abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50486020
Anonieme tip Telegraaf was dood spoor
AMSTERDAM - "De Portugese politie heeft vrijdag niets kunnen vinden op de plek die in een anonieme brief en bijgevoegde plattegrond, eerder deze week ontvangen door De Telegraaf, was aangemerkt als de locatie waar het verdwenen Britse meisje Madeleine McCann zou zijn begraven."

"De politie had een stuk ruig terrein afgezet en was even na zonsopgang met speurhonden begonnen met zoeken. De door de briefschrijver gemarkeerde plaats ligt zo'n vijftien kilometer van de plaats waar Madeleine ruim een maand geleden verdween toen ze op vakantie was met haar ouders, broertje en zusje."

"De anonieme tip die De Telegraaf ontving is slechts een van vele tientallen aanwijzingen die de politie heeft onderzocht, tot dusver zonder enig resultaat." nu.nl + BBC

Overigens is het niet helemaal waar dat de pers de brief eerst kreeg en toen pas de ouders, volgens de telegraaf. "Pas woensdag publiceerde De Telegraaf over de anonieme tip nadat dinsdagmiddag de familie op de hoogte werd gesteld. Vervolgens hebben De Telegraaf-verslaggevers desgevraagd hun hulp toegezegd aan de Portugese politie."
pi_50486236
Ja maar een anonieme brief versturen is een heel ingewikkeld proces er hoeft maar een heel klein dingetje fout te gaan binnen het proces en ze weten je al te snaaien.....

Is die eerste anonieme briefschrijver in die belgie-zaak al geïdentificeerd?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator vrijdag 15 juni 2007 @ 14:48:18 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_50487705
Toch vraag ik me af hoe zeker het is dat ze daar niet gevonden word, toen in het geval van Stacey en Nathalie was het toch ook een paar kilometer verderop?

Trouwens offtopic, maar hoe staat het eigenlijk met die zaak? Eerst hoor je er zoveel over en dan opeens niets meer...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:35:35 #244
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_50493544
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 09:27 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

True, maar die ouders hebben iets andere redenen om proberen lezers en kijkers te trekken, om het zo te zeggen, dan de Telegraaf.
Tuurlijk dat begrijp ik wel. Maar niets is gratis. Veel aandacht voor hulp geven, zoals de Telegraaf eerder heeft gedaan is dan ook niet gratis, ze willen er wel iets voor 'terug'. Maar dat zeg ik als rationeel denkend mens...
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_50584250
Sporen zijn eigenlijk verloren gegaan door de vele mensen die in het kamertje van Madeleine aanwezig waren, vlak na vermissing: "Chief Inspector Olegario de Sousa said so many people entered her room looking for her after she disappeared that forensic teams faced a difficult task." "Mr de Sousa said that among those who entered the room on the night she disappeared were parents Kate and Gerry McCann, other holidaymakers and friends and staff from the Ocean Club resort. He told the Diario de Noticias newspaper: "The presence of so many people - especially in the room where the little girl slept with her brother and sister - could have at least complicated the work of the forensic team."
BBC.
pi_50584735
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Sorry hoor maar ik vind echt dat er veels te veel media aandacht is voor deze verdwijning. Ik vind ook persoonlijk dat de ouders heel erg schuldig zijn aan het kwijt raken van hun kind.

Oh die kleine is dood, haar ontvoerders konden er nergens mee naartoe zouden ze dat gewild hebben.
Zoiets wil je niet breed in de pers hebben zodat jan en alleman zich ermee gaat bemoeien.

Ik heb van dichtbij een kidnappoging meegemaakt. In een winkelcentrum
Men gooide alle uitgangen par twee dicht.... iedereen die naar buiten wilde werd gechecked, wisten niet waarop en waarom...
De daders werden gevonden in het toilet, meisje waren inmiddels de haren geknipt en geverfd.....
maar wat hadden die geflikt als die echt in het nauw kwamen te zitten,.... (?)
Beide heren zijn in het ziekenhuis goed bewaakt, (tijden een vluchtpoging van de roltrap afgelazerd... arme onhgandige jongens) .....

Maar jezus hoe kun je de ouders de schuld geven.
Jouw kind ligt in Jouw huisje te slapen......
Dus als jouw afgesloten auto uit jouw privegarage gejat wordt, is het jouw schuld...dan had je er maar achter moeten gaan liggen slapen????

[ Bericht 1% gewijzigd door desiredbard op 19-06-2007 09:50:34 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 18 juni 2007 @ 19:19:50 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50587321
Een kind is geen auto ten eerste, stupide vergelijking. Een auto wordt bijvoorbeeld niet wakker 's nachts om te kijken waar papa en mama zijn gebleven, bijvoorbeeld
En ten tweede zou ik toch echt meer risico nemen met mijn auto dan met mijn kind hoor.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 18 juni 2007 @ 19:22:32 #248
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50587443
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, als jij als compleet buitenstaander eerst een paar lijken in belgie kan aanwijzen en misschien ook de plek van madelein kan aanwijzen, dan ben je echt wel een extreem paranormale gek.

Maar eerst maar even afwachten.
Nogmaals; extreem paranormaal, maar waarom een gek?

gek1 (de ~ (m.), ~ken)
1 [inf.] krankzinnige
2 dwaas
3 met de wind meedraaiende schoorsteenkap
4 sluiting aan een deurklink, die voorkomt dat deze van buiten geopend kan worden

Zie niet echt een synchroniteit.
pi_50587611
Een kind van die leeftijd hoor je niet alleen achter te laten in huis, terwijl de ouders gezellig de hort op gaan.
Het blijft natuurlijk iets verschrikkelijks wat er gebeurd is en dat wens je niemand toe.
Laten we maar met zijn allen hopen dat ze nog leeft en terug komt, ipv elkaar aan te vallen.
pi_50605078
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:19 schreef Vivi het volgende:
Een kind is geen auto ten eerste, stupide vergelijking. Een auto wordt bijvoorbeeld niet wakker 's nachts om te kijken waar papa en mama zijn gebleven, bijvoorbeeld
En ten tweede zou ik toch echt meer risico nemen met mijn auto dan met mijn kind hoor.
Nee maar als het kind drie jaar zoek is geef jij het wel op
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:02:23 #251
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50605340
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 09:51 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Nee maar als het kind drie jaar zoek is geef jij het wel op
Oh ja? Begrijpend lezen is moeilijk he.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:38:07 #252
3542 Gia
User under construction
pi_50612389
quote:
Op maandag 18 juni 2007 17:56 schreef desiredbard het volgende:

Dus als jouw afgesloten auto uit jouw privegarage gejat wordt, is het jouw schuld...dan had je er maar achter moeten gaan liggen slapen????
Voor een auto kun je je verzekeren. Kun je een nieuwe gaan kopen. Dat kan met een kind niet.

Je laat een kind niet alleen in een niet-afgesloten huis.
pi_50613417
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nogmaals; extreem paranormaal, maar waarom een gek?

gek1 (de ~ (m.), ~ken)
1 [inf.] krankzinnige
2 dwaas
3 met de wind meedraaiende schoorsteenkap
4 sluiting aan een deurklink, die voorkomt dat deze van buiten geopend kan worden

Zie niet echt een synchroniteit.
Laten we zo zeggen, iemand die extreem paranormaal is, die is verre van normaal.

Wat mij betreft kan je zo iemand een Paranormale Gek noemen, want diegene zal psychisch anders in elkaar zitten dan een gemiddeld mens.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50613760
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Voor een auto kun je je verzekeren. Kun je een nieuwe gaan kopen. Dat kan met een kind niet.

Je laat een kind niet alleen in een niet-afgesloten huis.
Heb je een levensverzekering voor......
En je kunt altijd een nieuwe ketsen
OK het zal nooit hetzelfde zijn , maar dat heb je met die auto ook

Het huis was bovendien afgesloten...het raam is geforceerd

En al was het huis niet afgesloten....dat geeft nog niemand het recht aan andermans bezit/eigendom/kind te zitten

Die dader verdient het loon dat balthazar gherards gehad heeft
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:18:27 #255
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50613837
Nou ik kan me best voorstellen dat als je kindje slaapt dat je dan even bij de buren koffie gaat drinken. Kwestie van babyfoon mee.

Je kan dit echt niet de ouders aanrekenen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:03:42 #256
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50615599
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laten we zo zeggen, iemand die extreem paranormaal is, die is verre van normaal.
idd, para-normaal

Maar gek is weer iets heel anders. Afwijkend van de massa is niet synoniem aan gek hoor, beetje bekrompen denkwijze.
pi_50615658
jaaaa maar niet in een Vreemd land! waar niemand je bekend is!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:05:16 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50615667
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 14:18 schreef Ticootje het volgende:
Nou ik kan me best voorstellen dat als je kindje slaapt dat je dan even bij de buren koffie gaat drinken. Kwestie van babyfoon mee.

Je kan dit echt niet de ouders aanrekenen..
Bij de buren in je eigen huis ja, met de babyfoon. Niet in een vreemd land in een vakantie appartement aan de weg gelegen met het raam open en zonder babyfoon. Waar je notabene een oppasservice tot je beschikking had.
pi_50673293
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Maar gek is weer iets heel anders. Afwijkend van de massa is niet synoniem aan gek hoor, beetje bekrompen denkwijze.
Ik vind het een juiste midden-modus, want iemand die er in gelooft, noemt diegene 'paranormaal' en iemand die er niet in gelooft, die noemt zo iemand een 'gek'.
pi_50727301
Politie Malta zoekt naar Madeleine
LONDEN/VALETTA - De politie op Malta is een zoektocht begonnen naar het Britse meisje Madeleine McCann, dat begin mei verdween uit de Portugese badplaats Praia da Luz. Meerdere Britse toeristen hadden zich bij de politie gemeld, omdat ze een meisje hadden gezien dat op Madeleine leek, aldus de BBC vrijdag.

Een persoon zei tegen de politie dat een op Madeleine lijkend meisje een zwarte pruik droeg en in het gezelschap was van twee volwassenen.

Vorige week doorzochten Portugese agenten naar aanleiding van een brief aan De Telegraaf een gebied niet ver van de plaats van de verdwijning. De zoektocht leverde niets op. telegraaf.nl + BBC

Maar ja, het meisje is al op veel plekken gespot, ook dit zal wel een loos spoor zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')