abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51333011
Jahoor, over verhouding gesproken, ik ben net op die site geweest; er is de mogelijkheid te doneren aan het Madeleine fonds!
pi_51333153
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:36 schreef liesell het volgende:
Jahoor, over verhouding gesproken, ik ben net op die site geweest; er is de mogelijkheid te doneren aan het Madeleine fonds!
dát vind ik dus echt idioterie, het madeleine fonds
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51333181
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:36 schreef liesell het volgende:
Is dat niet al langer zo? Dat je geld kan doneren?

Wat doen ze er eigenlijk mee?
pi_51333447
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Is dat niet al langer zo? Dat je geld kan doneren?

Wat doen ze er eigenlijk mee?
"The family of Madeleine McCann are to-day launching the Madeleine’s Fund: Leaving No Stone Unturned appeal. The funds will be used to help find Madeleine McCann, support her family and bring her abductors to justice. Any surplus funds will be used to help families and missing children in United Kingdom, Portugal and elsewhere in similar circumstances." Bron

Inderdaad kan men doneren, de site bestaat al sinds 17 mei.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:48:28 #285
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_51333471
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:47 schreef Suko het volgende:

[..]

"The family of Madeleine McCann are to-day launching the Madeleine’s Fund: Leaving No Stone Unturned appeal. The funds will be used to help find Madeleine McCann, support her family and bring her abductors to justice. Any surplus funds will be used to help families and missing children in United Kingdom, Portugal and elsewhere in similar circumstances." Bron

Inderdaad kan men doneren, de site bestaat al sinds 17 mei.
Ziekelijk.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_51333825
Nou, ik zou het niet als ziekelijk willen bestempelen maar het heeft wel het effect, althans bij mij, dat ik tamelijk moe werd (het is nu wat rustiger) van al die publiciteitsacties all over the world, hoe begrijpelijk ook. De ouders moeten ook beseffen dat mensen wel meeleven maar uiteindelijk is het hun kind en gaat voor de buitenwereld het leven wél door. Overigens klinkt de de theorie van Milagro best aannemelijk, eigenlijk hoop ik daar op, gek genoeg. Mogelijk heeft het kind dan het minst te lijden gehad. Aan de andere kant, alles ligt nog open en is dus mogelijk.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:58:58 #287
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51333840
Nou, dat is dan wel weer op z'n minst dubieus te noemen ja..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:00:08 #288
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51333870
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:58 schreef Suko het volgende:
Nou, ik zou het niet als ziekelijk willen bestempelen maar het heeft wel het effect, althans bij mij, dat ik tamelijk moe werd (het is nu wat rustiger) van al die publiciteitsacties all over the world, hoe begrijpelijk ook. De ouders moeten ook beseffen dat mensen wel meeleven maar uiteindelijk is het hun kind en gaat voor de buitenwereld het leven wél door. .
Dus ze moeten niet meer zeuren..?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51353279
quote:
'Routine'
On Tuesday morning, Mr Murat attended the police station in Portimao, accompanied by his lawyer. Detectives questioned him throughout the day and he left the station in the early evening.

Earlier, his spokesman Tuck Price said Mr Murat had told him the police were "going through everything again". "But he sounds well and I'm sure it's just a routine thing that they have to do."

Mr Price added that Mr Murat hoped the questioning would mark the beginning of the end of police classification of him as a suspect and he could soon be reunited with his daughter. The BBC's Alison Roberts said police had told her officers were cross-checking people's statements. BBC
En dat was 't maar weer, zal misschien ook nooit opgelost worden.
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dus ze moeten niet meer zeuren..?
Nee, dat zeg ik niet, zeker niet, de zoektocht gaat terecht door, maar begrijpelijk dat de aandacht gaat verslappen, ook van de media.
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:42:24 #290
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_51353333
Ik vrees dat het kindje nooit gevonden wordt. Er is veel te veel aandacht aan geschonken, ik denk dat de ontvoerders eerder in paniek raken zo...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_52056749
Zal ook wel weer loos alarm zijn...

Politie België zoekt Nederlander na Maddie-melding
TONGEREN (ANP) - Justitie in de Belgische stad Tongeren zoekt een Nederlander van circa 40 jaar, omdat hij gezien zou zijn met de ontvoerde Britse kleuter Maddie. De man heeft met een kind en een jongere Engelstalige vrouw zaterdag een terras bezocht in Tongeren, vlakbij Maastricht.

De politie heeft inmiddels een signalement van de man verspreid. Het flesje Fristi dat het kind heeft gedronken en het bijbehorende rietje zijn in beslaggenomen, waarschijnlijk voor DNA-onderzoek.

Een serveerster van het Tongerense café De Pauze vertelde donderdag in Het Belang van Limburg: ,,Toen de drie weg waren, kwam een andere vrouw naar me toe. Ze zei dat ze kindertherapeute was en dat ze vond dat het kind zich vreemd gedroeg. Ik had niets verdachts gemerkt, maar ik zei tegen de vrouw dat zij er dan maar de politie bij moest halen.''

De 4-jarige Maddie verdween begin mei vanuit een hotelkamer in Portugal, waar ze lag te slapen. Haar ouders waren verderop in een cafetaria. planet.nl
  donderdag 2 augustus 2007 @ 21:39:43 #292
3542 Gia
User under construction
pi_52056969
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:32 schreef Suko het volgende:
Zal ook wel weer loos alarm zijn...
Zou me wat zijn, zeg!!

Maar goed, als ik ergens ga zitten, zit ik echt niet rond te kijken of ik een ontvoerd kind zie.
Dat zou dan inderdaad iets moeten zijn in de trant van opvallend gedrag, wat je aandacht trekt.

Ik zou haar, denk ik, wel herkennen, als ze me op zou vallen.
pi_52064387
En het signalement is op de Daily Mail gepubliceerd:

A photo-fit of the Dutch-speaking man seen with the girl

Wat quotes uit de Daily Mail:
The man was described as white, 5ft 10in tall, aged about 40, with dark hair, large eyes and protruding teeth and several days' growth of stubble. The woman was of Mediterranean appearance, aged around 25 with tanned skin and brown hair.

A Tongeren police spokesman said: 'The woman told us the little girl bore a striking resemblance to Madeleine McCann and was behaving nervously.

"She said she got up to call us as soon as she saw the girl, but when she returned to her table all three of them got into a car and left.

"The woman is a credible witness and we are taking the sighting very seriously."

Police released an Identikit picture of the couple and a description of the four-door Volvo they were driving. The Volvo was a recent model with a Belgian number plate beginning with the letters VUV, police said.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:53:00 #294
131278 moemoe
#teampanda
pi_52080736
Ik heb de politie ook getipt afgelopen mei, omdat ik dacht haar gezien te hebben. Ik dacht dat het onwaarschijnlijk was, maar heb het toch maar gemeld, al is er 0,1% dat ze het mocht zijn.

Nu ze toch een Nederlandse dader op het oog hebben, ben ik niet helemaal gek .
pi_52100400
En wéér wordt het huis van Murat onderzocht volgens een bericht op de BBC.

New search at McCann suspect home
quote:
Police in Portugal investigating the disappearance of Madeleine McCann have renewed their search of the home of 33-year-old Briton Robert Murat. Up to 10 officers returned to the home of the only official suspect in the case, in Praia da Luz, in the Algarve.
quote:
The BBC's Steve Kingstone, in Praia da Luz, says police - including two British detectives - arrived at the house at 0700 (0600GMT). He says the property is thick with vegetation and the officers are using rakes and hedge trimmers to clear the search area.
quote:
Mr Murat, who is with his lawyer, was not arrested. He was declared a suspect 10 days after Madeleine was last seen, on 3 May, but has strenuously denied any involvement in her disappearance.
quote:
Mr Murat's house is about 100m (330 ft) from where Madeleine's family was staying. He has been told the search will take up to four days. The search comes as police investigate a possible sighting of Madeleine in Belgium.
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:15:17 #296
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_52116964
Ik kwam via een ander forum hierop terecht..... ik geloof er geen zak van...
http://www.briansprediction.com/dd/5441.htm

en nu zijn ze via hyves geld aan het inzamelen om zijn dromen na te gaan trekken...
http://www.strongwood.nl/madeleine/

en hij weet ook waar natalee is
pi_52117603
Wat ik nou lees op hln.be:

Het vermiste Britse meisje Madeleine McCann zou volgens een krantenbericht om het leven zijn gebracht in haar kamer in het vakantiecomplex in Zuid-Portugal. Het vierjarig meisje verdween daar drie maanden geleden. Volgens de Portugese krant Correio da Manha hebben speurhonden van de politie sporen ontdekt die daar mogelijk op wijzen.

Nieuwe huiszoekingen
De honden van de Britse politie hebben in het vakantiecomplex in de badplaats Praia da Lux in de Algvarve reuksporen van een lijk opgemerkt. Dat wijst erop dat in het vakantiehuis, waarin het Britse meisje en haar ouders verbleven, een lijk heeft gelegen. Vervolgens hebben de speurders nog eens nauwgezet het strand onderzocht, voor het geval dat de moordenaar het lijk in zee zou hebben gegooid. Ook de nieuwe huiszoeking in de woning van de enige verdachte, de 33-jarige Brit Robert Murat, moet in dit kader gezien worden. (dpa/hln)

De BBC maakt er (nog) geen melding van.
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:47:48 #298
3542 Gia
User under construction
pi_52117674
Ik had in het begin van deze zaak al zo'n raar gevoel van 'zouden de ouders er achter kunnen zitten?' Stel dat Maddy een druk kind is, en dan die tweeling erbij. Daar kun je behoorlijk van doordraaien.

Maar goed, dat was destijds een onderhuids gevoel. Hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn.

Dat gedoe van die dromen? Tja, hopelijk heeft hij gelijk, dat zou betekenen dat ze nog gevonden wordt, en levend.
pi_52118029
ik heb dat zeker ook nog in mijn achterhoofd zitten, Gia, en dan meer door het overmatige circus eromheen, dat mi toch vooral door de ouders op touw is gezet of iig aangestuurd... ik zal wel teveel films kijken, docu's en boeken met de betreffende onderwerpen, maar het lijkt bijna of de ouders zichzelf zo willen overtuigen van hun onschuld of hun schuldgevoel willen wegwissen, om zo publiekelijk op te treden.

ja, schandalig, hè, dat ik zo denk, maar ergens is er wmb iets dubieus aan de manier waarop er aandacht gevraagd wordt, die tour, die persconferenties... tuurlijk geef je nooit op en beweeg je hemel en aarde om je kind terug te krijgen, maar er zijn legio ouders die dat ook doen zonder zo publiekelijk op te treden.... je zou denken dat al die media aandacht averechts werkt juist, je bent er dan bijna zeker van dat de evt ontvoerders van het kind zullen 'afwillen', iedereen kent haar gezicht nu immers.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52118148
Ik dacht het ook, maar ja, ik ben de lompe rellende Toeps volgens half OUD geloof ik, geen idee hoe ik aan die naam kom overigens... Ben gelukkig niet de enige die dat denkt. Misschien kijk ik te veel CSI, maar er is vast genoeg tijd om sporen uit te wissen, in de tijd dat je "even gaat kijken", en zo'n restaurantje lijkt op het eerste gezicht een mooi alibi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')