EN GREET, FOTO VOLGEN ( WE STAAN MET IEDEREEN + DE HELE GROEP SAMEN OP DE FOTO , LEKKER FF KUNNEN KLETSEN MET IEDEREEN ) GEWOON VET VET VET VET VET
VErtel ff uitgebreid verslag graag !quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
MENSEN ! MENSEN! WIJ ZIJN NET TERUG VAN RESTAURANT DE LEPEL , T'IS GEWOON UITGELOPEN OP EEN VETTE MEET EN GREET, FOTO VOLGEN ( WE STAAN MET IEDEREEN + DE HELE GROEP SAMEN OP DE FOTO , LEKKER FF KUNNEN KLETSEN MET IEDEREEN ) GEWOON VET VET VET VET VET
ow leuk voor je!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
wil je niet zo schreeuwen, ik probeer te slapen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
Natasia heeft vanmiddag al verteld dat ze niet aan tentjes doet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als ze vannacht in een tentje moeten slapen, wat is het probleem dan?
vette shit manquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
Verslag please..... en vertel niet dat Brainless zo aardig wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
Enig idee hoe laat ze vertrokken zijn ??quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
We zijn zeer benieuwd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
Vertel, details graag. Je gaat ons toch niet vertellen wat voor fijne kerel Brian is he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
wat gaaaaf ...... foto'sssquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
Hoe kansloosquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:46 schreef Reza-impreza het volgende:
hoelaat zijn ze dan weg gegaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:49 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik open een appart topic strakjes , moet de foto's nog ff van het toestel halen
idd..... zeg alsjeblieft dat Brian ook irl een loser isquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
lol iederen wil niet dat brainless lief is...
12 uur middernachtquote:
Lijkt mij een uitstekend idee!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:49 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik open een appart topic strakjes , moet de foto's nog ff van het toestel halen
Ik vind het een beetje vervelend dat mensen hier om hun capslock worden aangesproken...ik ook wel is...en om er over een te lezen is ook stom....want wellicht mis je wel interessante info...maar doe niet zo zeikerig....lees gewoon de text..het typen van je klacht is meer moeite dan de fractie van een seconde die je nodig hebt dat stukje te lezen....BEETJE MOE VAN>>>>>>>>quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:47 schreef daWeasel het volgende:
[..]
wil je niet zo schreeuwen, ik probeer te slapen...
ken je nagaan hoe saai het wordt als er nog maar 3 inzittenquote:
Voor maar 3 aanwezigen was het toch redelijk entertaining.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:52 schreef patist het volgende:
[..]
ken je nagaan hoe saai het wordt als er nog maar 3 inzitten
Een brief van de moeder van Brian aan jaap.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Lieke ligt in bed met Jaap; een brief van Cora aan Jaap en jaapje met een glossy magazine.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend dat mensen hier om hun capslock worden aangesproken...ik ook wel is...en om er over een te lezen is ook stom....want wellicht mis je wel interessante info...maar doe niet zo zeikerig....lees gewoon de text..het typen van je klacht is meer moeite dan de fractie van een seconde die je nodig hebt dat stukje te lezen....BEETJE MOE VAN>>>>>>>>
DAARBIJ ALS JE ER LAST VAN HEBT LEES JE HET TOCH NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Het is gewoon vervelend. Als je wil aangeven dat je stukje tekst belangrijk is dan maak je het gewoon dikgedrukt. Kleine moeite toch? Krijg je ook geen zeikreacties.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:51 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend dat mensen hier om hun capslock worden aangesproken
Ahhh, de sex scene van Amanda met Huub.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een brief van de moeder van Brian aan jaap.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ahhh, de sex scene van Amanda met Huub.
Brian laat dat zeker door een ander doen, dan kan hij later zeggen dat hij er niet mee eens wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
Brian slaat geen ruitje in, dat laat ie op zeker door iemand anders doen.
Volgens onze Netty is er veel meer gebeurd dan alleen maar beffen. Om de een of andere vage reden vond ze het belangrijk om dat even aan Jaap te melden. Die moeder is echt beangstigend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ahhh, de sex scene van Amanda met Huub.
Mooie cap!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:54 schreef Prospera het volgende:
Nicolaas wil de rest uit de villa houden. Lieke gaat mee.
[afbeelding]
Wie zegt dat Jaap die brief niet zelf heeft geschreven??quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens onze Netty is er veel meer gebeurd dan alleen maar beffen. Om de een of andere vage reden vond ze het belangrijk om dat even aan Jaap te melden. Die moeder is echt beangstigend.
Bij jullie komt dat veel eerder door dan bij mij !!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ze komen over 5 minuutjes.
Hebben ze nog mooi de tijd om Lieke wakker te maken.
Ik snap dat jij bijna vergeten ben met je hersenlose kutkop....echt...wie denk je dat je bent joh King Spliffy ofzo...rook nog een splif joh en noem je vader lekker een sukkel voor het maken van jou..!! noem mij geen sukkel MOFOquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
![]()
ooohja bijna vergeten te zeggen tegen je... wat ben jij een SUKKEL!!!!!!!
Zoiets bedenk je toch niet. Je bedenkt echt niet dat de moeder van Brian een brief aan Jaap schrijft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:59 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Wie zegt dat Jaap die brief niet zelf heeft geschreven??
Ik sta er niet van te kijken, vind dat echt zo'n type die dat soort dingen stiekum doet om aan zij trekken te komenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jaap staat upskirt foto's van lieke te maken wehehehhee
Nog 4444444444444 4 minuten voordat ik stop, dat ik kap, dat ik nok.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:02 schreef easysatellite het volgende:
4 minuten...
Oh ik dacht al, dan lopen mijn streams erg achterquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:03 schreef Kinga het volgende:
Wedden, 1 van die glazen deuren is zo open.
Correctie, was de fontein.
Nostalgie....awww...mis ze hoor...onze carlo en irene..quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Nog 4444444444444 4 minuten voordat ik stop, dat ik kap, dat ik nok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |