Hoe oud zijn die twee...11?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:01 schreef Clank het volgende:
Huub: Dus we hebben weer 'verkering'?
Lieke: Ja... maar dan moet je wel lief zijn.
Knipperlichtkoppeltje?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:01 schreef Clank het volgende:
Huub: Dus we hebben weer 'verkering'?
Lieke: Ja... maar dan moet je wel lief zijn.
Niks dus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:29 schreef Copycat het volgende:
Er gebeurt geen zak in de kooi?
wat een geweldige compilatie!!!!!!!!!!!!!!! dank VOL!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:33 schreef beequeen het volgende:
Voor de saaie momenten, met dank aan Vol.
http://www.youtube.com/watch?v=KV8hedltqW8
http://www.youtube.com/watch?v=d6oTsrtbErk
Gek he, streams zijn bagger, ik geniet van de filmpjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:52 schreef pullup het volgende:
Iedereen zit nu die compilaties te bekijken![]()
Zijn er tot nu toe al momenten geweest op de streams waarbij je kan zeggen dat de streams die 3,95 euro waard is?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
Gek he, streams zijn bagger, ik geniet van de filmpjes![]()
Het lijkt inderdaad compleet ingezakt nu het betaalstreams zijn gewordenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zijn er tot nu toe al momenten geweest op de streams waarbij je kan zeggen dat de streams die 3,95 euro waard is?
Of we merken het meer op nu, omdat wij Hollanders toch graag waar voor ons geld hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef pullup het volgende:
Het lijkt inderdaad compleet ingezakt nu het betaalstreams zijngeworden
Een mediterende Niels kan ik niet echt warm voor lopen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zijn er tot nu toe al momenten geweest op de streams waarbij je kan zeggen dat de streams die 3,95 euro waard is?
Ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gek he, streams zijn bagger, ik geniet van de filmpjes![]()
Even denken...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Netty heeft een brief aan Jaap gestuurd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef kybe het volgende:
Huub verteld Amanda en Lieke over de brief die Brian's moeder aan Jaap heeft geschreven.
Jaap gaat nu Brian taggen![]()
![]()
![]()
Dit is een gedeelte ervan. Bron: King Jaap.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Netty heeft een brief aan Jaap gestuurd?
Met welke boodschap?
Eensch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Desii het volgende:
Als ik het filmje met SHE-momenten bekijk, zie je toch dat hij een superband met Syl had.... heel anders als Lieke, die soms echt dom overkomt...
Iig als het DGK-redactie de bedoeling is om zijn populariteit te verminderen... doen ze het goed!
(maar omdat ik DGK geen overwinning gun, heb ik toch maar weer op Hubert gestemt)
Het hele bef-verhaal met de aantekening dat er een filmpje op you tube staat.In dat filmpje kan je volgens netty zien dat Amanda en Huub wel 30 minuten hebben liggen neuken zonder condoom.Amanda zou ervan genoten hebben.Netty hoopt ook nog dat de extensions uit het haar van Amanda vallen.Jaap mag niet Brian en Natasia zieken maar de andere drie.Jaap moet ook niet vergeten wie zijn vriend is,hij moet bij Brian blijven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Netty heeft een brief aan Jaap gestuurd?
Met welke boodschap?
Met het betalen voor de streams lever je een bijdrage in de kosten van het uploaden van de beelden, meer niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad compleet ingezakt nu het betaalstreams zijn geworden
Ik meen hier DGK_REDAKTIE in te herkennen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef dl3b het volgende:
[..]
Met het betalen voor de streams lever je een bijdrage in de kosten van het uploaden van de beelden, meer niet.
Elke wens of eis voor een andere regie en of verandering van de policy aangaande de door te geven beelden is daarom niet relevant.
Desii je schrijft dat je je vannacht in bed je afvroeg waarom lieke de kooi is ingegaan.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Desii het volgende:
Ja dat filmhoekje op VOL is super![]()
Ik lag vanacht in bed en vroeg me af : "waarom is Lieke eigenlijk DGK ingegaan?"
Ze verzwakt Huub enorm... en dat weet ze best wel.... ze doet der huiswerk niet goed.
ze zegt voor haar eigen spel......... maar ze loopt alleen maar achter Huub aan.
Ik vind het niet goed dat Huub met haar gevoel speelt (als tie dat doet, wat je uit sommige opmerkingen zou kunnen opmaken t.o Brian en Natasja)
Als ik het filmje met SHE-momenten bekijk, zie je toch dat hij een superband met Syl had.... heel anders als Lieke, die soms echt dom overkomt...
Iig als het DGK-redactie de bedoeling is om zijn populariteit te verminderen... doen ze het goed!
(maar omdat ik DGK geen overwinning gun, heb ik toch maar weer op Hubert gestemt)
Ik had ook niet de illusie dat ik door het betalen van 3.95 eur nu op de stoel van de regisseur mocht gaan zitten hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef dl3b het volgende:
[..]
Met het betalen voor de streams lever je een bijdrage in de kosten van het uploaden van de beelden, meer niet.
Elke wens of eis voor een andere regie en of verandering van de policy aangaande de door te geven beelden is daarom niet relevant.
... echt gezond is het niet... er zijn rehabs voor internetverslaafden...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Desii je schrijft dat je je vannacht in bed je afvroeg waarom lieke de kooi is ingegaan.....
Gaat het wel goed met jou Desii![]()
![]()
nou ik doelde er eigenlijk op dat je als je s nachts in bed ligt beter niet aan ene lieke kunt denken.....zowieso niet aan DGK.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... echt gezond is het niet... er zijn rehabs voor internetverslaafden...
thanks beequeen... en VOL natuurlijk...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:33 schreef beequeen het volgende:
carbon copy?...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt tegen Herma dat ze geen ondergoed draagt. CC van Lieke?
Wie is niels?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
Huub zegt het jammer te vinden dat hij Niels er over 9 dagen uit moet stemmen.
Niels wil weten of Jaap hem nodig heeft om erin te blijven. Jaap denkt als Huub hem erin blijft houden dat Huub een probleem heeft.
Huub gaat even praten met Nas en Brian over Niels eruit stemmen.
st nicolaas of stokolaas of sniekolaas meer bekend als nicolaasquote:
Nicolaas, zijn moeder noemt hem Niels.quote:
Dit staat er:quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:37 schreef farceman het volgende:
Lees ik nu weer op de site dat het afzeiken van Brian niet doorgaat?
Belachelijk ! Zal de redactie wel weer achter zitten ..die doen er alles aan om Brian te ontzien.
quote:Uitstel is geen afstel.
Wegens mijn zieke conditie, zijn de Brian posten uitgesteld. U hoort nog van me.
misschien heeft ze andere prioriteiten...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou ik doelde er eigenlijk op dat je als je s nachts in bed ligt beter niet aan ene lieke kunt denken.....zowieso niet aan DGK.![]()
Dat idee had ik ook niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had ook niet de illusie dat ik door het betalen van 3.95 eur nu op de stoel van de regisseur mocht gaan zitten hoor
Het is alleen vrij saai de laatste tijd
Hij heeft ze toch al klaar.quote:
Ehm, hier moet ik even over nadenkenquote:
Jee is dat de nieuwe trend? Vannacht vroeg Natasia aan Amanda of ze wel ondergoed droeg. Natasia doet ook alles om Brian te verleiden...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt tegen Herma dat ze geen ondergoed draagt. CC van Lieke?
slakkespoor van de koelkast naar Natasias bed waarschijnlijk danquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Jee is dat de nieuwe trend? Vannacht vroeg Natasia aan Amanda of ze wel ondergoed droeg. Natasia doet ook alles om Brian te verleiden...
Gadverquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:15 schreef product het volgende:
[..]
slakkespoor van de koelkast naar Natasias bed waarschijnlijk dan
... wacht... ik pak brian's gitaar en maak een liedje...quote:
... gingen ze daar ook over elkaar heen?...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:17 schreef beequeen het volgende:
oooooooooooooohhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmm.
Edit: Ik moet ineens denken aan Hair![]()
Jaap's schaamhair?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:17 schreef beequeen het volgende:
oooooooooooooohhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmm.
Edit: Ik moet ineens denken aan Hair![]()
Het wordt verdomme eens tijd. Alleen ben ik bang dat de Febo het blokkeert.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:17 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop dat de dokter dat oor spontaan geneest van Japio.
Wil het wel mee maken dat Brian gepakt gaat worden.
Kan haast niet wachten.
Ik bedoel dus: Ohm mani padme humquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... gingen ze daar ook over elkaar heen?...
Word ie dan weer als Hooker Barbie opgemaakt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
Mitch kan zaterdag niet mee met Amanda, dat is nou ook toevallig.. Mag die rat dus mee waarschijnlijk.
Hij mag mee als Ken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Word ie dan weer als Hooker Barbie opgemaakt?
quote:
Ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Het wordt verdomme eens tijd. Alleen ben ik bang dat de Febo het blokkeert.
Ik kan niet wáchten!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:13 schreef rooie3 het volgende:
Japio is aan een kant beetje doof.
Daarom plaatst hij niks over Brian.
hij wil fit zijn als de moordpartijen uitbreken.
Waar hij wel weer gelijk in heeft.
... het bellen naar palma etc... bedenkt brian niet zelf... in opdracht van de febo lijkt het alsof brian toch nog een hart heeft dat klopt...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Polonium-120 het volgende:
ow mai.... brian toont weer zijn interesse in het vrouwelijke geslacht door palma te bellen... met palma gaat het al wat beter, ze rookt weer, maar als het wat slechter met haar gaat trekt ze zo een la met antibiotica open...
Laat hem lekker gaan, Nena, Ilona, Sil en Eveline komen erook ik hoop dat ze hem ff lekker flink aanpakken dan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef FSR het volgende:
Wel apart dat Bwian zomaar ff mee mag....
Moet daar niet over gestemt worden... ?
Hoezo voortrekkerij.. !
Ja, misschien als ze daar de kans voor krijgen ...... En anders een paar "fijne" spandoeken in de zaalquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat hem lekker gaan, Nena, Ilona, Sil en Eveline komen erook ik hoop dat ze hem ff lekker flink aanpakken dan.![]()
'normale' mensen badderen in bad, jaap baddert in een zwembad... en dat badwater wordt niet weggegooid...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:55 schreef ericahysterica het volgende:
ik denk dat japio een ontstoken oor heeft door het vervuild zwembadwater....
Ze denkt toch niet echt dat ze naar het NK Visagie mag. Dit is gewoon een wedstrijdje georganiseerd door Tien om Amanda aan punten te helpen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:00 schreef beequeen het volgende:
Brainless zoekt op het net naar het NK Visagie, maar kan, net als , niks vinden, behalve dat het al geweest is , nl op 17 maart. Amanda snapt er niks van.
Amanda: Die datum..........???????
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
Ze willen vanavond de aanval op Brian richten. YEAHHHHH
Gebeurt er eens een keer iets wat écht leuk is, ben ik er niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
We worden gek als het echt gaat gebeuren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
is dat NK visagie gebeuren niet al een gepasseerd station?...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:03 schreef Copycat het volgende:
Het zou toch onderdeel zijn van de Vakbeurs Uiterlijke Verzorging in Hardenberg?
Het enige wat ik in het persbericht kan vinden qua wedstrijd is een nagelcompetitie.
http://www.evenementenhal(...)bericht_maart_07.pdf
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We worden gek als het echt gaat gebeuren.
Hoop dat pannekoek effe op vakantie is.![]()
Moet nog zien of het wat wordt. Huub denkt dat Brian niet weet dat Jaap hem de brief heeft laten lezen, maar dat weet Brian wel. Alhoewel Jaap zei dat Huub hem afgepakt had.. dat geloofde Brian niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
Vreemd idd. Op de site van DOB is ook niks te vinden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:03 schreef Copycat het volgende:
Het zou toch onderdeel zijn van de Vakbeurs Uiterlijke Verzorging in Hardenberg?
Het enige wat ik in het persbericht kan vinden qua wedstrijd is een nagelcompetitie.
http://www.evenementenhal(...)bericht_maart_07.pdf
Huub gaat nog met Japio praten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Moet nog zien of het wat wordt. Huub denkt dat Brian niet weet dat Jaap hem de brief heeft laten lezen, maar dat weet Brian wel. Alhoewel Jaap zei dat Huub hem afgepakt had.. dat geloofde Brian niet.
Ja, daarom.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:09 schreef Polonium-120 het volgende:
is dat NK visagie gebeuren niet al een gepasseerd station?...
Toch fijn om Bart weer even te zien.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:33 schreef beequeen het volgende:
als het maar na 22.00 is vind ik het goed...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
Van die mozaiekbeelden? Toch grappig , zo zonder betaling. Maar heb je ook geluid?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:12 schreef Kinga het volgende:
Zo, ik zit me al 3 uur te vervelen achter een pc op de uni... ik denk zet de streams aan, shit, kan niet meer met die betaling shit... cancel, cancel... en toch zie ik nog 2 lopende streams van niet echt geweldige kwaliteit.... het is iets he![]()
correctie, 4 streams.
dat ging ook zo met het paaldansen... even snel een wedstrijdje organiseren om sylvia de illusie te geven dat het om het eggie gaat...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Maar het zou me niets verbazen als de redactie net doet alsof het een heus NK is, terwijl er enkel dames a la Big Beast(s) of Beauty meedoen die Amanda in de waan moeten laten dat ze geweldig kan meekuppen.
Tuurlijk vanavond..moet ik werkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
Net gecheckt, noop...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van die mozaiekbeelden? Toch grappig , zo zonder betaling. Maar heb je ook geluid?
Lijkt me moeilijk. Ze is de producente.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:15 schreef Lieve het volgende:
Wat leuk die filmpjes!
Zag net Eye of the tiger met de binnenkomst van Huub! Wat een prachtig moment was dat. Toen was het nog leuk met DGK en kwamen ze vragen om welke muziek waarbij enzo. Dat was echt leuk!
Nu vragen ze geld en al je gegevens en weten we zeker dat Brie en Nasty moeten overblijven. Stukken minder leuk. (En waarom krijgen we het raadsel van de mislukte pannekoek niet opgelost? Kan mevrouw Flens niet worden ontslagen soms?)
brianquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
Nu belt Brainless weer met DOB. Wat is die rat toch goed bezig. Hij leeft zoooooo mee.
Iedereen is vervangbaar toch? Zelfs Talpa is geen Talpa meer en we kijken ( sommige streamers met een betalingsregeling en de openbaarmaking van hun privegegevens danquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk. Ze is de producente.
Met search op Hardenberg gevonden in http://www.landstede.nl/quote:Cursisten doen mee aan visagiewedstrijd
(5/1/2007)
Zeven cursisten van de avondopleiding visagie doen op 12 mei mee aan een visagiewedstrijd. De wedstrijd is onderdeel van de Vakbeurs voor Uiterlijke Verzorging die van 12 t/m 14 mei plaatsvindt in Hardenberg. De winnaar krijgt een workshop met fotoshoot.
Brandbom mag dat ook ???quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:25 schreef Marelle het volgende:
Voor de liefhebbers die Amanda en Brainless een hart onder de riem willen steken, even toezwaaien o.i.d.![]()
Hardenberg ligt in Overijssel
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:26 schreef Desii het volgende:
kom net thuis zet de streams en hoor ik dat Brrrrat mee mag met Amanda zaterdag.
Wat een kul zeg..... er zitten nog 5 mannen in het huis...![]()
Ik hoop dat de terror van vanavond zo uitpakt.... dat tie het geestelijk niet aankan om zaterdag mee te gaan.(dat is toch niet teveel gevraagd
)
... moeten we zeker weer met spandoeken rondlopen... vrijwilligers?... VOL?...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:21 schreef petraa het volgende:
Hij heeft ff research gedaan en weet dat het in Hardenberg is enzo. DOB zijn heel blij dat hij mee mag dat vinden ze leuker dan Mitch.
Wat geeft jou toch telkens weer het idee dat je beter weet wat een eigenaar van een TV zender voor personeel wil en van zijn personeel verwacht dan die eigenaar zelf??quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:21 schreef Lieve het volgende:
[..]
Iedereen is vervangbaar toch? Zelfs Talpa is geen Talpa meer en we kijken ( sommige streamers met een betalingsregeling en de openbaarmaking van hun privegegevens dan) nog steeds.
Ze kan best plaatsmaken voor fatsoenlijk eten. ( lieve lust niet iedere dag maand na maand pannekoeken)
Waar gaat Amanda heen en waarom mag Brie mee? Is daar geen stemming voor? En is Amanda zo dom dat ze nog iets met die stikrat wil? Vol in iemands gezicht spugen lijkt me voldoende om nooit meer iets samen te doen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:26 schreef Desii het volgende:
kom net thuis zet de streams en hoor ik dat Brrrrat mee mag met Amanda zaterdag.
Wat een kul zeg..... er zitten nog 5 mannen in het huis...![]()
Ik hoop dat de terror van vanavond zo uitpakt.... dat tie het geestelijk niet aankan om zaterdag mee te gaan.(dat is toch niet teveel gevraagd
)
Tuurlijk, TE gekquote:
Mitch kan niet mee naar die visagiewedstrijd en aangezien al 1 x op Brian is geoefend door haar, mag hij mee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:29 schreef Lieve het volgende:
[..]
Waar gaat Amanda heen en waarom mag Brie mee? Is daar geen stemming voor? En is Amanda zo dom dat ze nog iets met die stikrat wil? Vol in iemands gezicht spugen lijkt me voldoende om nooit meer iets samen te doen.
het heeft te maken met eerlijkheid Leandra. Als je een spelletje hebt dan verwacht ik dat het spelletje eerlijk gaat, dat er geen persoonlijke voorkeuren de spelregels beinvloeden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat geeft jou toch telkens weer het idee dat je beter weet wat een eigenaar van een TV zender voor personeel wil, en van zijn personeel verwacht dan die eigenaar zelf??
John de Mol heeft ongeveer 1.600.000.000 bewijzen dat hij weet hoe je TV maakt...
Dat het programma niet gaat zoals jij het wilt is jammer voor je, maar hou toch eens op met dat eeuwige gezeik over 1 van de producenten, alsof zij het hele programma bepaalt?!![]()
Ik zie het liever omgekeerd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:34 schreef petraa het volgende:
Brian gaat Amanda driven tot ze er gek van wordt.
http://www.what-drives-you.com/ ? driven?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:34 schreef petraa het volgende:
Brian gaat Amanda driven tot ze er gek van wordt.
Erik Hulsebosch ook.... (of was t nou gramsbergen? nouja, tis toch 1 pot natquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:39 schreef Marelle het volgende:
Edwin Evers woont ook in Hardenberg......
Kunnen wij daar ook naar toe en even kennis maken met de fam. Kubatz? Die gaan ongetwijfeld ook!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:36 schreef Marelle het volgende:
Hier gaan Amanda en Ken naartoe: http://www.evenementenhalhardenberg.nl/
... ben bang dat voor een evenement van een dergelijke omvang je een aanvraag moet indienen...quote:
Dan ga ik vast mijn auto volladen met rotte eieren en tomaten...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Kunnen wij daar ook naar toe en even kennis maken met de fam. Kubatz? Die gaan ongetwijfeld ook!!!!
Toch vind ik haar een stuk leuker, en minder aanwezig. Van mij mag ze blijven ipv Palma.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef Marelle het volgende:
Eric krijgt een massage van het hoofdhuishouding, wat heeft dat mens trouwens een ongelofelijk accent, nog erger dan Palma. Miljonairsniveau??
Maar ze bemoeit zich in iedergeval nergens mee, ik vind het wel een goede verandering. Palma blijf maar lekker thuis!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef Marelle het volgende:
Eric krijgt een massage van het hoofdhuishouding, wat heeft dat mens trouwens een ongelofelijk accent, nog erger dan Palma. Miljonairsniveau??
Iedereen is toch vrij om naar Hardenberg te gaan!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Kunnen wij daar ook naar toe en even kennis maken met de fam. Kubatz? Die gaan ongetwijfeld ook!!!!
Erik zingt best wel goed, ik vind hem de beste van de 3 die nu over zijn. Sasha is het leukst qua uiterlijk voor de jongere meiden, dus die zal waarschijnlijk gaan winnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:47 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
Erik Hulsebosch ook.... (of was t nou gramsbergen? nouja, tis toch 1 pot nat)
(hmmz, zou wel heel toevallig als die dat zingen met sterren van de sbs gaat winnen... edwin evers heeft die van talpa gewonnen.... is vast doorgestoken kaart!)
Dan ken jij brodda Kenneth nog niet. Ik weet natuurlijk niet hoe groot je bent, maar ik zou een straatje omgaan voor die crimineel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan ga ik vast mijn auto volladen met rotte eieren en tomaten...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ken jij brodda Kenneth nog niet. Ik weet natuurlijk niet hoe groot je bent, maar ik zou een straatje omgaan voor die crimineel.
Ik ben absoluut niet geintimideerd door dat Kenneth geval, daarbij komt mocht je je toch te nederig voelen, moet je gewoon een tactische plaats kiezen, met 10 man vol vuren en allemaal een andere kant oprennenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ken jij brodda Kenneth nog niet. Ik weet natuurlijk niet hoe groot je bent, maar ik zou een straatje omgaan voor die crimineel.
Aha, een held op sokken dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet geintimideerd door dat Kenneth geval, daarbij komt mocht je je toch te nederig voelen, moet je gewoon een tactische plaats kiezen, met 10 man vol vuren en allemaal een andere kant oprennen![]()
Een van de vele taken van de HH.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:56 schreef Marrije het volgende:
Wat is dit nou weer, vervangend hoofd huishouding die bovenop Eric ligt om hem te masseren??
dat hoort bij het miljonairslevenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:56 schreef Marrije het volgende:
Wat is dit nou weer, vervangend hoofd huishouding die bovenop Eric ligt om hem te masseren??
Oh gelukkig, nog iemand die zich afvraagt waar dit goed voor is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:49 schreef Marelle het volgende:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Mitch kan niet mee naar die visagiewedstrijd en aangezien al 1 x op Brian is geoefend door haar, mag hij mee.![]()
Dat het maar 1 hele grote blaar mag wordenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
Tijgerbalsem mag je niet inmasseren, dan krijg je blaren, oei oei.
yep, hoe onnozel, we wachten afquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
Wat belachelijk weer ja, Brian en Natasja hebben echt wel een hele dikke streep voorquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:03 schreef Marrije het volgende:
Brian: het laatste wat ik wil is dat ik hier de stoker ben
Over welke brief gaat dit?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:03 schreef petraa het volgende:
Brian wil duidelijkheid krijgen. Maar waarom ben je dan niet duidelijk tegen mij aldus Lieke
Brian begrijpt wel dat Lieke ermee zat. Lieke zegt ik krijg nu een stukje info waar je verder niets mee kan. Brian: ik heb het een plek gegeven.
Och als Lieke in de praatjes van Huub en Amanda trapt kan hij het ook nog wel ff proberenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:03 schreef SiRojK het volgende:
Brian wil geen stoker zijn
Brian wil duidelijkheid brengen....
Hahahhahaa, die gast snapt helemaal niets van communiceren
* doet jurkje van petraa uit en draait petraa om... hier komt de virtuele massage (handen inwrijven met olie) -< giet massage olie op der rug/nek -< en gaat rug/nek van petraa masseren... *kneed* *kneed* *kneed* Beter?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
Ik wil ook een massage
Klinkt erg mooi...vooral als je dan naar je avator kijkt...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
* doet jurkje van petraa uit en draait petraa om... hier komt de virtuele massage (handen inwrijven met olie) -< giet massage olie op der rug/nek -< en gaat rug/nek van petraa masseren... *kneed* *kneed* *kneed* Beter?
mmmmmmmmmmquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
* doet jurkje van petraa uit en draait petraa om... hier komt de virtuele massage (handen inwrijven met olie) -< giet massage olie op der rug/nek -< en gaat rug/nek van petraa masseren... *kneed* *kneed* *kneed* Beter?
Dit gaat over de brief die Brian van Netty heeft gekregen. Netty had daarin ook gezegd dat Amanda en Huub zonder condoom hadden geneukt. Dit had Brian aan Lieke verteld.quote:
Heb jij een link om te luisteren voor mij?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:56 schreef Marelle het volgende:
Als je geen stream kijkt maar wel het geluid hoort, dan kun je een heleboel fantaseren nu![]()
... die heb ik niet...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:06 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Klinkt erg mooi...vooral als je dan naar je avator kijkt...
vraag maar aan jaap die weet dat wel!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
Vind wel knap van Netty dat ze alles zo goed ziet...beter dan iedereen blijkbaar...is ze god ofzo...ow jah kindje van god is brian toch....nou dan is Netty..the devils advocatequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit gaat over de brief die Brian van Netty heeft gekregen. Netty had daarin ook gezegd dat Amanda en Huub zonder condoom hadden geneukt. Dit had Brian aan Lieke verteld.
Avator is je plaatje toch...die bedoelde ik dus..anyway..was meer grappig hoor geen aanval natuurlijk vind je plaatje wel geinig namelijk hahaquote:
fucking mafkees is brian,...hypocryte schijnheilige pathalogische zelf verzinnende licht psychopatische............quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:09 schreef petraa het volgende:
Lieke twijfelt nu of Brian niet aan het stoken is.
Brian: ja, maar ik heb het zoenen niet gezien ?
Ik snap niet waarom hij niet verteld over het snode plannetje.. Het is zo'n BS wat hij nu praat en dat zegt Lieke hem telkens, je zit vast brianquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
Brainless zit dus gewoon met zijn mond vol tanden.
Hij wil er het fijne niet van weten, yeah right.
tis avatar ipv avator, dat bedoelde ie denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Avator is je plaatje toch...die bedoelde ik dus..anyway..was meer grappig hoor geen aanval natuurlijk vind je plaatje wel geinig namelijk haha
En dat is woordelijk uit zijn mond komen vallen, neem ik aan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:12 schreef SiRojK het volgende:
Hij gaat niet uit de weg om gesprekken uit te voeren omdat huub loopt te liegen is...
Yepquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is woordelijk uit zijn mond komen vallen, neem ik aan?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is woordelijk uit zijn mond komen vallen, neem ik aan?
Lieke is ook DOM...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:13 schreef Polonium-120 het volgende:
brian draait al naar een beschermmodus naar lieke toe... lieke wordt bewerkstelligd...
tehehe, zo moeder zo zoonquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit gaat over de brief die Brian van Netty heeft gekregen. Netty had daarin ook gezegd dat Amanda en Huub zonder condoom hadden geneukt. Dit had Brian aan Lieke verteld.
Jah...maar wel alleen zwakke vrouweb...laat dat duidelijk zijn...want een sterke vrouw veegt hem zo onver....vind het een typerend..helaas...hij heeft vast wel een goed hart..maar van vrouwen heeft hij 0% verstandquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:15 schreef Dark het volgende:
Brian moet misschien niet meer zo zorgzaam zijn om Lieke te behoeden voor het grote onheil van Huub.
Brian heeft vooral naar vrouwen toe, dat hij ze wil beschermen, behoeden, verzorgen, ook in de buitenwereld is ie altijd in gesprek met vrouwen.
Ik denk dat hij (iig een deel van de tijd) in het Engels denkt en direct probeert te vertalen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:15 schreef SiRojK het volgende:
Hij praat zo enorm krom nederlands als hij probeert te liegen over dingen.. Hij praat dikke BS momenteel, hij zit echt de domme dingen te peilen, zo achterlijk
Maar dat is heul geen stoken hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:22 schreef Clank het volgende:
Brian: Denk je nou echt dat Huub trouw zal zijn? Misschien zijn Amanda en Huub nu wel aan het zoenen.
Hadden ze net afgesproken in gameroom, ze gaan vanavond Brian aanpakken. Lieke ging even vooraf praten om wat dingen te regelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe kan je met de aards rivaal (van je evt boyfriend(huub)) over je eventuele Boyfriend lullen??
Lieke is net zo maf als brian misschien moet ze hem maar is lekker neuken..zonder condoomm...
Dat snap ik ook niet hoor. Ze geeft hem zo weer voer om verder te stoken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe kan je met de aards rivaal (van je evt boyfriend(huub)) over je eventuele Boyfriend lullen??
Hahahah, wat een kansloze opmerking...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:24 schreef Dark het volgende:
Brian vertrouwt het niet dat Huub en Amanda samen naar het Arsenaal zijn. Waarom hun 2?
Nou ben wel is in het arsenaal geweest...neem aan dat van JdBouvrie..maar...daar is verder geen moer aan..dus daar zijn ze vast snel uitgekeken..dus als ze heeel lang wegblijven...zou ik pas dingen gaan denken..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:24 schreef Dark het volgende:
Brian vertrouwt het niet dat Huub en Amanda samen naar het Arsenaal zijn. Waarom hun 2?
Naarden is wel een leuk vestingstadjequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou ben wel is in het arsenaal geweest...neem aan dat van JdBouvrie..maar...daar is verder geen moer aan..dus daar zijn ze vast snel uitgekeken..dus als ze heeel lang wegblijven...zou ik pas dingen gaan denken..
zekers...arsenaal is ook mooi...jantje is ook heel aardig..maar je bent er in een zucht doorheen. mijn ouders huis is groter zeg maar..quote:
Hey ouwe...moet je niet werken??quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef flubberdewups het volgende:
Nee hoor Brian stookt helemaaaaal niet, haha.![]()
leah?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:06 schreef petraa het volgende:
Taktiek bespreking tussen Leah over de brief van Brian's moeder aan jaap
Ik probeer het niet eens, ik probeer het hier wel te ontrafelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik heb echt moeite om brian te volgen...![]()
Was de weg kwa brian al een paar weken kwijt geloof ik...hihihquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer het niet eens, ik probeer het hier wel te ontrafelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |