Geen idee of het van dezelfde briefschrijver is maar als dat zo is, is ie waarschijnlijk paranormaal begaafd ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:04 schreef alors het volgende:
De Telegraaf anoniem getipt over Madeleine McCann
Uitgegeven: 13 juni 2007 06:47
Laatst gewijzigd: 13 juni 2007 07:43
AMSTERDAM - De Telegraaf heeft een anonieme brief ontvangen waarin de plek in Portugal staat aangegeven waar het sinds enkele weken vermiste Britse meisje Madeleine McCann zou liggen.
De krant schrijft dat het epistel lijkt op een anonieme brief van vorig jaar, met daarin een tip over de plek waar de vermiste Belgische meisjes Stacey en Nathalie zouden liggen.
Die laatste brief werd destijds gepost voordat de twee omgebrachte kinderen werden gevonden. De plek waar de lichaampjes lagen, bleek twee kilometer verderop te zijn. De Telegraaf ontving de brief op de dag van de vondst.
De Telegraaf heeft de brief over Madeleine McCann aan de politie in Amsterdam overhandigd.
nu.nl
Nou als hij/zij weer gelijk heeft, wordt het wel heel freaky...![]()
Dat was al lang duidelijk. Dit lijkt helaas typisch zo'n geval van misbruiken & doden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:54 schreef Vivi het volgende:
Dat meiske leeft echt niet meer, met alle publiciteit rond haar is ze niet te handhaven in de sexindustrie ofzo. Arm kind.
Er is maar 1 schuldige en dat is de dader.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Sorry hoor maar ik vind echt dat er veels te veel media aandacht is voor deze verdwijning. Ik vind ook persoonlijk dat de ouders heel erg schuldig zijn aan het kwijt raken van hun kind.
De ouders weten gewoon goed in de media te blijven. Als ik de connecties daarvoor had zou ik het ook zo groots aanpakken mocht mijn kind verdwijnen. Dat is toch het allerbelangrijkste wat je hebt, je wil toch alles op alles zetten om de zaak op te lossen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Sorry hoor maar ik vind echt dat er veels te veel media aandacht is voor deze verdwijning. Ik vind ook persoonlijk dat de ouders heel erg schuldig zijn aan het kwijt raken van hun kind.
Heb je er weleens over nagedacht om alles op alles te zetten om Kristel op te sporen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De ouders weten gewoon goed in de media te blijven. Als ik de connecties daarvoor had zou ik het ook zo groots aanpakken mocht mijn kind verdwijnen. Dat is toch het allerbelangrijkste wat je hebt, je wil toch alles op alles zetten om de zaak op te lossen.
triestquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze laten hun kind alleen, dat kan je ze erg kwalijk nemen..quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:31 schreef Gelderland het volgende:
[..]
triestgelukkig ben je ook maar een jochie van 12, dus je brein is nog niet zo ver ontwikkeld dat je NORMAAL denkt..... als je +20 bent, kijk dan deze post nog een x na
waarschijnlijker gewoon erg goed bekend in de pedoscenequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:24 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Geen idee of het van dezelfde briefschrijver is maar als dat zo is, is ie waarschijnlijk paranormaal begaafd ofzo
OMG, stop aub met posten, want je kraamt alleen maar onzin uit. Die kids waren in een hotel aan het slapen en die ouders gingen ff een eindje verderop iets eten. IDD ff alleen, maar jouw kinderen mogen later niet ALLEEN buitenspelen o.i.d? Tuurlijk, achteraf hadden ze er bij moeten blijven, maar kinderen kan je nu eenmaal niet 24/7 bewaken. De schuld ligt 1000% bij de DADERS... de daders due INBREKEN en dat kind STELEN!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ze laten hun kind alleen, dat kan je ze erg kwalijk nemen..
Ik laat m'n kind nog niet alleen slapen in mijn eigen huisquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:25 schreef liesell het volgende:
In een vreemd land in die setting, heden ten dage nee, dan kan je je kind niet alleen laten!
quote:'De Telegraaf vindt aanwijzing in zaak-Madeleine'
Uitgegeven: 14 juni 2007 07:41
Laatst gewijzigd: 14 juni 2007 07:42
AMSTERDAM - De Portugese politie heeft woensdagavond met twee verslaggevers van De Telegraaf mogelijk belangrijk bewijsmateriaal gevonden rond de verdwijning van het Britse meisje Madeleine McCann. Dat schrijft De Telegraaf donderdag.
ANP2
De verslaggevers van de ochtendkrant zouden een handdoek hebben gevonden in het gebied waar volgens een anonieme tipgever het 4-jarige meisje zou liggen. De tipgever bezorgde De Telegraaf deze week een brief die een gedetailleerde plattegrond zou bevatten.
De handdoek is mogelijk van een man die volgens een andere tipgever op de plek van haar verdwijning wegvluchtte met een in doeken gewikkeld kind, schrijft de krant. De verslaggevers zouden vijf Portugese agenten naar de locatie hebben geleid.
De twee medewerkers van De Telegraaf werden gisteren verhoord op het vliegveld van het Portugese Faro, meldt de krant. Zij zouden de onderzoeksleider hebben verteld dat de anonieme brief veel lijkt op de brief die vorig jaar de vindplaats van de vermoorde Belgische meisjes Stacy en Nathalie aangaf.
Plattegrond
De brief die deze week bij De Telegraaf is bezorgd, zou een plattegrond bevatten met daarop twee kruisjes en de tekst 'vermoedelijke vindplaats Madeleine'. De anonieme briefschrijver vermeldt verder dat het lichaam van Madeleine ongeveer vijftien kilometer ligt van de plek waar ze verdween, meldt De Telegraaf.
Het meisje zou liggen onder 'takken en stenen'. De Nederlandse politie, die de brief kreeg overhandigd van De Telegraaf, zegt niet in te willen gaan op de inhoud van de brief, maar neemt de tip zeer serieus en heeft de brief overhandigd aan Portugese collega's.
Ohja, dat kan ook nog... Ik kreeg meteen visioenen van een sicko Robin Hood, die kindjes gapt en vermoordt als waarschuwing voor alle ouders om vooral hun kinderen niet alleen te laten...quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:24 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Geen idee of het van dezelfde briefschrijver is maar als dat zo is, is ie waarschijnlijk paranormaal begaafd ofzo
Nou sorry, maar ik zou mijn kind ook niet alleen laten in een vreemd land in een appartement, waar notabene een oppasservice is. Alleen buitenspelen voor de deur in een vertrouwde omgeving zou ik trouwens ook niet doen als mijn kind pas 4 of 5 is, dat is echt nog veel te jong om zonder toezicht te zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:07 schreef Gelderland het volgende:
[..]
OMG, stop aub met posten, want je kraamt alleen maar onzin uit. Die kids waren in een hotel aan het slapen en die ouders gingen ff een eindje verderop iets eten. IDD ff alleen, maar jouw kinderen mogen later niet ALLEEN buitenspelen o.i.d? Tuurlijk, achteraf hadden ze er bij moeten blijven, maar kinderen kan je nu eenmaal niet 24/7 bewaken. De schuld ligt 1000% bij de DADERS... de daders due INBREKEN en dat kind STELEN!!
Ben benieuwd wanneer er eens updates komen m.b.t die tip...
Nee joh, 't is geen obsessie ofzo!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef Gabry het volgende:
[..]
Heb je er weleens over nagedacht om alles op alles te zetten om Kristel op te sporen?
damn, zou een mooie reeks zijn geweestquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee joh, 't is geen obsessie ofzo!
Waarom een gek? Extreem paranormaal kan best, maar waarom een gek? Waarschijnlijk alleen maar alleen extreem paranormaal en verstandig, want als je met zo'n verhaal naar de politie gaat lachen ze je uit of gooien ze je meteen in de cel. Als je het naar de krant stuurt, krijg je tenminste de 'juiste' aandacht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef JohnDope het volgende:
Het zou wel een stunt zijn als Madeleine wordt gevonden aan de hand van die brief, want dan hebben we met een extreem paranormale gek te maken.
Uit die laatste zin kun je afleiden dat dit niet de enige "annonieme tip" is die is binnengekomen. Logisch, zoiets trekt altijd allerlei mensen. Beetje erg bot dat je dan in de krant moet lezen over een brief van zo iemand die claimt te weten waar je dochtertje begraven ligt. Maar goed, de Telegraaf he?quote:
Letter publication angers McCanns
Mr McCann said: "We were extremely disappointed in the publication of the anonymous letter in The Telegraaf claiming to know where Madeleine is buried.
"Although all information will be taken seriously, we were very upset that the credibility of this letter had not been examined and, more importantly, [it was] published before the Portuguese police had an opportunity to investigate the claim, and search the area if appropriate without massive media attention.
"We feel strongly that this was an irresponsible piece of journalism and, even if it were true, is insensitive and cruel.
"One can imagine how upsetting it is for Kate and I to hear of such claims through the media and if every piece of information was published like this there would be nothing else in the newspapers."
Beetje dubbel... Wél alle media gebruiken voor je zoektocht, maar boos zijn om zoiets. Zo werkt het niet in medialand.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:20 schreef NorthernStar het volgende:
De ouders zijn niet zo blij dat de Telegraaf over de brief en de inhoud heeft bericht.
[..]
Uit die laatste zin kun je afleiden dat dit niet de enige "annonieme tip" is die is binnengekomen. Logisch, zoiets trekt altijd allerlei mensen. Beetje erg bot dat je dan in de krant moet lezen over een brief van zo iemand die claimt te weten waar je dochtertje begraven ligt. Maar goed, de Telegraaf he?
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:45 schreef Principessa het volgende:
Beetje dubbel... Wél alle media gebruiken voor je zoektocht, maar boos zijn om zoiets. Zo werkt het niet in medialand.
Nou, wat een stunt. Misschien wel iemand die betrokken is in het ontvoerde-kinderen-netwerk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef JohnDope het volgende:
Het zou wel een stunt zijn als Madeleine wordt gevonden aan de hand van die brief, want dan hebben we met een extreem paranormale gek te maken.
True, maar die ouders hebben iets andere redenen om proberen lezers en kijkers te trekken, om het zo te zeggen, dan de Telegraaf.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:45 schreef Principessa het volgende:
[..]
Beetje dubbel... Wél alle media gebruiken voor je zoektocht, maar boos zijn om zoiets. Zo werkt het niet in medialand.
Dat was ook het geval (is eigenlijk) bij die Nathalee hollowayquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:51 schreef zuchtje het volgende:
Iets zegt me dat dit niet het enigste britse meisje wat vermist is. Waarom al die aandacht voor deze ene zaak? Omdat de ouders meer invloed hebben? Mag iedereen die zijn kind kwijt is op audientie met de paus? Er zijn zoveel vermissingen. En iedereen maar meeleven met de ouders van Madeleine terwijl er zoveel andere zijn.. Ik snap het niet. Degene die het meest in de media komt is het meest geliefd...
zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Missing_White_Girl_Syndrome
Dat zou wat zijn zeg. Stel je voor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, wat een stunt. Misschien wel iemand die betrokken is in het ontvoerde-kinderen-netwerk.
Nou sorry hoor, als jij als compleet buitenstaander eerst een paar lijken in belgie kan aanwijzen en misschien ook de plek van madelein kan aanwijzen, dan ben je echt wel een extreem paranormale gek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:50 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Waarom een gek? Extreem paranormaal kan best, maar waarom een gek? Waarschijnlijk alleen maar alleen extreem paranormaal en verstandig, want als je met zo'n verhaal naar de politie gaat lachen ze je uit of gooien ze je meteen in de cel. Als je het naar de krant stuurt, krijg je tenminste de 'juiste' aandacht.
Tuurlijk dat begrijp ik wel. Maar niets is gratis. Veel aandacht voor hulp geven, zoals de Telegraaf eerder heeft gedaan is dan ook niet gratis, ze willen er wel iets voor 'terug'. Maar dat zeg ik als rationeel denkend mens...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
True, maar die ouders hebben iets andere redenen om proberen lezers en kijkers te trekken, om het zo te zeggen, dan de Telegraaf.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Nogmaals; extreem paranormaal, maar waarom een gek?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, als jij als compleet buitenstaander eerst een paar lijken in belgie kan aanwijzen en misschien ook de plek van madelein kan aanwijzen, dan ben je echt wel een extreem paranormale gek.
Maar eerst maar even afwachten.
Nee maar als het kind drie jaar zoek is geef jij het wel opquote:Op maandag 18 juni 2007 19:19 schreef Vivi het volgende:
Een kind is geen auto ten eerste, stupide vergelijking. Een auto wordt bijvoorbeeld niet wakker 's nachts om te kijken waar papa en mama zijn gebleven, bijvoorbeeld
En ten tweede zou ik toch echt meer risico nemen met mijn auto dan met mijn kind hoor.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:51 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee maar als het kind drie jaar zoek is geef jij het wel op![]()
![]()
Voor een auto kun je je verzekeren. Kun je een nieuwe gaan kopen. Dat kan met een kind niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:56 schreef desiredbard het volgende:
Dus als jouw afgesloten auto uit jouw privegarage gejat wordt, is het jouw schuld...dan had je er maar achter moeten gaan liggen slapen????![]()
Laten we zo zeggen, iemand die extreem paranormaal is, die is verre van normaal.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nogmaals; extreem paranormaal, maar waarom een gek?
gek1 (de ~ (m.), ~ken)
1 [inf.] krankzinnige
2 dwaas
3 met de wind meedraaiende schoorsteenkap
4 sluiting aan een deurklink, die voorkomt dat deze van buiten geopend kan worden
Zie niet echt een synchroniteit.
Heb je een levensverzekering voor......quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor een auto kun je je verzekeren. Kun je een nieuwe gaan kopen. Dat kan met een kind niet.
Je laat een kind niet alleen in een niet-afgesloten huis.
idd, para-normaalquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen, iemand die extreem paranormaal is, die is verre van normaal.
Bij de buren in je eigen huis ja, met de babyfoon. Niet in een vreemd land in een vakantie appartement aan de weg gelegen met het raam open en zonder babyfoon. Waar je notabene een oppasservice tot je beschikking had.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik kan me best voorstellen dat als je kindje slaapt dat je dan even bij de buren koffie gaat drinken. Kwestie van babyfoon mee.
Je kan dit echt niet de ouders aanrekenen..
Ik vind het een juiste midden-modus, want iemand die er in gelooft, noemt diegene 'paranormaal' en iemand die er niet in gelooft, die noemt zo iemand een 'gek'.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar gek is weer iets heel anders. Afwijkend van de massa is niet synoniem aan gek hoor, beetje bekrompen denkwijze.
Update op de BBC-site: "The paper says a woman, who they believe could be the man's wife, was also arrested.quote:Italian arrest in Madeleine case
An Italian man has been arrested in Spain over the kidnapping of Madeleine McCann, according to reports.
Spain's El Pais says the man was arrested in Algeciras, southern Spain - a few hours drive from the Portuguese resort where Madeleine disappeared.
A spokesperson for the Spanish National Police says that, at this stage, they cannot confirm the information.
Helaas, nee dus. Dit hele gebeuren wordt wel heel onnodig uitgemolken zeg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:30 schreef Falco het volgende:
Eindelijk. Hebben we deze hype ook weer gehad.
Het zal je kind maar zijn, idioot. Kijken of je het dan nog zo onnodig vind.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Helaas, nee dus. Dit hele gebeuren wordt wel heel onnodig uitgemolken zeg.
ik ook niet, hoor, maar dat is een karakterding, denk ik, en deels zou het een overweging zijn inzake het aantrekken van allerhande idioten, wat nu ook gebeurt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik weet niet of ik de behoefte zou hebben overal met m'n kop op tv te komen als m'n kind vermist is. Zeker zou ik de zaak onder de aandacht willen brengen, maar zelf niet zonodig in de spot-lights willen.
komaan zeg, nee ... dat sluit ik echt uit... dan zou dat kind toch al LANG gevonden moeten zijn... de ouders zijn nog zo'n lange tijd in Portugal gebleven, dus ze kunnen haar dan niet ver verstopt hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:52 schreef milagro het volgende:
ik blijf echter zelf nog steeds deze ouders als mogelijke daders zien.
op de een of andere manier heb ik er een JonBenet gevoel bij.
maar goed, die zaak is ook nooit opgelost, al waren/zijn de ouders altijd als mogelijke daders gezien.
er gebeuren wel meer onwaarschijnlijke dingen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:50 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
komaan zeg, nee ... dat sluit ik echt uit... dan zou dat kind toch al LANG gevonden moeten zijn... de ouders zijn nog zo'n lange tijd in Portugal gebleven, dus ze kunnen haar dan niet ver verstopt hebben.
En dan nog ... het lijkt me gewoon TE onwaarschijnlijk, ook bij die JonBenet trouwens, maar daar kan ik het meer geloven, ze is thuis gevonden, en die ouders waren wel een beetje geflipt...
quote:Madeleine suspect re-questioned
A suspect in the case of the missing four-year-old Madeleine McCann is being re-questioned by Portuguese police. Robert Murat, 33, is at a police station in the Algarve where he is being questioned by detectives, a spokeswoman for the McCann family said.
The British expatriate was previously questioned for 12 hours and his mother's villa was searched. Mr Murat, who has said he helped police with translation work during the early stages of the hunt for Madeleine, is the only official suspect named by Portuguese police in the case. BBC
Ik zou het inderdaad niet nodig vinden om in zo'n geval zo'n hype te creërenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het zal je kind maar zijn, idioot. Kijken of je het dan nog zo onnodig vind.
dát vind ik dus echt idioterie, het madeleine fondsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:36 schreef liesell het volgende:
Jahoor, over verhouding gesproken, ik ben net op die site geweest; er is de mogelijkheid te doneren aan het Madeleine fonds!
Is dat niet al langer zo? Dat je geld kan doneren?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:36 schreef liesell het volgende:
Jahoor, over verhouding gesproken, ik ben net op die site geweest; er is de mogelijkheid te doneren aan het Madeleine fonds!
"The family of Madeleine McCann are to-day launching the Madeleine’s Fund: Leaving No Stone Unturned appeal. The funds will be used to help find Madeleine McCann, support her family and bring her abductors to justice. Any surplus funds will be used to help families and missing children in United Kingdom, Portugal and elsewhere in similar circumstances." Bronquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is dat niet al langer zo? Dat je geld kan doneren?
Wat doen ze er eigenlijk mee?
Ziekelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:47 schreef Suko het volgende:
[..]
"The family of Madeleine McCann are to-day launching the Madeleine’s Fund: Leaving No Stone Unturned appeal. The funds will be used to help find Madeleine McCann, support her family and bring her abductors to justice. Any surplus funds will be used to help families and missing children in United Kingdom, Portugal and elsewhere in similar circumstances." Bron
Inderdaad kan men doneren, de site bestaat al sinds 17 mei.
Dus ze moeten niet meer zeuren..?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:58 schreef Suko het volgende:
Nou, ik zou het niet als ziekelijk willen bestempelen maar het heeft wel het effect, althans bij mij, dat ik tamelijk moe werd (het is nu wat rustiger) van al die publiciteitsacties all over the world, hoe begrijpelijk ook. De ouders moeten ook beseffen dat mensen wel meeleven maar uiteindelijk is het hun kind en gaat voor de buitenwereld het leven wél door. .
En dat was 't maar weer, zal misschien ook nooit opgelost worden.quote:'Routine'
On Tuesday morning, Mr Murat attended the police station in Portimao, accompanied by his lawyer. Detectives questioned him throughout the day and he left the station in the early evening.
Earlier, his spokesman Tuck Price said Mr Murat had told him the police were "going through everything again". "But he sounds well and I'm sure it's just a routine thing that they have to do."
Mr Price added that Mr Murat hoped the questioning would mark the beginning of the end of police classification of him as a suspect and he could soon be reunited with his daughter. The BBC's Alison Roberts said police had told her officers were cross-checking people's statements. BBC
Nee, dat zeg ik niet, zeker niet, de zoektocht gaat terecht door, maar begrijpelijk dat de aandacht gaat verslappen, ook van de media.quote:
Zou me wat zijn, zeg!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:32 schreef Suko het volgende:
Zal ook wel weer loos alarm zijn...
quote:Police in Portugal investigating the disappearance of Madeleine McCann have renewed their search of the home of 33-year-old Briton Robert Murat. Up to 10 officers returned to the home of the only official suspect in the case, in Praia da Luz, in the Algarve.
quote:The BBC's Steve Kingstone, in Praia da Luz, says police - including two British detectives - arrived at the house at 0700 (0600GMT). He says the property is thick with vegetation and the officers are using rakes and hedge trimmers to clear the search area.
quote:Mr Murat, who is with his lawyer, was not arrested. He was declared a suspect 10 days after Madeleine was last seen, on 3 May, but has strenuously denied any involvement in her disappearance.
quote:Mr Murat's house is about 100m (330 ft) from where Madeleine's family was staying. He has been told the search will take up to four days. The search comes as police investigate a possible sighting of Madeleine in Belgium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |