abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:54:35 #1
167723 sanni
Acima de seu
pi_49169270

Tijdens het programma PREMTIME was aan het woord de Marokkaanse rapper en provocateur Salah Edin die een aantal opmerkelijk uitspraken deed zonder er spijt van te hebben of er enigzins genuanceerd over te hebben nagedacht. Vrij vertaalt:

" Mohammed B. is voor ons Marokkanen een held die datgeen heeft gedaan wat velen van ons nalieten. En ik spreek dat vooral voor het slag Marokkaan dat door jullie als hanjongere wordt bestempelt en een etiket altijd krijgt opgeplakt. "

" Ik kan niet zinnigs seggen of er 6 miljoen joden zijn vermoord want ik was er niet bij en het is alweer zolang geleden. Ik vind dat het wel elke keer door onze strot wordt gedouwd in de maand mei terwijl ik vind dat we ook moeten kijken naar wat er nu gebeurt daar in Israel."

de uitzending

Ik vind dat hij m.b.t het laatste punt wel deels gelijk heeft gezien de schandelijke behandeling die de Palestijnen nu al jaren ten deel valt en het westen elke keer de andere kant opkijkt, anderzijds mag dit geen excuus zijn om de dood van 6 miljoen mensen te ontkennen terwijl het wel heeft plaatsgevonden. Daarnaast is ontkenning van de Holocaust strafbaar,dus ...
pi_49169439
Zijn persoonlijke meningen zijn behoorlijk typisch en al even weerzinwekkend en stompzinnig als zijn 'muzikale' kwaliteiten.
pi_49169457
Hij vind het dus niet goed dat 'alle' Marokkanen als hangjongeren worden gezien, maar zelf praat hij wel voor 'alle' Marokkanen ('voor ons Marokkanen')...
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:10:32 #4
177875 Straatneger
All eyez on me!!
pi_49169582
Ik heb youssef net gesproken en hij zei dat hij het niet tof vindt om met hem vergeleken te worden
Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Maeksy het volgende:
Shit mang, jij hebt wel omin veel game. Tantoe hard klappen die sma's, jeweets.
Op dinsdag 1 mei 2007 08:07 schreef Brechtje het volgende:
Once you go black, you never go back. Hvj lieverd. (K)
pi_49170020
En ik vind het bullshit dat het ontkennen van een holocaust of genocide of whatever strafbaar is.
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:50:01 #6
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_49170286
Alleen al die pose van die gozer, als hij zich graag wil vereenzelvigen met die kutmarokkanen die hangen op straat en rotzooi trappen, zou ik graag de eerste willen zijn die hem al z'n tanden uit z'n bek slaat.

[ Bericht 8% gewijzigd door Pracissor op 09-05-2007 20:12:56 ]
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_49170305
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:50 schreef Pracissor het volgende:
Alleen al die pose van die gozer, als hij zich graag wil vereenzelvigen met die kutmarokkanen die hangen op straat en rotzooi trappen, ben ik de eerste die opstaat en hem al z'n tanden uit z'n bek slaat.
Zet dan ook effe een schaar in dat coole baardje van 'm.
pi_49170662
Wat een retard zeg, volgens mij beseft die gozer niet helemaal wat er in WWII gebeurd is, en dat de marrokanen ook meegevochten hebben tegen de duitsers.
Zonder de amerikanen had zijn volk plaats moeten maken voor vakantievierende germaanse übermenschen in hun lebensraum.

En die sukkel begrijpt geen zak van dat palestijnse conflict volgens mij, marrokanen hebben daar sowieso niets mee te maken, behalve dan dat het moslims zijn en zij ook.

Hitler is het grootste voorbeeld in de geschiedenis van hoe-het-niet-moet.
En toch blijven mensen joden haten, soort wrange jaloezie ofzo?

Ik snap serieus niet dat zo`n mannetje als dit een uitspraak durft te doen over de
oorlog die aan 55 miljoen mensen het leven heeft gekost, jaa meneer de stoere straat-rapper zal wel even zeggen hoe het moet.

Als mogelijk was, had ik een SS-peloton uit het verleden opgetrommeld om die gozer te fusilleren.
Met een paar Mp40`s, en ik zou ze ook nog even langs wat achterbuurten sturen voor zijn maatjes..
  woensdag 9 mei 2007 @ 06:08:33 #9
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_49171224
Ik heb het ook gezien idd, stond ervan te kijken hoe krom iemand kan beredeneren. Er werd hem ook gevraagd waarom hij op Mohammed B. leek, en toen was zijn antwoord dat hij weigerde zijn uiterlijk te veranderen omdat iemand dat van hem vroeg. Volgens mij doet ie gewoon heel hard z'n best om op Mohammed B. te lijken
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  PR/Manusje van alles woensdag 9 mei 2007 @ 07:34:31 #10
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_49171444
Nee draagt lekker bij aan de intergratie zo'n figuur
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:01:47 #11
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_49171657
Salah Edin
Mohammed B.
Prem Radhakishun (Dat is toch die vadsige kerel die al begint te janken dat je hem discrimineert als je boe tegen hem zegt?)
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:11:12 #12
160419 Zij-en-Hij
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_49171786
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 07:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee draagt lekker bij aan de intergratie zo'n figuur
Nou ik heb er een paar minuten van gezien en naast de weerzinwekkende opmerking dat de Holocaust hem niets tot niet zo veel zei vond ik het eigenlijk nog het ergste dat ook hij kwam met de opmerking: integratie moet niet alleen van de kant van de allochtonen komen maar ook de autochtone bevolking moet daar maar eens mee gaan beginnen.

Nou Salah tell me: waarom zou ik als autochtone nederlander me aan moeten passen aan een volk dat de normen en waarden van mijn land alsmede de samenleving en cultuur van dat land niet accepteert?
Harry Mens liet afgelopen zondag in Business Class een stuk zien van een uitzending met wijlen Pim Fortuyn. Nou was Pim absoluut niet degene die mijn stem zou hebben gekregen. Maar in 1 ding had hij volkomen gelijk:
Hij zei dat hij helemaal niets tegen buitenlanders heeft. Maar dat hij verwacht van een volk (welk volk dan ook) dat naar Nederland komt om zich daar te vestigen en dus heel bewust kiest voor deze samenleving met haar waarden normen en grondwet, dat zij dat dan ook onderschrijven!
Sta je er niet achter dan heb je hier simpelweg niets te zoeken.
Mensen die er wel achter staan en ook willen integreren dienen ten allen tijde te worden geholpen!
Kijk daar had hij een punt!

Dus Salah, je kunt deze samenleving accepteren. Doe je dat niet en verwacht je dat de nederlanders zich aan jou soortgenoten aanpassen dan staat je niets anders te doen dan te vertrekken naar het land van je voorvaderen en je daar permanent te vestigen!

Btw, die moeder van hem. "Hij is een lieve jongen. Ik ben heel trots op hem"..
"..Hij Spreekt Alien-taal! Kicken!!!.."
Verneukte Koffiepads..
pi_49171914
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:23 schreef Twin1983 het volgende:
Ik snap serieus niet dat zo`n mannetje als dit een uitspraak durft te doen over de
oorlog die aan 55 miljoen mensen het leven heeft gekost, jaa meneer de stoere straat-rapper zal wel even zeggen hoe het moet.
Dit snap je niet, maar:
quote:
Als mogelijk was, had ik een SS-peloton uit het verleden opgetrommeld om die gozer te fusilleren.
En dan bekritiseer je hem
pi_49172956
Ach zo zijn toch al die achterlijke marokkanen?
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
pi_49172977
Sommige mensen krijgen gewoon teveel aandacht.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:20:42 #16
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_49176584
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:21 schreef Jarno het volgende:
Sommige mensen krijgen gewoon teveel aandacht.
Dat ook, er stond een aantal weken terug ook al zo'n interview met hem in de Metro. Alsof het een groot rapper is met een nieuwe en belangrijke boodschap.

Dat hij dan nog subsidie van duizenden euro's heeft gekregen voor z'n clip is helemaal onbegrijpelijk.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_49177631
gewoon een lekker ongenuanceerde reller..
zou de mensen hier toch moeten aanspreken
pi_49177819
quote:
" Ik kan niet zinnigs zeggen of er 6 miljoen joden zijn vermoord want ik was er niet bij en het is alweer zolang geleden. Ik vind dat het wel elke keer door onze strot wordt gedouwd in de maand mei terwijl ik vind dat we ook moeten kijken naar wat er nu gebeurt daar in Israel."
Zo klopt het.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_49178010
Wat een kneus.
pi_49178133
Trieste sukkel die de virtuele "gevaarlijke" terrorist wil uithangen in zijn muziekclip....
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:53:05 #21
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_49180251
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef sanni het volgende:
[[Ik vind dat hij m.b.t het laatste punt wel deels gelijk heeft gezien de schandelijke behandeling die de Palestijnen nu al jaren ten deel valt en het westen elke keer de andere kant opkijkt, anderzijds mag dit geen excuus zijn om de dood van 6 miljoen mensen te ontkennen terwijl het wel heeft plaatsgevonden.[afbeelding] Daarnaast is ontkenning van de Holocaust strafbaar,dus ...[afbeelding]
Waar zie jij hem de holocaust ontkennen?

Nee het aller ergste aan wat hij zei vind ik juist dit stuk:
quote:
" Mohammed B. is voor ons Marokkanen een held die datgeen heeft gedaan wat velen van ons nalieten. En ik spreek dat vooral voor het slag Marokkaan dat door jullie als hanjongere wordt bestempelt en een etiket altijd krijgt opgeplakt. "
Krekker is de bom!
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:57:24 #22
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_49180433
Eindelijk iemand die gewoon eens zegt waar het op staat.

woensdag 9 mei 2007 @ 12:59:15 #23
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_49180515
=edit, zout op zeg=

[ Bericht 78% gewijzigd door Janetje op 10-05-2007 20:19:31 ]
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
pi_49180591
in een interviewtje wat ik pas las vergelijk ie zichzelf juist met Theo van Gogh
pi_49181117
Hij ziet er niet echt Marokkaans uit.

En tja, wat de holocaust betreft heeft hij wel degelijk een punt. Altijd wordt de nadruk gelegd op de zes miljoen destijds vermoorde joden, terwijl bijvoorbeeld de Slavische volkeren het met twintig miljoen doden veel zwaarder te verduren hebben gehad. Dat weten veel Nederlanders niet eens.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_49181190
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef retteketet het volgende:

Altijd wordt de nadruk gelegd op de zes miljoen destijds vermoorde joden, terwijl bijvoorbeeld de Slavische volkeren het met twintig miljoen doden veel zwaarder te verduren hebben gehad. Dat weten veel Nederlanders niet eens.
Ja, alleen zegt die murk dat dus weer niet he.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:17:29 #27
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_49181386
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:00 schreef Yorrit het volgende:
in een interviewtje wat ik pas las vergelijk ie zichzelf juist met Theo van Gogh
misschien wil ie dood
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:18:13 #28
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_49181422
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef retteketet het volgende:

En tja, wat de holocaust betreft heeft hij wel degelijk een punt. Altijd wordt de nadruk gelegd op de zes miljoen destijds vermoorde joden, terwijl bijvoorbeeld de Slavische volkeren het met twintig miljoen doden veel zwaarder te verduren hebben gehad. Dat weten veel Nederlanders niet eens.
Daar zit toch wel een verschil in.

De joden werden vermoord omdat ze joden waren, de Slavische doden zijn 'gewoon' oorlogsslachtoffers.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:23:02 #29
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_49181661
Enkeltje Marokko voor die gozer
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_49182058
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Daar zit toch wel een verschil in.

De joden werden vermoord omdat ze joden waren, de Slavische doden zijn 'gewoon' oorlogsslachtoffers.
De Slavische volkeren stonden op hetzelfde lijstje als de Joden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')