onderuit komenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ergens onder uit komen, of ergens onderuit komen?
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles."quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, daar had ik natuurlijk even kunnen kijken ja. Dank je
Over zulke dingen moet je niet na gaan denken, want dan worden ze pas lastig.
Hoe was de worst?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Gellius het volgende:
"Wat zal ik vanavond weer eens zonder oven bereiden, mensen? ik heb nog een flink stuk parmezaan over."
.
Recepten die ik zo weet, zijn dan weer in de categorie 'ovenschotels'.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:15 schreef Gellius het volgende:
Hm ja, en dat zag er heerlijk uit hoor. Maar ik heb gisteren ook al pasta gehad. Is het gebruik van parmezaan onlosmakelijk verbonden met pasta, of kan ik het ook nog ergens anders mee combineren?
Dat heb ik me zó laten zeggen. 11 juni wordt de verstandskies getrokken en krijg ik een vulling in de ander. Hiep-hoi.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:06 schreef Lienekien het volgende:
Dat liet je je toch niet zeggen.
Zal ik het maar vragen dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben ook zielig.
Ja, maar daarna had ik een grotere gevonden en die geüploaded naar tinypic, waar hij ineens verdwenen bleek te zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:30 schreef Lienekien het volgende:
Net zag ik 'm nog!
Ook dat. Niet dat je dan sigificant meer plaatjes vindt of zo. Ik denk dat ze er gewoon nauwelijks zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:32 schreef Lienekien het volgende:
Oh Fonteijn, niet Fonteyn.
Lezen? Lézen?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:36 schreef broer het volgende:
Is die Dalrymple dan echt niet in pocket te verkrijgen?
Hoe moeten de arme sloebers dan over zichzelf lezen!?
Ik denk dat IR het heel goed zou doen bij Get The Question.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:55 schreef Lienekien het volgende:
Je zou 'm veel vaker in kwissen verwachten.
Die hebben dat niet nodig. Die weten wel wie ze zijn.quote:
Vind je dat ik de kennis in pacht heb?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:48 schreef Gellius het volgende:
Dat komt door je vraag-maar-raak uitstraling, IR. Kom je nooit meer vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |