Nee maar ze gaat vanavond ook mee los op Brian dus vandaar ff Leah.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:30 schreef itsme het volgende:
[..]
leah?
Petra je denkt toch echt niet dat amanda bij hel hoort?![]()
... jaap neemt op dit moment deel aan een experimenteel project... hush hush...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:34 schreef SiRojK het volgende:
Weet iemand waar Jaap is op dit moment?
Hahhaa, Hush Hush.. L.A. Stylequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... jaap neemt op dit moment deel aan een experimenteel project... hush hush...
Nu ben ik helemaal in de war, na deze post. I take five.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:39 schreef FdW het volgende:
beequeen - woensdag 9 mei 2007 @ 13:31
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik heb echt moeite om brian te volgen...
Ik probeer het niet eens, ik probeer het hier wel te ontrafelen.
-------------------------------------------------------------
Goedenmiddag verrukkelijke vrouw![]()
Je bent misschien verward door het psycho gelul, misschien ben ik het zelf ( ook ) wel![]()
Maar wat probeer je nu wel, en wat probeer je nu niet???
Kusje van je trouwe fan![]()
Je hebt het lang volgehouden, complimentquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:42 schreef petraa het volgende:
Ik nok ermee, want Brianles is te erg.
Deze: ''Ik probeer het niet eens, ik probeer het hier wel te ontrafelen''quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal in de war, na deze post. I take five.![]()
![]()
Hij wast iig zijn handen al in het water der onschuld...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:45 schreef Marelle het volgende:
Het kindje van god blijft Lieke maar bewerkstelligen, misschien heeft Brianless z'n beroep misgelopen, pastoor of dominee zou bij hem passen![]()
1 minuut te vroeg, ze hebben gebreit er een eind aan weetje (om maar even Brian stylow te gebruik praten)quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:42 schreef petraa het volgende:
Ik nok ermee, want Brianles is te erg.
In wijwaterquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:46 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hij wast iig zijn handen al in het water der onschuld...
jaha, Amenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:46 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hij wast iig zijn handen al in het water der onschuld...
Ik bedoelde dus, dat ik niet luisterde, omdat ik van te voren al weet dat ik het niet kan volgen, dus lees ik het hier op het forum.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Deze: ''Ik probeer het niet eens, ik probeer het hier wel te ontrafelen''
Hij is fraai, maar ik twijfel nu of ik simpel ben of jij briantilliaans![]()
![]()
LOI cursusje Nederlands misschien iets voor je? Ik heb nog geen enkele keer een normale post van jou hier gelezen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:49 schreef johnboy210965 het volgende:
ik volg het van het beging maar ik ben blij dat ik er niet voor heb betaald wat zij j.d.m. het is geen pest tv jajajajajajajaja en brain hij heeft geen bedrijf gehad en geen hvo en zijn moeder word gezocht op bonnere in verband met schulden maja
Is het teveel gevraagd wanneer je, in de zinnen komma's plaatst, en aan het eind van een zin een punt. Is even wat makkelijker om te lezen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:49 schreef johnboy210965 het volgende:
ik volg het van het beging maar ik ben blij dat ik er niet voor heb betaald wat zij j.d.m. het is geen pest tv jajajajajajajaja en brain hij heeft geen bedrijf gehad en geen hvo en zijn moeder word gezocht op bonnere in verband met schulden maja
Ik luister al vele maanden niet naar die gek, zelfs niet in groepsgesprekken, dan gaat alles op mute, een zeer zeldzame uitzondering daargelaten wanneer ik het idee heb dat het speltechnisch interessant is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus, dat ik niet luisterde, omdat ik van te voren al weet dat ik het niet kan volgen, dus lees ik het hier op het forum.
Conclusie: Jij bent niet simpel en ik geen briantilliaan.![]()
Ik vind HEAL leuker klinkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee maar ze gaat vanavond ook mee los op Brian dus vandaar ff Leah.
Die schrijft op sigarendoosjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef johnboy210965 het volgende:
He er zijn mensen die niet zo goed zijn in het schijfen maar ik doe wel mijn best. ik ben net als jan d.b.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je daarmee, ik ben net als Jan d. B.???quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef johnboy210965 het volgende:
He er zijn mensen die niet zo goed zijn in het schijfen maar ik doe wel mijn best. ik ben net als jan d.b.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je dyslectisch tot en met was, was me al duidelijk, maar probeer dan in ieder geval zinnen te maken en niet 1 lange zin.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef johnboy210965 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brian probeert al een hele tijd dit soort planentjes te bewerkstelligen. En dan loopt hij weer de hele dag rond met het idee dat hij de zaak onder controle heeft. De impact van al die ideetjes is echter nul en dat weet iedereen inmiddels vantevoren.. Dat maakt de kooi erg saai...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:59 schreef Dark het volgende:
Natas en Brian praten over de combinatie Huub en Amanda. Hoezo zijn die 2 naar het Arsenaal?
Dit alles natuurlijk zonder zender!
Geweldig weer van Tienquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:00 schreef Dark het volgende:
13:08 - "Ben je aan het stoken?”
Lieke confronteert Brian met de brief, die zijn moeder heeft geschreven aan Jaap. Daarin staat onder andere, dat Huub veel verder is gegaan met Amanda dan hij tot nu toe wil toegeven. “Ook al komt het van mijn moeder dan nog ga ik er niet één twee drie op in”, probeert Brian uit te leggen. Lieke laat het er niet bijzitten.“Waarom geef je mij die informatie als je er geen waarde aan hecht? Ben je aan het stoken?”, vraagt de blondine fel. “Het laatste wat ik wil, is dat ik die stoker ben. Ik wil duidelijkheid krijgen”, zegt Brian verontschuldigend. Brian laat weten dat hij het best begrijpt dat Lieke hem wantrouwt. Tja, in De Gouden Kooi kan je natuurlijk niemand vertrouwen!
13:33 - Zijn Lieke's ogen geopend?
Brian herhaalt alle nare dingen, die Huub de afgelopen dagen over Lieke heeft gezegd. Bijvoorbeeld dat Huub over Lieke zei, dat hij haar ging wegstemmen over 4 weken. “Als ik dat over Amanda had gezegd, dan was er ruzie in de toko”, vertelt de Antilliaan. “Dat soort dingen zegt hij natuurlijk niet tegen mij”, zegt de blondine rustig.“ 'Ik ben geen seconde verliefd geweest op Lieke' zei Huub vanochtend”, vertelt Brian. De kersverse Miljonair luistert met tetterende oren. “Ik pik dit soort dingen niet. En geloof mij ik spreek hem erop aan”, zegt zij giftig. “Love is blind but don’t be to blind”, adviseert de doorgewinterde Miljonair. Heeft dit gesprek Lieke’s ogen geopend?
Bron: 10
niet zo doen, laat een ieder in zijn TYPE waarde! we zijn niet allemaal het zelfde....ENquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOI cursusje Nederlands misschien iets voor je? Ik heb nog geen enkele keer een normale post van jou hier gelezen.
Begint erg vervelend te worden.![]()
Als je de Engelse taal niet beheerst, probéér het dan ook niet, redactie.quote:
Sorry, de T9 van mijn telefoon kan alleen de naam "Nicolaas" vormenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:05 schreef FdW het volgende:
De berichten lezende concludeer ik dat Lieke de malloot op z'n plaats heeft gezet, bravo.![]()
Reden voor ons allen nog een paar SMS jes met de tekst LIEKE naar 10 te zenden. Dankuwel.![]()
als Lieke na vandaag hier goed mee omgaat, dus die Loverboy door heeft... dan gaan mijn smsjes naar Lieke! opzeker!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:05 schreef FdW het volgende:
De berichten lezende concludeer ik dat Lieke de malloot op z'n plaats heeft gezet, bravo.![]()
Reden voor ons allen nog een paar SMS jes met de tekst LIEKE naar 10 te zenden. Dankuwel.![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, de T9 van mijn telefoon kan alleen de naam "Nicolaas" vormen![]()
niet dan? ik heb het gemist..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Meganog het volgende:
En tien doet net alsof het allemaal nog wel interessant is en enige invloed heeft.
Die wordt er binnenkort toch uitgeknikkerd. Hij is het al weer beu, dus zal heul blij zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry, de T9 van mijn telefoon kan alleen de naam "Nicolaas" vormen![]()
Even naar je profiel gekeken, maar daar staat niet dat je geslacht bent.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:07 schreef Villalux het volgende:
[..]
als Lieke na vandaag hier goed mee omgaat, dus die Loverboy door heeft... dan gaan mijn smsjes naar Lieke! opzeker!
Beter is nog om helemaal niet te smsen, ik weiger principieel om de kas van Tien te spekkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Die wordt er binnenkort toch uitgeknikkerd. Hij is het al weer beu, dus zal heul blij zijn.![]()
Derhalve zonde van je geld. Koop toch een T10![]()
Zit ik nou reclame voor 10 te maken?![]()
Eensch, nooit doen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef Marelle het volgende:
[..]
Beter is nog om helemaal niet te smsen, ik weiger principieel om de kas van Tien te spekken![]()
Ehm, ik sta hier toch redelijk bekend als taalnazi maar dyslexie komt bij mij in de familie ook voor: mensen die dyslectisch zijn hebben er bij sommige vormen last van dat ze het woord niet in z'n geheel zien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:09 schreef SiRojK het volgende:
je doet je best niet.. je weet zelf ook wel dat het schRijven is ipv schijfen (die F nog daar gelaten)
+1quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:14 schreef Marelle het volgende:
[..]
Beter is nog om helemaal niet te smsen, ik weiger principieel om de kas van Tien te spekken![]()
ik zou best wel even met Brainless lang het strand willen lopen...en dan even kopje onder en min of 5 met een hand! ...nu weet je wel wat ik ben denk ik hoop ik!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Even naar je profiel gekeken, maar daar staat niet dat je geslacht bent.
Indien vrouw![]()
Indien man![]()
Persoonlijk vind ik Eric veel meer de persoon om mee te gaan, maar goed Tien heeft weer eens besloten om Brian te verwennen, zonder enige inspraak van de andere miljonairs, dus een stemming!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:15 schreef farceman het volgende:
Waarom moet Amanda in godsnaam een man opmaken?
Bestaan er uberhaupt zulke wedstrijden ?!
DGK_REDACTIE moet Amanda beschermen tegen de praktijken die Brian gaat uitvoeren zonder camera als ze naar die opmaakwedstrijd gaan.
Belachelijk dat dat weer Brian moet zijn, laat ze iemand ander kiezen.
Wat of wie is T? Tilly?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Dark het volgende:
T: "Huub vanochtend, bij Tilly, als jij weg bent daarna Brian. Ik zeg, denk jij dat maar, dan blijf ik toch lekker zitten!"
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Dark het volgende:
Tas: "Huub vanochtend, bij Tilly, als jij weg bent, daarna Brian. Ik zeg, denk jij dat maar, dan blijf ik toch lekker zitten!"
Nee joh!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:19 schreef SiRojK het volgende:
Kost dat trouwens geld die SMS-jes naar 1010?
niet als je er 10 send dan is het voor NIKSquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:19 schreef SiRojK het volgende:
Kost dat trouwens geld die SMS-jes naar 1010?
Maakt niet uit hoor, ik begreep het ff niet.quote:
Laten we mensen nou een keer accepteren zoals ze zijn! Okay, op de overdosis emoticons kan je iemand aanspreken..quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, ik sta hier toch redelijk bekend als taalnazi maar dyslexie komt bij mij in de familie ook voor: mensen die dyslectisch zijn hebben er bij sommige vormen last van dat ze het woord niet in z'n geheel zien.
Dan kan het dus zijn dat delen van een woord over elkaar schuiven, en dat soort fouten ontstaan.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:23 schreef SiRojK het volgende:
Ik zal mijn vraag even opnieuw stellen..
Wat kosten die sms-jes naar 1010?
Minimaal 60 cent, dus.quote:Deelnemen kan door de voornaam van de Miljonair te sms’en naar 1010 (¤ 0,60 per ontvangen bericht).
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, ik sta hier toch redelijk bekend als taalnazi maar dyslexie komt bij mij in de familie ook voor: mensen die dyslectisch zijn hebben er bij sommige vormen last van dat ze het woord niet in z'n geheel zien.
Dan kan het dus zijn dat delen van een woord over elkaar schuiven, en dat soort fouten ontstaan.
Dat is toch een geintje van Suikeroom?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef itsme het volgende:
Joh ze pushen je om Jaap te stemmen dan kan je wat winnen. zie andere thread.
Jaap dus op 1
Oké dankje, niet doen dus.. Ga dat vuile Talpa niet nog meer spekken, naast mijn verslaving aan de livestreamsquote:
... jaaaa eeecht... (en je weet hoe amanda dat zegt)...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
B: Huub komt overal mee weg, omdat hij hier woont.![]()
Nee, want ik vermoed dat iedereen, man of vrouw, die malloot wel wil verzuipen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:17 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik zou best wel even met Brainless lang het strand willen lopen...en dan even kopje onder en min of 5 met een hand! ...nu weet je wel wat ik ben denk ik hoop ik!![]()
Je vergeet de 'he'quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... jaaaa eeecht... (en je weet hoe amanda dat zegt)...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOI cursusje Nederlands misschien iets voor je? Ik heb nog geen enkele keer een normale post van jou hier gelezen.
Begint erg vervelend te worden.![]()
Je was me net te snel af met dyslectie/dyslexie verbeterenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
dat meen je niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch een geintje van Suikeroom?
Loco is nog vrouwelijker dan Eric???quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:19 schreef Marelle het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Eric veel meer de persoon om mee te gaan, maar goed Tien heeft weer eens besloten om Brian te verwennen, zonder enige inspraak van de andere miljonairs, dus een stemming!!
Het wordt ook echt tijd dat Natasia als een volwassen vrouw gaat praten...... vet dit vet datquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef Clank het volgende:
Natasia: Lieke is nog vet bang dat Amanda veel invloed op Huub heeft.
Brainless2.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef Marelle het volgende:
Wat een 'waarheid' allemaal weer van Brainless. Wat is die jongen gestoord, naar welk stemmetje zou hij vandaag luisteren??
Snap daar ook helemaal niks van ! Laat ze maar iemand anders opmaken maar niet die rat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef mootie het volgende:
Waarom moet Brian egienlijk mee naar Hardenberg? Hij voegt toch niks toe?
Of is dat een poging om Brian en Amanda weer in elkaars armen te drijven?
Nee dat bedoelde ik er niet mee, ik vind Eric gewoon echt veel meer een type voor het hele schoonheids gedoe....quote:
Laat gewoon iemand meegaan die interesse heeft voor dat soort dingen, Eric of Lieke, eventueel Natasja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef Marelle het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik er niet mee, ik vind Eric gewoon echt veel meer een type voor het hele schoonheids gedoe....
Wat zie je er vandaag mooi uit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat gewoon iemand meegaan die interesse heeft voor dat soort dingen, Eric of Lieke, eventueel Natasja.
Hij gaat niet mee om opgemaakt te worden, maar als vervanger van Mitch. Amanda is Barbie, en Brainless is Ken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Snap daar ook helemaal niks van ! Laat ze maar iemand anders opmaken maar niet die rat.
dan kan hij haar weer helemaal bespelen zonder camera's
Ja idd laat ze Eric gewoon meenemen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat gewoon iemand meegaan die interesse heeft voor dat soort dingen, Eric of Lieke, eventueel Natasja.
Eric zou heel goed Ken kunnen spelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja idd laat ze Eric gewoon meenemen.
Maar nee hoor achter wil weer dat Brian en Amanda iets gaan krijgen.
Echt belachelijk dat ze iemand die bespuugd en geslagen is niet wat meer in bescherming nemen.
Tuurlijk, maar ik zag een kans om Loco nog even af te zeikenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef Marelle het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik er niet mee, ik vind Eric gewoon echt veel meer een type voor het hele schoonheids gedoe....
ja is waar, maar is het niet zo dat ze een ook een man moet opmaken??quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Anders is ie nergens meer!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Dark het volgende:
Eric zorgt ervoor dat ie altijd ergens is - Brian
Nee, alleen Melissa.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:42 schreef Marelle het volgende:
[..]
ja is waar, maar is het niet zo dat ze een ook een man moet opmaken??
't 'Winkeltje' van Jan des Bouvriesquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Huub en MAnda naar "het Arsenaal".... iemand enig idee wat dat is?
De showroom van Jan des Bouvrie in Naarden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Grote meubelzaak van Jan des Bouvrie in Naarden-Vesting.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
De shop van Jan des Bouvrie in Naarden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
De interieurtoko van Jan des Bouvrie, in NaardenVesting.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
ik zag het te laat van jou, maar ik heb m'n post al veranderdquote:
De vieze flikker,flikkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:44 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat hij nu zo ver is om te gaan 'bonden' met Huub.
Doe je voorzichtig?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
De vieze flikker,flikker![]()
Krijg door die gek ook al last van ''Gilles de la Tourette''![]()
Tijd om deze boze virtuele gemeenschap weer te verruilen voor mijn eigen RLS.![]()
![]()
Rustig aan schatquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Tijd om deze boze virtuele gemeenschap weer te verruilen voor mijn eigen RLS.![]()
![]()
misschien kun je een pilletje van die rat lenenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
Hij wil zo graag positief overkomen, maar de dingen die hij uitkraamt zijn zo dom voor iemand van 26.quote:
ga eens langs het strand lopen met een echte man!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
Ik kan heel goed voor mezelf denken, dank je.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij wil zo graag positief overkomen, maar de dingen die hij uitkraamt zijn zo dom voor iemand van 26.
Kinderen onder de 1o hebben meer verstand..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:54 schreef Villalux het volgende:
[..]
ga eens langs het strand lopen met een echte man!![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij wil zo graag positief overkomen, maar de dingen die hij uitkraamt zijn zo dom voor iemand van 26.
Kinderen onder de 1o hebben meer verstand..
De meubelzaak van Jan des Bouvriequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Je moest eens weten wat voor spelfouten ik vandaag al heb zitten edittenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Je was me net te snel af met dyslectie/dyslexie verbeteren![]()
Had je maar gold member moeten worden.... Jaap is hier de hele dag aan het rellen en Amanda heeft al toegegeven dat ze er Brian van verdenkt misschien ook wel homoseksuele neigingen heeft omdat hij haar al een paar keer anal gepakt heeft....quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:54 schreef jacqjacq het volgende:
ot: heb tot vandaag de verleiding kunnen weerstaan om voor betaalde streams te gaan.
Ik was zo blij na 4 mei, eindelijk een legitieme manier om van mijn verslaving af te komen.
tot vanmiddag ik opeens 361 seconden aan de telefoon moest wachten (0900 nummer) en ik mijn verslaving weer voor 1 maand verlengd heb ....... zucht ..........
en nu to the point:
er gebeurt weinig zo overdag in DGK![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor spelfouten ik vandaag al heb zitten editten![]()
Zit er doorheen en dan gebeuren dat soort dingen, dus voor het nog erger wordt![]()
Toen ik in een ver, ver verleden bij John de Mol werkte, was er iemand high- up die zijn coke stash in de plafondplaten verborg, dus dat verbaast me niets.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
Brainless verbergt zijn ceepees in het plafond![]()
Nu je het zo zegt, kan het natuurlijk ook zijn voorraadje pammetjes zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik in een ver, ver verleden bij John de Mol werkte, was er iemand high- up die zijn coke stash in de plafondplaten verborg, dus dat verbaast me niets.
Rest in Peace Nico and see you in heavon....als of hij voor een wake oefent whahahaquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
Een vertrouwd beeld inmiddels.
[afbeelding]
OffTopic.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Rest in Peace Nico and see you in heavon....als of hij voor een wake oefent whahaha
Nico De dood zelve.......
Ja dat is hier bij mn werkquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Doe eens plaatsenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Ja dat is hier bij mn werk
Heb ze net gezien, een collega van me staat nog met ze op de foto
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef dj_ko het volgende:
ok maar dan zal ik mn collega ff onherkenbaar maken
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:24 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft Natasia nog een OW gekregen? Of gaat de regie weer alles negeren?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:26 schreef dj_ko het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is in het arsenaal
en nee mn collega wou niet op internet
uuh nee, ik volg zelf dat hele gouden kooi gebeuren nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:28 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie nog kunnen praten met Huub en Amanda? En dan niet over koetjes, kalfjes en de voordelen van off-white, maar over het 'spel'?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:28 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie nog kunnen praten met Huub en Amanda? En dan niet over koetjes, kalfjes en de voordelen van off-white, maar over het 'spel'?
Ah okay.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:28 schreef dj_ko het volgende:
uuh nee, ik volg zelf dat hele gouden kooi gebeuren niet
maar wou hier ff stoer komen melden dat ik ze gezien had![]()
Niets ten nadele van Jan, want Jan is een schat. Maar van dat off white werd ik op een gegeven moment wel moe, in mijn tijd bij TV Woonmagazine. Hebben er ooit een leuke pastiche op gemaakt. Doen we het white óf white? We kunnen natuurlijk ook kiezen voor white ... off voor white. En dat in een 5 minuten lang filmpjequote:
ik zit hier niet voor jan hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets ten nadele van Jan, want Jan is een schat. Maar van dat off white werd ik op een gegeven moment wel moe, in mijn tijd bij TV Woonmagazine. Hebben er ooit een leuke pastiche op gemaakt. Doen we het white óf white? We kunnen natuurlijk ook kiezen voor white ... off voor white. En dat in een 5 minuten lang filmpje.
Nieuwe instructies zeker, zodat ze zijn voorbereid op het taggen van Brian vanavond.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Brainless en Natasja moeten naar de FEBO. Ze hebben geen idee waarom.
Verdomd zeg, wat doorzichtig toch allemaal. Ik probeer open-minded te kijken, vandaar dat dit me ontging, maar mijn wantrouwen neemt hand over hand toe.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nieuwe instructies zeker, zodat ze zijn voorbereid op het taggen van Brian vanavond.
Hey, I've learned from the best en ook die kan af en toe een steekje laten vallen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Verdomd zeg, wat doorzichtig toch allemaal. Ik probeer open-minded te kijken, vandaar dat dit me ontging, maar mijn wantrouwen neemt hand over hand toe.![]()
ja dit is niet meer leuk zo ondertussen............ bahquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verdomd zeg, wat doorzichtig toch allemaal. Ik probeer open-minded te kijken, vandaar dat dit me ontging, maar mijn wantrouwen neemt hand over hand toe.![]()
volgens mij heeft Lieke ook helemaal haar borg niet betaaldquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
Lieke zegt tegen Niels, dat ze haar moeder aan de telefoon had vanuit Tunesie. Of dit een geintje is weet ik niet, maar ze zei : Privileges he.
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef milk-shake het volgende:
[..]
volgens mij heeft Lieke ook helemaal haar borg niet betaald![]()
en soms wat napijn...........quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
Wortelkanaalbehandeling doet helemaal geen pijn.... alleen de kiespijn vooraf.
Wel als je tand of kies ontstoken is. Dan is het echt jodelen, dwars door de verdoving heenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
Wortelkanaalbehandeling doet helemaal geen pijn.... alleen de kiespijn vooraf.
Voordat ik ging streamen, een maandje geleden of zo, keek ik alleen naar de uitzendingen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:43 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja dit is niet meer leuk zo ondertussen............ bah![]()
Heb er paar gehad, met heftige ontstekingen, geen centje pijn tijdens de behandelingquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel als je tand of kies ontstoken is. Dan is het echt jodelen, dwars door de verdoving heen![]()
Het is een heel verhaal, ik PM het wel een keer.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb er paar gehad, met heftige ontstekingen, geen centje pijn tijdens de behandeling![]()
Yep.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Meganog het volgende:
Er wordt teveel ingergrepen en gemanipuleerd door Tien. Daardoor is het steeds minder interessant.
Je hebt het heel goed in de gaten.. De macht van de media, ze kunnen alles aan de hand van muziekjes, goed knip en plakwerk en leuk commentaar over laten komen zoals ze zelf willenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Voordat ik ging streamen, een maandje geleden of zo, keek ik alleen naar de uitzendingen.
Wat me opviel toen ik ging streamen en op dit forum kwam was de enorme anti-Brian stemming die hier heerste en die ik niet begreep. Op de TV komt Brian redelijk sympathiek over, wat slapjes zelfs. Na een week streamen verandert je mening 180 graden.
Misschien dat dit voor veel streamers minder opvalt, als je een alleen de streams volgt en weinig TV kijkt. Zelfs bij de uitzendingen over de bewuste nacht twee weken terug ging het vooral over wat Huub deed en werd er steeds gezegd: Huub, ga je niet te ver. Ook Tien werkt er aan mee dat Brian vooral als slachtoffer wordt neergezet. Ook van Jaap worden vooral zijn vrolijke en jolige grappen getoond, en veel minder de ranzigheid die hij uithaalt.
Er wordt teveel ingergrepen en gemanipuleerd door Tien. Daardoor is het steeds minder interessant.
je heb helemaal gelijk.....als ik mensen spreek en ik vertel dingen wat er gebeurd en niet uitgezonden snappen ze er niks van ..........het lijken wel 2 werelden...de tv en de streams....heel raarquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Voordat ik ging streamen, een maandje geleden of zo, keek ik alleen naar de uitzendingen.
Wat me opviel toen ik ging streamen en op dit forum kwam was de enorme anti-Brian stemming die hier heerste en die ik niet begreep. Op de TV komt Brian redelijk sympathiek over, wat slapjes zelfs. Na een week streamen verandert je mening 180 graden.
Misschien dat dit voor veel streamers minder opvalt, als je een alleen de streams volgt en weinig TV kijkt. Zelfs bij de uitzendingen over de bewuste nacht twee weken terug ging het vooral over wat Huub deed en werd er steeds gezegd: Huub, ga je niet te ver. Ook Tien werkt er aan mee dat Brian vooral als slachtoffer wordt neergezet. Ook van Jaap worden vooral zijn vrolijke en jolige grappen getoond, en veel minder de ranzigheid die hij uithaalt.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha.. Jaap denkt dat hij wat in zijn hoofd heeft doordat zijn trommelvlies er door is.. Nu is hij bang om op één oor te slapen, misschien komt dat water wel bij zijn hersenen en gaat hij dood..
Jaap loopt te fucking hellen, Niels eet, Eric zit bij Tilly.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:54 schreef ericahysterica het volgende:
mensen is er wat te zien voor jullie op de streams?
I've been there...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel als je tand of kies ontstoken is. Dan is het echt jodelen, dwars door de verdoving heen![]()
Lieke zei net nog dat haar vader er niet blij mee was dat ze in de villa ging, maar dat hij haar gelukkig wel heeft meegeholpen de borg te betalen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:44 schreef milk-shake het volgende:
[..]
volgens mij heeft Lieke ook helemaal haar borg niet betaald![]()
Het is zoooo doorzichtig allemaal.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
Japio gaat de stukjes over Brainless niet plaatsen, omdat hij bang is dat er ruzie van komt. Kortom, teruggefloten.
oke ..dus wel borg betaaldquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke zei net nog dat haar vader er niet blij mee was dat ze in de villa ging, maar dat hij haar gelukkig wel heeft meegeholpen de borg te betalen.
Het probleem is ook dat de eventuele sympathie die er voor die 2 was, echt naar een nulpunt daalt. En dat is nou net weer niet de bedoeling van achter.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef farceman het volgende:
Echt triest dat Natasja en Brian nu wee door achter worden bewerkt en dat Brian weer van alles op dehoogte wordt gebracht...Erg jammer
Hoe moet het wel niet voor de bewoners zijn.. Voelen zich echt genaaid hoor;).. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat brian wordt verteld dat hij zich bijv. moet aanstellen, dat kunnen ze dan weer perfect passen in die slachtofferrol voor op televisiequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:55 schreef milk-shake het volgende:
[..]
je heb helemaal gelijk.....als ik mensen spreek en ik vertel dingen wat er gebeurd en niet uitgezonden snappen ze er niks van ..........het lijken wel 2 werelden...de tv en de streams....heel raar![]()
Ssssssssssssssttttttquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat de eventuele sympathie die er voor die 2 was, echt naar een nulpunt daalt. En dat is nou net weer niet de bedoeling van achter.
Volgens mij maakt de mening van de streamers de redactie geen hol uit. Als de televisiekijker maar gelooft in wat ze voorgeschoteld krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:00 schreef mootie het volgende:
Het probleem is ook dat de eventuele sympathie die er voor die 2 was, echt naar een nulpunt daalt. En dat is nou net weer niet de bedoeling van achter.
Geloof ik niet in.. Jaap voelt zich erg kut nu en het zou zwak zijn om dan dingen te posten en vervolgens tegen Brian te zeggen van 'Jah, ik ben ziek, laat me met rust'... Ik geloof er in dat hij ze later nog gaat plaatsen!quote:
Ja maar de verassing is er een beetje vanaf he.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Geloof ik niet in.. Jaap voelt zich erg kut nu en het zou zwak zijn om dan dingen te posten en vervolgens tegen Brian te zeggen van 'Jah, ik ben ziek, laat me met rust'... Ik geloof er in dat hij ze later nog gaat plaatsen!![]()
Probeer deze dan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:05 schreef Marrije het volgende:
Ik zet de streams net aan maar opeens heb ik de streams onderelkaar, alle 4, ipv 2 aan 2 op florisd.
Stomme update van mozilla ook.
sorry voor de OT.
gauw sms-en voor de prijsvraag!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap loopt te fucking hellen, Niels eet, Eric zit bij Tilly.
heb jij bij die ook een rare stream (4)quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Probeer deze dan.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Nee, maar probeer eens op stop te drukken, en dan opnieuw starten. Of helemaal refreshen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:21 schreef lillkiss het volgende:
[..]
heb jij bij die ook een rare stream (4)
Prijsvraag?quote:
En de party dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:02 schreef Lobasca het volgende:
De boete die er op staat om ala ex-miljonair/bewoner uit de school te klappen, is waarschijnlijk zo hoog dat geen enkel roddelblad die op zich wil nemen en het verhaal wil plaatsen.
Altijd moeilijk om Brainless te quoten , maar iets in de trant van: Als Huub Lieke neemt in haar punani, en haar daarna keihard laat vallen, is het voor Lieke au, au, au. Dit zei hij tegen Natasja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:35 schreef avonne het volgende:
Ik las bij VOL dat Brian iets zat te wauwelen over Lieke, en dat haar punami nu au,au zegt.
Heeft iemand begrepen wat hij daar mee bedoelde?
Lieke begrijp echt het spel niet, en ze bgrijpt zeker Huub niet. Ze denkt dat alles wat ze hoort waarheid is, van wie het ook komt. Ze zoekt steun bij Huub om het te begrijpen, maar de helft ontgaat haar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:45 schreef avonne het volgende:
Huub neemt zijn momentje op Brian te bashen.
Lieke denkt ondertussen "ben je nou klaar, dan kan ik verder vertellen"
Dat heb ik nou gisteren de hele avond hier geschreven, maar bijna niemand was het eens. Hij geeft echt niets om haar en had de arrogantie om dat ook gewoon tegen Brian uit te spreken. Dat hij nu tegen Lieke keihard aan het liegen is bewijst dat. Het was dus absoluut niet speltechnisch, want dan had hij nu de waarheid tegen Lieke gezegd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef Soury het volgende:
Waarom liegt Huub nu tegen Lieke over verliefdheid?Snap het ff niet meer
Huub verteld de halve waarheid nuquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft gelijk. Huub moet haar op de hoogte brengen van de dingen die hij zegt.
Dat had ik al een tijdje door. Alles voor het spel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef scanman01 het volgende:
Weer liegt Huub keihard tegen Lieke. Nog altijd iemand die denkt dat hij gisteren alleen maar vanwege het spel zei dat hij nooit verliefd is geweest op Lieke??? Die jongen geeft geen ene zak om haar en weet dat hij zich er toch wel weer uitlult. Zo arrogant is hij wel.
Desinformatie vanwege het spel. Net zoals Huub en Eric zogenaamd ruzie hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef Soury het volgende:
Waarom liegt Huub nu tegen Lieke over verliefdheid?Snap het ff niet meer
Is vrij zinloos, omdat hij keihard liegt tegen haar. Hij heeft gisteren dus wél overduidelijk gezegd dat hij nog geen seconde verliefd is geweest op Lieke. En nu zegt hij tegen Lieke dat hij dat niet heeft gezegd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft gelijk. Huub moet haar op de hoogte houden van de dingen die hij zegt.
Ja weet ik was het ook eens, maar waarom hij nu glashard liegt gaat wel verquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou gisteren de hele avond hier geschreven, maar bijna niemand was het eens. Hij geeft echt niets om haar en had de arrogantie om dat ook gewoon tegen Brian uit te spreken. Dat hij nu tegen Lieke keihard aan het liegen is bewijst dat. Het was dus absoluut niet speltechnisch, want dan had hij nu de waarheid tegen Lieke gezegd.
nee, want die weten van elkaar wat voor rol ze spelen. Huub liegt tegen Lieke. Dat is dus heel wat anders. Als het speltechnisch was, zou hij Lieke precies vertellen waar hij mee bezig is, wat hij dus niet doet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Desinformatie vanwege het spel. Net zoals Huub en Eric zogenaamd ruzie hebben.
Dat is omdat hij brian in het onzekere wil laten zitten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is vrij zinloos, omdat hij keihard liegt tegen haar. Hij heeft gisteren dus wél overduidelijk gezegd dat hij nog geen seconde verliefd is geweest op Lieke. En nu zegt hij tegen Lieke dat hij dat niet heeft gezegd.
nee, want dan zou hij tegen Lieke wel de waarheid zeggen. Dat doet hij dus niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is omdat hij brian in het onzekere wil laten zitten.
Dat wil Huub Brian laten geloven ja. Hij zou wel gek zijn als ie dat daadwerklijk doet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:53 schreef scanman01 het volgende:
Hij gaat echt walgelijk met Lieke om. Helaas heeft Lieke geen keus. Ze moet wel heel veel van hem pikken anders ligt ze eruit over 4 weken. Dat snapt ze zelf ook wel.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is omdat hij brian in het onzekere wil laten zitten.
Hij kan dat wel tegen Brian spelen, maar dan kan hij toch eerlijk aan Lieke vertellen wat hij speltechnisch over haar tegen Brian heeft gezegd. Dat doet hij dus niet. Hij liegt gewoon keihard. Ik hoop dat Lieke binnenkort echt iemand uitnodigt die haar even vertelt hoe vaak huub liegt. Liegen tegen brian is idd speltechnisch. liegen tegen Lieke is volkomen zinloos.... en dus absoluut niet speltechnisch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat wil Huub Brian laten geloven ja. Hij zou wel gek zijn als ie dat daadwerklijk doet.
Dank je de koekoek. Dat gesprek duurde meer dan een half uur en was in het Briantilliaans. Ga er maar aanstaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:55 schreef demins het volgende:
Domme Lieke moet een gesprek met Brian zien te recapituleren...
Precies, daar zit dus de catch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef schatje het volgende:
Lieke moet nog een hoop leren. Ze haalt spel en gevoel door elkaar heen.
Misschien laat ie haar momenteel nog in het ongewisse omdat hij niet 100% zeker weet wat hij aan haar heeft?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Hij kan dat wel tegen Brian spelen, maar dan kan hij toch eerlijk aan Lieke vertellen wat hij speltechnisch over haar tegen Brian heeft gezegd. Dat doet hij dus niet. Hij liegt gewoon keihard. Ik hoop dat Lieke binnenkort echt iemand uitnodigt die haar even vertelt hoe vaak huub liegt. Liegen tegen brian is idd speltechnisch. liegen tegen Lieke is volkomen zinloos.... en dus absoluut niet speltechnisch.
Lieke begrijpt nog steeds niks van het hele spel. Daar móet je wel tegen liegen anders doet ze domme dingen... Hoor dit gesprek nu toch eens... !!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij kan dat wel tegen Brian spelen, maar dan kan hij toch eerlijk aan Lieke vertellen wat hij speltechnisch over haar tegen Brian heeft gezegd. Dat doet hij dus niet. Hij liegt gewoon keihard. Ik hoop dat Lieke binnenkort echt iemand uitnodigt die haar even vertelt hoe vaak huub liegt. Liegen tegen brian is idd speltechnisch. liegen tegen Lieke is volkomen zinloos.... en dus absoluut niet speltechnisch.
Hoe vaak heeft hij niet gezegd dat hij Eric er wel uit zou stemmen, hij heeft zelf wel eens gezegd dat hij eventueel sylvia zou willen laten vallen, maar daar meende hij niets van.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee, want dan zou hij tegen Lieke wel de waarheid zeggen. Dat doet hij dus niet.
Hij liegt over dat hij tegen Brian heeft gezegd dat hij nog nooit verliefd op Lieke is geweest. Ik denk eerder dat hij dat nu verzwijgt vanwege hun 'relatie' dan vanwege het spel. En Lieke is een zeer slimme meid, dus die kun je rustig alles vertellen (behalve als het waarheid is en je liever niet wilt dat Lieke dat te horen krijgt).quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien laat ie haar momenteel nog in het ongewisse omdat hij niet 100% zeker weet wat hij aan haar heeft?
Dat of hij gebruikt Lieke idd volledig voor het spel en de evt seks.
Juist daarom vond ik het wel grappig dat die arme, licht verstandelijk uitgedaagde Lieke het moest samenvatten. Ik zou het niet kunnen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je de koekoek. Dat gesprek duurde meer dan een half uur en was in het Briantilliaans. Ga er maar aanstaan.
Je kunt het teruglezen vanaf pagina1. Doe je best.![]()
Ik ben niet BlonT en zelfs ik kon er geen touw aan vast knopen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je de koekoek. Dat gesprek duurde meer dan een half uur en was in het Briantilliaans. Ga er maar aanstaan.
Je kunt het teruglezen vanaf pagina1. Doe je best.![]()
okee, nog maar een keer dan. Die keren dat Huub zei dat hij Eric er wel uit gaat stemmen, is Eric daarvan op de hoogte. Eric weet de dingen die Huub zegt tegen Brian en Huub weet ook de dingen die Eric zegt tegen Brian. Het verschil is nu dus dat Lieke NIET weet wat hij zegt tegen Brian, want hij liegt erover.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij niet gezegd dat hij Eric er wel uit zou stemmen, hij heeft zelf wel eens gezegd dat hij eventueel sylvia zou willen laten vallen, maar daar meende hij niets van.
En soms zeg je al iets voor dat je eerst die iemand al kan inlichten wat je gaat zeggen.
Maar ik heb het idee dat jij huub niet meer ziet zitten en nu dus alles zwart ziet.
Das nou wel weer grappigquote:
Dat iemand 'slim' is, betekent niet één op één dat diegene ook volledig te vertrouwen is met informatie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:03 schreef scanman01 het volgende:
Hij liegt over dat hij tegen Brian heeft gezegd dat hij nog nooit verliefd op Lieke is geweest. Ik denk eerder dat hij dat nu verzwijgt vanwege hun 'relatie' dan vanwege het spel. En Lieke is een zeer slimme meid, dus die kun je rustig alles vertellen (behalve als het waarheid is en je liever niet wilt dat Lieke dat te horen krijgt).
Nee, het gaat erom dat Huub, Lieke en Eric zogenaamd een team zijn, maar dat Huub LIEGT over de dingen die hij zogenaamd speltechnisch tegen Brian zegt over haar. Huub heeft NOOIT tegen Eric of Sylvia gelogen over dingen die hij speltechnisch tegen Brian of Natasia heeft gezegd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:58 schreef schatje het volgende:
Lieke moet nog een hoop leren. Ze haalt spel en gevoel door elkaar heen.
Ja maar, ik snap dan niet waarom hij dat niet eerlijk tegen Lieke vertelt. Hij kan toch gewoon zeggen: luister, ik heb dat gezegd, maar meende dat niet, het was speltechnisch. Maar dat doet hij niet, begrijp ik? (ik heb even geen streams). Dat is toch wel merkwaardig, want als hij loog over Eric en Sylvia, bracht hij ze wel op de hoogte.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft hij niet gezegd dat hij Eric er wel uit zou stemmen, hij heeft zelf wel eens gezegd dat hij eventueel sylvia zou willen laten vallen, maar daar meende hij niets van.
En soms zeg je al iets voor dat je eerst die iemand al kan inlichten wat je gaat zeggen.
Maar ik heb het idee dat jij huub niet meer ziet zitten en nu dus alles zwart ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |