onderuit komenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ergens onder uit komen, of ergens onderuit komen?
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles."quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, daar had ik natuurlijk even kunnen kijken ja. Dank je
Over zulke dingen moet je niet na gaan denken, want dan worden ze pas lastig.
Hoe was de worst?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:53 schreef Gellius het volgende:
"Wat zal ik vanavond weer eens zonder oven bereiden, mensen? ik heb nog een flink stuk parmezaan over."
.
Recepten die ik zo weet, zijn dan weer in de categorie 'ovenschotels'.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:15 schreef Gellius het volgende:
Hm ja, en dat zag er heerlijk uit hoor. Maar ik heb gisteren ook al pasta gehad. Is het gebruik van parmezaan onlosmakelijk verbonden met pasta, of kan ik het ook nog ergens anders mee combineren?
Dat heb ik me zó laten zeggen. 11 juni wordt de verstandskies getrokken en krijg ik een vulling in de ander. Hiep-hoi.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:06 schreef Lienekien het volgende:
Dat liet je je toch niet zeggen.
Zal ik het maar vragen dan?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben ook zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |