Zet dan ook effe een schaar in dat coole baardje van 'm.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:50 schreef Pracissor het volgende:
Alleen al die pose van die gozer, als hij zich graag wil vereenzelvigen met die kutmarokkanen die hangen op straat en rotzooi trappen, ben ik de eerste die opstaat en hem al z'n tanden uit z'n bek slaat.
Nou ik heb er een paar minuten van gezien en naast de weerzinwekkende opmerking dat de Holocaust hem niets tot niet zo veel zei vond ik het eigenlijk nog het ergste dat ook hij kwam met de opmerking: integratie moet niet alleen van de kant van de allochtonen komen maar ook de autochtone bevolking moet daar maar eens mee gaan beginnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee draagt lekker bij aan de intergratie zo'n figuur
Dit snap je niet, maar:quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:23 schreef Twin1983 het volgende:
Ik snap serieus niet dat zo`n mannetje als dit een uitspraak durft te doen over de
oorlog die aan 55 miljoen mensen het leven heeft gekost, jaa meneer de stoere straat-rapper zal wel even zeggen hoe het moet.
En dan bekritiseer je hemquote:Als mogelijk was, had ik een SS-peloton uit het verleden opgetrommeld om die gozer te fusilleren.
Dat ook, er stond een aantal weken terug ook al zo'n interview met hem in de Metro. Alsof het een groot rapper is met een nieuwe en belangrijke boodschap.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:21 schreef Jarno het volgende:
Sommige mensen krijgen gewoon teveel aandacht.
Zo klopt het.quote:" Ik kan niet zinnigs zeggen of er 6 miljoen joden zijn vermoord want ik was er niet bij en het is alweer zolang geleden. Ik vind dat het wel elke keer door onze strot wordt gedouwd in de maand mei terwijl ik vind dat we ook moeten kijken naar wat er nu gebeurt daar in Israel."
Waar zie jij hem de holocaust ontkennen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef sanni het volgende:
[[Ik vind dat hij m.b.t het laatste punt wel deels gelijk heeft gezien de schandelijke behandeling die de Palestijnen nu al jaren ten deel valt en het westen elke keer de andere kant opkijkt, anderzijds mag dit geen excuus zijn om de dood van 6 miljoen mensen te ontkennen terwijl het wel heeft plaatsgevonden.[afbeelding] Daarnaast is ontkenning van de Holocaust strafbaar,dus ...[afbeelding]
quote:" Mohammed B. is voor ons Marokkanen een held die datgeen heeft gedaan wat velen van ons nalieten. En ik spreek dat vooral voor het slag Marokkaan dat door jullie als hanjongere wordt bestempelt en een etiket altijd krijgt opgeplakt. "
Ja, alleen zegt die murk dat dus weer niet he.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef retteketet het volgende:
Altijd wordt de nadruk gelegd op de zes miljoen destijds vermoorde joden, terwijl bijvoorbeeld de Slavische volkeren het met twintig miljoen doden veel zwaarder te verduren hebben gehad. Dat weten veel Nederlanders niet eens.
misschien wil ie doodquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:00 schreef Yorrit het volgende:
in een interviewtje wat ik pas las vergelijk ie zichzelf juist met Theo van Gogh
Daar zit toch wel een verschil in.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef retteketet het volgende:
En tja, wat de holocaust betreft heeft hij wel degelijk een punt. Altijd wordt de nadruk gelegd op de zes miljoen destijds vermoorde joden, terwijl bijvoorbeeld de Slavische volkeren het met twintig miljoen doden veel zwaarder te verduren hebben gehad. Dat weten veel Nederlanders niet eens.
De Slavische volkeren stonden op hetzelfde lijstje als de Jodenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar zit toch wel een verschil in.
De joden werden vermoord omdat ze joden waren, de Slavische doden zijn 'gewoon' oorlogsslachtoffers.
Jamaar Jamaar Jamaar... de joden hebben geld enzo dus vandaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:31 schreef Yorrit het volgende:
[..]
De Slavische volkeren stonden op hetzelfde lijstje als de Joden
dat ze Jood zijn is al erg genoeg hoor..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef emo.gif het volgende:
[..]
Jamaar Jamaar Jamaar... de joden hebben geld enzo dus vandaar![]()
Liever een jood dan een moslimquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:34 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dat ze Jood zijn is al erg genoeg hoor..
Opmerkingen als 'ik kan niet zeggen of gebeurtenis x heeft plaatsgevonden, want ik was er niet bij' zijn ook een vorm van historisch revisionisme.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:53 schreef KreKkeR het volgende:
Waar zie jij hem de holocaust ontkennen?
'Ik was er niet bij, dus ik weet niet of het waar is' is natuurlijk ook gewoon het afwijzen van de basis van rationeel historisch onderzoek.quote:Holocaust denial is widely viewed as failing to adhere to rules for the treatment of evidence, principles that mainstream historians (as well as scholars in other fields) regard as basic to rational inquiry. [13]
Het gaat niet alleen om Nederland.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:40 schreef Hardrebel het volgende:
die slavische zijn niet hier vanuit nederland gedeporteerd. dan kan je net zo goed de slachtoffers uit darfur herdenken :S. Kijk die joden deprotatie was in NEDERLAND. logisch toch dat dat herdacht word. dus 50 jaar later moeten we er maar niet meer over praten ofzo . dikke kneus. (rapper dan he)
Dan had hij beter op moeten letten op school.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:26 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb hem geen 1 keer horen zeggen dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden, hij zegt dat hij het simpelweg niet weet
Je kunt het je niet veroorloven als weldenkend mens om over iets als de holocaust geen mening te hebben. Het is goddomme geen nieuw merk cola.quote:en dat hij er ook geen mening over heeft.
Mooi verhaal, maar als jij een Marokkaan op straat tegenkomt loop je er met een grote boog omheen, zoals een echte bange internetbatman zich betaamt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:50 schreef Pracissor het volgende:
Alleen al die pose van die gozer, als hij zich graag wil vereenzelvigen met die kutmarokkanen die hangen op straat en rotzooi trappen, ben ik de eerste die opstaat en hem al z'n tanden uit z'n bek slaat.
Lazer toch op geitenneuker je hoort hier niet tyft opquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef sanni het volgende:
Verhaal
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar als jij een Marokkaan op straat tegenkomt loop je er met een grote boog omheen, zoals een echte bange internetbatman zich betaamt.
Zeker 90% ja..quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
![]()
Net alsof nederlanders lafaards zijn die alleen maar dingen achter de pc durven te zeggen.
Hij heeft een paspoort en de Nederlandse nationaliteit, geen 'verblijfsvergunning'. Ik weet dat het moeilijk te verwerken is maar mensen die niet blank zijn kunnen best Nederlands zijn hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef Red_85 het volgende:
strik er omheen, zijn verblijfsvergunning afnemen en lekker oprotten waar je vandaan kwam. laat hij maar lekker zijn mening verkondigen in zijn eigen land als hij hier niet blij is.
Marokanen(en zeker die van zijn leeftijd) van de 2e generatie hebben gewoon een Nederlands paspoort aangezien ze in Nederland zijn geboren of 1e generatie die in aanmerking komen voor de gezinsherenigingswet. Van een verblijfsvergunning is dus geen sprake..quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef Red_85 het volgende:
strik er omheen, zijn verblijfsvergunning afnemen en lekker oprotten waar je vandaan kwam. laat hij maar lekker zijn mening verkondigen in zijn eigen land als hij hier niet blij is.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar als jij een Marokkaan op straat tegenkomt loop je er met een grote boog omheen, zoals een echte bange internetbatman zich betaamt.
bitchfightquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die gast uit je sig is lauw manquote:
Wat grappig dat jij dat van mij weet. Normaal doe ik dit soort uitspraken dan ook niet op het internet wegens jouw juiste beredenering dat de meeste die zoiets zeggen op internet, sukkeltjes zijn die stoer proberen te doen. Maar hij roept zo'n intense afkeer in mij op, dat ik het niet kon laten. Daarnaast ben ik dus totaal niet het type die 'bang' op straat om een Marokkaan heen loopt, maar ik heb dan ook niet de behoefte om mij daarover verder uit te wijden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:56 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat grappig dat jij dat van mij weet. Normaal doe ik dit soort uitspraken dan ook niet op het internet wegens jouw juiste beredenering dat de meeste die zoiets zeggen op internet, sukkeltjes zijn die stoer proberen te doen. Maar hij roept zo'n intense afkeer in mij op, dat ik het niet kon laten. Daarnaast ben ik dus totaal niet het type die 'bang' op straat om een Marokkaan heen loopt, maar ik heb dan ook niet de behoefte om mij daarover verder uit te wijden.
Het internet.quote:
Stel je voor, eigen verantwoordelijkheid nemen. Wat een kneus.quote:"En ik spreek dat vooral voor het slag Marokkaan dat door jullie als hanjongere wordt bestempelt en een etiket altijd krijgt opgeplakt."
dit dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:03 schreef rutger05 het volgende:
Zijn persoonlijke meningen zijn behoorlijk typisch en al even weerzinwekkend en stompzinnig als zijn 'muzikale' kwaliteiten.
Inderdaad. Als je zo redeneert kan je wel iets dan meer dan de helft uit de Koran scheuren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vond sommige dingen die Salah Edin zei belachelijk.
Ik erken de Holocaust niet ´omdat ik er niet bij was´ , maar hij gelooft wel in de Koran die zoveel duizende jaren geleden is geschreven?
en dan ook niet op straat he? met een hele groep, waarna je gewoon zegt dat je danste omdat je dat die dag had doorgekregen van god, niet omdat die 'rapper' of 'nieuwe profeet' zo dom is als het achtereind van een varken "en het had uitgelokt".quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Salah Edin is nu middels wetenschappelijk bewijsmateriaal de domste Marokkaan uit de geschiedenis van de mensheid.
Mocht hij in de komende weken komen te overlijden dan doe ik een vreugdedansje. <-- geen doodsverwensing, hè
Ja hoor tuurlijk en iedere nigga enzo is natuurlijk nooit bang enzquote:
Moet je die "brotha" zien als hij langs een groep Lonsdalers loopt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:21 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ja hoor tuurlijk en iedere nigga enzo is natuurlijk nooit bang enz![]()
kansloos
Dit is bedoeld om de discussie aan te wakkeren?:quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:26 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb hem geen 1 keer horen zeggen dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden, hij zegt dat hij het simpelweg niet weet, en dat hij er ook geen mening over heeft.
Hij predikt geen haat, hij keurt de daad van Mohammed B af, maar hij probeert zichzelf in de gedachtens van Mohammed B te plaatsen.
Waarom al die haat-reacties?, omdat hij simpelweg een andere mening heeft dan menig nederlander?, triest hoor.
Mensen moeten eens ophouden met het ophypen van meningen van bepaalde moslims, trieste mensen, geenstijl is een betere plaats voor jullie.
quote:"Mohammed B. is voor ons Marokkanen een held die datgeen heeft gedaan wat velen van ons nalieten.....
Die kerel snapt er duidelijk nog bar weinig vanquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:11 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Nou Salah tell me: waarom zou ik als autochtone nederlander me aan moeten passen aan een volk dat de normen en waarden van mijn land alsmede de samenleving en cultuur van dat land niet accepteert?
Soms heiligt het doel de middelen hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iedereen die zich solidair verklaard met moordenaars is een klootzak en iedereen die zich solidair verklaard met mensen die moordenaars solidair verklaren is een klootzak. Salah Edin is een klootzak en iedereen die zich solidair verklaard moet gewoon uit dit land. Hier is geen plek voor radicale mafketels!
Holocaust-ontkenner, haatzaaier en slechte muzikant. Drie steekwoorden die Salah Edin beschrijven.
So true, so true.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iedereen die zich solidair verklaard met moordenaars is een klootzak en iedereen die zich solidair verklaard met mensen die moordenaars solidair verklaren is een klootzak. Salah Edin is een klootzak en iedereen die zich solidair verklaard moet gewoon uit dit land. Hier is geen plek voor radicale mafketels!
Holocaust-ontkenner, haatzaaier en slechte muzikant. Drie steekwoorden die Salah Edin beschrijven.
Hitler wilde het slavische volk uitroeien om plaats te maken voor zijn levensruimte voor Duitsersquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar zit toch wel een verschil in.
De joden werden vermoord omdat ze joden waren, de Slavische doden zijn 'gewoon' oorlogsslachtoffers.
omdat die baardschandknaap het normaal vind als je vermoord word als je een religie een fabeltje beledigtquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:26 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb hem geen 1 keer horen zeggen dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden, hij zegt dat hij het simpelweg niet weet, en dat hij er ook geen mening over heeft.
Hij predikt geen haat, hij keurt de daad van Mohammed B af, maar hij probeert zichzelf in de gedachtens van Mohammed B te plaatsen.
Waarom al die haat-reacties?, omdat hij simpelweg een andere mening heeft dan menig nederlander?, triest hoor.
Mensen moeten eens ophouden met het ophypen van meningen van bepaalde moslims, trieste mensen, geenstijl is een betere plaats voor jullie.
Zegt iemand vanuit het blanke Groningenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Omdat het een hypocriete mongool is duhquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:11 schreef hypocrisy het volgende:
waarom gaat hij dan niet lekker terug naar marokko toe
de parasiet dat hij is
kut marokkaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:29 schreef Fcuker het volgende:
Als er een nederlander zn mening uit is het wel OK, maar als het een marokkaan is is het gelijk niet goed, stelletje internetgangsters. Blijf vooral stoer doen achter je pc![]()
![]()
Salah Edin![]()
![]()
hoezo krijgt hij eigenlijk een subsidie? omdat hij een fijne multiculturele brug weet te slaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:38 schreef Soul79 het volgende:
De grootste grap is natuurlijk dat hij een gesubsidieerde rebel is![]()
Een grote mond, maar aan het eind van de dag aanschuiven bij het gemeenteloket om een subsidieaanvraag in te dienen![]()
![]()
en niet te vergeten dat marrokanen bijna nooit 1 op 1 durven te vechten maar altijd minstens 1 tegen 3 moet zijnquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
![]()
Net alsof nederlanders lafaards zijn die alleen maar dingen achter de pc durven te zeggen.
Liever in ze keel ofzo, gaan we hem traditioneel slachtenquote:Op woensdag 9 mei 2007 01:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Zet dan ook effe een schaar in dat coole baardje van 'm.
ik zie het voor mequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:38 schreef Soul79 het volgende:
De grootste grap is natuurlijk dat hij een gesubsidieerde rebel is![]()
Een grote mond, maar aan het eind van de dag aanschuiven bij het gemeenteloket om een subsidieaanvraag in te dienen![]()
![]()
Voor zijn videoclip(s?).quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo krijgt hij eigenlijk een subsidie? omdat hij een fijne multiculturele brug weet te slaan?
Ben je achterlijk ofzo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:29 schreef Fcuker het volgende:
Als er een nederlander zn mening uit is het wel OK, maar als het een marokkaan is is het gelijk niet goed, stelletje internetgangsters. Blijf vooral stoer doen achter je pc![]()
![]()
Salah Edin![]()
![]()
Heeft Mohammed B. internet in zijn isoleercelletje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:29 schreef Fcuker het volgende:
![]()
Salah Edin![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:53 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Heeft Mohammed B. internet in zijn isoleercelletje?
En jij doet je naam perfect eer aan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:17 schreef hypocrisy het volgende:
[..]
omdat die baardschandknaap het normaal vind als je vermoord word als je een religie een fabeltje beledigt
een regelrechte fascist dus
Ik heb het Pieter Baan centrum voor de zekerheid een mail gestuurd om te vragen of ze toevallig iemand missenquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef DR878 het volgende:
Salah heeft op veel punten gelijk. Maarja de meeste domme fokkertjes willen het maar niet begrijpen.
Die gast neemt het gestalte van van Gogh aan, om te laten zien hoe jullie nederlanders het zouden zien. Blijkbaar even slecht als moslims dus, als ik die reacties hierzo lees.
Zelf geen Nederlands paspoort?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef DR878 het volgende:
Salah heeft op veel punten gelijk. Maarja de meeste domme fokkertjes willen het maar niet begrijpen.
Die gast neemt het gestalte van van Gogh aan, om te laten zien hoe jullie nederlanders het zouden zien. Blijkbaar even slecht als moslims dus, als ik die reacties hierzo lees.
egnietquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:40 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik heb het Pieter Baan centrum voor de zekerheid een mail gestuurd om te vragen of ze toevallig iemand missen
Volgens mij wel ja, ik hoop dat ze je weer vinden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:40 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik heb het Pieter Baan centrum voor de zekerheid een mail gestuurd om te vragen of ze toevallig iemand missen
Ja? Volgens mij begrijp je mijn boodschap niet met "jullie nederlanders" , maargoed als jij zo graag moeilijk doet, "autochtonen" .quote:
Volgens mij begrijp je niet helemaal dat dat nou net het soort generalisatie is waar over geklaagd wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:47 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ja? Volgens mij begrijp je mijn boodschap niet met "jullie nederlanders" , maargoed als jij zo graag moeilijk doet, "autochtonen" .
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:59 schreef Willewa het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar zijn cd die deze week is uitgekomen is erg fijn. En ga nou niet reageren met "waaat?! het land van is een kutnummer".. dan basseer je je mening dus op 1 nummer en das nogal narrowminded. het land van vind ik ook niet zo.. eerlijk gezegd had ik eerst ook zoiets van die Salah Edin is echt fucking wack. Maar na enkele keren opnieuw luisteren wordt t een erg lekkere plaat. Vooral opgeblazen met opgezwolle en op de straat met sticks, kempi, appa en winne zijn ziek!!
wat een grap. dus als er straks een nederlander die salah neerschiet en zijn keel doorsnijdt moet ik zeggen: "wat er gebeurt is, is heel erg, maar ja ik kan het wel begrijpen. iemand nog een biertje?!"quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef DR878 het volgende:
dat doe je toch ook?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een grap. dus als er straks een nederlander die salah neerschiet en zijn keel doorsnijdt moet ik zeggen: "wat er gebeurt is, is heel erg, maar ja ik kan het wel begrijpen. iemand nog een biertje?!"
neen. ik snap niet dat er ooit iemand vermoord wordt voor zijn of haar woorden.quote:
Wanneer bij Salah zijn nek wordt doorgesneden door een radicale skinhead, dan zullen er ook fokkers zijn dat hij kreeg waar hij zelf voor preekte... en er zullen ook genoeg mensen zijn die uiteraard vinden dat je iemand niet mag vermoorden om zijn mening en uitspraken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen. ik snap niet dat er ooit iemand vermoord wordt voor zijn of haar woorden.
zou jij het wel begrijpen? ook van de kant van de marokkanen die boos waren op de gemene woorden van die ene corpulente rookert?
Helaas bij links wat meer als bij rechtsquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wanneer bij Salah zijn nek wordt doorgesneden door een radicale skinhead, dan zullen er ook fokkers zijn dat hij kreeg waar hij zelf voor preekte... en er zullen ook genoeg mensen zijn die uiteraard vinden dat je iemand niet mag vermoorden om zijn mening en uitspraken.
Theo van Gogh haalde zich de woede van veel mensen op zijn nek met zijn uitspreken en beledigingen...en Salah Edin doet nu het zelfde. Er zullen altijd gekken tussen lopen, aan beide kanten, die op een verkeerde manier 'wraak' zullen willen nemen...
Ik zou Mohammad B niet echt 'links' willen noemen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Helaas bij links wat meer als bij rechts
Juist het omgekeerde, een Nederlander die de holocaust zou ontkennen en moord uit de naam van 1 of andere god goed zou praten zou geen subsidie krijgen om een of andere videoclip te maken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:29 schreef Fcuker het volgende:
![]()
Salah Edin![]()
![]()
dingdong fout, Theo van Gogh ontkende geen volkerenmoord en sprak moord niet goed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef DR878 het volgende:
het is geen muziek, daarom juist, geef mij maar echte muzikanten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:59 schreef Willewa het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar zijn cd die deze week is uitgekomen is erg fijn. En ga nou niet reageren met "waaat?! het land van is een kutnummer".. dan basseer je je mening dus op 1 nummer en das nogal narrowminded. het land van vind ik ook niet zo.. eerlijk gezegd had ik eerst ook zoiets van die Salah Edin is echt fucking wack. Maar na enkele keren opnieuw luisteren wordt t een erg lekkere plaat. Vooral opgeblazen met opgezwolle en op de straat met sticks, kempi, appa en winne zijn ziek!!
Die radicale skinhead ziet hem eerder als een held gezien ze allebij de holocaust ontkennen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wanneer bij Salah zijn nek wordt doorgesneden door een radicale skinhead, dan zullen er ook fokkers zijn dat hij kreeg waar hij zelf voor preekte... en er zullen ook genoeg mensen zijn die uiteraard vinden dat je iemand niet mag vermoorden om zijn mening en uitspraken.
Theo van Gogh haalde zich de woede van veel mensen op zijn nek met zijn uitspreken en beledigingen...en Salah Edin doet nu het zelfde. Er zullen altijd gekken tussen lopen, aan beide kanten, die op een verkeerde manier 'wraak' zullen willen nemen...
Wat snap jij niet aan holocaust ontkennen? Wat snap jij niet aan moordenaars verheerlijken? Denk je dat Theo van Gogh alle Nederlanders representeerde met zijn ideeën? Nee, helemaal niet. Die Theo van Gogh vond ik een asociale man. Maar dan hoeft-ie nog niet vermoord te worden! Salah verheerlijkt het vermoorden van iemand.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:36 schreef DR878 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
En dit meesterlijke stukje poëzie schudt jij zo even uit je mouw?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:35 schreef Soul79 het volgende:
[..]
En dit meesterlijke stukje poëzie schudt jij zo even uit je mouw?
Misschien kun je er wel subsidie voor krijgen, net als Salah!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan holocaust ontkennen? Wat snap jij niet aan moordenaars verheerlijken? Denk je dat Theo van Gogh alle Nederlanders representeerde met zijn ideeën? Nee, helemaal niet. Die Theo van Gogh vond ik een asociale man. Maar dan hoeft-ie nog niet vermoord te worden! Salah verheerlijkt het vermoorden van iemand.
Zo kan ik ook wel rapper worden en op een domme manier haat gaan zaaien.Leuk geschreven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook een videoclip bij maken en gewoon uitzenden![]()
Ik leef liever langer dan vandaag.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Leuk geschreven...
Ook een videoclip bij maken en gewoon uitzenden
Welnee, zal wel meevallen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik leef liever langer dan vandaag.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan holocaust ontkennen? Wat snap jij niet aan moordenaars verheerlijken? Denk je dat Theo van Gogh alle Nederlanders representeerde met zijn ideeën? Nee, helemaal niet. Die Theo van Gogh vond ik een asociale man. Maar dan hoeft-ie nog niet vermoord te worden! Salah verheerlijkt het vermoorden van iemand.
Zo kan ik ook wel rapper worden en op een domme manier haat gaan zaaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoest eigenlijk afgelopen met je moeder die in dat trapgat valt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:02 schreef RickoKun het volgende:
-edit, laat maar, veuls te radicaal naar mijn mening-
Dat is zijn moeder nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoest eigenlijk afgelopen met je moeder die in dat trapgat valt?
Ik heb het toevallig helemaal gekeken en die gozer is gewoon gestoord. Niks geen verband en niks geen rukken, Salah is gewoon een flapdrol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:50 schreef Chrishop het volgende:
Heerlijk, om te zien hoe alles het het verband word gerukt, als je het programma had gekeken had je het misschien wat beter gesnapt.
Als je het programma hebt gekeken, en je snapt het nu nog steeds niet, dan moet je je gewoon buiten dit soort discussies houden want dan zul je nooit kunnen luisteren naar argumenten en nuances etc. Hij heeft zijn verhaal duidelijk verteld, en later op een andere website nog verder uitgelegd. Dat jij en/of ik het niet eens hoeven te zijn met al zijn meningen, is duidelijk, maar ik snap zijn mening wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb het toevallig helemaal gekeken en die gozer is gewoon gestoord. Niks geen verband en niks geen rukken, Salah is gewoon een flapdrol.
het was nog het enige stuiptrekkende verweer van iemand die een radicale sukkel subsidie gunt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb het toevallig helemaal gekeken en die gozer is gewoon gestoord. Niks geen verband en niks geen rukken, Salah is gewoon een flapdrol.
Ik wil hem gemarteld hebben. Lang. Heel lang. Met heel veel pijn. Langzaam.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je het programma hebt gekeken, en je snapt het nu nog steeds niet, dan moet je je gewoon buiten dit soort discussies houden want dan zul je nooit kunnen luisteren naar argumenten en nuances etc. Hij heeft zijn verhaal duidelijk verteld, en later op een andere website nog verder uitgelegd. Dat jij en/of ik het niet eens hoeven te zijn met al zijn meningen, is duidelijk, maar ik snap zijn mening wel.
Dat jij zijn mening snapt, vind ik, eerlijk gezegd, eng. Of vind jij het normaal als ik met een vliegtuig een hoog gebouw in een moslimland kapotvlieg en dan zeg: "Ja, nu voelen die moslims ook eens hoe het is."quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je het programma hebt gekeken, en je snapt het nu nog steeds niet, dan moet je je gewoon buiten dit soort discussies houden want dan zul je nooit kunnen luisteren naar argumenten en nuances etc. Hij heeft zijn verhaal duidelijk verteld, en later op een andere website nog verder uitgelegd. Dat jij en/of ik het niet eens hoeven te zijn met al zijn meningen, is duidelijk, maar ik snap zijn mening wel.
én hij kijkt precies zoals hij zou doen als er een kaassie langs zou lopen. natuurlijk wel alleen als ie met zijn mocrovriendjes samen is. want zonder hen is ie een 'hele lieve jongen'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Hij is lelijk.
Bron?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef sanni het volgende:
anderzijds mag dit geen excuus zijn om de dood van 6 miljoen mensen te ontkennen terwijl het wel heeft plaatsgevonden.
Bronquote:
Veel plezier bij je moslimvrienden in Iran.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Respect dat er zoveel onjuistheden op een enkele site kunnen staan.
Veel plezier in je radicaal-zionistische droomwereldquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Veel plezier bij je moslimvrienden in Iran.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Veel plezier in je radicaal-zionistische droomwereld.
Zo hadden Fluitsma & van Tijn het niet gewild.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
"15 miljoen mensen,
op de hele grote aarde,
die zouden niet, die zullen niet
alles hebben
zonder humanistische waarde".
frank pels heeft het geschreven. misschien zou hij het wel raak vinden. misschien. ik denk het niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:13 schreef Roellio het volgende:
[..]
Zo hadden Fluitsma & van Tijn het niet gewild.![]()
Waar rook is, is vuur.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
frank pels heeft het geschreven. misschien zou hij het wel raak vinden. misschien. ik denk het niet.
maar de mythe dat de wereld gecontroleerd wordt door 15 miljoen joden is gewoon absurd. net als dat ze palestijnse kinderen nodig hebben voor het bloed dat ze in hun matzes nodig hebben...
de palestijnen worden al jaren gegijzeld door radicalen, vanaf ararat. ze zijn in decennia zo geïndoctrineerd dat ze gek zijn geworden. jammer dat de koran zo negatief is over de joden, want eigenlijk hebben ze alles aan dat verhaal te danken, omdat mohamed dit letterlijk gekopieerd heeft. of althans zijn niet-analfabetische 'volgelingen'.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Over Palestijnen gesproken, wat zijn dat voor een vriendelijke mensen toch.
Mickey Jihadouse
waar haal je dit vandaanquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo kan ik ook wel rapper worden en op een domme manier haat gaan zaaien.
Je kunt niet meer lopen door de straten
waar de mocro's ons haten
Achterbuurten overgenomen door de Islam
en geen kwaad woord over de Imam
Die ons geen hand wil geven
maar ons wil laten beven
Het zijn de mocro's, ze leven van onze centen
Het zijn de moslims, ze komen hun geloof hier potloodventen
Het zijn de mocro's, ze willen niet integreren
Het zijn de moslims, ze mogen niet masturberen
Ze komen uit stoffige landen
en leggen vrijheid van meningsuiting aan banden
Elke keer als je iets probeert te zeggen
zweren ze op Allah dat ze je omleggen
Krijg het aan de stok met één marrokaan
dan krijg je gelijk de hele familie achter je aan
Altijd maar dat gezeur over discriminatie
we zijn heus niet allemaal nazi
Weiger een mocro een baan
en morgen ga je eraan
Lovergirls en loverboys
onze dochters slechts mocro-toys
Maarja ze willen ons wat maken
Als ze over ons praten
We geven al ons geld
en alsnog willen ze ons haten.
![]()
quote:Lovergirls en loverboys
als ie het zo uit zijn duim zou hebben gezoghen zou ik het erg knap vinden. vrij realistisch. zeker als je die niksnut van een jihaedin rapper er naast zet.quote:
IK heb er dan ook echt zo`n mocro rapper stem bij in mijn hoofd (+bijbehoorend deuntje) wanneer ik het leesquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een eer!
Misschien ga ik wel een carrière in de subsidierap beginnen.
ik heb veldmuis op een of andere manier als gegadigde om dit te rappen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
IK heb er dan ook echt zo`n mocro rapper stem bij in mijn hoofd (+bijbehoorend deuntje) wanneer ik het lees
van het leven van de straat
ik ben geen mocro, kk jodekindquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben je achterlijk ofzo?
Serieus, zo'n reactie is weer het voorbeeld van het dominante Calimero-complex dat 9 van de 10 'mocro's' hebben. Het gaat er toch niet om dat het een Marokkaan is? LEES je überhaupt wel wat hier gezegd wordt? Denk je wel na over wat hij zegt? Denk je überhaupt na? Nee, in plaats van dat je even leest en nadenkt roep je meteen "dieskriemienasie!". Zo komt het nooit goed met de integratie hier hoor.
Idioot!
Over je niveau weten we in ieder geval genoeg.quote:
ontkennen dat mohammad de profeet is dodelijk in sommige landen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef sanni het volgende:
ontkenning van de Holocaust strafbaar,dus
je lijkt wél de kloon van iemand die laatst gebaned is.quote:
een turk dan whats the difference! Allebei zandvolk wat hier niet hoort.quote:
Zandvolk haha grappenmaker, je fantasie rijke superioriteit maakt je blind, achterlijke.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
een turk dan whats the difference! Allebei zandvolk wat hier niet hoort.
opzouten![]()
Dat is het eerste eerlijke wat uit je mond komt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben een lafhartige slang en kom uit de woestijn. Ik ben hier gekomen om de wil van Allah aan jullie op te leggen. Kniel voor de grote Allah!
Dan is het heel jammer voor jouw dat ik niet gelovig ben, plus dat ik niet uit een woestijn kom, maar uit een land dat beschaving kende toen jullie nog vuur moesten ontdekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is het eerste eerlijke wat uit je mond komt.![]()
Tuurlijk, maar de hoofdschuldige volgens Hitler waren de Joden. Vandaar dat het om de joden gaat. Net zoals er ook wel homo's in de Twin Towers zaten, maar de aanslagen waren op Amerika en niet op homo's, ook al vinden moslims hen ook verderfelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:48 schreef Gozert het volgende:
Waar ik me aan erger, m.b.t de Holocaust, is het feit dat het ALTIJD over de Joden gaat. Alsof er alleen maar Joden zijn gedood. Er wordt met geen woord gerept over al die andere groepen mensen die gedood zijn, zoals b.v. de Zigeuners, gehandicapten, oude mensen. Schijnbaar zijn Joodse doden belangrijker dan andere doden ?
Was jij erbij dan? Wij leven op dit moment in een land waar de beschaving en techniek veel verder is dan jullie middeleeuwse geknoei.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan is het heel jammer voor jouw dat ik niet gelovig ben, plus dat ik niet uit een woestijn kom, maar uit een land dat beschaving kende toen jullie nog vuur moesten ontdekken.
Ik snap je redenering, maar die andere groepen waren geen 'collateral damage', maar werden ook stelselmatig uitgemoord door de Duitsers. Voor mij zijn alle slachtoffers even erg, maar als je de Joden zo massaal herdenkt, waarom die anderen dan niet? Het lijkt wel of die niet belangrijk genoeg waren. Dat is waar ik me aan stoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de hoofdschuldige volgens Hitler waren de Joden. Vandaar dat het om de joden gaat. Net zoals er ook wel homo's in de Twin Towers zaten, maar de aanslagen waren op Amerika en niet op homo's, ook al vinden moslims hen ook verderfelijk.
[..]
Marsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan is het heel jammer voor jouw dat ik niet gelovig ben, plus dat ik niet uit een woestijn kom, maar uit een land dat beschaving kende toen jullie nog vuur moesten ontdekken.
daarom herdenkt men ook alle slachtoffersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:19 schreef Gozert het volgende:
[..]
Ik snap je redenering, maar die andere groepen waren geen 'collateral damage', maar werden ook stelselmatig uitgemoord door de Duitsers. Voor mij zijn alle slachtoffers even erg, maar als je de Joden zo massaal herdenkt, waarom die anderen dan niet? Het lijkt wel of die niet belangrijk genoeg waren. Dat is waar ik me aan stoor.
Geniet er dan maar van zolang het nog kan.quote:Wij leven op dit moment in een land waar de beschaving en techniek veel verder is dan jullie middeleeuwse geknoei.
Dit is mijn laatste post richting jouw, ik heb net je fotoboek gecheckt, en sorry discusseren met kleuters doe ik niet aan.quote:En foei! Ongelovig? Vinden je mama en papa dat wel goed?En de imam?
Stouterd!
Jij bent echt te dom voor woorden. Waarom durf je niet meer te discussiëren met een 'kleuter'? Ben je bang te verliezen? Ik zou ook bang worden als ik zulke enorme spelfouten zou maken zoals jij. En dan heb ik alleen de spelfouten er nog uitgehaald. Je hele zinsbouw slaat als een tang op een varken. Ik heb 3-jarige Chinezen beter Nederlands horen spreken. Leer eens fatsoenlijk Nederlands, dan mag je meepraten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef AryaMehr het volgende:
Dit is mijn laatste post richting jouw, ik heb net je fotoboek gecheckt, en sorry discusseren met kleuters doe ik niet aan.
![]()
Sicka ouwequote:waar de mocro's ons haten
Achterbuurten overgenomen door de Islam
en geen kwaad woord over de Imam
Die ons geen hand wil geven
maar ons wil laten beven
Ze komen uit stoffige landen
en leggen vrijheid van meningsuiting aan banden
Elke keer als je iets probeert te zeggen
zweren ze op Allah dat ze je omleggen
Krijg het aan de stok met één marrokaan
dan krijg je gelijk de hele familie achter je aan
Altijd maar dat gezeur over discriminatie
we zijn heus niet allemaal nazi
Weiger een mocro een baan
en morgen ga je eraan
Lovergirls en loverboys
Maarja ze willen ons wat maken
Als ze over ons praten
We geven al ons geld
en alsnog willen ze ons haten.[/
Mensen die hun verstand niet in hun reet hebben zittenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat jij zijn mening snapt, vind ik, eerlijk gezegd, eng. Of vind jij het normaal als ik met een vliegtuig een hoog gebouw in een moslimland kapotvlieg en dan zeg: "Ja, nu voelen die moslims ook eens hoe het is."
Op dat niveau redeneert Salah.
Ik kan begrijpen dat de goede moslims zich tekort gedaan voelen, ja. Ik kan begrijpen dat zij lijden onder de radicale medemoslims. Ik kan begrijpen dat bepaalde opmerkingen niet eerlijk zijn t.o.v. de moslims.
Dat snap ik allemaal. Maar, denkt Salah dat hij met deze polariserende teksten, want dat zijn het, de verstandhouding tussen moslims en autochtonen bevordert? Het enige wat er gebeurt is dat meer Marokkanen/Moslims/Kansloze Hangjeugd denkt dat het moet gaan lopen zeiken en ze worden opgejut. Hij mag een heel eind opflikkeren met zijn integratie moet van twee kanten komen. Erken eerst die holocaust maar eens, voed eerst die kuthangjeugd maar eens op, scheer eerst je baard maar eens, trek eerst maar gewone kleren aan, ga eerst maar werken voor je geld, wees eerst maar eens niet zo schijnzielig met je kutgeloof en de 'demonisatie' daarvan, distantieer je eerst maar eens van Mohammed Bokkenlul. Dan zijn we goede vriendjes.
Als ik nog een allochtoon hoor verzuchten dat dit een kankerland is dan kan hij een welgemeende 'Dan kanker je toch kankersnel naar je eigen kankerland op, kankeroen.' naar zijn kop geslingerd krijgen. Ja hoor, en dan is het 'discriminatie' en 'racisme' en vallen de linkse allochtonenknuffelaars over elkaar heen om een generaal pardon aan te bieden. Vind je het gek dat ze geen respect voor ons hebben. We zijn zwak en houden niet van onze oorsprong.
Knielen? Een kopstoot kan hij krijgen, de mutherfuckerquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben een lafhartige slang en kom uit de woestijn. Ik ben hier gekomen om de wil van Allah aan jullie op te leggen. Kniel voor de grote Allah!
hij is een Fcuker.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Turk? Algerijn? Je komt iig vrij radicaal over.
Ach beter als domme tering debielen die constant hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:42 schreef Fcuker het volgende:
Allemaal stoere jongens hierzo, die alle turken en marokkanen weg willen hebben vanuit hun Internet kamertje, en alleen buiten komen om te stemmen voor rechtspartijen
![]()
Hoi Hoi
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:56 schreef AryaMehr het volgende:
Durf je het ook recht in mijn gezicht te zeggen SuperHarregarre?
Hetzelfde geldt voor Nawien, 1 of andere mislukker komt hier stoer praten, ga op je rijstplantages werken ofzo, achterlijke.
quote:Gezien het feit dat er nog geen fatsoenlijk argument van jouw tong af is komen rollen,
Zo makkelijk om uit de latere non-discussie een non-argument van mij te plukken. Als je nou gewoon al mijn posts en die van andere mensen leest, dan zul je genoeg goede argumenten tegen Salah Edin vinden. Probeer die dan te weerleggen. Je maakt je er op dit moment wel heel makkelijk vanaf.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Hoezo hypocriet, dus je vindt argumenten zoals: Ga terug na je eigen land, wel fatsoenlijk?
En dan verwacht je van mij om te gaan discussieren met zulk soort types?
Als je geen daden bij je woorden kan voegen, moet je ook niet met zulke achterlijke argumenten komen.
Nee, jij begrijpt helemaal niks. Zoveel is mij nu wel duidelijk. Ik vraag meerdere malen om een normale argumentatie en je weet telkens weer met je gejengel over weet-ik-veel-wat te komen. Als je nu nog eens in dit topic reageert zonder enige inhoudelijke mededeling, negeer ik je.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:31 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vraag me altijd af of hoe mensen opeens zo kunnen radicaliseren, maar als ik types zoals jouw jij hoor praten begrijp ik waarom.
Ja en dat is zeker ook de reden dat ze in Marokko zelf, in Turkije, in Indonesie, in Egypte, in Saudi-Arabie, in Iran etc radicaliseren. Dat heeft vast nieeeeeets te maken met de natuur vd islam zelf, maar alles met eh... figuren zoals hij en Wilders en zoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:31 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vraag me altijd af of hoe mensen opeens zo kunnen radicaliseren, maar als ik types zoals jouw hoor praten begrijp ik waarom.
Meerdere Wu-Tang leden zijn al jaren lid van de 5 percent network alleen heeft dat gene fuck met de jihad te maken, evenals dat Cilvaringz er geen ruk mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zou de WuTangClan weten dat 1 van hun leden een radicale teringjihadi is geworden? Ik kan me nog wat anti-islam raps herinneren na 11 september.
Eens even mailen
Salah zet gewoon de boel op scherp, hij is echt geen Jihadstrijderquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo makkelijk om uit de latere non-discussie een non-argument van mij te plukken. Als je nou gewoon al mijn posts en die van andere mensen leest, dan zul je genoeg goede argumenten tegen Salah Edin vinden. Probeer die dan te weerleggen. Je maakt je er op dit moment wel heel makkelijk vanaf.
Ga trug naar je eigen topic ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:31 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vraag me altijd af of hoe mensen opeens zo kunnen radicaliseren, maar als ik types zoals jouw hoor praten begrijp ik waarom.
Dus nu bedoelt hij het allemaal weer niet? Dit was allemaal een publiciteitsstunt over het hoofd van de multiculturele samenleving? In dat geval: Salah Edin, bedankt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Salah zet gewoon de boel op scherp, hij is echt geen Jihadstrijder.
Maar het is wel grappig om te zien hoe iedereen hapt.
Jawel, die ene die opschudding veroorzaakte.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:18 schreef Posdnous het volgende:
Kennelijk heb je nog nooit een nummer van hem gehoord.
Mja, wat is een extremist. Ik vind een extremist ook iemand die dit roept in een bepaalde positie waardoor hij anderen misschien in een bepaald schuitje dwingt. Iemand is in mijn ogen niet pas een extremist als hij echt daadwerkelijk mensen begint te vermoorden. Het begint al bij het aanzetten tot haat. Dus Wilders is soms ook gewoon als een extremist bezig, net als deze Salah Edin.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:23 schreef Posdnous het volgende:
Idd, het is gewoon controverse uitlokken. Ik ben er ook niet zo kapot van, ik vind het net zoiets als Wilders,maar roepen dat hij daadwerkelijk een extremist is, is natuurlijk wel uberdom.
Klopt, maar wel met het verschil dat Wilders het doet omdat hij in zijn eigen bekrompen wereldje denkt dat hij het goede doet, en deze knakker alles doet uit naam van een of andere *****profeet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:23 schreef Posdnous het volgende:
Idd, het is gewoon controverse uitlokken. Ik ben er ook niet zo kapot van, ik vind het net zoiets als Wilders
En hoe heeft deze reactie precies te maken met wat ik typte?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Meerdere Wu-Tang leden zijn al jaren lid van de 5 percent network alleen heeft dat gene fuck met de jihad te maken, evenals dat Cilvaringz er geen ruk mee te maken heeft.
Het is gewoon een kankerjochie die wat mij betreft liever vandaag als morgen boven de Noordzee gedumpt wordt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:18 schreef Posdnous het volgende:
Kennelijk heb je nog nooit een nummer van hem gehoord.
Je zegt dat het schijnbaar vreemd is voor Wu-Tang leden dat hun mede lid een gelovige moslim is, wat dus bullshit is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En hoe heeft deze reactie precies te maken met wat ik typte?
Juist: geen eene ruk.
Welnee, hij probeert juist mensen uit de tent te lokken op die manier.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:34 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Klopt, maar wel met het verschil dat Wilders het doet omdat hij in zijn eigen bekrompen wereldje denkt dat hij het goede doet, en deze knakker alles doet uit naam van een of andere *****profeet.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zandvolk haha grappenmaker, je fantasie rijke superioriteit maakt je blind, achterlijke.
De meesten van de Wu-Tang clan zijn moslims.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zou de WuTangClan weten dat 1 van hun leden een radicale teringjihadi is geworden? Ik kan me nog wat anti-islam raps herinneren na 11 september.
Eens even mailen
Eh... nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
De meesten van de Wu-Tang clan zijn moslims.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je zegt dat het schijnbaar vreemd is voor Wu-Tang leden dat hun mede lid een gelovigeradicale moslim is, wat dus bullshit is.
Ja de ghetto van... Alphen aan de Rijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Frits het volgende:
En die gast komt uit AlphenHij doet ook alsof hij uit het ghetto van Alphen komt... alsof Alphen een ghetto heeft. Hij komt wel uit de meest criminele buurt van Alphen, maar dat is niet gek als je de ziet wat daar allemaal rond hangt.
Slechte reclame voor mijn stadje.
Misschien kwam die wel uit het Archeon. Verklaart zijn gedrag.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja de ghetto van... Alphen aan de Rijn
Dat maakt die kneus NOG lachwekkender.
Wat is dit voor weerzinwekkend Nederlands? Salah Edin mag dan geestelijk gestoord zijn, hij komt nog beter uit z´n woorden dan jij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
zoals een echte bange internetbatman zich betaamt.
hij had toch subsidie gekregen omdat hij een multiraciale brug zou slaan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Welnee, hij probeert juist mensen uit de tent te lokken op die manier.
Wat een onzin, ik ben absoluut niet bang voor die groepjes geitenneukers die exacte kopieën van elkaar zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alsof we hier in dit land een beetje Ghetto hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja de ghetto van... Alphen aan de Rijn
Dat maakt die kneus NOG lachwekkender.
Nou, maar goed dat Saladdin onze onwetendheid komt verhelpen, zeg! Je struikelt inderdaad over z'n pro-slavische uitingen, heel scherp gezien!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef retteketet het volgende:
En tja, wat de holocaust betreft heeft hij wel degelijk een punt. Altijd wordt de nadruk gelegd op de zes miljoen destijds vermoorde joden, terwijl bijvoorbeeld de Slavische volkeren het met twintig miljoen doden veel zwaarder te verduren hebben gehad. Dat weten veel Nederlanders niet eens.
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:06 schreef dragonkiss het volgende:
Wat ik belachelijk vind is dat alle allochtonen in dit land aanspraak maken op het recht op vrije meningsuiting.
Anders verknip je zijn reactie even, idioot.quote:
Dat '' door jullie '' is gelukkig niet op iemand een etiket plakken, wat een lul joh.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef sanni het volgende:
[afbeelding]
Tijdens het programma PREMTIME was aan het woord de Marokkaanse rapper en provocateur Salah Edin die een aantal opmerkelijk uitspraken deed zonder er spijt van te hebben of er enigzins genuanceerd over te hebben nagedacht. Vrij vertaalt:
" Mohammed B. is voor ons Marokkanen een held die datgeen heeft gedaan wat velen van ons nalieten. En ik spreek dat vooral voor het slag Marokkaan dat door jullie als hanjongere wordt bestempelt en een etiket altijd krijgt opgeplakt. "
" Ik kan niet zinnigs seggen of er 6 miljoen joden zijn vermoord want ik was er niet bij en het is alweer zolang geleden. Ik vind dat het wel elke keer door onze strot wordt gedouwd in de maand mei terwijl ik vind dat we ook moeten kijken naar wat er nu gebeurt daar in Israel."
Dan kan je er nog wel zo'n leuke lach-emoticon bijzetten, dat maakt jouw post niet minder ridicuul! De context is juist heel belangrijk, want anders kunnen buitenlanders, zoals jij, er aanstoot aan nemen. Als je zoals ieder normaal mens gewoon het hele stuk leest, dan zie je dat er iets heel anders bedoeld wordt.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:02 schreef Posdnous het volgende:
Ehm.. hou je muil tegen mij svp..
Er staat wat er staat en de hele context maakt het niet anders.
Nee. Maar ik kan me wel voorstellen dat als wij onze mond moeten houden over Allah dit en Allah dat, omdat er anders sprak zou zijn van discriminatie of racisme, dat hij het frappant vindt dat zo'n Salah gaat klagen dat hij gedemoniseerd wordt als hij z'n mening uit.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:48 schreef Posdnous het volgende:
En bovendien is het nog steeds bullshit, dat bepaalde mensen vreemd genoeg vinden dat hun vrijheid ingeperkt wordt betekent niet dat we het voor anderen dan ook maar moeten inperken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |