Oké dankje, niet doen dus.. Ga dat vuile Talpa niet nog meer spekken, naast mijn verslaving aan de livestreamsquote:
... jaaaa eeecht... (en je weet hoe amanda dat zegt)...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
B: Huub komt overal mee weg, omdat hij hier woont.![]()
Nee, want ik vermoed dat iedereen, man of vrouw, die malloot wel wil verzuipen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:17 schreef Villalux het volgende:
[..]
ik zou best wel even met Brainless lang het strand willen lopen...en dan even kopje onder en min of 5 met een hand! ...nu weet je wel wat ik ben denk ik hoop ik!![]()
Je vergeet de 'he'quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... jaaaa eeecht... (en je weet hoe amanda dat zegt)...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOI cursusje Nederlands misschien iets voor je? Ik heb nog geen enkele keer een normale post van jou hier gelezen.
Begint erg vervelend te worden.![]()
Je was me net te snel af met dyslectie/dyslexie verbeterenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, ik sta hier toch redelijk bekend als taalnazi maar dyslexie komt bij mij in de familie ook voor: mensen die dyslectisch zijn hebben er bij sommige vormen last van dat ze het woord niet in z'n geheel zien.
Dan kan het dus zijn dat delen van een woord over elkaar schuiven, en dat soort fouten ontstaan.
dat meen je niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch een geintje van Suikeroom?
Loco is nog vrouwelijker dan Eric???quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:19 schreef Marelle het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Eric veel meer de persoon om mee te gaan, maar goed Tien heeft weer eens besloten om Brian te verwennen, zonder enige inspraak van de andere miljonairs, dus een stemming!!
Het wordt ook echt tijd dat Natasia als een volwassen vrouw gaat praten...... vet dit vet datquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef Clank het volgende:
Natasia: Lieke is nog vet bang dat Amanda veel invloed op Huub heeft.
Brainless2.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:32 schreef Marelle het volgende:
Wat een 'waarheid' allemaal weer van Brainless. Wat is die jongen gestoord, naar welk stemmetje zou hij vandaag luisteren??
Snap daar ook helemaal niks van ! Laat ze maar iemand anders opmaken maar niet die rat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:26 schreef mootie het volgende:
Waarom moet Brian egienlijk mee naar Hardenberg? Hij voegt toch niks toe?
Of is dat een poging om Brian en Amanda weer in elkaars armen te drijven?
Nee dat bedoelde ik er niet mee, ik vind Eric gewoon echt veel meer een type voor het hele schoonheids gedoe....quote:
Laat gewoon iemand meegaan die interesse heeft voor dat soort dingen, Eric of Lieke, eventueel Natasja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef Marelle het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik er niet mee, ik vind Eric gewoon echt veel meer een type voor het hele schoonheids gedoe....
Wat zie je er vandaag mooi uit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat gewoon iemand meegaan die interesse heeft voor dat soort dingen, Eric of Lieke, eventueel Natasja.
Hij gaat niet mee om opgemaakt te worden, maar als vervanger van Mitch. Amanda is Barbie, en Brainless is Ken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Snap daar ook helemaal niks van ! Laat ze maar iemand anders opmaken maar niet die rat.
dan kan hij haar weer helemaal bespelen zonder camera's
Ja idd laat ze Eric gewoon meenemen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat gewoon iemand meegaan die interesse heeft voor dat soort dingen, Eric of Lieke, eventueel Natasja.
Eric zou heel goed Ken kunnen spelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja idd laat ze Eric gewoon meenemen.
Maar nee hoor achter wil weer dat Brian en Amanda iets gaan krijgen.
Echt belachelijk dat ze iemand die bespuugd en geslagen is niet wat meer in bescherming nemen.
Tuurlijk, maar ik zag een kans om Loco nog even af te zeikenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef Marelle het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik er niet mee, ik vind Eric gewoon echt veel meer een type voor het hele schoonheids gedoe....
ja is waar, maar is het niet zo dat ze een ook een man moet opmaken??quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Anders is ie nergens meer!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:41 schreef Dark het volgende:
Eric zorgt ervoor dat ie altijd ergens is - Brian
Nee, alleen Melissa.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:42 schreef Marelle het volgende:
[..]
ja is waar, maar is het niet zo dat ze een ook een man moet opmaken??
't 'Winkeltje' van Jan des Bouvriesquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Huub en MAnda naar "het Arsenaal".... iemand enig idee wat dat is?
De showroom van Jan des Bouvrie in Naarden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Grote meubelzaak van Jan des Bouvrie in Naarden-Vesting.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
De shop van Jan des Bouvrie in Naarden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
De interieurtoko van Jan des Bouvrie, in NaardenVesting.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
ik zag het te laat van jou, maar ik heb m'n post al veranderdquote:
De vieze flikker,flikkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:44 schreef Clank het volgende:
Brian zegt dat hij nu zo ver is om te gaan 'bonden' met Huub.
Doe je voorzichtig?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
De vieze flikker,flikker![]()
Krijg door die gek ook al last van ''Gilles de la Tourette''![]()
Tijd om deze boze virtuele gemeenschap weer te verruilen voor mijn eigen RLS.![]()
![]()
Rustig aan schatquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Tijd om deze boze virtuele gemeenschap weer te verruilen voor mijn eigen RLS.![]()
![]()
misschien kun je een pilletje van die rat lenenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
Hij wil zo graag positief overkomen, maar de dingen die hij uitkraamt zijn zo dom voor iemand van 26.quote:
ga eens langs het strand lopen met een echte man!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
Ik kan heel goed voor mezelf denken, dank je.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij wil zo graag positief overkomen, maar de dingen die hij uitkraamt zijn zo dom voor iemand van 26.
Kinderen onder de 1o hebben meer verstand..
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:54 schreef Villalux het volgende:
[..]
ga eens langs het strand lopen met een echte man!![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij wil zo graag positief overkomen, maar de dingen die hij uitkraamt zijn zo dom voor iemand van 26.
Kinderen onder de 1o hebben meer verstand..
De meubelzaak van Jan des Bouvriequote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Je moest eens weten wat voor spelfouten ik vandaag al heb zitten edittenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:29 schreef FdW het volgende:
[..]
Je was me net te snel af met dyslectie/dyslexie verbeteren![]()
Had je maar gold member moeten worden.... Jaap is hier de hele dag aan het rellen en Amanda heeft al toegegeven dat ze er Brian van verdenkt misschien ook wel homoseksuele neigingen heeft omdat hij haar al een paar keer anal gepakt heeft....quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:54 schreef jacqjacq het volgende:
ot: heb tot vandaag de verleiding kunnen weerstaan om voor betaalde streams te gaan.
Ik was zo blij na 4 mei, eindelijk een legitieme manier om van mijn verslaving af te komen.
tot vanmiddag ik opeens 361 seconden aan de telefoon moest wachten (0900 nummer) en ik mijn verslaving weer voor 1 maand verlengd heb ....... zucht ..........
en nu to the point:
er gebeurt weinig zo overdag in DGK![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor spelfouten ik vandaag al heb zitten editten![]()
Zit er doorheen en dan gebeuren dat soort dingen, dus voor het nog erger wordt![]()
Toen ik in een ver, ver verleden bij John de Mol werkte, was er iemand high- up die zijn coke stash in de plafondplaten verborg, dus dat verbaast me niets.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
Brainless verbergt zijn ceepees in het plafond![]()
Nu je het zo zegt, kan het natuurlijk ook zijn voorraadje pammetjes zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik in een ver, ver verleden bij John de Mol werkte, was er iemand high- up die zijn coke stash in de plafondplaten verborg, dus dat verbaast me niets.
Rest in Peace Nico and see you in heavon....als of hij voor een wake oefent whahahaquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
Een vertrouwd beeld inmiddels.
[afbeelding]
OffTopic.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:12 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Rest in Peace Nico and see you in heavon....als of hij voor een wake oefent whahaha
Nico De dood zelve.......
Ja dat is hier bij mn werkquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Doe eens plaatsenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Ja dat is hier bij mn werk
Heb ze net gezien, een collega van me staat nog met ze op de foto
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef dj_ko het volgende:
ok maar dan zal ik mn collega ff onherkenbaar maken
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:24 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft Natasia nog een OW gekregen? Of gaat de regie weer alles negeren?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:26 schreef dj_ko het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is in het arsenaal
en nee mn collega wou niet op internet
uuh nee, ik volg zelf dat hele gouden kooi gebeuren nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:28 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie nog kunnen praten met Huub en Amanda? En dan niet over koetjes, kalfjes en de voordelen van off-white, maar over het 'spel'?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:28 schreef Copycat het volgende:
Hebben jullie nog kunnen praten met Huub en Amanda? En dan niet over koetjes, kalfjes en de voordelen van off-white, maar over het 'spel'?
Ah okay.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:28 schreef dj_ko het volgende:
uuh nee, ik volg zelf dat hele gouden kooi gebeuren niet
maar wou hier ff stoer komen melden dat ik ze gezien had![]()
Niets ten nadele van Jan, want Jan is een schat. Maar van dat off white werd ik op een gegeven moment wel moe, in mijn tijd bij TV Woonmagazine. Hebben er ooit een leuke pastiche op gemaakt. Doen we het white óf white? We kunnen natuurlijk ook kiezen voor white ... off voor white. En dat in een 5 minuten lang filmpjequote:
ik zit hier niet voor jan hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets ten nadele van Jan, want Jan is een schat. Maar van dat off white werd ik op een gegeven moment wel moe, in mijn tijd bij TV Woonmagazine. Hebben er ooit een leuke pastiche op gemaakt. Doen we het white óf white? We kunnen natuurlijk ook kiezen voor white ... off voor white. En dat in een 5 minuten lang filmpje.
Nieuwe instructies zeker, zodat ze zijn voorbereid op het taggen van Brian vanavond.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Brainless en Natasja moeten naar de FEBO. Ze hebben geen idee waarom.
Verdomd zeg, wat doorzichtig toch allemaal. Ik probeer open-minded te kijken, vandaar dat dit me ontging, maar mijn wantrouwen neemt hand over hand toe.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nieuwe instructies zeker, zodat ze zijn voorbereid op het taggen van Brian vanavond.
Hey, I've learned from the best en ook die kan af en toe een steekje laten vallen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Verdomd zeg, wat doorzichtig toch allemaal. Ik probeer open-minded te kijken, vandaar dat dit me ontging, maar mijn wantrouwen neemt hand over hand toe.![]()
ja dit is niet meer leuk zo ondertussen............ bahquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verdomd zeg, wat doorzichtig toch allemaal. Ik probeer open-minded te kijken, vandaar dat dit me ontging, maar mijn wantrouwen neemt hand over hand toe.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |