abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 mei 2007 @ 00:54:35 #1
167723 sanni
Acima de seu
pi_49169270

Tijdens het programma PREMTIME was aan het woord de Marokkaanse rapper en provocateur Salah Edin die een aantal opmerkelijk uitspraken deed zonder er spijt van te hebben of er enigzins genuanceerd over te hebben nagedacht. Vrij vertaalt:

" Mohammed B. is voor ons Marokkanen een held die datgeen heeft gedaan wat velen van ons nalieten. En ik spreek dat vooral voor het slag Marokkaan dat door jullie als hanjongere wordt bestempelt en een etiket altijd krijgt opgeplakt. "

" Ik kan niet zinnigs seggen of er 6 miljoen joden zijn vermoord want ik was er niet bij en het is alweer zolang geleden. Ik vind dat het wel elke keer door onze strot wordt gedouwd in de maand mei terwijl ik vind dat we ook moeten kijken naar wat er nu gebeurt daar in Israel."

de uitzending

Ik vind dat hij m.b.t het laatste punt wel deels gelijk heeft gezien de schandelijke behandeling die de Palestijnen nu al jaren ten deel valt en het westen elke keer de andere kant opkijkt, anderzijds mag dit geen excuus zijn om de dood van 6 miljoen mensen te ontkennen terwijl het wel heeft plaatsgevonden. Daarnaast is ontkenning van de Holocaust strafbaar,dus ...
pi_49169439
Zijn persoonlijke meningen zijn behoorlijk typisch en al even weerzinwekkend en stompzinnig als zijn 'muzikale' kwaliteiten.
pi_49169457
Hij vind het dus niet goed dat 'alle' Marokkanen als hangjongeren worden gezien, maar zelf praat hij wel voor 'alle' Marokkanen ('voor ons Marokkanen')...
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:10:32 #4
177875 Straatneger
All eyez on me!!
pi_49169582
Ik heb youssef net gesproken en hij zei dat hij het niet tof vindt om met hem vergeleken te worden
Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Maeksy het volgende:
Shit mang, jij hebt wel omin veel game. Tantoe hard klappen die sma's, jeweets.
Op dinsdag 1 mei 2007 08:07 schreef Brechtje het volgende:
Once you go black, you never go back. Hvj lieverd. (K)
pi_49170020
En ik vind het bullshit dat het ontkennen van een holocaust of genocide of whatever strafbaar is.
  woensdag 9 mei 2007 @ 01:50:01 #6
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_49170286
Alleen al die pose van die gozer, als hij zich graag wil vereenzelvigen met die kutmarokkanen die hangen op straat en rotzooi trappen, zou ik graag de eerste willen zijn die hem al z'n tanden uit z'n bek slaat.

[ Bericht 8% gewijzigd door Pracissor op 09-05-2007 20:12:56 ]
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_49170305
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:50 schreef Pracissor het volgende:
Alleen al die pose van die gozer, als hij zich graag wil vereenzelvigen met die kutmarokkanen die hangen op straat en rotzooi trappen, ben ik de eerste die opstaat en hem al z'n tanden uit z'n bek slaat.
Zet dan ook effe een schaar in dat coole baardje van 'm.
pi_49170662
Wat een retard zeg, volgens mij beseft die gozer niet helemaal wat er in WWII gebeurd is, en dat de marrokanen ook meegevochten hebben tegen de duitsers.
Zonder de amerikanen had zijn volk plaats moeten maken voor vakantievierende germaanse übermenschen in hun lebensraum.

En die sukkel begrijpt geen zak van dat palestijnse conflict volgens mij, marrokanen hebben daar sowieso niets mee te maken, behalve dan dat het moslims zijn en zij ook.

Hitler is het grootste voorbeeld in de geschiedenis van hoe-het-niet-moet.
En toch blijven mensen joden haten, soort wrange jaloezie ofzo?

Ik snap serieus niet dat zo`n mannetje als dit een uitspraak durft te doen over de
oorlog die aan 55 miljoen mensen het leven heeft gekost, jaa meneer de stoere straat-rapper zal wel even zeggen hoe het moet.

Als mogelijk was, had ik een SS-peloton uit het verleden opgetrommeld om die gozer te fusilleren.
Met een paar Mp40`s, en ik zou ze ook nog even langs wat achterbuurten sturen voor zijn maatjes..
  woensdag 9 mei 2007 @ 06:08:33 #9
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_49171224
Ik heb het ook gezien idd, stond ervan te kijken hoe krom iemand kan beredeneren. Er werd hem ook gevraagd waarom hij op Mohammed B. leek, en toen was zijn antwoord dat hij weigerde zijn uiterlijk te veranderen omdat iemand dat van hem vroeg. Volgens mij doet ie gewoon heel hard z'n best om op Mohammed B. te lijken
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mańana O+
  PR/Manusje van alles woensdag 9 mei 2007 @ 07:34:31 #10
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_49171444
Nee draagt lekker bij aan de intergratie zo'n figuur
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:01:47 #11
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_49171657
Salah Edin
Mohammed B.
Prem Radhakishun (Dat is toch die vadsige kerel die al begint te janken dat je hem discrimineert als je boe tegen hem zegt?)
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  woensdag 9 mei 2007 @ 08:11:12 #12
160419 Zij-en-Hij
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_49171786
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 07:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee draagt lekker bij aan de intergratie zo'n figuur
Nou ik heb er een paar minuten van gezien en naast de weerzinwekkende opmerking dat de Holocaust hem niets tot niet zo veel zei vond ik het eigenlijk nog het ergste dat ook hij kwam met de opmerking: integratie moet niet alleen van de kant van de allochtonen komen maar ook de autochtone bevolking moet daar maar eens mee gaan beginnen.

Nou Salah tell me: waarom zou ik als autochtone nederlander me aan moeten passen aan een volk dat de normen en waarden van mijn land alsmede de samenleving en cultuur van dat land niet accepteert?
Harry Mens liet afgelopen zondag in Business Class een stuk zien van een uitzending met wijlen Pim Fortuyn. Nou was Pim absoluut niet degene die mijn stem zou hebben gekregen. Maar in 1 ding had hij volkomen gelijk:
Hij zei dat hij helemaal niets tegen buitenlanders heeft. Maar dat hij verwacht van een volk (welk volk dan ook) dat naar Nederland komt om zich daar te vestigen en dus heel bewust kiest voor deze samenleving met haar waarden normen en grondwet, dat zij dat dan ook onderschrijven!
Sta je er niet achter dan heb je hier simpelweg niets te zoeken.
Mensen die er wel achter staan en ook willen integreren dienen ten allen tijde te worden geholpen!
Kijk daar had hij een punt!

Dus Salah, je kunt deze samenleving accepteren. Doe je dat niet en verwacht je dat de nederlanders zich aan jou soortgenoten aanpassen dan staat je niets anders te doen dan te vertrekken naar het land van je voorvaderen en je daar permanent te vestigen!

Btw, die moeder van hem. "Hij is een lieve jongen. Ik ben heel trots op hem"..
"..Hij Spreekt Alien-taal! Kicken!!!.."
Verneukte Koffiepads..
pi_49171914
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 02:23 schreef Twin1983 het volgende:
Ik snap serieus niet dat zo`n mannetje als dit een uitspraak durft te doen over de
oorlog die aan 55 miljoen mensen het leven heeft gekost, jaa meneer de stoere straat-rapper zal wel even zeggen hoe het moet.
Dit snap je niet, maar:
quote:
Als mogelijk was, had ik een SS-peloton uit het verleden opgetrommeld om die gozer te fusilleren.
En dan bekritiseer je hem
pi_49172956
Ach zo zijn toch al die achterlijke marokkanen?
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
pi_49172977
Sommige mensen krijgen gewoon teveel aandacht.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 9 mei 2007 @ 11:20:42 #16
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_49176584
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:21 schreef Jarno het volgende:
Sommige mensen krijgen gewoon teveel aandacht.
Dat ook, er stond een aantal weken terug ook al zo'n interview met hem in de Metro. Alsof het een groot rapper is met een nieuwe en belangrijke boodschap.

Dat hij dan nog subsidie van duizenden euro's heeft gekregen voor z'n clip is helemaal onbegrijpelijk.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_49177631
gewoon een lekker ongenuanceerde reller..
zou de mensen hier toch moeten aanspreken
pi_49177819
quote:
" Ik kan niet zinnigs zeggen of er 6 miljoen joden zijn vermoord want ik was er niet bij en het is alweer zolang geleden. Ik vind dat het wel elke keer door onze strot wordt gedouwd in de maand mei terwijl ik vind dat we ook moeten kijken naar wat er nu gebeurt daar in Israel."
Zo klopt het.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_49178010
Wat een kneus.
pi_49178133
Trieste sukkel die de virtuele "gevaarlijke" terrorist wil uithangen in zijn muziekclip....
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:53:05 #21
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_49180251
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef sanni het volgende:
[[Ik vind dat hij m.b.t het laatste punt wel deels gelijk heeft gezien de schandelijke behandeling die de Palestijnen nu al jaren ten deel valt en het westen elke keer de andere kant opkijkt, anderzijds mag dit geen excuus zijn om de dood van 6 miljoen mensen te ontkennen terwijl het wel heeft plaatsgevonden.[afbeelding] Daarnaast is ontkenning van de Holocaust strafbaar,dus ...[afbeelding]
Waar zie jij hem de holocaust ontkennen?

Nee het aller ergste aan wat hij zei vind ik juist dit stuk:
quote:
" Mohammed B. is voor ons Marokkanen een held die datgeen heeft gedaan wat velen van ons nalieten. En ik spreek dat vooral voor het slag Marokkaan dat door jullie als hanjongere wordt bestempelt en een etiket altijd krijgt opgeplakt. "
Krekker is de bom!
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:57:24 #22
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_49180433
Eindelijk iemand die gewoon eens zegt waar het op staat.

woensdag 9 mei 2007 @ 12:59:15 #23
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_49180515
=edit, zout op zeg=

[ Bericht 78% gewijzigd door Janetje op 10-05-2007 20:19:31 ]
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
pi_49180591
in een interviewtje wat ik pas las vergelijk ie zichzelf juist met Theo van Gogh
pi_49181117
Hij ziet er niet echt Marokkaans uit.

En tja, wat de holocaust betreft heeft hij wel degelijk een punt. Altijd wordt de nadruk gelegd op de zes miljoen destijds vermoorde joden, terwijl bijvoorbeeld de Slavische volkeren het met twintig miljoen doden veel zwaarder te verduren hebben gehad. Dat weten veel Nederlanders niet eens.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_49181190
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef retteketet het volgende:

Altijd wordt de nadruk gelegd op de zes miljoen destijds vermoorde joden, terwijl bijvoorbeeld de Slavische volkeren het met twintig miljoen doden veel zwaarder te verduren hebben gehad. Dat weten veel Nederlanders niet eens.
Ja, alleen zegt die murk dat dus weer niet he.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:17:29 #27
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_49181386
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:00 schreef Yorrit het volgende:
in een interviewtje wat ik pas las vergelijk ie zichzelf juist met Theo van Gogh
misschien wil ie dood
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:18:13 #28
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_49181422
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:11 schreef retteketet het volgende:

En tja, wat de holocaust betreft heeft hij wel degelijk een punt. Altijd wordt de nadruk gelegd op de zes miljoen destijds vermoorde joden, terwijl bijvoorbeeld de Slavische volkeren het met twintig miljoen doden veel zwaarder te verduren hebben gehad. Dat weten veel Nederlanders niet eens.
Daar zit toch wel een verschil in.

De joden werden vermoord omdat ze joden waren, de Slavische doden zijn 'gewoon' oorlogsslachtoffers.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:23:02 #29
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_49181661
Enkeltje Marokko voor die gozer
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_49182058
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef zjroentje het volgende:

[..]

De joden werden vermoord omdat ze joden waren, de Slavische doden zijn 'gewoon' oorlogsslachtoffers.
De Slavische volkeren stonden op hetzelfde lijstje als de Joden
  woensdag 9 mei 2007 @ 13:33:27 #31
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_49182129
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:31 schreef Yorrit het volgende:

[..]

De Slavische volkeren stonden op hetzelfde lijstje als de Joden
Jamaar Jamaar Jamaar... de joden hebben geld enzo dus vandaar
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
pi_49182183
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef emo.gif het volgende:

[..]

Jamaar Jamaar Jamaar... de joden hebben geld enzo dus vandaar
dat ze Jood zijn is al erg genoeg hoor..
pi_49182322
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:34 schreef Yorrit het volgende:

[..]

dat ze Jood zijn is al erg genoeg hoor..
Liever een jood dan een moslim
pi_49182405
die slavische zijn niet hier vanuit nederland gedeporteerd. dan kan je net zo goed de slachtoffers uit darfur herdenken :S. Kijk die joden deprotatie was in NEDERLAND. logisch toch dat dat herdacht word. dus 50 jaar later moeten we er maar niet meer over praten ofzo . dikke kneus. (rapper dan he)
pi_49182936
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 12:53 schreef KreKkeR het volgende:
Waar zie jij hem de holocaust ontkennen?
Opmerkingen als 'ik kan niet zeggen of gebeurtenis x heeft plaatsgevonden, want ik was er niet bij' zijn ook een vorm van historisch revisionisme.
quote:
Holocaust denial is widely viewed as failing to adhere to rules for the treatment of evidence, principles that mainstream historians (as well as scholars in other fields) regard as basic to rational inquiry. [13]
'Ik was er niet bij, dus ik weet niet of het waar is' is natuurlijk ook gewoon het afwijzen van de basis van rationeel historisch onderzoek.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:23:25 #36
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_49186820
Interview Salah Edin:

''Je zou denken dat de mensen die dit land willen besturen voorbij gaan aan de vorm en de inhoud bespreken, maar het enige wat ik hoorde was dat ik begrip voor terrorisme wil kweken, dat ik radicaal ben. Hebben ze wel geluisterd? Ze slaan de plank volledig mis. Ik ben tegen geweld maar ik verwoord de frustratie die velen met mij voelen en ik wil de discussie aanwakkeren. Ik daag mensen uit om zelf te denken en kauw niks voor. Lúister naar de track! Wilders kweekt pas echt potentiële terroristen als hij bijvoorbeeld zegt dat we de helft uit de Koran moeten scheuren."

''Het recht op vrije meningsuiting wordt gebruikt om te beledigen maar het is nooit bedacht om mensen te beledigen, eerder om alles bespreekbaar te maken. Het is een kwestie van fatsoen om die vrijheid niet te misbruiken. Er zijn geen wetten die het verbieden om diep te beledigen, maar je moet niet verbaasd opkijken als er een emotionele reactie volgt. Veel misverstanden ontstaan door een gebrek aan communicatie. Wat weten mensen nou over verschillende culturen? Ga een keer praten met je medemens in plaats van in je eigen veilige huisje van de tv te leren over de maatschappij." Linke rechtsextremisten kunnen opgelucht zijn, er zijn over een paar jaar in ieder geval een paar Mocro's minder. Salah: "Ik voel mij hier helemaal niet thuis. Ik zie Nederland als mijn woonplaats en ik werk hier, maar ik ga ongetwijfeld terug naar mijn land. Ik ga in Marrakech wonen, Ringz ook. Het weer is mooi, de mensen zijn vrolijk en beleefd, het eten goed. Hier word je geleefd. Elke dag hetzelfde rondje rennen tot je doodgaat aan een hartaanval, dat is niks voor mij. Zeker niet met die hele anti-islamhouding die er tegenwoordig is."

Daarom ook de hoes, ik lijk in bepaalde opzichten op Mohammed B. Ik ben even oud, moslim, Marokkaan, word overal schuin aangekeken. Ik voelde ook die frustratie, ik voelde ook die woede, al die haat die op mij gericht was en dat onbegrip omdat ze vinden dat ik lijk op een terrorist. Misschien was ik ook wel een Mohammed B geweest als ik mijn uitlaatklep niet had gevonden in de muziek.

Voor de gehele interview van Salah Edin:

http://www.statemagazine.(...)%5Barticleid%5D=2594
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:26:19 #37
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_49186934
Ik heb hem geen 1 keer horen zeggen dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden, hij zegt dat hij het simpelweg niet weet, en dat hij er ook geen mening over heeft.
Hij predikt geen haat, hij keurt de daad van Mohammed B af, maar hij probeert zichzelf in de gedachtens van Mohammed B te plaatsen.

Waarom al die haat-reacties?, omdat hij simpelweg een andere mening heeft dan menig nederlander?, triest hoor.
Mensen moeten eens ophouden met het ophypen van meningen van bepaalde moslims, trieste mensen, geenstijl is een betere plaats voor jullie.
pi_49187009
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:40 schreef Hardrebel het volgende:
die slavische zijn niet hier vanuit nederland gedeporteerd. dan kan je net zo goed de slachtoffers uit darfur herdenken :S. Kijk die joden deprotatie was in NEDERLAND. logisch toch dat dat herdacht word. dus 50 jaar later moeten we er maar niet meer over praten ofzo . dikke kneus. (rapper dan he)
Het gaat niet alleen om Nederland.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_49187282
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:26 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb hem geen 1 keer horen zeggen dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden, hij zegt dat hij het simpelweg niet weet
Dan had hij beter op moeten letten op school.
quote:
en dat hij er ook geen mening over heeft.
Je kunt het je niet veroorloven als weldenkend mens om over iets als de holocaust geen mening te hebben. Het is goddomme geen nieuw merk cola.
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:33:58 #40
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_49190092
Ik geef Salah Edin wel gelijk, maar ik ontken de holocaust en de gevolgen daarna niet. Dit probleem had niet bestaan als Adolf zijn huiswerk beter had gedaan of als Europa dapper genoeg was om eigen ruimte te reserveren voor de oorlogsslachtoffers in plaats van de schuld af te schuiven op andere landen.

Nogmaals: ik ontken de holocaust niet, maar de geschiedschrijvers weten wel makkelijk daders en slachtoffers te vinden.

Verder ken ik Salah Edin niet. Ik voel me eigenlijk schuldig dat ik me in deze discussie heb gemengd.
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:09:31 #41
107445 Jajong
Hadouken!
pi_49191285
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:50 schreef Pracissor het volgende:
Alleen al die pose van die gozer, als hij zich graag wil vereenzelvigen met die kutmarokkanen die hangen op straat en rotzooi trappen, ben ik de eerste die opstaat en hem al z'n tanden uit z'n bek slaat.
Mooi verhaal, maar als jij een Marokkaan op straat tegenkomt loop je er met een grote boog omheen, zoals een echte bange internetbatman zich betaamt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:14:04 #42
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_49191409
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 00:54 schreef sanni het volgende:
Verhaal
Lazer toch op geitenneuker je hoort hier niet tyft op
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:16:41 #43
160473 Rossoneri
pi_49191504
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:09 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mooi verhaal, maar als jij een Marokkaan op straat tegenkomt loop je er met een grote boog omheen, zoals een echte bange internetbatman zich betaamt.

Net alsof nederlanders lafaards zijn die alleen maar dingen achter de pc durven te zeggen.
AJAX AJAX AJAX!!
pi_49191571
de meeste ja
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2007 @ 17:19:50 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49191603
die gast spoort ook niet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:23:58 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_49191765
Het is in ieder geval een rapper met een boodschap, en daar hebben we de afgelopen jaren behoorlijk verlegen gezeten (Lange Frans & Baas B en consorten...)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:53:47 #47
168739 Red_85
'echt wel'
pi_49192800
strik er omheen, zijn verblijfsvergunning afnemen en lekker oprotten waar je vandaan kwam. laat hij maar lekker zijn mening verkondigen in zijn eigen land als hij hier niet blij is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:06:45 #48
107445 Jajong
Hadouken!
pi_49193243
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Net alsof nederlanders lafaards zijn die alleen maar dingen achter de pc durven te zeggen.
Zeker 90% ja..
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:07:53 #49
107445 Jajong
Hadouken!
pi_49193290
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef Red_85 het volgende:
strik er omheen, zijn verblijfsvergunning afnemen en lekker oprotten waar je vandaan kwam. laat hij maar lekker zijn mening verkondigen in zijn eigen land als hij hier niet blij is.
Hij heeft een paspoort en de Nederlandse nationaliteit, geen 'verblijfsvergunning'. Ik weet dat het moeilijk te verwerken is maar mensen die niet blank zijn kunnen best Nederlands zijn hoor.

With that said, ik vind die Salah Edin een kneus, die gewoon zichzelf probeert te hypen.
pi_49193292
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:53 schreef Red_85 het volgende:
Marokanen(en zeker die van zijn leeftijd) van de 2e generatie hebben gewoon een Nederlands paspoort aangezien ze in Nederland zijn geboren of 1e generatie die in aanmerking komen voor de gezinsherenigingswet. Van een verblijfsvergunning is dus geen sprake..

Je kan toch ook een rechtzaak tegen hem beginnen omdat het niet eens bent met zijn opvattingen van de holocaust? We zijn toch een rechtstaat enzo..

Daarnaast heeft hij niet letterlijk gezegd dat hij het er niet mee eens is, hij vind alleen dat we zo worden dood gegooid met wat de Nazi's hebben gedaan dat er met regelmaat wordt vergeten welke andere vreselijke dingen er in deze wereld gebeuren. Wat dat betreft heeft hij wel een punt..
Aan de andere kant moet hij wél respect hebben voor mensen die de Joden vervolgingen en WOII in het algemeen willen herdenken, zo moeten wij ook respect hebben voor hun geloof e.d.
Beetje hypocriet istie wel.
david_ajax_rulez3@hotmail.com add me :P
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:30:05 #51
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_49194057
quote:

[..]

woensdag 9 mei 2007 @ 18:33:04 #52
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_49194169
quote:

[..]

bitchfight
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mańana O+
  woensdag 9 mei 2007 @ 18:40:09 #53
107445 Jajong
Hadouken!
pi_49194401
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:30 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Die gast uit je sig is lauw man
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:18:44 #54
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_49195698
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:40 schreef Jajong het volgende:

[..]

Die gast uit je sig is lauw man
Je kan nog meer van hem vinden op Youtube.
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:56:44 #55
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_49197156
quote:

[..]

Wat grappig dat jij dat van mij weet. Normaal doe ik dit soort uitspraken dan ook niet op het internet wegens jouw juiste beredenering dat de meeste die zoiets zeggen op internet, sukkeltjes zijn die stoer proberen te doen. Maar hij roept zo'n intense afkeer in mij op, dat ik het niet kon laten. Daarnaast ben ik dus totaal niet het type die 'bang' op straat om een Marokkaan heen loopt, maar ik heb dan ook niet de behoefte om mij daarover verder uit te wijden.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:07:41 #56
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_49197564
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 19:56 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Wat grappig dat jij dat van mij weet. Normaal doe ik dit soort uitspraken dan ook niet op het internet wegens jouw juiste beredenering dat de meeste die zoiets zeggen op internet, sukkeltjes zijn die stoer proberen te doen. Maar hij roept zo'n intense afkeer in mij op, dat ik het niet kon laten. Daarnaast ben ik dus totaal niet het type die 'bang' op straat om een Marokkaan heen loopt, maar ik heb dan ook niet de behoefte om mij daarover verder uit te wijden.
Op het internet is iedereen held!

[ Bericht 1% gewijzigd door AryaMehr op 09-05-2007 20:14:46 ]
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:11:54 #57
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_49197732
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 20:07 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Op de internet is iedereen held!
Het internet.

Ik zeg ook niet dat ik een held ben, ik zeg wel dat ik graag zijn tanden uit z'n bek zou willen slaan, dat maakt mij geen held. Zie mijn post dan ook voornamelijk als een opgefokte reactie op zijn debiele uitspraken.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:14:18 #58
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_49197813
quote:
"En ik spreek dat vooral voor het slag Marokkaan dat door jullie als hanjongere wordt bestempelt en een etiket altijd krijgt opgeplakt."
Stel je voor, eigen verantwoordelijkheid nemen. Wat een kneus.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:22:50 #59
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49198188
die jongen spreek zichzelf, in slechts een paar alinea's, zo verschrikkelijk tegen dat ik geen idee heb wat ik met de uitspraken van deze onbekende nederlander moet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:22:56 #60
53267 TC03
pi_49198194
Ik sta trouwens wel versteld van de domheid van Nederlandse jongeren in de dorpjes buiten de Randstad.
pi_49198284
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:03 schreef rutger05 het volgende:
Zijn persoonlijke meningen zijn behoorlijk typisch en al even weerzinwekkend en stompzinnig als zijn 'muzikale' kwaliteiten.
dit dus
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:26:08 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49198328
ik vind hem trouwens ook niet zo vrolijk kijken. dus ik zal waarschijnlijk vuil naar hem terugkijken.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:32:41 #63
53267 TC03
pi_49198631
Deze quote vond ik ook wel leuk, van een anonieme Marokkaan: "Iedereen laten doen en zeggen wat ie wilt, dat kan toch niet!"

pi_49205368
Je wordt er oh zo moe van van deze kerels. Als mensen spreken over kut-Marokkanen dan zullen ze ongetwijfeld het slag volk als Salah Edin bedoelen en niet alle Marokkanen om even een quote te noemen van Theo van Gogh: "Ik heb geen problemen met die 9 prima Marokkanen, ik heb problemen met die ene klootzak".

Om in Salah's scene the blijven: Respect. Respect moet je verdienen. Bij mij op het werk werk ik met vele Turken, Marokkanen en andere Arabieren . Voor een groot deel ervan heb ik veel respect. Dat komt door hun houding. Een andere, kleine gedeelte van mijn collega's heb ik geen respect. Die zoeken het hun heil liever bij Arabische collegae en hebben ook een houding van lik mijn vestje.

Voor mensen als deze *kuch* rappert hoop ik dat ze alle ellende over hen heen krijgen die ze maar kunnen krijgen. Een moordenaar verheerlijken doe je niet, ik hoop voor hem dat hij zo snel mogelijk naar Marakech verkast... dan hebben we er allbei plezier van.

Typisch trouwens dat mensen zoals Salah Edin lopen te klagen gegeneraliseerd te worden terwijl ze zelf over "zij" en "ons" hebben...
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:41:58 #65
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_49205600
op sommige punten had ie best wel gelijk
en op een heleboel ook niet
maar toch ff zn cdtje van usenet gehaald, maar 2 minutjes gehoord, belooft niet veel soeps
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_49206196
Dat holocaust gedoe. Dat vind ik écht 1 van de bizarste dingen.. Hoe kun je nou ontkennen of maar een klein beetje twijfelen?
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:00:58 #67
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_49206619
Ik vond sommige dingen die Salah Edin zei belachelijk.
Ik erken de Holocaust niet ´omdat ik er niet bij was´ , maar hij gelooft wel in de Koran die zoveel duizende jaren geleden is geschreven?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 9 mei 2007 @ 23:11:18 #68
53267 TC03
pi_49207098
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vond sommige dingen die Salah Edin zei belachelijk.
Ik erken de Holocaust niet ´omdat ik er niet bij was´ , maar hij gelooft wel in de Koran die zoveel duizende jaren geleden is geschreven?
Inderdaad. Als je zo redeneert kan je wel iets dan meer dan de helft uit de Koran scheuren.
pi_49209370
Salah Edin is nu middels wetenschappelijk bewijsmateriaal de domste Marokkaan uit de geschiedenis van de mensheid.

Mocht hij in de komende weken komen te overlijden dan doe ik een vreugdedansje. <-- geen doodsverwensing, hč
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:12:43 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49209496
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Salah Edin is nu middels wetenschappelijk bewijsmateriaal de domste Marokkaan uit de geschiedenis van de mensheid.

Mocht hij in de komende weken komen te overlijden dan doe ik een vreugdedansje. <-- geen doodsverwensing, hč
en dan ook niet op straat he? met een hele groep, waarna je gewoon zegt dat je danste omdat je dat die dag had doorgekregen van god, niet omdat die 'rapper' of 'nieuwe profeet' zo dom is als het achtereind van een varken "en het had uitgelokt".
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:21:11 #71
160473 Rossoneri
pi_49209728
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:06 schreef Jajong het volgende:

[..]

Zeker 90% ja..
Ja hoor tuurlijk en iedere nigga enzo is natuurlijk nooit bang enz

kansloos
AJAX AJAX AJAX!!
pi_49209877
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 00:21 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

Ja hoor tuurlijk en iedere nigga enzo is natuurlijk nooit bang enz

kansloos
Moet je die "brotha" zien als hij langs een groep Lonsdalers loopt.
pi_49211303
quote:
Ik heb hem geen 1 keer horen zeggen dat de holocaust niet heeft plaatsgevonden, hij zegt dat hij het simpelweg niet weet, en dat hij er ook geen mening over heeft.
Hij predikt geen haat, hij keurt de daad van Mohammed B af, maar hij probeert zichzelf in de gedachtens van Mohammed B te plaatsen.

Waarom al die haat-reacties?, omdat hij simpelweg een andere mening heeft dan menig nederlander?, triest hoor.
Mensen moeten eens ophouden met het ophypen van meningen van bepaalde moslims, trieste mensen, geenstijl is een betere plaats voor jullie.
Dit is bedoeld om de discussie aan te wakkeren?:
quote:
"Mohammed B. is voor ons Marokkanen een held die datgeen heeft gedaan wat velen van ons nalieten.....
Flikker toch op... alsof dit geen groepsgevoel aanwakkert... verder vind ik zijn ideeen over de discussie aan te wakkeren wel positief. Jammer dat het iets te veel klinkt als "ik zeg wel dit, maar eigenlijk bedoel ik dat..."
  donderdag 10 mei 2007 @ 01:55:07 #74
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_49212156
In de show van Premtime lijkt Salah Edin nogal twijfelachtig de Holocaust te erkennen. Na felle reacties op deze uitzending gehad te hebben verklaart Salah zichzelf nader aan Farid en Bibi.

http://www.lijn5.com/index.php/shows/136/Dus%20Dat/161113

Met een beetje creativiteit kan je al zo een heel andere beeld van iemand neerzetten.
  donderdag 10 mei 2007 @ 03:15:41 #75
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_49213100
Ik heb zowel de clip van Salah Edin gezien, die ik erg goed vond, zowel qua vormgeving alswel qua boodschap.

Ik heb ook het interview bij PremTime gezien. Ik snap wat hij probeert te zeggen, en ik snap dat hij wil 'shockeren' om zo de aandacht voor bepaalde dingen te krijgen, maar hij uit zich wat ongelukkig en onbezonnen. Het lijkt MIJ (en wie ben ik?), dat je sterker en volwassener overkomt als je ook iets genuanceerder kijkt naar de zaken, ipv eerst te schreeuwen en het vervolgens pas bij te stellen als er ophef over komt.
Je kunt een hele goede sterke politieke boodschap overbrengen met muziek... maar als mensen die hem amper kennen alleen dat interview in PremTime zien, dan zien ze hem ongenuanceerde 'harde' uitspraken doen waarvoor men wellicht angstig is, of whatever, en dan sluiten ze zich bij voorbaat al af voor de boodschap die hij wil uitdragen. Maar goed, misschien bereikt hij juistw eer een hele andere doelgroep die door dat soort uitspraken juist WEL serieus naar hem gaat luisteren, en dus ook naar de nuances in het verhaal.

Maar goed, het nummer wat er nu van hem is, vind ik erg sterk. De holocaust kun je niet ontkennen, maar we moeten ook niet hypocriet zijn en alleen dat steeds overal bij halen, en al het andere leed afdoen als 'minder erg'. En we mogen zeker niet onze ogen sluiten voor wat er nu gebeurd in Israel met de Palestijnen enzo.
pi_49213882
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 08:11 schreef Zij-en-Hij het volgende:

[..]

Nou Salah tell me: waarom zou ik als autochtone nederlander me aan moeten passen aan een volk dat de normen en waarden van mijn land alsmede de samenleving en cultuur van dat land niet accepteert?
Die kerel snapt er duidelijk nog bar weinig van
pi_49213936
Wat een ventje.. En hij ziet er ook nog eens uit als een stripfiguur.
De dingen die hij zegt zijn iig minstens zo lachwekkend.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_49213962
Iedereen die zich solidair verklaard met moordenaars is een klootzak en iedereen die zich solidair verklaard met mensen die moordenaars solidair verklaren is een klootzak. Salah Edin is een klootzak en iedereen die zich solidair verklaard moet gewoon uit dit land. Hier is geen plek voor radicale mafketels!

Holocaust-ontkenner, haatzaaier en slechte muzikant. Drie steekwoorden die Salah Edin beschrijven.
pi_49214250
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 08:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iedereen die zich solidair verklaard met moordenaars is een klootzak en iedereen die zich solidair verklaard met mensen die moordenaars solidair verklaren is een klootzak. Salah Edin is een klootzak en iedereen die zich solidair verklaard moet gewoon uit dit land. Hier is geen plek voor radicale mafketels!

Holocaust-ontkenner, haatzaaier en slechte muzikant. Drie steekwoorden die Salah Edin beschrijven.
Soms heiligt het doel de middelen hoor. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_49214269
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 08:18 schreef SuperHarregarre het volgende:

So true, so true.
pi_49216054
waarom gaat hij dan niet lekker terug naar marokko toe

de parasiet dat hij is
pi_49216157
is goed, we gaan wel de holocaust ontkennen, dan hebben we ook geen schuldgevoel meer en kunnen we alle marokkanen het land uit schoppen! goed idee toch!

want het is dat schuldgevoel wat ons is aangepraat over de holocaust dat we tig tientallen jaren lang onze landen vol lieten stromen met vreemdelingen, dat we geen kritiek op wat dan ook hadden, dan hun maar boe hoeften te roepen en dat wij al bang waren dat we misschien iets racistisch haden gedaan

dus marokkaantje! als je wilt dat de holocaust niet heeft plaats gevonden! oke! weg met jullie dan ook!
pi_49216174
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 13:18 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hitler wilde het slavische volk uitroeien om plaats te maken voor zijn levensruimte voor Duitsers
pi_49216212
quote:

omdat die baardschandknaap het normaal vind als je vermoord word als je een religie een fabeltje beledigt

een regelrechte fascist dus
pi_49216236
quote:

[..]

Zegt iemand vanuit het blanke Groningen
pi_49216383
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:11 schreef hypocrisy het volgende:
waarom gaat hij dan niet lekker terug naar marokko toe

de parasiet dat hij is
Omdat het een hypocriete mongool is duh
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:29:48 #87
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_49216568
Als er een nederlander zn mening uit is het wel OK, maar als het een marokkaan is is het gelijk niet goed, stelletje internetgangsters. Blijf vooral stoer doen achter je pc

Salah Edin
Who the fuck is Fcuker?
pi_49216625
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:29 schreef Fcuker het volgende:
Als er een nederlander zn mening uit is het wel OK, maar als het een marokkaan is is het gelijk niet goed, stelletje internetgangsters. Blijf vooral stoer doen achter je pc

Salah Edin
kut marokkaan
pi_49216861
De grootste grap is natuurlijk dat hij een gesubsidieerde rebel is

Een grote mond, maar aan het eind van de dag aanschuiven bij het gemeenteloket om een subsidieaanvraag in te dienen
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:14:16 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49218176
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:38 schreef Soul79 het volgende:

Een grote mond, maar aan het eind van de dag aanschuiven bij het gemeenteloket om een subsidieaanvraag in te dienen
hoezo krijgt hij eigenlijk een subsidie? omdat hij een fijne multiculturele brug weet te slaan?
pi_49219647
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:16 schreef Rossoneri het volgende:

[..]

en niet te vergeten dat marrokanen bijna nooit 1 op 1 durven te vechten maar altijd minstens 1 tegen 3 moet zijn
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:15:53 #92
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_49220225
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 01:51 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Zet dan ook effe een schaar in dat coole baardje van 'm.
Liever in ze keel ofzo, gaan we hem traditioneel slachten
Still Pimpin' .. Ahaaight
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:32:15 #93
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_49220796
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:38 schreef Soul79 het volgende:

ik zie het voor me
Still Pimpin' .. Ahaaight
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:38:12 #94
53267 TC03
pi_49221004
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hoezo krijgt hij eigenlijk een subsidie? omdat hij een fijne multiculturele brug weet te slaan?
Voor zijn videoclip(s?).
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:38:51 #95
53267 TC03
pi_49221021
quote:

Salah Edin
Ben je achterlijk ofzo?

Serieus, zo'n reactie is weer het voorbeeld van het dominante Calimero-complex dat 9 van de 10 'mocro's' hebben. Het gaat er toch niet om dat het een Marokkaan is? LEES je überhaupt wel wat hier gezegd wordt? Denk je wel na over wat hij zegt? Denk je überhaupt na? Nee, in plaats van dat je even leest en nadenkt roep je meteen "dieskriemienasie!". Zo komt het nooit goed met de integratie hier hoor.

Idioot!

[ Bericht 9% gewijzigd door TC03 op 10-05-2007 12:45:02 ]
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:45:18 #96
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49221242
Wel grappig dat hij bij voorbaat al potentiële kopers van zich af stoot. Of moet hij het hebben van al die mocro's die ons land "rijk" is? Wel jammer van het de label Top Notch van Kees de Koning. Snap niet dat hij in dezelfde stal als Opgezwolle is opgenomen
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_49221556
quote:

Salah Edin
Heeft Mohammed B. internet in zijn isoleercelletje?
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:05:13 #98
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49221939
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:53 schreef zure_apple het volgende:

[..]

Heeft Mohammed B. internet in zijn isoleercelletje?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:33:39 #99
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_49223098
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:17 schreef hypocrisy het volgende:

[..]

omdat die baardschandknaap het normaal vind als je vermoord word als je een religie een fabeltje beledigt

een regelrechte fascist dus
En jij doet je naam perfect eer aan.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  donderdag 10 mei 2007 @ 13:36:52 #100
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_49223235
Salah heeft op veel punten gelijk. Maarja de meeste domme fokkertjes willen het maar niet begrijpen.

Die gast neemt het gestalte van van Gogh aan, om te laten zien hoe jullie nederlanders het zouden zien. Blijkbaar even slecht als moslims dus, als ik die reacties hierzo lees.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')