Da's bij mij in het dorp, bij het busstation.. Nooit gedacht dat het goed scoorde, want het lijkt er nooit druk. Toch maar eens een bezoek brengen na het werk, busje uit, restaurant in.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:07 schreef missy_c het volgende:
http://iens.nl/restaurantsVan/Amsterdam/restaurant.htms?p=&a=Uithoorn&k=&r=20122&s=5
Raku in Uithoorn
Geopend door Japanners. Veel klanten zijn ook Japans.
Geen Micheline ster, wel een aanrader.
Ik ben nooit zo voor fusion-gedonder met sushi, maar dit ziet er toch wel heel erg lekker uit allemaal.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef spy08 het volgende:
Huh? ik wist niet dat de winnaar van de AD Gouden Pollepel tot Japans eten behoorde? kijk maar Iemand er al geweest van hier?
Het ziet er inderdaad heel erg lekker uit, maar of dit nou Japans is?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo voor fusion-gedonder met sushi, maar dit ziet er toch wel heel erg lekker uit allemaal.
Is inderdaad een goede tent. Bij ons was de mannelijke bediening wel iets te aanwezig. En hij vertelde stellig dat Yokoo geen Fusion restaurant is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:50 schreef PeRi het volgende:
Yokoo is echt een toprestaurant, echt perfect. Het eten is er echt watertandend lekker, de wijnen erbij zijn heerlijk en vullen het eten goed aan, de bediening is ook aanwezig maar niet té. Echt een van de beste restaurants waar ik ooit gegeten heb.
Wat voor restaurant vind hij dat het dan wel is? In ieder geval geen echte Japanse restaurant als ik zo naar de menukaart kijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
Is inderdaad een goede tent. Bij ons was de mannelijke bediening wel iets te aanwezig. En hij vertelde stellig dat Yokoo geen Fusion restaurant is.
Wil er zeker nog een keer gaan eten
Dat vroegen wij ons ook afquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:40 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Wat voor restaurant vind hij dat het dan wel is? In ieder geval geen echte Japanse restaurant als ik zo naar de menukaart kijk.
Via Iens heb ik er een aantal gevonden, de beoordelingen zijn echter redelijk gedateerd of niet heel erg positief. Alleen Kobe, Sushi & Teppanyaki is recentelijk bezocht en positief beoordeeld. Zelf ben ik enkel een keer in 't okura geweest (niet op mijn kostenquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:31 schreef L.no het volgende:
Is er ook een goede Japanse restaurant in (Zuid-)Limburg)?
Ono!quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:44 schreef _aurum_ het volgende:
Ik geef het topic maar een schop
Wat is een goede Japanner in Rdam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |