VOlquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Vooral leuk dat het allemaal begon met een campingbordje.
En zullen we ophouden met dat gezeik over VOL.![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nou haar taille kan gerust 38zijn hoor...maar de vette varkens poten en der dikke hol halen die taille wel weer naar beneden...laatst haar ugly face en haar taalgebruik!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die wijven sporen niet. Maat 38 my ass.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:34 schreef Desii het volgende:
Wat is met Nicolaas....
pffff.... wat een praatsmaker... het valt nog meer in herhalingen als Hubert![]()
Hij lult weer enorm met dubbele tong, dus weer te veel drank gehad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat zit Nico nou weer dom te lullen, tjezus
Ik heb wel lekker gegeten vanavond jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:33 schreef PumaStreamer het volgende:
WIE IS VOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar.... ze zeggen dat Brian grappig is.![]()
Heerlijk eenvoudig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
is deze al voorbij gekomen??? van VOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Door Brian toch? Nicolaas vindt Brian toch al laag, dus dat telt niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Respect voor elkaar.
Ik meen me te herinneren dat er in de beginfase al drank verstopt werd.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb wel lekker gegeten vanavond ja
Door Brian en Bart ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Door Brian toch? Nicolaas vindt Brian toch al laag, dus dat telt niet.
Kinderen en dronken lui spreken altijd de waarheid, toch?quote:
Hij verwijt ze dat er nog niets gebeurd is na zoveel maanden. Tja, daar kan niemand wat aan doen want je ben afhankelijk van 8 personen. Als er iemand niet meewerkt, dan doe je daar niets aan. Je kunt het bv Amanda niet aanrekenen dat Brian Jaap er niet uit wilde stemmen. Enz enzquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:38 schreef Day het volgende:
Ik moet Nicolaas op een heleboel punten gelijk geven.
klopt hij heeft alleen maar 1 punt en dat hoor ik nu al 4 uur!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:38 schreef Day het volgende:
Ik moet Nicolaas op een heleboel punten gelijk geven.
Ik zette er bijna stream 3 even voor aan om te checkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
aah lieke gaat een beetje vingeren....
ik hoor hem nu een half uur en heb het geluid al uitgezet... das al net zo'n langspeelplaat als Natasjaquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:41 schreef Kinga het volgende:
Ik lig dubbel om Nico.
Toch knap met maar 3 glazenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij lult weer enorm met dubbele tong, dus weer te veel drank gehad.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zette er bijna stream 3 even voor aan om te checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |