Zet dan ook effe een schaar in dat coole baardje van 'm.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:50 schreef Pracissor het volgende:
Alleen al die pose van die gozer, als hij zich graag wil vereenzelvigen met die kutmarokkanen die hangen op straat en rotzooi trappen, ben ik de eerste die opstaat en hem al z'n tanden uit z'n bek slaat.
Nou ik heb er een paar minuten van gezien en naast de weerzinwekkende opmerking dat de Holocaust hem niets tot niet zo veel zei vond ik het eigenlijk nog het ergste dat ook hij kwam met de opmerking: integratie moet niet alleen van de kant van de allochtonen komen maar ook de autochtone bevolking moet daar maar eens mee gaan beginnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee draagt lekker bij aan de intergratie zo'n figuur
Dit snap je niet, maar:quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:23 schreef Twin1983 het volgende:
Ik snap serieus niet dat zo`n mannetje als dit een uitspraak durft te doen over de
oorlog die aan 55 miljoen mensen het leven heeft gekost, jaa meneer de stoere straat-rapper zal wel even zeggen hoe het moet.
En dan bekritiseer je hemquote:Als mogelijk was, had ik een SS-peloton uit het verleden opgetrommeld om die gozer te fusilleren.
Dat ook, er stond een aantal weken terug ook al zo'n interview met hem in de Metro. Alsof het een groot rapper is met een nieuwe en belangrijke boodschap.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:21 schreef Jarno het volgende:
Sommige mensen krijgen gewoon teveel aandacht.
Zo klopt het.quote:" Ik kan niet zinnigs zeggen of er 6 miljoen joden zijn vermoord want ik was er niet bij en het is alweer zolang geleden. Ik vind dat het wel elke keer door onze strot wordt gedouwd in de maand mei terwijl ik vind dat we ook moeten kijken naar wat er nu gebeurt daar in Israel."
Waar zie jij hem de holocaust ontkennen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef sanni het volgende:
[[Ik vind dat hij m.b.t het laatste punt wel deels gelijk heeft gezien de schandelijke behandeling die de Palestijnen nu al jaren ten deel valt en het westen elke keer de andere kant opkijkt, anderzijds mag dit geen excuus zijn om de dood van 6 miljoen mensen te ontkennen terwijl het wel heeft plaatsgevonden.[afbeelding] Daarnaast is ontkenning van de Holocaust strafbaar,dus ...[afbeelding]
quote:" Mohammed B. is voor ons Marokkanen een held die datgeen heeft gedaan wat velen van ons nalieten. En ik spreek dat vooral voor het slag Marokkaan dat door jullie als hanjongere wordt bestempelt en een etiket altijd krijgt opgeplakt. "
Ja, alleen zegt die murk dat dus weer niet he.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef retteketet het volgende:
Altijd wordt de nadruk gelegd op de zes miljoen destijds vermoorde joden, terwijl bijvoorbeeld de Slavische volkeren het met twintig miljoen doden veel zwaarder te verduren hebben gehad. Dat weten veel Nederlanders niet eens.
misschien wil ie doodquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:00 schreef Yorrit het volgende:
in een interviewtje wat ik pas las vergelijk ie zichzelf juist met Theo van Gogh
Daar zit toch wel een verschil in.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef retteketet het volgende:
En tja, wat de holocaust betreft heeft hij wel degelijk een punt. Altijd wordt de nadruk gelegd op de zes miljoen destijds vermoorde joden, terwijl bijvoorbeeld de Slavische volkeren het met twintig miljoen doden veel zwaarder te verduren hebben gehad. Dat weten veel Nederlanders niet eens.
De Slavische volkeren stonden op hetzelfde lijstje als de Jodenquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar zit toch wel een verschil in.
De joden werden vermoord omdat ze joden waren, de Slavische doden zijn 'gewoon' oorlogsslachtoffers.
Jamaar Jamaar Jamaar... de joden hebben geld enzo dus vandaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:31 schreef Yorrit het volgende:
[..]
De Slavische volkeren stonden op hetzelfde lijstje als de Joden
dat ze Jood zijn is al erg genoeg hoor..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef emo.gif het volgende:
[..]
Jamaar Jamaar Jamaar... de joden hebben geld enzo dus vandaar![]()
Liever een jood dan een moslimquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:34 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dat ze Jood zijn is al erg genoeg hoor..
Opmerkingen als 'ik kan niet zeggen of gebeurtenis x heeft plaatsgevonden, want ik was er niet bij' zijn ook een vorm van historisch revisionisme.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:53 schreef KreKkeR het volgende:
Waar zie jij hem de holocaust ontkennen?
'Ik was er niet bij, dus ik weet niet of het waar is' is natuurlijk ook gewoon het afwijzen van de basis van rationeel historisch onderzoek.quote:Holocaust denial is widely viewed as failing to adhere to rules for the treatment of evidence, principles that mainstream historians (as well as scholars in other fields) regard as basic to rational inquiry. [13]
Het gaat niet alleen om Nederland.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:40 schreef Hardrebel het volgende:
die slavische zijn niet hier vanuit nederland gedeporteerd. dan kan je net zo goed de slachtoffers uit darfur herdenken :S. Kijk die joden deprotatie was in NEDERLAND. logisch toch dat dat herdacht word. dus 50 jaar later moeten we er maar niet meer over praten ofzo . dikke kneus. (rapper dan he)
Dan had hij beter op moeten letten op school.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:26 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb hem geen 1 keer horen zeggen dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden, hij zegt dat hij het simpelweg niet weet
Je kunt het je niet veroorloven als weldenkend mens om over iets als de holocaust geen mening te hebben. Het is goddomme geen nieuw merk cola.quote:en dat hij er ook geen mening over heeft.
Mooi verhaal, maar als jij een Marokkaan op straat tegenkomt loop je er met een grote boog omheen, zoals een echte bange internetbatman zich betaamt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:50 schreef Pracissor het volgende:
Alleen al die pose van die gozer, als hij zich graag wil vereenzelvigen met die kutmarokkanen die hangen op straat en rotzooi trappen, ben ik de eerste die opstaat en hem al z'n tanden uit z'n bek slaat.
Lazer toch op geitenneuker je hoort hier niet tyft opquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef sanni het volgende:
Verhaal
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar als jij een Marokkaan op straat tegenkomt loop je er met een grote boog omheen, zoals een echte bange internetbatman zich betaamt.
Zeker 90% ja..quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
![]()
Net alsof nederlanders lafaards zijn die alleen maar dingen achter de pc durven te zeggen.
Hij heeft een paspoort en de Nederlandse nationaliteit, geen 'verblijfsvergunning'. Ik weet dat het moeilijk te verwerken is maar mensen die niet blank zijn kunnen best Nederlands zijn hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef Red_85 het volgende:
strik er omheen, zijn verblijfsvergunning afnemen en lekker oprotten waar je vandaan kwam. laat hij maar lekker zijn mening verkondigen in zijn eigen land als hij hier niet blij is.
Marokanen(en zeker die van zijn leeftijd) van de 2e generatie hebben gewoon een Nederlands paspoort aangezien ze in Nederland zijn geboren of 1e generatie die in aanmerking komen voor de gezinsherenigingswet. Van een verblijfsvergunning is dus geen sprake..quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef Red_85 het volgende:
strik er omheen, zijn verblijfsvergunning afnemen en lekker oprotten waar je vandaan kwam. laat hij maar lekker zijn mening verkondigen in zijn eigen land als hij hier niet blij is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |