quote:Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef Suikeroom het volgende:
Welke Miljonair wordt ook wel de Godfather genoemd? sms zijn of haar naam naar 1010 en maak kans op 2 maanden gratis streams! Deze prijsvraag is actief van maandag 07 mei t/m zondag 13 mei, daarna kun je niet meer meedoen.
Regelmatig worden er door Tien TV acties georganiseerd waarbij je mee kan doen via SMS en/of een 0900-nummer. Deelname aan de actie betekent dat je akkoord gaat met de Algemene Spelvoorwaarden.
Sms dan! 2 maanden gratis streamps man!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:37 schreef -Laurens- het volgende:
Ik weet hem! Ik weet hem! Hahaha
It never hurts to try!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:47 schreef Suikeroom het volgende:
ik vind het grappig dat ze die vragen altijd zo simpel mogelijk maken, anyway ik zou het wel weten.. ik doe in ieder geval een paar pogingen![]()
Raar hé!?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef StefanPeeters het volgende:
Is het wel het goede nummer ? Ik heb het nu al een keer of 10 geprobeerd,
maar krijg iedere keer een sms terug met 'bedankt voor je stem' .
Hallo Tien ?? Dit is een PRIJSvraag !!
dat is gewoon standaard.. zou het anders nog een keer proberen, niet geschoten is altijd mis!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef StefanPeeters het volgende:
Is het wel het goede nummer ? Ik heb het nu al een keer of 10 geprobeerd,
maar krijg iedere keer een sms terug met 'bedankt voor je stem' .
Hallo Tien ?? Dit is een PRIJSvraag !!
Effe mijn beltegoed opwaarderen........quote:Op maandag 7 mei 2007 21:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat is gewoon standaard.. zou het anders nog een keer proberen, niet geschoten is altijd mis!
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:05 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Effe mijn beltegoed opwaarderen........
Da's toch een heul ander soort topic?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
SLOTJE op deze en ga hier maar verder:
Voor welke miljonair sms jij?
Thnxquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |