Maar Ajax is toch helemaal niet goed in het spelen van Europese thuis/uit duels?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef PLAE@ het volgende:
Ik win volgend jaar liever de UEFA-cup dan met hangen en wurgen de 2e ronde van de CL te halen en dan van een willekeurige Italiaanse ploeg kansloos te verliezen.
Ik win ook liever de UEFA Cup, maar dan wel na een derde plek in de poule met een puntje of zeven. Centjes zijn ook belangrijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef PLAE@ het volgende:
Ik win volgend jaar liever de UEFA-cup dan met hangen en wurgen de 2e ronde van de CL te halen en dan van een willekeurige Italiaanse ploeg kansloos te verliezen.
quote:Tien: Lindenbergh kan naar Feyenoord
Volgens de commerciële tv-zender Tien staat Olaf Lindenbergh in de belangstelling van Feyenoord. Hij zou daar een contract voor drie seizoenen kunnen ondertekenen. Lindenbergh liet eerder al weten weg te willen, omdat hij meer aan spelen toe wil komen.
Ik haal liever de champions league dan hebben we weer een extra 12 miljoen om aan nieuwe spelers te besteden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef PLAE@ het volgende:
Nou, liever kampioen dan de beker. Die PO boeien me niet zoveel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze roepen toch allemaal zo hard: Liever de PO dan de beker??
Laat dat dan zien.
Ik had je ook wel kunnen vertellen dat we dit vanavond niet zomaar zouden winnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:23 schreef Rpr8 het volgende:
godverdomme geld misgelopen vandaag met toto..
kat in het bakkie dacht ik.. heren van ajax dachten er helaas anders over :-S
Geweldig beleid, ze kunnen hun hele scoutingsafdeling wegbezuinigen met het lijntje dat ze nu met van Geel hebben.quote:
Onder CO ja, dus wellicht straks ook bij Feyenooit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef PLAE@ het volgende:
ach hij wordt vooral afgerekend op Bremen uit dit seizoen. Maar het is toch wel een aardige voetballer gewoon. Tenminste dat was hij bij AZ.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:15 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk spelen ze zondag wat beter.
Ik heb nooit gesnapt dat hij gehaald isquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:02 schreef PLAE@ het volgende:
ach hij wordt vooral afgerekend op Bremen uit dit seizoen. Maar het is toch wel een aardige voetballer gewoon. Tenminste dat was hij bij AZ.
Als hij zo zou spelen als hij bij AZ deed, dan je er een hele goeie aan. Maarja, dat doet hij dus niet.quote:
Laat hem maar lekker voor een bak geld naar Arsenal gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:06 schreef BobbyHill het volgende:
Wanneer zou het moment komen dat Ajax meer gaat verwachten van Ryan Babel, dan dat hij het onbevangen experimenterende talent loopt uit te hangen? Het is allemaal leuk en aardig, maar er komt verdomde weinig uit bij die jongen. Het is echt schrijnend om te zien dat hij nog steeds niet normaal een bal kan aannemen. Hij heeft geniale momenten, maar dat is niet voldoende voor een aanvaller op dit niveau. Ik zou hem nog een jaartje geven, want het is duidelijk dat het er wel in zit. Maar je kan niet bezig blijven.
Je kan er ook donder op zeggen dat hij anders bij Arsenal gigantisch gaat opbloeien
Idem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker voor een bak geld naar Arsenal gaan.
Ik heb het wel gehad met hem bij Ajax.
Ja en?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:53 schreef Jajong het volgende:
Ryan Babel is 19.
Geregeld wel goed te horen. Jammer dat SCH het jalalalalalaaaaaaaa over moest nemen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef Silenus het volgende:
Nu pas thuis![]()
Kut brand in de trein in fucking Borne waardoor ik een uur op Amersfoort moest wachten![]()
Kut Ajax![]()
De Mul, slappe drol![]()
380 man in het vak, dan vond ik het voor de competitie toch een stuk gezelliger.
Voornamelijk de tweede helft vond ik SCH erg slecht. Die commentator van Tele2 kwam voortdurend klaar op Alves, maar die heb ik buitenom die vrije trap niet gezien...quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:15 schreef patrickt37 het volgende:
Precies zoals ik voorspeld had. Ajax speelde gewoon zonder enige beleving. En met die 1-0 komen ze goed weg.
Moet wel erbij zeggen, dat Heereveen gewoon een leuk team is om naar te kijken.
Pas jij effe opquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef Silenus het volgende:
Nu pas thuis![]()
Kut brand in de trein in fucking Borne waardoor ik een uur op Amersfoort moest wachten![]()
Kut Ajax![]()
De Mul, slappe drol![]()
380 man in het vak, dan vond ik het voor de competitie toch een stuk gezelliger.
Vond ik ook ergelijk, Alves met die blessure steeds in beeldquote:Op donderdag 10 mei 2007 03:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voornamelijk de tweede helft vond ik SCH erg slecht. Die commentator van Tele2 kwam voortdurend klaar op Alves, maar die heb ik buitenom die vrije trap niet gezien...
Viel tegen inderdaad. Maar ach, was nog best gezelligquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:08 schreef Sethje het volgende:
lekker bier in de stad maja opkomst was wat laag..ajax was slechttt
Met bier is het altijd beterquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Viel tegen inderdaad. Maar ach, was nog best gezellig
Dat hadden 0 man moeten zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:42 schreef Silenus het volgende:
Ze zijn er nou eenmaal..... En dat lijkt niet te gaan veranderen... Dan maar proberen de CL te halen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat hadden 0 man moeten zijn.
Fuck the play offs!
is wel een vette song ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 03:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geregeld wel goed te horen. Jammer dat SCH het jalalalalalaaaaaaaa over moest nemen...
Tuurlijk de CL halen, maar ik had liever gehad dat niemand ging.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:25 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ze zijn er nou eenmaal..... En dat lijkt niet te gaan veranderen... Dan maar proberen de CL te halen...
tuurlijk jullie hebben het uitgevonden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:40 schreef Gelderland het volgende:
doen meer clubs dat tegenwoordig? ons 'jalalalalala lied' overnemen.. lekker triest... bij RKC hoorde ik het ook al volgens mij, en nu bij Heerenveen weer
Dat is niet ons lied.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:40 schreef Gelderland het volgende:
doen meer clubs dat tegenwoordig? ons 'jalalalalala lied' overnemen.. lekker triest... bij RKC hoorde ik het ook al volgens mij, en nu bij Heerenveen weer
De AJAX-supporters hebben het ook niet bepaald uitgevonden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:40 schreef Gelderland het volgende:
Dit moet gewoon nog goed komen zondag!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:12 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb niet heel veel vertrouwen meer .. wat julile?
Niet zo heel gek na een wedstrijd van 120 minuten, een kuthuldiging en een reis van 3 uur naar Fryslan. Ze hebben echt alles gegeven in die wedstrijd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, het was gisteren echt bagger, met 2-0 thuis moet kunnen als ze gvd eens wakker geschud kunnen worden. Ze leken wel aan rollators te lopen gisteren.
quote:9/5/2007 - 'Barca spelers Giovanni Dos Santos en Santiago Ezquerro in beeld bij Ajax'
Volgens Voetbal International heeft Martin van Geel binnenkort een afspraak met Barcelona over de mogelijkheid tot versterkingen voor Ajax. VI noemt daarbij met name het jonge Mexicaanse talent Giovanni Dos Santos (de 18 jarige spelbepaler maakte al zijn debuut voor het eerste elftal) en de 30 jarige aanvaller Santiago Ezquerro die op meerdere posities goed uit de voeten kan.
Moet te doen zijn in de Arena. Het probleem voor Ajax is alleen dat ze niet hebben gescoord in Heerenveen, scoort Heerenveen een doelpunt bij jullie dan gaat het een moeilijk verhaal worden..quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:12 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb niet heel veel vertrouwen meer .. wat julile?
Ben ik niet met je eens... vond hem in de eerste helft een paar goede acties hebben. En natuurlijk die 100% kans vanaf anderhalve meter over.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
en de Mul bracht ook niets.
Doede trainer! Maar hij wisselt altijd te laat!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Tja, de bekerfinale was misschien slopend, maar HtC had best wat wijzigingen kunnen aanbrengen. Babel was de hele wedstrijd weer kut, en de Mul bracht ook niets.
Nee, dan breng je 20 min voor tijd Perez en kan je nu mooi weer zeggen "zie je wel, die maakt ook het verschil niet" Nee gek he? in 15 min incl inkom tijd.
Verbeek deed het zo veel slimmer, 1-0 vasthouden en dan 3 man wisselen. Daarna is Ajax nooit meer bij de 16 geweest.
HtC, ik weet het niet met die man hoor... soms doet ie vage dingen...
HtC moet echt opzouten. Tis misschien een aardige trainer, als coach zuigt ie echt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Tja, de bekerfinale was misschien slopend, maar HtC had best wat wijzigingen kunnen aanbrengen. Babel was de hele wedstrijd weer kut, en de Mul bracht ook niets.
Nee, dan breng je 20 min voor tijd Perez en kan je nu mooi weer zeggen "zie je wel, die maakt ook het verschil niet" Nee gek he? in 15 min incl inkom tijd.
Verbeek deed het zo veel slimmer, 1-0 vasthouden en dan 3 man wisselen. Daarna is Ajax nooit meer bij de 16 geweest.
HtC, ik weet het niet met die man hoor... soms doet ie vage dingen...
Precies, vind het ook een beetje onzin.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:32 schreef PyTh het volgende:
Ik vind het maar een beetje zielig al dat gehuil over vermoeidheid.
Topspelers moeten toch wel 2 wedstrijdjes per week kunnen spelen, komop.
Verder heeft ajax gisteren weinig tot geen kansen gecreeerd en werd het eigenlijk gewoon een beetje overlopen door heerenveen.
Je mag dan ook van geluk spreken dat het maar 1-0 bleef.
Zo denk ik er ook over. Die jongen weet niet waar zijn kwaliteiten liggen en loopt maar wat aan te klooien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker voor een bak geld naar Arsenal gaan.
Ik heb het wel gehad met hem bij Ajax.
Perez heeft meer gevaar gesticht in die 20 minuten dan ajax in de rest van de wedstrijd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg ook niet dat we verloren hebben door HtC, ik zeg alleen dat ie niet echt geholpen heeft ook. Het elftal loopt niet, er zijn mensen die er doorheen zitten (terecht of niet) dus moet je ingrijpen. En dan niet 1 speler die slecht speelt in de 70ste minuut.
Daarom, waarom hem dan geen kans geven vanaf de rust? Perez in de basis sust hem vaak in slaap, dat weet ik, maar in 20 min elke keer verwachten dat hij het wel ff doet slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
Perez heeft meer gevaar gesticht in die 20 minuten dan ajax in de rest van de wedstrijd.
Ik snap er ook geen moer van. Als je vleugels het rendement van nul hebben dan moetj e ingrijpen. Ik zou al na 20 minuten in hebben gegrepen en 1 van die knakkers eruit gehaald hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, waarom hem dan geen kans geven vanaf de rust? Perez in de basis sust hem vaak in slaap, dat weet ik, maar in 20 min elke keer verwachten dat hij het wel ff doet slaat ook nergens op.
Ik heb koeman die zelfde vermoeidheid de schuld gegeven toen t iets minder ging met psv hoor..quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:32 schreef PyTh het volgende:
Ik vind het maar een beetje zielig al dat gehuil over vermoeidheid.
Topspelers moeten toch wel 2 wedstrijdjes per week kunnen spelen, komop.
Verder heeft ajax gisteren weinig tot geen kansen gecreeerd en werd het eigenlijk gewoon een beetje overlopen door heerenveen.
Je mag dan ook van geluk spreken dat het maar 1-0 bleef.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:16 schreef Messenga het volgende:
We winnen wel in Amsterdam.
Aankoop #2quote:Kennedy Bakircioglu ondergaat keuring bij Ajax
10/5/2007 11:02
EXCLUSIEF - Ajax heeft na Laurent Delorge zijn tweede aanwinst bijna binnen. Kennedy Bakircioglu ondergaat donderdagochtend een medische keuring bij de Amsterdamse club.
Bakircioglu moet Ajax meer rendement geven vanaf de flanken. Coach Henk ten Cate is niet helemaal tevreden over het spel van de huidige vleugelspelers Ryan Babel en Tom De Mul, die te weinig produceren.
Babel scoorde afgelopen competitie vijfmaal en verzorgde vijf assists, De Mul maakte vier doelpunten en leverde acht beslissende passes af. Namens FC Twente produceerde Bakircioglu negen assists. Daarnaast maakte hij vijftien doelpunten tijdens zijn tweede seizoen in dienst van de Tukkers.
De 26-jarige Zweed staat nog één seizoen onder contract bij de Enschedese club. Maar Bakircioglu heeft al vaker aangegeven op zoek te zijn naar een nieuw avontuur. Naast Ajax zou ook PSV belangstelling hebben gehad voor de rechtspoot.
hadden jullie maar 21 punten meer moeten halenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef SCH het volgende:
Balen dat wij het niet afgemaakt hebben gisteren en jullie nog zoveel perspectief hebben.
Vond alleen De Mul goed gisteren en De Steek hield jullie in de wedstrijd.
Wij moeten maar door want dit Ajax heeft niks in de CL te zoeken
Grapjas. Jullie hebben in de UEFA cup niet eens iets te zoeken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef SCH het volgende:
De Mul goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:25 schreef SCH het volgende:
Balen dat wij het niet afgemaakt hebben gisteren en jullie nog zoveel perspectief hebben.
Vond alleen De Mul goed gisteren en De Steek hield jullie in de wedstrijd.
Ajacieden weten dat De Mul zo'n bal mist. We mogen blij zijn dat Alves z'n vizier niet op scherp stond.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens... vond hem in de eerste helft een paar goede acties hebben. En natuurlijk die 100% kans vanaf anderhalve meter over.![]()
Zijn we nu nog steeds.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef denthemen het volgende:
Huillies, winnen we Zondag zijn we weer de beste ploeg?
Had Rosales nu maar gehouden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vond De Mul gisteren werkelijk tenenkrommend slecht. Eventjes ging het iets beter met hem dit seizoen, maar ik heb er nu genoeg van. Weg met die jongen. Gewoon te slecht.
Als we met 6-0 winnen wel ja, maar ik zie het niet gebeuren. Er moet echt heel veel veranderen willen we met 2 goals verschil winnen van dit Heerenveen. Is het niet bij ons (want het is eigenlijk al 3 wedstrijden op rij nauwelijks overtuigend), dan bij Heerenveen die soms ook ineens niet meer weten hoe ze moeten voetballen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef denthemen het volgende:
Waarom nou weer huillies? Het was toch gewoon bar slecht gisteren? We zijn nog goed weggekomen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef denthemen het volgende:
De Mul was gewoon de beste ajacied gisteren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
De Mul goedGoed voor heerenveen misschien met zijn naar binnen toe komen telkens
Als je totaal geen controle over je linkerbeen hebt is dat niet zo gek toch? Stam bleef gisteren wel vaak achter de verdediging hangen en bracht de ploeg in de problemen door niet te stappen (in de zin van de buitenspelval).quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:52 schreef thewishmaster het volgende:
Ik vond het knap van de Mul om die bal over te schieten.
GVD die bal was moeilijker te missen dan hem erin proppenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ajacieden weten dat De Mul zo'n bal mist. We mogen blij zijn dat Alves z'n vizier niet op scherp stond.
Hij is gratis op te halen..quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
De Mul was gewoon de beste ajacied gisteren.
En hij mag inderdaad komen! Bij ons is de sfeer wel goed![]()
hij weet zelf neem ik aan toch ook dat hij een houten linkerbeen heeft! Dan moet hij maar even aannemen en naar zijn rechterbeen draaien.. Dan heeft hij in ieder geval meer kans dan met links.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
GVD die bal was moeilijker te missen dan hem erin proppenHij had verdediger moeten worden .
![]()
Ik vond Stam vrij matig. Hij kopt veel ballen weg maar had enorm veel slechte passes.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:59 schreef twi het volgende:
Stam en Stekelenburg waren beter. En Stam had inderdaad een keer een foutje met buitenspel, maar daar volgde gelukkig niets uit. Was ook meer een fout van Vermaelen die z'n man zo makkelijk liet lopen.
Ach ja als je dan eindelijk door kopt staat Babel naast je ipv dat ie de diepte in was gelopen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:00 schreef SCH het volgende:
Maar goed, dan Huntelaar - die was weer eens in topvorm gisteren![]()
Ach, als je alle ballen zelf op de middellijn op moet gaan halen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:00 schreef SCH het volgende:
Zo sterk was die Alves ook weer niet.. het waren meer de spelers om hem heen en die pranjic die het op zijn heupen kreeg gisterenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond Stam vrij matig. Hij kopt veel ballen weg maar had enorm veel slechte passes.
En heerlijk hoe hij een keer gedold werd door Alves
Om vervolgens alsnog de bal aan Stam kwijt te raken... Nee, die Alves heeft geen indruk achter gelaten iig...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond Stam vrij matig. Hij kopt veel ballen weg maar had enorm veel slechte passes.
En heerlijk hoe hij een keer gedold werd door Alves
Hij had zijn bril niet op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:00 schreef SCH het volgende:
Net als jullie killer Alves bedoel je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:00 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Om vervolgens alsnog de bal aan Stam kwijt te raken... Nee, die Alves heeft geen indruk achter gelaten iig...
Die wil je dit seizoen vergelijken met Huntelaarquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Net als jullie killer Alves bedoel je?
Ik had het over de mensen die nu weer op HTC lopen te zeikenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom nou weer huillies? Het was toch gewoon bar slecht gisteren? We zijn nog goed weggekomen.
Als ze hadden gezeten wel idd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Die wil je dit seizoen vergelijken met Huntelaar![]()
Die 2 vrije trappen van Alves waren gisteren weer onvoorstelbaar![]()
Nee hoor, nu waren ze ook al heel erg goed. Het is een heel sterk wapen en bijna altijd gevaarlijk.quote:
Ik ben wel benieuwd of Alves in een slecht jaar er ook 21 inlegt. Vorig jaar was Klaas goed en maakt er 33, nu heeft Alves een topjaar en maakt er 34.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Die ene was ruim over.. en die op de lat had Stekelenburg al gezien. Anders had hij wel een arm uitgestoken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar die gozer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:06 schreef denthemen het volgende:
Die Scheringa in de VI: Ik hoop niet dat we alleenheerser worden
Dirk, je bent 3e geworden, de bekerfinale heb je verloren, je hebt geen prijzen![]()
Daar ben ik er 1 van.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik had het over de mensen die nu weer op HTC lopen te zeiken
Dat moeten we zien inderdaad. Als hij naar jullie gaat, zal ie wel minder gaan scoren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of Alves in een slecht jaar er ook 21 inlegt. Vorig jaar was Klaas goed en maakt er 33, nu heeft Alves een topjaar en maakt er 34.
Spelers vertrouwen geven? Ik ben HTC niet dus dat zullen we ook nooit wetenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar ben ik er 1 van.
Wat is jouw verklaring voor het "volgens het boekje" wisselen in de 70ste minuut dan?
hij komt niet naar onsquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat moeten we zien inderdaad. Als hij naar jullie gaat, zal ie wel minder gaan scoren.![]()
quote:
quote:en die op de lat had Stekelenburg al gezien. Anders had hij wel een arm uitgestoken.
Redelijk geschoten.
Als die ene net onder de lat gaat, is het ineens weer een held. Alves speelt heel veel wedstrijden een beetje zoals gisteren, de media wil jullie laten geloven dat hij heel Heerenveen altijd op sleeptouw neemt, maar da's niet zo.quote:Verder is Alves een prima speler. Alleen gisteren was niet zijn wedstrijd. Hopelijk zondag ook niet.
Euh, Stekelenburg stak ze hand op en raakte daarom de bal al niet, dus anders had hij hem overgetiktquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het niet gezien he?
[..]
Als die ene net onder de lat gaat, is het ineens weer een held. Alves speelt heel veel wedstrijden een beetje zoals gisteren, de media wil jullie laten geloven dat hij heel Heerenveen altijd op sleeptouw neemt, maar da's niet zo.
Twee vrije trappen en wat ik zeg: dat is niet zo heel uitzonderlijk, jullie laten je teveel beinvloeden en denken blijkbaar dat die man iedere week de sterren van de hemel speeltquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Japie, Alves was gisteren buitenom die ene vrije trap onzichtbaar. Het lijkt wel alsof jij gisteren commentaar gaf.
Wel gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het niet gezien he?
[..]
Als die ene net onder de lat gaat, is het ineens weer een held. Alves speelt heel veel wedstrijden een beetje zoals gisteren, de media wil jullie laten geloven dat hij heel Heerenveen altijd op sleeptouw neemt, maar da's niet zo.
Leuk, echt geweldig! Iemand die vanaf minuut 1 faalt vertrouwen geven terwijl hij weg wilquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Spelers vertrouwen geven? Ik ben HTC niet dus dat zullen we ook nooit weten
Maar ik doel meer op de mensen voor die HTC Zondag nog een held was
De vrije trap die niet op de lat ging, was net zo goed als al die van Sneijder.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Twee vrije trappen en wat ik zeg: dat is niet zo heel uitzonderlijk, jullie laten je teveel beinvloeden en denken blijkbaar dat die man iedere week de sterren van de hemel speelt
Het gaat erom dat ie zo opgehemelt wordt maar feitelijk niets heeft laten zien gisteren. Net zoveel dus als Huntelaar, die er niets van kan. Dan kan Alves er toch ook niets van?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Twee vrije trappen en wat ik zeg: dat is niet zo heel uitzonderlijk, jullie laten je teveel beinvloeden en denken blijkbaar dat die man iedere week de sterren van de hemel speelt
Hij stond aan de grond genageld man. SCH stond er met zijn neuschje bovenopquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wel gezienSteek had het gewoon prima door. Een hand uitsteken en hij tikt hem zo over.
Ik had wel het idee dat-ie onderschatte hoe snel die bal daalde, eigenlijk. Het zag er vrij nonchalant uit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wel gezienSteek had het gewoon prima door. Een hand uitsteken en hij tikt hem zo over.
Huntelaar laat het hele seizoen al weinig zien en Alves was gisteren ongeveer 10 x gevaarlijker en beter dan Huntelaar, dat heb je toch hopelijk ook wel gezien? Huntelaar heeft geen 1 echte actie richting goal gemaakt, uberhaupt geen actie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ie zo opgehemelt wordt maar feitelijk niets heeft laten zien gisteren. Net zoveel dus als Huntelaar, die er niets van kan. Dan kan Alves er toch ook niets van?
Nuchtere friezen die Sneijders moeder voor hoer uitmaken en "Wie niet springt" zingen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Huntelaar laat het hele seizoen al weinig zien en Alves was gisteren ongeveer 10 x gevaarlijker en beter dan Huntelaar, dat heb je toch hopelijk ook wel gezien? Huntelaar heeft geen 1 echte actie richting goal gemaakt, uberhaupt geen actie.
En ik hemel Alves niet op hoor, dat gebeurt vooral door de buitenwacht. Friezen zijn daar veel nuchterder in.![]()
Da's importquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nuchtere friezen die Sneijders moeder voor hoer uitmaken en "Wie niet springt" zingen..
Hadden gewoon een paar zitten snoepen van Oma's berenburg..quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nuchtere friezen die Sneijders moeder voor hoer uitmaken en "Wie niet springt" zingen..
Die goalquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat voor actie heeft Alves wel richting goal gemaakt dan, buitenom die ene vrije trap?
Die vrije trap van Sneijder in de muur was ook heel erg goed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, nu waren ze ook al heel erg goed. Het is een heel sterk wapen en bijna altijd gevaarlijk.
2 vrije trappen, beide erg gevaarlijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat voor actie heeft Alves wel richting goal gemaakt dan, buitenom die ene vrije trap?
echt niet joh .. zoek er maar een filmpje van danquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij stond aan de grond genageld man. SCH stond er met zijn neuschje bovenop![]()
Hey, tegenwoordig zingen we tenminste. Da's ook wel eens anders geweest.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef SCH het volgende:
Maar jij hebt blijkbaar een verkeerd beeld van Alves. Ik zie hem meer als een soort Kezman.
Sneijder, Perez en Mitea beginnen, geen Babel en De Mul. De rest hetzelfde laten, daar kan niet veel verbeterd worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef TIM-846 het volgende:
Nu weer over Ajax.. Hoe moeten we spelen zondag? Sneijder/Perez? De Mul?
Wat is er mis met Kezman? Die heeft ook 1 of 2 van die gweldige seizoenen gedraaid. Mooi dat Alves dat bij ons doet maar ik denk niet dat hij over 3 jaar ofzo een grote voetballer is waar we nog steeds veel van horen.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:37 schreef Schanulleke het volgende:
Perez aub voor Sneijder laten beginnen, die kan je altijd nog naar de flank verhuizen. Mitea voor Babel laten beginnen en Leonardo is vast beter dan de Mul (ja, ik weet dat hij zwaar geblesseerd is).
Ikke, Leidse.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:30 schreef stefmans het volgende:
Wie gaan er zondag in de stad kijken?
quote:Zaakwaarnemer ontkent keuring Bakircioglu
De zaakwaarnemer van Bakircioglu ontkende dat de aanvaller momenteel een keuring ondergaat in Amsterdam, zoals VI meldde. “Dat lijkt me sterk”, reageerde de zaakwaarnemer van de Zweed tegen DeWedstrijden.tv. “Want op dat moment stond hij bij Twente op het trainingsveld.” Hij ontkende niet met Ajax in gesprek te zijn. “Dit is natuurlijk een delicate kwestie, omdat beide teams elkaar nog kunnen treffen in de play-offs. Maandag pas weten we meer.”
Het duurt nog maar tot 31 augustus, de dag dat Sneijder én Huntelaar vertrekken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef HeatWave het volgende:. Ik haat dit deel van het jaar. Die komt! Nee die! Nee die komt niet, die wel! We halen die!!!
Louis is er niet meer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het duurt nog maar tot 31 augustus, de dag dat Sneijder én Huntelaar vertrekken.
quote:De Pers: Kluivert weg bij PSV, wil het liefst naar Ajax
Patrick Kluivert heeft in een interview met De Pers laten weten dat hij vertrekt bij PSV. Zijn contract wordt niet verlengd. Er zou interesse uit het buitenland zijn voor Kluivert, maar zelf wil hij het liefst terug naar Ajax. ‘Er is maar één club in Nederland waarvoor ik wil spelen en dat is Ajax.’
Tsjaquote:De Pers: Kluivert weg bij PSV, wil het liefst naar Ajax
Patrick Kluivert heeft in een interview met De Pers laten weten dat hij vertrekt bij PSV. Zijn contract wordt niet verlengd. Er zou interesse uit het buitenland zijn voor Kluivert, maar zelf wil hij het liefst terug naar Ajax. ‘Er is maar één club in Nederland waarvoor ik wil spelen en dat is Ajax.’
Het is nooit telaatquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef SiemeN het volgende:
Beetje te laat Patje..
Wat voor functie zouden ze daar voor hem in gedachten hebben?quote:'Grootste Italiaanse clubs volgen Maduro'
www.voetbalonline.nl, 10 mei 2007 13:41 - Clubs uit Italië houden altijd voeling met wat er bij Ajax gebeurt. De Amsterdamse club heeft in de loop der jaren al heel wat talenten aan de Serie A geleverd en daar is men zich in Italië zeer van bewust. Daarom staat er altijd wel een Ajacied in de belangstelling van Milan, Inter of Juventus.
Dat geldt op dit moment bijvoorbeeld voor middenvelder Hedwiges Maduro. Juventus houdt de 22-jarige voetballer al een tijdje in de gaten. Een bron binnen de Turijnse grootmacht onthulde dat Juventus inderdaad naar hem geïnformeerd heeft. Maar niet als enige, “want Maduro is een doelwit voor de grootste clubs uit Italië”.
Ik denk veldspeler. Is een gok hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef TIM-846 het volgende:
Voor wat het waard is..
[..]
Wat voor functie zouden ze daar voor hem in gedachten hebben?
Ik denk zelf niet echt dat ze in Italie zitten te wachten op een reservespeler van Ajax die het hele seizoen nog geen bal goed heeft geraakt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik denk veldspeler. Is een gok hoor.
Schijnbaar wil Ajax Sneijder ook nog een seizoen behouden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gabri zegt op Ajax.nl dat hij blijft dankzij de supporters.
Gabri
Da's geen prestatie meer tegenwoordigquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
en werd snel opgeroepen voor het Ned. Elftal.
Nou, doe het maar eens op je 19/20e.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's geen prestatie meer tegenwoordig.
Hij speelt toch in Jong Ajax elke week? Laat 'm daar maar eens een paar weken achter elkaar het verschil maken. Hij zegt zelf al een half jaar dat-ie voelt dat-ie aan het terugkomen is (kan me nog een interview in Ajax Life herinneren), maar je ziet er nog helemaal niks van. Hij moet zich maar aan Heitinga optrekken, bij hem heeft het ook heel lang geduurd voordat-ie er bovenop was. Maar ga dan niet zeggen dat je er aan komt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
Maduro was eerst een van de grootste talenten van Nederland. Speelde een goed EK(WK?) onder 21 en werd snel opgeroepen voor het Ned. Elftal. Hij moet gewoon spelen, dan vind hij heus zijn draai wel weer.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
en werd snel opgeroepen voor het Ned. Elftal.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Schijnbaar wil Ajax Sneijder ook nog een seizoen behouden.
FOK! is voor iedereen, en als je dat niet bevalt heb je vette pechquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef SCH het volgende:
[..]
FOK! is voor iedereen, en als je dat niet bevalt heb je vette pech![]()
Net als dat je komende zondag pech hebt![]()
quote:
Misschien heeft Ajax Capetown nog een ballenjongen nodig?quote:
Word jij onze virtuele AZ-supporter die een tatoo laat zetten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef SCH het volgende:
Hoe ironisch: ik vier de overwinning van Heerenveen zondag in het huis van een Ajacied
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef SCH het volgende:
Hoe ironisch: ik vier de overwinning van Heerenveen Ajax zondag in het huis van een Ajacied
Hij heeft wel mooie teksten.quote:Delorge dolgelukkig met aanstaande transfer
Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 10 mei om 10:15
Officieel is er nog niets ondertekend, maar dat Laurent Delorge volgend seizoen bij Ajax speelt lijkt een zekerheid. De Belg, die transfervrij overkomt van ADO Den Haag, kijkt in het Gazet van Antwerpen alvast vooruit op zijn aankomende 'droomtransfer'. "Ik kan het soms niet vatten."
De 27-jarige Delorge heeft al enige ervaring met spelen voor een topclub. In zijn vaderland speelde hij een jaar voor Anderlecht, alvorens hij werd ontslagen vanwege zijn vermeende aandeel in het omkoopschandaal. ADO Den Haag pikte de transfervrije Delorge op en in de residentie maakte de kilometervreter indruk.
"Ik heb een meer dan behoorlijk seizoen gespeeld", vind Delorge zelf ook. "Maar we degradeerden, dan is het toch niet zo logisch dat je in de belangstelling van andere ploegen staat. Het verbaasde me enigszins. Eerst was er interesse van Vitesse en SC Heerenveen en nu dus van Ajax. Dan zeg je geen nee."
Ajax heeft immers iets magisch, vind Delorge. "Ajax is nog wel even een mooiere club dan Anderlecht heh", sprak de speler lachend. "Voor Ajax voetballen is een droom. De club straalt historie uit, het is een Europese grootmacht. En ik kan daar wellicht voor twee jaar gaan tekenen. Mooier kan toch niet? Ik kan het soms niet vatten."
"Toen ik bij Coventry City speelde, deden ze over het voetbal elders in Europa nogal minachtend. Maar Ajax, dat was wat anders. Daar werden zelfs de Engelsen lyrisch van. Ik kan niet geloven dat ik daar straks mag gaan spelen."
Eens, per doelpunt krijgt hij betaald.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:53 schreef Pritt het volgende:
[..]
Eens, per doelpunt krijgt hij betaald.
En zijn moeder wordt verplicht pasteitjes te maken voor de selectie.
Niet bij mij gelukkigquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef SCH het volgende:
Hoe ironisch: ik vier de overwinning van Heerenveen zondag in het huis van een Ajacied
Ben ik het wel mee eens. Babel valt ook bijna altijd goed in.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben bang dat er met Babel hetzelfde kan gaan gebeuren als met Maduro, die kerel wil ook van de zomer weer meedoen aan het jeugd EK en dan weer bijna geen rust krijgen op zijn 19e. Volgende wedstrijd lekker met Mitea beginnen en Babel er later in als Mitea geen gevaar sticht.
Dat zal me een geile orgie worden dan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef SCH het volgende:
Babel is idd een speler die boos moet zijn als hij op de bank zit, als hij dan invalt komt er meer uit dan als basisspeler. Dan is hij er al vindt hij zelf en bakt hij er niets van. Perez is vergelijkbaar maar minder erg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Babel valt ook bijna altijd goed in.
quote:"Toen ik bij Coventry City speelde, deden ze over het voetbal elders in Europa nogal minachtend. Maar Ajax, dat was wat anders. Daar werden zelfs de Engelsen lyrisch van. Ik kan niet geloven dat ik daar straks mag gaan spelen."
Jawel, laat maar komen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:59 schreef Black-Death het volgende:
Kluivert moet niet terug
Hij maakte wel een goal tegen Ajax thuis.. als hij DIE niet had gemaakt...quote:
Ja, als als als...quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hij maakte wel een goal tegen Ajax thuis.. als hij DIE niet had gemaakt...
Want?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt lachen die psvers zich helemaal rot!![]()
quote:
Gelukkig duurt de carriere van een speler wat langer dan 1 seizoen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach dat zeggen de meeste he.quote:
Met Kluivert erbij wordt je echt niet zwakker hoor. Als pinchitter kunnen we hem best gebruiken. Op het moment hebben we maar één echte spits. Als je dan een speler van het kaliber Kluivert gratis kan halen die ook nog eens bekend is met de club en het systeem, moet je dat mi nooit laten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die zien Ajax daar alleen maar zwakker door worden.
Net zoals wij het leuk vonden dat Charisteas naar Feyenoord ging. Dat was voor velen ook reden tot lachen.
Hoezo zou je er zwakker door worden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die zien Ajax daar alleen maar zwakker door worden.
Net zoals wij het leuk vonden dat Charisteas naar Feyenoord ging. Dat was voor velen ook reden tot lachen.
Aah, dat is hem dus. Ik wist al niet wie het wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:12 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Het was geen grap helaas
Maar ja, hij is toch gratis.
eensch.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef soppa het volgende:
Alhoewel ik bang ben dat een terugkeer van Kluivert geen succes zou zijn, zou ik hem wel graag weer in Ajax tenue willen zien..
Same here.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Aah, dat is hem dus. Ik wist al niet wie het was
Wanneer krijgt die nou eens een kans in het eerste. Van wat ik van hem gezien heeft hij een fenomenale traptechniek (en dus goede voorzetten).quote:Ajax breekt contract Goossens open
Amsterdam, 10 mei 2007
Ajax heeft het contract van jeugdspeler John Goossens opengebroken en met drie jaar verlengd. De nieuwe verbintenis loopt tot en met 30 juni 2011.
John Goossens, die op 25 juli 1988 werd geboren, speelt sinds 1998 bij de jeugdopleiding van Ajax. Dit seizoen kwam de middenvelder/aanvaller uit voor Jong Ajax. Goossens speelde 17 officiële wedstrijden en scoorde vier keer voor het elftal van Aron Winter.
John Goossens speelt dit seizoen zijn wedstrijden in Jong Ajax en ook nog met enige regelmaat in Ajax A1. De jeugdinternational kreeg naar eigen zeggen een 'heel goed gevoel' bij de aanbieding van Ajax om zijn contract open te breken en te verlengen tot 2011. ,,Het is een teken dat de club in je gelooft. Mijn hart ligt natuurlijk bij Ajax, dus ik ben hier heel blij mee'', zei Goossens nadat hij in het bijzijn van zijn ouders het contract ondertekende samen met technisch directeur Martin van Geel.
De linksbuiten/linkermiddenvelder hoopt natuurlijk op een kans bij het eerste elftal van Ajax. ,,De weg daar naartoe is nog lang, maar als de kans zich voordoet, zal ik hem met beide handen aangrijpen. In het eerste elftal zitten niet zo heel veel linksbenige buitenspelers die een goede voorzet in huis hebben, dus wie weet is er wel een rol voor me weggelegd. Ik zal er in ieder geval mijn best voor doen.''
Goossens kan zich echter eerst nog richten op een aantal interessante evenementen met diverse teams. ,,Eerst moeten we met het Nederlands elftal een kwalificatiewedstrijd tegen Engeland spelen. Ik ben nu geblesseerd, maar ik hoop erbij te kunnen zijn. Dan gaan we met Ajax A1 toernooien spelen, dat is ook heel leuk. En in juli is het EK voor spelers onder 19 jaar. Het wordt een mooie zomer.''
Die rol heeft Davids al op zich genomen, volgens mij. Heb wel verhalen gezien dat ze regelmatig na de training samen nog doorgaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:15 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. Kluivert als mentor voor Babel.. zou dat misschien wat zijn?
Vind ik altijd gevaarlijk, dat soort statements. Babel deed gisteren zijn stinkende best, heeft zich kapot gerend en hielp verdedigend ook mee. Maar als jij met zekerheid kan zeggen wat Babel denkt, wat kan ik dan nog zeggen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Babel is idd een speler die boos moet zijn als hij op de bank zit, als hij dan invalt komt er meer uit dan als basisspeler. Dan is hij er al vindt hij zelf en bakt hij er niets van. Perez is vergelijkbaar maar minder erg.
Klopt, was ook netjes. Maar tijdens het kampioensfeest en de huldiging zonder rellen vierde hij evenwel feest.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, als als als...
Toen hij die goal maakte, juichte hij niet. Erg netjes vond ik dat!
Viel me ook op dat de jonkies allemaal wegliepen met Kluivert. Zoals nu ook met Davids bij Ajax. En Seedorf bij Oranje. Geen idee waarom het lastige gasten zijn, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Klopt, was ook netjes. Maar tijdens het kampioensfeest en de huldiging zonder rellen vierde hij evenwel feest.
Jammer dat ie weg gaat bij PSV, ik had hem graag nog erbij gehad. Hij steunt de spelers ook wel mentaal, en de jonge spelers hebben allemaal respect en ontzag voor hem en hij gaf affelay bijvoorbeeld heel nuttige tips die hij ook in praktijk bracht dit jaar.
Maar goed, 't zal wel de keuze van Koeman zijn
Niet te letterlijk nemen. Wat de oorzaak is weet ik ook niet, maar het lijkt hier altijd een beetje op.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind ik altijd gevaarlijk, dat soort statements. Babel deed gisteren zijn stinkende best, heeft zich kapot gerend en hielp verdedigend ook mee. Maar als jij met zekerheid kan zeggen wat Babel denkt, wat kan ik dan nog zeggen?
Babel kan toch ook centraal spelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:25 schreef twi het volgende:
Kluivert er direct bij, uiteraard met prestatiecontract. Valt Huntelaar weg heb je nu helemaal niks.
Dat zijn ze dus blijkbaar nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Viel me ook op dat de jonkies allemaal wegliepen met Kluivert. Zoals nu ook met Davids bij Ajax. En Seedorf bij Oranje. Geen idee waarom het lastige gasten zijn, maar dat terzijde.
De Snor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daarom. Vraag me af hoe men daar bij komt.
Waar zou Huntelaar heen moeten en verdienen wij daar ook nog wat aan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:25 schreef twi het volgende:
Kluivert er direct bij, uiteraard met prestatiecontract. Valt Huntelaar weg heb je nu helemaal niks.
Draai het eens om - journalisten die met dit soort knaapjes moeten pratenquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:31 schreef BB-boy het volgende:
Tja blijkbaar ben je lastig als je niet teveel met irritante journalisten wil praten. Ik kan het me heel goed voorstellen dat ze dat niet willen, ik word al moe als ik ze op TV moet horen met hun cliche vragen.
denk dat jullie voldoende centen hebben gekregen voor Huntelaar!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar zou Huntelaar heen moeten en verdienen wij daar ook nog wat aan?![]()
Wat lul je nou, ga lekker terug naar je darkroom ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Draai het eens om - journalisten die met dit soort knaapjes moeten praten![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ga lekker terug naar je darkroom ofzo
Als ze dat niet leuk vinden hadden ze een andere baan moeten kiezen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Draai het eens om - journalisten die met dit soort knaapjes moeten praten![]()
Yep - en dat geldt voor die voetballertjes dus net zoquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Als ze dat niet leuk vinden hadden ze een andere baan moeten kiezen.
Hij is wat mij betreft echt van harte welkom thuisquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Kluivert meteen terughalen natuurlijk....
Nee hoor, voetballers zijn er om te voetballen. Het zal me voor de rest een reet roesten wat ze van de wedstrijd vonden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep - en dat geldt voor die voetballertjes dus net zo![]()
Wat een bullshit. Alsof praten met journalisten hun primaire taak is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep - en dat geldt voor die voetballertjes dus net zo
Overmars en v/d Meyde, Litmanen, Blind, F/R De Boer ook maar doen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:46 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Kluivert zou halen zou ik ook Reiziger halen. Anders is het ook sneu voor die jongen.
We hebben Blind al.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overmars en v/d Meyde, Litmanen, Blind, F/R De Boer ook maar doen?:P.
Blind ook niet. Zijn zoon komt er al aanquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:51 schreef DrDentz het volgende:
Mandy niet
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:33 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:35 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:37 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:31 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:43 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:23 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:29 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:39 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:52 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:00 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:00 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:08 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:12 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:15 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:17 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:20 schreef SCH het volgende:
Als 't meezit de fysiotherapeut. Als 't tegenzit 't VU ziekenhuis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar zou Huntelaar heen moeten en verdienen wij daar ook nog wat aan?![]()
heerenveen heeft ook weer eens gewonnen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:00 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Yep, eigenlijk te idioot voor woorden dat Ajax dit seizoen maar 1 volwaardige spits in de selectie heeft gehadquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:11 schreef StarGazer het volgende:
Kluivert mag wel terugkomen. Na de verkoop van Charisteas en Rosenberg missen we nog een back - up spits die iets kan forceren.
ik hoop dat ie komend seizoen in t eerste gaat debuterenquote:Ajax verlengt contract met Goossens
Ajax heeft het contract van jeugdspeler John Goossens opengebroken en met drie jaar verlengd. De nieuwe verbintenis loopt tot en met 30 juni 2011. John Goossens, die op 25 juli 1988 werd geboren, speelt sinds 1998 bij de jeugdopleiding van Ajax. Dit seizoen kwam de middenvelder/aanvaller uit voor Jong Ajax. Goossens speelde 17 officiële wedstrijden en scoorde vier keer voor het elftal van Aron Winter.
ook dat nog... en babel in de spits is ook niet veel soeps.. als hij nou beter een bal kon aannemen....quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef toma het volgende:
Kluivert mag van mij wel komen, al is het alleen maar als pinchsitter. Hij kost geen drol
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef toma het volgende:
pinchsitter.
sommige mensen hebben het gewoon té goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Weekend[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
.
Ligt eraan wat je van maandag tot donderdag doet. Ik hem mijn weekend wel verdiend hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:34 schreef toma het volgende:
[..]
sommige mensen hebben het gewoon té goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |