Focking is minder irritant?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:00 schreef My_ het volgende:
Nicolaas zegt wel erg vaak 'fucking', het begint irritant te worden...
Gewoon er overheen lezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van kunnen, het is een kwestie van niet meer verplicht zijn. Als je door blijft zeuren, ben ik hier weg. Ik heb hier al genoeg gezeur aan mijn hoofd gehad, en het moet wel een beetje leuk blijven.
Tegenwoordig mag alles.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef Soho het volgende:
heb de cos'en vanavond niet gevolgd, dus misschien ben ik nu spuit 11, maar staat er niet in de huisregels dat je de weg niet mag versperren?
Denk dat ze de deuren in beeld gaan nemen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
Volgens mij hebben ze toch die slaapkamer deuren vergeten, anders wordt er niet op ingezoomd.
De dag is 11 minuten jong, ik vind het een erg voorbarige conclusie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
Oprotten schijnt het woord van de dag te zijn![]()
Ja jammer dan, moet je geen halfslachtige OP neerzettenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van kunnen, het is een kwestie van niet meer verplicht zijn. Als je door blijft zeuren, ben ik hier weg. Ik heb hier al genoeg gezeur aan mijn hoofd gehad, en het moet wel een beetje leuk blijven.
Jij je zin. Ik kan je nog wel een keer uitleggen dat die links helemaal niet meer hoeven, maar kennelijk vind je het leuker mensen te ontmoedigen COSsen te openen. Beetje erg flauw hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja jammer dan, moet je geen halfslachtige OP neerzetten![]()
Die wordt echt pissigquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Alle goede ondergoed van Natasia hangt aan het hek
heel mooi nu zij zelf nog! we zijn goed op weg!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
Ojeeeeeeeeeeee het is al het ondergoed van Natasia dat aan het hek hangt.
Kijk eens! Toch een echte link!quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij je zin. Ik kan je nog wel een keer uitleggen dat die links helemaal niet meer hoeven, maar kennelijk vind je het leuker mensen te ontmoedigen COSsen te openen. Beetje erg flauw hoor.
Hoe was die regel ook al weer? Iets over aan elkaars spullen zitten of zo???quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef Flopdonk het volgende:
Regie werkt dus mee met deze prank.
gewoon ff 3 euro nog wat dokken en je kan 30 dagen kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef kissa het volgende:
Ik mis dus niets![]()
(ontwennigsverschijnnselen)![]()
De OP's worden veel gelezen omdat niet iedereen alle COSsen willen doorlezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij je zin. Ik kan je nog wel een keer uitleggen dat die links helemaal niet meer hoeven, maar kennelijk vind je het leuker mensen te ontmoedigen COSsen te openen. Beetje erg flauw hoor.
Als het niet had gemogen hadden ze wel een belletje van achter gehad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe was die regel ook al weer? Iets over aan elkaars spullen zitten of zo???
De voorpret is ook meestal het leukst.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:18 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij vinden ze het zelf leuker dan dat de rest het vindt straks...
Ja, net zoals niet met drank naar elkaar gooien....quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe was die regel ook al weer? Iets over aan elkaars spullen zitten of zo???
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:17 schreef patist het volgende:
[..]
gewoon ff 3 euro nog wat dokken en je kan 30 dagen kijken
Jawel, het is erg leuk nu, Kinderachtig maar wel erg leuk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef kissa het volgende:
Ik mis dus niets![]()
(ontwennigsverschijnselen)![]()
geen 3 euro dokken? ik doe het voor 2,50 dan post ik achter elkaar plaatjes voor je..quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
[..]
principekwestie.
Wat meer caps zoi ik op prijs stellen![]()
Ben je nog bij Lepels geweest??quote:
voor 2.95 kan je meer caps krijgen...mijn bank nr is...32423543quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
[..]
principekwestie.
Wat meer caps zou ik op prijs stellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |