quote:
Nou ik heb er een paar minuten van gezien en naast de weerzinwekkende opmerking dat de Holocaust hem niets tot niet zo veel zei vond ik het eigenlijk nog het ergste dat ook hij kwam met de opmerking: integratie moet niet alleen van de kant van de allochtonen komen maar ook de autochtone bevolking moet daar maar eens mee gaan beginnen.
Nou Salah tell me: waarom zou ik als autochtone nederlander me aan moeten passen aan een volk dat de normen en waarden van mijn land alsmede de samenleving en cultuur van dat land niet accepteert?
Harry Mens liet afgelopen zondag in Business Class een stuk zien van een uitzending met wijlen Pim Fortuyn. Nou was Pim absoluut niet degene die mijn stem zou hebben gekregen. Maar in 1 ding had hij volkomen gelijk:
Hij zei dat hij helemaal niets tegen buitenlanders heeft. Maar dat hij verwacht van een volk (welk volk dan ook) dat naar Nederland komt om zich daar te vestigen en dus heel bewust kiest voor deze samenleving met haar waarden normen en grondwet, dat zij dat dan ook onderschrijven!
Sta je er niet achter dan heb je hier simpelweg niets te zoeken.
Mensen die er wel achter staan en ook willen integreren dienen ten allen tijde te worden geholpen!
Kijk daar had hij een punt!
Dus Salah, je kunt deze samenleving accepteren. Doe je dat niet en verwacht je dat de nederlanders zich aan jou soortgenoten aanpassen dan staat je niets anders te doen dan te vertrekken naar het land van je voorvaderen en je daar permanent te vestigen!
Btw, die moeder van hem. "Hij is een lieve jongen. Ik ben heel trots op hem"..