Hoe oud zijn die twee...11?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:01 schreef Clank het volgende:
Huub: Dus we hebben weer 'verkering'?
Lieke: Ja... maar dan moet je wel lief zijn.
Knipperlichtkoppeltje?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:01 schreef Clank het volgende:
Huub: Dus we hebben weer 'verkering'?
Lieke: Ja... maar dan moet je wel lief zijn.
Niks dus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:29 schreef Copycat het volgende:
Er gebeurt geen zak in de kooi?
wat een geweldige compilatie!!!!!!!!!!!!!!! dank VOL!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:33 schreef beequeen het volgende:
Voor de saaie momenten, met dank aan Vol.
http://www.youtube.com/watch?v=KV8hedltqW8
http://www.youtube.com/watch?v=d6oTsrtbErk
Gek he, streams zijn bagger, ik geniet van de filmpjesquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:52 schreef pullup het volgende:
Iedereen zit nu die compilaties te bekijken![]()
Zijn er tot nu toe al momenten geweest op de streams waarbij je kan zeggen dat de streams die 3,95 euro waard is?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
Gek he, streams zijn bagger, ik geniet van de filmpjes![]()
Het lijkt inderdaad compleet ingezakt nu het betaalstreams zijn gewordenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zijn er tot nu toe al momenten geweest op de streams waarbij je kan zeggen dat de streams die 3,95 euro waard is?
Of we merken het meer op nu, omdat wij Hollanders toch graag waar voor ons geld hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef pullup het volgende:
Het lijkt inderdaad compleet ingezakt nu het betaalstreams zijngeworden
Een mediterende Niels kan ik niet echt warm voor lopen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zijn er tot nu toe al momenten geweest op de streams waarbij je kan zeggen dat de streams die 3,95 euro waard is?
Ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gek he, streams zijn bagger, ik geniet van de filmpjes![]()
Even denken...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Netty heeft een brief aan Jaap gestuurd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef kybe het volgende:
Huub verteld Amanda en Lieke over de brief die Brian's moeder aan Jaap heeft geschreven.
Jaap gaat nu Brian taggen![]()
![]()
![]()
Dit is een gedeelte ervan. Bron: King Jaap.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Netty heeft een brief aan Jaap gestuurd?
Met welke boodschap?
Eensch.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Desii het volgende:
Als ik het filmje met SHE-momenten bekijk, zie je toch dat hij een superband met Syl had.... heel anders als Lieke, die soms echt dom overkomt...
Iig als het DGK-redactie de bedoeling is om zijn populariteit te verminderen... doen ze het goed!
(maar omdat ik DGK geen overwinning gun, heb ik toch maar weer op Hubert gestemt)
Het hele bef-verhaal met de aantekening dat er een filmpje op you tube staat.In dat filmpje kan je volgens netty zien dat Amanda en Huub wel 30 minuten hebben liggen neuken zonder condoom.Amanda zou ervan genoten hebben.Netty hoopt ook nog dat de extensions uit het haar van Amanda vallen.Jaap mag niet Brian en Natasia zieken maar de andere drie.Jaap moet ook niet vergeten wie zijn vriend is,hij moet bij Brian blijven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Netty heeft een brief aan Jaap gestuurd?
Met welke boodschap?
Met het betalen voor de streams lever je een bijdrage in de kosten van het uploaden van de beelden, meer niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad compleet ingezakt nu het betaalstreams zijn geworden
Ik meen hier DGK_REDAKTIE in te herkennen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef dl3b het volgende:
[..]
Met het betalen voor de streams lever je een bijdrage in de kosten van het uploaden van de beelden, meer niet.
Elke wens of eis voor een andere regie en of verandering van de policy aangaande de door te geven beelden is daarom niet relevant.
Desii je schrijft dat je je vannacht in bed je afvroeg waarom lieke de kooi is ingegaan.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:17 schreef Desii het volgende:
Ja dat filmhoekje op VOL is super![]()
Ik lag vanacht in bed en vroeg me af : "waarom is Lieke eigenlijk DGK ingegaan?"
Ze verzwakt Huub enorm... en dat weet ze best wel.... ze doet der huiswerk niet goed.
ze zegt voor haar eigen spel......... maar ze loopt alleen maar achter Huub aan.
Ik vind het niet goed dat Huub met haar gevoel speelt (als tie dat doet, wat je uit sommige opmerkingen zou kunnen opmaken t.o Brian en Natasja)
Als ik het filmje met SHE-momenten bekijk, zie je toch dat hij een superband met Syl had.... heel anders als Lieke, die soms echt dom overkomt...
Iig als het DGK-redactie de bedoeling is om zijn populariteit te verminderen... doen ze het goed!
(maar omdat ik DGK geen overwinning gun, heb ik toch maar weer op Hubert gestemt)
Ik had ook niet de illusie dat ik door het betalen van 3.95 eur nu op de stoel van de regisseur mocht gaan zitten hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef dl3b het volgende:
[..]
Met het betalen voor de streams lever je een bijdrage in de kosten van het uploaden van de beelden, meer niet.
Elke wens of eis voor een andere regie en of verandering van de policy aangaande de door te geven beelden is daarom niet relevant.
... echt gezond is het niet... er zijn rehabs voor internetverslaafden...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Desii je schrijft dat je je vannacht in bed je afvroeg waarom lieke de kooi is ingegaan.....
Gaat het wel goed met jou Desii![]()
![]()
nou ik doelde er eigenlijk op dat je als je s nachts in bed ligt beter niet aan ene lieke kunt denken.....zowieso niet aan DGK.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... echt gezond is het niet... er zijn rehabs voor internetverslaafden...
thanks beequeen... en VOL natuurlijk...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:33 schreef beequeen het volgende:
Voor de saaie momenten, met dank aan Vol.
http://www.youtube.com/watch?v=KV8hedltqW8
http://www.youtube.com/watch?v=d6oTsrtbErk
carbon copy?...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt tegen Herma dat ze geen ondergoed draagt. CC van Lieke?
Wie is niels?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:51 schreef petraa het volgende:
Huub zegt het jammer te vinden dat hij Niels er over 9 dagen uit moet stemmen.
Niels wil weten of Jaap hem nodig heeft om erin te blijven. Jaap denkt als Huub hem erin blijft houden dat Huub een probleem heeft.
Huub gaat even praten met Nas en Brian over Niels eruit stemmen.
st nicolaas of stokolaas of sniekolaas meer bekend als nicolaasquote:
Nicolaas, zijn moeder noemt hem Niels.quote:
Dit staat er:quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:37 schreef farceman het volgende:
Lees ik nu weer op de site dat het afzeiken van Brian niet doorgaat?
Belachelijk ! Zal de redactie wel weer achter zitten ..die doen er alles aan om Brian te ontzien.
quote:Uitstel is geen afstel.
Wegens mijn zieke conditie, zijn de Brian posten uitgesteld. U hoort nog van me.
misschien heeft ze andere prioriteiten...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou ik doelde er eigenlijk op dat je als je s nachts in bed ligt beter niet aan ene lieke kunt denken.....zowieso niet aan DGK.![]()
Dat idee had ik ook niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had ook niet de illusie dat ik door het betalen van 3.95 eur nu op de stoel van de regisseur mocht gaan zitten hoor
Het is alleen vrij saai de laatste tijd
Hij heeft ze toch al klaar.quote:
Ehm, hier moet ik even over nadenkenquote:
Jee is dat de nieuwe trend? Vannacht vroeg Natasia aan Amanda of ze wel ondergoed droeg. Natasia doet ook alles om Brian te verleiden...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt tegen Herma dat ze geen ondergoed draagt. CC van Lieke?
slakkespoor van de koelkast naar Natasias bed waarschijnlijk danquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Jee is dat de nieuwe trend? Vannacht vroeg Natasia aan Amanda of ze wel ondergoed droeg. Natasia doet ook alles om Brian te verleiden...
Gadverquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:15 schreef product het volgende:
[..]
slakkespoor van de koelkast naar Natasias bed waarschijnlijk dan
... wacht... ik pak brian's gitaar en maak een liedje...quote:
... gingen ze daar ook over elkaar heen?...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:17 schreef beequeen het volgende:
oooooooooooooohhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmm.
Edit: Ik moet ineens denken aan Hair![]()
Jaap's schaamhair?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:17 schreef beequeen het volgende:
oooooooooooooohhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmm.
Edit: Ik moet ineens denken aan Hair![]()
Het wordt verdomme eens tijd. Alleen ben ik bang dat de Febo het blokkeert.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:17 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop dat de dokter dat oor spontaan geneest van Japio.
Wil het wel mee maken dat Brian gepakt gaat worden.
Kan haast niet wachten.
Ik bedoel dus: Ohm mani padme humquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... gingen ze daar ook over elkaar heen?...
Word ie dan weer als Hooker Barbie opgemaakt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
Mitch kan zaterdag niet mee met Amanda, dat is nou ook toevallig.. Mag die rat dus mee waarschijnlijk.
Hij mag mee als Ken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Word ie dan weer als Hooker Barbie opgemaakt?
quote:
Ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Het wordt verdomme eens tijd. Alleen ben ik bang dat de Febo het blokkeert.
Ik kan niet wáchten!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:13 schreef rooie3 het volgende:
Japio is aan een kant beetje doof.
Daarom plaatst hij niks over Brian.
hij wil fit zijn als de moordpartijen uitbreken.
Waar hij wel weer gelijk in heeft.
... het bellen naar palma etc... bedenkt brian niet zelf... in opdracht van de febo lijkt het alsof brian toch nog een hart heeft dat klopt...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:49 schreef Polonium-120 het volgende:
ow mai.... brian toont weer zijn interesse in het vrouwelijke geslacht door palma te bellen... met palma gaat het al wat beter, ze rookt weer, maar als het wat slechter met haar gaat trekt ze zo een la met antibiotica open...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |