quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:57 schreef broer het volgende:
[..]
Ben je van het protocol afgeweken? Held!
Oh, ze is geen oudgediende die er een tijdje tussenuit is geweest?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind Hummus echt een aanwinst voor het LPT.
Ah, nog een lotgenoot.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:04 schreef hummus het volgende:
Ik vind jullie echt een aanwinst voor mijn scriptieontwijkendebezigheden-tijd.
Ze nemen het niet serieus genoeg, anders zouden ze hun tijd niet verdoen met zulke zinloze vragen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef broer het volgende:
Sommige mensen nemen zichzelf en hun werk nét even te serieus. [afbeelding]
Wauw, wat goedkoop! Hier bij de Turk zijn ze in de regel 1,35 euro.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb hier nu alleen Granny Smith's liggen.
0,99 eurocentjes per kilo bij de Nettorama
(normaal onthoud ik nooit prijzen hoor)
Dat geldt toch zeker niet voor alle scriptieontwijkers.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:24 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij hebben scriptieontwijkers niet zozeer moeite met het afmaken van hun scriptie alswel het beginnen aan 'het echte leven'.
Daar ben ik ook voor, maar dan moet het wel qua leerlingenaantal haalbaar zijn. Ik zie nog zoveel scholen met klassen van 30 leerlingen, het lijkt me op z'n minst lastig om daar individuele routes voor uit te stippelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:43 schreef Claudia_x het volgende:
Het klinkt als een interessant betoog om te schrijven.
Ik ben meer van de school 'voor elke leerling een andere leerroute'.
Dat is niet lastig, maar onmogelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:47 schreef hummus het volgende:
[..]
Daar ben ik ook voor, maar dan moet het wel qua leerlingenaantal haalbaar zijn. Ik zie nog zoveel scholen met klassen van 30 leerlingen, het lijkt me op z'n minst lastig om daar individuele routes voor uit te stippelen.
Mijn docente Engels las Animal Farm voor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bij ons las de hele klas Angela's Ashes voor de sterk gereduceerde boekenlijst. Behalve ik, want ik was toevallig net bezig in The Hitchhikers Guide, dus ik hoefde niet mee te doen.
Val jij daar ook onder?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:24 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij hebben scriptieontwijkers niet zozeer moeite met het afmaken van hun scriptie alswel het beginnen aan 'het echte leven'.
En, was het wat je ervan verwachtte?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:27 schreef Gellius het volgende:
Dat ik niet kon wàchten?
onderuit komenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ergens onder uit komen, of ergens onderuit komen?
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles."quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, daar had ik natuurlijk even kunnen kijken ja. Dank je
Over zulke dingen moet je niet na gaan denken, want dan worden ze pas lastig.
Hoe was de worst?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Gellius het volgende:
"Wat zal ik vanavond weer eens zonder oven bereiden, mensen? ik heb nog een flink stuk parmezaan over."
.
Recepten die ik zo weet, zijn dan weer in de categorie 'ovenschotels'.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:15 schreef Gellius het volgende:
Hm ja, en dat zag er heerlijk uit hoor. Maar ik heb gisteren ook al pasta gehad. Is het gebruik van parmezaan onlosmakelijk verbonden met pasta, of kan ik het ook nog ergens anders mee combineren?
Dat heb ik me zó laten zeggen. 11 juni wordt de verstandskies getrokken en krijg ik een vulling in de ander. Hiep-hoi.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:06 schreef Lienekien het volgende:
Dat liet je je toch niet zeggen.
Zal ik het maar vragen dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben ook zielig.
Ja, maar daarna had ik een grotere gevonden en die geüploaded naar tinypic, waar hij ineens verdwenen bleek te zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:30 schreef Lienekien het volgende:
Net zag ik 'm nog!
Ook dat. Niet dat je dan sigificant meer plaatjes vindt of zo. Ik denk dat ze er gewoon nauwelijks zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:32 schreef Lienekien het volgende:
Oh Fonteijn, niet Fonteyn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |