Maar dat is heul geen stoken hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:22 schreef Clank het volgende:
Brian: Denk je nou echt dat Huub trouw zal zijn? Misschien zijn Amanda en Huub nu wel aan het zoenen.
Hadden ze net afgesproken in gameroom, ze gaan vanavond Brian aanpakken. Lieke ging even vooraf praten om wat dingen te regelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe kan je met de aards rivaal (van je evt boyfriend(huub)) over je eventuele Boyfriend lullen??
Lieke is net zo maf als brian misschien moet ze hem maar is lekker neuken..zonder condoomm...
Dat snap ik ook niet hoor. Ze geeft hem zo weer voer om verder te stoken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe kan je met de aards rivaal (van je evt boyfriend(huub)) over je eventuele Boyfriend lullen??
Hahahah, wat een kansloze opmerking...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:24 schreef Dark het volgende:
Brian vertrouwt het niet dat Huub en Amanda samen naar het Arsenaal zijn. Waarom hun 2?
Nou ben wel is in het arsenaal geweest...neem aan dat van JdBouvrie..maar...daar is verder geen moer aan..dus daar zijn ze vast snel uitgekeken..dus als ze heeel lang wegblijven...zou ik pas dingen gaan denken..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:24 schreef Dark het volgende:
Brian vertrouwt het niet dat Huub en Amanda samen naar het Arsenaal zijn. Waarom hun 2?
Naarden is wel een leuk vestingstadjequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou ben wel is in het arsenaal geweest...neem aan dat van JdBouvrie..maar...daar is verder geen moer aan..dus daar zijn ze vast snel uitgekeken..dus als ze heeel lang wegblijven...zou ik pas dingen gaan denken..
zekers...arsenaal is ook mooi...jantje is ook heel aardig..maar je bent er in een zucht doorheen. mijn ouders huis is groter zeg maar..quote:
Hey ouwe...moet je niet werken??quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef flubberdewups het volgende:
Nee hoor Brian stookt helemaaaaal niet, haha.![]()
leah?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:06 schreef petraa het volgende:
Taktiek bespreking tussen Leah over de brief van Brian's moeder aan jaap
Ik probeer het niet eens, ik probeer het hier wel te ontrafelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik heb echt moeite om brian te volgen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |