quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Mitch kan niet mee naar die visagiewedstrijd en aangezien al 1 x op Brian is geoefend door haar, mag hij mee.![]()
Dat het maar 1 hele grote blaar mag wordenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
Tijgerbalsem mag je niet inmasseren, dan krijg je blaren, oei oei.
yep, hoe onnozel, we wachten afquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:
Tijgerbalsem mag je niet inmasseren, dan krijg je blaren, oei oei.
Wat belachelijk weer ja, Brian en Natasja hebben echt wel een hele dikke streep voorquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:03 schreef Marrije het volgende:
Brian: het laatste wat ik wil is dat ik hier de stoker ben
Over welke brief gaat dit?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:03 schreef petraa het volgende:
Brian wil duidelijkheid krijgen. Maar waarom ben je dan niet duidelijk tegen mij aldus Lieke
Brian begrijpt wel dat Lieke ermee zat. Lieke zegt ik krijg nu een stukje info waar je verder niets mee kan. Brian: ik heb het een plek gegeven.
Och als Lieke in de praatjes van Huub en Amanda trapt kan hij het ook nog wel ff proberenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:03 schreef SiRojK het volgende:
Brian wil geen stoker zijn
Brian wil duidelijkheid brengen....
Hahahhahaa, die gast snapt helemaal niets van communiceren
* doet jurkje van petraa uit en draait petraa om... hier komt de virtuele massage (handen inwrijven met olie) -< giet massage olie op der rug/nek -< en gaat rug/nek van petraa masseren... *kneed* *kneed* *kneed* Beter?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
Ik wil ook een massage
Klinkt erg mooi...vooral als je dan naar je avator kijkt...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
* doet jurkje van petraa uit en draait petraa om... hier komt de virtuele massage (handen inwrijven met olie) -< giet massage olie op der rug/nek -< en gaat rug/nek van petraa masseren... *kneed* *kneed* *kneed* Beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |