En dat is woordelijk uit zijn mond komen vallen, neem ik aan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:12 schreef SiRojK het volgende:
Hij gaat niet uit de weg om gesprekken uit te voeren omdat huub loopt te liegen is...
Yepquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is woordelijk uit zijn mond komen vallen, neem ik aan?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is woordelijk uit zijn mond komen vallen, neem ik aan?
Lieke is ook DOM...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:13 schreef Polonium-120 het volgende:
brian draait al naar een beschermmodus naar lieke toe... lieke wordt bewerkstelligd...
tehehe, zo moeder zo zoonquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit gaat over de brief die Brian van Netty heeft gekregen. Netty had daarin ook gezegd dat Amanda en Huub zonder condoom hadden geneukt. Dit had Brian aan Lieke verteld.
Jah...maar wel alleen zwakke vrouweb...laat dat duidelijk zijn...want een sterke vrouw veegt hem zo onver....vind het een typerend..helaas...hij heeft vast wel een goed hart..maar van vrouwen heeft hij 0% verstandquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:15 schreef Dark het volgende:
Brian moet misschien niet meer zo zorgzaam zijn om Lieke te behoeden voor het grote onheil van Huub.
Brian heeft vooral naar vrouwen toe, dat hij ze wil beschermen, behoeden, verzorgen, ook in de buitenwereld is ie altijd in gesprek met vrouwen.
Ik denk dat hij (iig een deel van de tijd) in het Engels denkt en direct probeert te vertalen...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:15 schreef SiRojK het volgende:
Hij praat zo enorm krom nederlands als hij probeert te liegen over dingen.. Hij praat dikke BS momenteel, hij zit echt de domme dingen te peilen, zo achterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |