http://www.youtube.com/debatesquote:Op woensdag 28 november 2007 23:33 schreef jogy het volgende:
Is dat debat ook ergens live te volgen via internet trouwens?.
En het begint rond een uurtje of 2 oid? Trouens ik zie geen link naar en livefeedquote:Op woensdag 28 november 2007 23:41 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/debates
Duh, het is toch een CNN/Youtube debat.
livestream van CNN USAquote:Op woensdag 28 november 2007 23:49 schreef jogy het volgende:
[..]
En het begint rond een uurtje of 2 oid? Trouens ik zie geen link naar en livefeed.
McCain got pwned!quote:Op donderdag 29 november 2007 09:30 schreef pberends het volgende:
Die John McCain is echt slecht zeg.
Waar kan je die rally zien???????
Echt van die non-issues waar de ongeinformeerde massa hun keuze op mag bepalen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:28 schreef venomsnake het volgende:
Moest wel lachen om die ''discussie'' over de bijbel, man dat gaat toch nergens over.![]()
Wat heeft CNN toch een bagger vragen uitgekozen zeg. Geen vraag over Iran, geen vraag over Israel/Palestina, geen vraag over de gezondheidszorg, geen vraag over het onderwijs.
Echt schandalig!
Ben het met je eens dat hij schandalige vragen kreeg. Ook kreeg hij te weinig tijd om ze goed te beantwoorden terwijl de andere kandidaten gewoon extra tijd kregen om hun atwoord af te ronden.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Echt van die non-issues waar de ongeinformeerde massa hun keuze op mag bepalen.
Je zei dat Ron Paul ook niet in zijn beste doen was, maar kijk ook naar de vragen die hij kreeg.
Dat werd weer even pijnlijk duidelijk inderdaad. Walgelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
CNN is deel van het establishment en dat hebben ze laten weten.
Ron Paul moet inderdaad vaker met de kop op de spijker slaan. Hij wijkt een beetje uit naar rare nietszeggende details.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat hij schandalige vragen kreeg. Ook kreeg hij te weinig tijd om ze goed te beantwoorden terwijl de andere kandidaten gewoon extra tijd kregen om hun atwoord af te ronden.
Maar ik vind dat Ron Paul teveel op details ging hameren in dat debat over Irak met McCain, en dat is toch HET onderwerp waar Ron Paul enorm kan scoren denk ik. McCain haalde 911 erbij en zei oa dat de VS daar zit om het terrorisme te bestrijden en dan het goed gaat met de oorlog, er wordt gewonnen volgens McCain. Ipv te reageren zoals ie wel vaker doet in de trand van: Ik zal de waarheid hier eens neerzetten, iets wat elke patrioot moet doen.. We zijn niet naar Irak gegaan om terroristen te vangen, We zijn voorgelogen over massavernietigingswapens en bezetten nu illigaal een land in het midden oosten. We martelen daar mensen en zijn eigenlijk gewoon crimineel bezig. Op deze manier maak je geen vrede, op deze manier creeer je nog meer terroristen. DAT is de waarheid McCain. De enige goede daad is vertrekken uit Irak en het teruggeven aan de mensen van wie het land is, de Irakezen. Dat is wat een echte patrioot moet doen!oid.
Dat soort antwoorden knallen erin bij het Amerikaanse volk. Wat hij nu deed was een goed, maar vrij saai verhaal ophangen imo. Hij begon oa over delen van het land waar de bevolking weer de leiding nemen en noemde daarbij enkele namen van Iraakse leiders waar haast geen Amerikaan van heeft gehoord heb ik het idee. Ik ben het absoluut niet eens met McCain laat dat duidelijk zijn, maar hij deed het opzich wel goed, duidelijk harde taal, daar houden Amerikanen van. Dat had Ron Paul denk ik ook moeten doen, alleen zou Ron Paul dan echt een punt hebben. Lees de waarheid spreken.
[..]
Dat werd weer even pijnlijk duidelijk inderdaad. Walgelijk.![]()
Ik hoop het, want ik vind het moeilijk te verstaan... Get rid of the tax...quote:Op donderdag 29 november 2007 12:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
McCain got pwned!
Ze deden het trouwens allemaal bar slecht imo. (behalve RP dan die door sommigen -off record natuurlijk- het Alfa mannetje werd genoemd whehe)
Als je je echt niet kunt beheersen is hier een prive opname van iemand
Ron Paul After Youtube Debate Rally Nov 28th
de slechte kwaliteit doet wel afbreuk aan de sfeer. Ik weet dat het professioneel opgenomen is, betere versies komen eraan.
Eerste presidentiële zeppelin een feitquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:15 schreef NorthernStar het volgende:
Blimp update: De Blimp gaat 10 december in Elizabeth City, North Carolina gelanceerd worden. Vandaaruit is het de bedoeling dat hij de 16e in Boston aankomt.
Zo gaat die eruit zien.
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Eerste presidentiële zeppelin een feit
I hope your information is correct...
quote:Ron Paul Surges Ahead of Fred Thompson
November 29, 2007 5:32 pm EST
ARLINGTON, VIRGINIA – Republican presidential candidate and Texas congressman Ron Paul’s run for the 2008 Republican presidential nomination reached another milestone on Thursday as it surpassed former GOP frontrunner Fred Thompson’s third quarter fundraising total.
With over one month still remaining in the fourth quarter, Congressman Paul has currently raised $9,757,382. By comparison, Fred Thompson took in only $9,750,821 during the three-month period from July to September of this year.
“This milestone is the latest indication that Dr. Paul’s message of freedom, peace, and prosperity is resonating strongly with voters across the United States,” said Paul campaign spokesman Joe Seehusen. “New money means new support.”
The most recent polls also show Congressman Paul ahead of Fred Thompson in the critical early primary state of New Hampshire.
The Paul campaign has publicly set a $12 million fourth quarter fundraising goal, to be raised by December 31. Congressman Paul is also the first presidential candidate in history to make fundraising numbers publicly available in real-time.
Recently, Paul received widespread recognition for his record $4.2 million one-day fundraising haul on November 5. Over 37,000 citizens contributed in one single day.
quote:Ron Paul Surpasses Romney
November 30, 2007 2:16 pm EST
ARLINGTON, VIRGINIA – Republican presidential candidate and Texas congressman Ron Paul’s run for the 2008 Republican presidential nomination reached another milestone on Friday as it surpassed GOP opponent Mitt Romney’s third quarter fundraising total.
With over one month still remaining in the fourth quarter, Congressman Paul has currently raised $10,093,152. By comparison, Mitt Romney raised only $9,896,719 during the three-month period from July to September of this year.
“This milestone is the latest indication that Dr. Paul’s message of freedom, peace, and prosperity is resonating strongly with voters across the United States,” said Paul campaign spokesman Joe Seehusen. “New money means new support.”
The Paul campaign has publicly set a $12 million fourth quarter fundraising goal, to be raised by December 31. Congressman Paul is also the first presidential candidate in history to make fundraising numbers publicly available in real-time.
Recently, Paul received widespread recognition for his record $4.2 million one-day fundraising haul on November 5. Over 37,000 citizens contributed in one single day.
quote:Ron Paul Rises Above Giuliani
November 30, 2007 7:38 pm EST
ARLINGTON, VIRGINIA – Republican presidential candidate and Texas congressman Ron Paul’s run for the 2008 Republican presidential nomination reached another milestone on Friday as it surpassed GOP opponent Rudy Giuliani’s third quarter fundraising total.
With over one month still remaining in the fourth quarter, Congressman Paul has currently raised $10,259,765. By comparison, Rudy Giuliani raised only $10,258,019 during the three-month period from July to September of this year.
Congressman Paul also recently placed first in the New York Young Republicans poll, in Giuliani’s home state.
Het kwartaal heeft nog een maand. Ron Paul heeft nu al meer in twee maanden wat zij in drie maanden hadden.quote:
Ronpaul2008quote:Paul Wins Virginia Straw Poll
Ron Paul vanquished the competition in the annual Virginia GOP retreat straw poll by collecting 182 votes (38%). Despite having former senator George Allen and current Virginia Attorney General Bob McDonnall speaking on his behalf, Fred Thompson managed only 112 votes (23%). While Mike Huckabee, who was represented by his wife, finished a distant third with 51 votes (11%).
Several long-time Republican leaders including conservative icon Morton Blackwell complemented the Paul campaign on their strong organization and mobilization efforts, according to Ron Paul National Field Director Dennis Fusaro, who spoke on Dr. Paul's behalf at the event. Fusaro went on to say that, while this reflects the organizational strength of the Paul campaign around the country, it is essential that Virginia Ron Paul Republicans replicate this turn-out on a county-by-county basis at next year's mass meetings. Fusaro went on to congratulate the grassroots for, once again, coming out to support Dr. Paul in an unprecedented manner.
Virginia GOP Retreat Straw Poll Results:
Ron Paul 182 (38%)
Fred Thompson 112 (23%)
Mike Huckabee 51 (11%)
Rudy Guiliani 45 (9%)
Mitt Romney 43 (9%)
John McCain 23 (5%)
Duncan Hunter 19 (4%)
Tom Tancredo 4 (<1%)
Vooral de strawpolls die niet rigged zijnquote:Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef pberends het volgende:
Ron Paul doet het sowieso toppie in de straw polls.
quote:Op maandag 3 december 2007 18:37 schreef pberends het volgende:
Ron Paul doet het sowieso toppie in de straw polls.
Democratie: als een kandidaat die je niet wil lijkt te gaan winnen schrap je gewoon de verkiezingenquote:San Francisco GOP Group Cancels Straw Poll After Ron Paul Supporters Pour In
Scores of Ron Paul supporters showed up to the San Francisco Republican Alliance dinner, where they were treated to an hour and a half of speeches for Fred Thompson. When Ron Paul supporters asked to speak, they were told that time had run out and they held a raffle. After the raffle, the organizers announced that the rest of the program had been cancelled.
Je hebt Reuters met een week verslagenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Eerste presidentiële zeppelin een feit
I hope your information is correct...
Hij poogt juist een einde te maken aan de misleiding van de huidige overheid en zijn argumenten zijn verre van oppervlakkig (hij heeft naar mijn mening meer inzicht en kennis dan menig andere kandidaat op veel beleidsterreinen).quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb hier dit topic een beetje doorgelezen en wat youtube filmpjes bekeken, maar ik heb een vraag: Is Ron paul niet gewoon een populist: Belasting verlagen, terugtrekken uit internationale organisaties(VN en Wereldbank), minder macht voor de overheid (NWO onderbuikgevoelens) en ook dat hele revolution idee?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je hebt Reuters met een week verslagen
Presidential Candidate Ron Paul Has a Blimp
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb hier dit topic een beetje doorgelezen en wat youtube filmpjes bekeken, maar ik heb een vraag: Is Ron paul niet gewoon een populist: Belasting verlagen, terugtrekken uit internationale organisaties(VN en Wereldbank), minder macht voor de overheid (NWO onderbuikgevoelens) en ook dat hele revolution idee?
Tja... niks mis mee! Vanwaar die 'stempel'? Klonk zo negatief dat ik even moest opzoeken met wat je nou precies bedoelde?quote:Populisme is eerder een politieke stijl dan een ideologie. Het is een discours waar het volk centraal staat; een communicatiewijze die door eender welke ideologische stroming gebruikt kan worden om haar boodschap over te brengen. Ze gaat uit van de onderdrukking van de bevolking door een elite die de staat beheerst, en wil aldus naar een samenleving waar het volk de staat beheert en de staat zo geen instrument van onderdrukking meer kan zijn. Hierbij refereert ze constant aan de economische en sociale status van de "gewone man".
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Populisme
Populisme is het napraten van de populaire meningen om meer stemmen te trekken. Ron Paul geeft dezelfde boodschap al zijn hele politieke loopbaan dus is zijn boodschap populair geworden zonder dat hij de kiezer napraat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef Radioheader het volgende:
Praat Ron, Paul dan na?quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Radioheader het volgende:
Ik denk niet dat Ron Paul echt napraat, maar wat hij zegt zijn wel bekende (populistische) punten: denk maar aan bijvoorbeeld belastingverlaging en het inspelen op de gevoelens dat de overheid teveel van je weet. Ook bijvoorbeeld het terugtrekken uit allerlei internationale organisaties, is dat eigenlijk wel mogelijk....
Denk dat terugtrekken uit de VN moeilijk ligt.quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Radioheader het volgende:
Ik denk niet dat Ron Paul echt napraat, maar wat hij zegt zijn wel bekende (populistische) punten: denk maar aan bijvoorbeeld belastingverlaging en het inspelen op de gevoelens dat de overheid teveel van je weet. Ook bijvoorbeeld het terugtrekken uit allerlei internationale organisaties, is dat eigenlijk wel mogelijk....
Non-interventie. Dat is heel iets anders als isolationisme. Ron Paul is voor non-interventie, dwz je niet met de interne zaken van andere landen bemoeien. De Amerikaanse overheid verbiedt bv. handel met Cuba. Dat is krankzinnig vindt Ron Paul want de overheid heeft niks te maken met wie jij of ik (als we Amerikanen waren) handel willen doen. Gewoon geen interventie, niet positief in de vorm van geld of materiele steun en niet negatief in de vorm van sancties of andere agressie. Voor de rest is iedereen vrij om te reizen of handel te drijven.quote:Op zondag 9 december 2007 17:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk dat terugtrekken uit de VN moeilijk ligt.
Je kunt je ook afvragen of we er wel bij gebaat zijn als de VS zich terugtrekken uit de VN en op de isolationistische toer gaan.
(Waarbij ik weer niet wil zeggen dat het huidige buitenlandbeleid van de VS wel goed is, dat ligt zo'n beetje op het andere uiterste).
Ik ben benieuwd hoe zijn internetpopulariteit zich straks in het echt gaat manifesteren. Van alle kandidaten lijkt mij Ron Paul de beste keuze.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:54 schreef Manke het volgende:
Deze man is de real deal, hij heeft mi. veel inzicht en heeft het goed voor met het volk.
Ron Paul score is 2%quote:Op woensdag 12 december 2007 16:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe zijn internetpopulariteit zich straks in het echt gaat manifesteren. Van alle kandidaten lijkt mij Ron Paul de beste keuze.
Mwah, slecht praten en niet ogen vind ik nogal meevallen. Maar dat hij niet wint, dat weet ik ook wel. Daar maak ik me geen illusies over. Toch houd ik wel sympathie voor hem.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Ron Paul score is 2%
Huckerbee is 32%
Mitt Romney 20%
Dus dat was Ron Paul, hij is te oud ,oogt niet en praat slecht
Last chance in IOWA was last chance ever voor RON PAULquote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mwah, slecht praten en niet ogen vind ik nogal meevallen. Maar dat hij niet wint, dat weet ik ook wel. Daar maak ik me geen illusies over. Toch houd ik wel sympathie voor hem.
> http://thecaseforronpaul.com/default.aspxquote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
wij hebben balkenende, alleen hij is niet oud, hij praat ook wel goed, maar zegt weinigquote:Op woensdag 12 december 2007 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Ron Paul score is 2%
Huckerbee is 32%
Mitt Romney 20%
quote:Schultz sees an apocalypse now
Commentary: Veteran editor declares 'A financial tsunami is upon us'
By Peter Brimelow, MarketWatch
Last update: 12:01 a.m. EST Dec. 13, 2007
NEW YORK (MarketWatch) -- The Fed flops and Wall Street is worried. But one letter veteran has been here before, not that it makes him any cheerier.
Occasionally, I get reader emails claiming that The International Harry Schultz Letter's Harry Schultz is dead. He himself insists in an email to me that he is still alive. But he must be well over 80 now, although he's always been mysterious about his age. I notice that that he's now listed as "editor emeritus," although the letter is still written in his characteristically quirky first-person voice.
Alive or not, Schultz must feel like he's been resurrected. Systemic financial fears, dollar doubts, gold gains, seeping stagflation - a word Schultz claims he coined - all eerily replicate the 1970s, which he began as a derided crank and ended victorious over the financial establishment. (After which, significantly, he was notably quick to say the storm had passed).
Shultz's latest letter, just in, is absolutely apocalyptical: "A financial tsunami is upon us," he says, caused by lax credit and complications introduced by Wall Street's derivatives craze.
Among other interesting ideas raised by Schultz in his intense, somewhat terrifying introduction: recession, possibly depression; bank failures; exchange controls; housing prices down by 50%; credit card company failures; money market fund dangers; tripling of U.S. jobless numbers; federal bail-outs for Fannie Mae (FNM:FNM) and and Freddie Mac.
His advice, translated out of his shorthand style: "If you have not already done so, take immediate measures to safeguard your assets against the global derivative crisis ... Most urgent is close out time deposits, buy non-U.S. government bonds."
In other words, Schultz is saying the U.S. banking system is threatened. How's that for a Christmas greeting?
Schultz says "the second biggest danger is owning U.S. dollars in any form, (it) has crashed and going much lower ... use dollar rallies to exit dollars or sell short ... This is not a time to seek profits, but to protect what U have ... Portfolio diversification is essential in troubled times."
Schultz's favored currencies: "In order of preference: Swiss Franc, Australian dollar, Euro, Canadian dollar."
Schultz is a trader and his specific market advice is nuanced. He writes: "Direction of global stock markets uncertain. Balance stock holdings between long and shorts to counterbalance draw-down risks, and/or hedge exposure via puts, futures, or bear funds ... Exposure to gold shares and bullion should be a minimum of 35-45% of your total portfolio, with at least 10% in physical gold bullion and coins, and/or very rare coins ... "
On gold, he writes: "The public is still not in the gold market. They will be in 2008 as the derivatives and credit crises bring down more financial institutions (amid recession) and eyes will be opened, via pain. While Rome burns, gold will smash through its old unadjusted-for-inflation $850 high on the way to $1,600, & who knows how far beyond ..."
Schultz is still buying a few stocks. His top pick for December: Terra Nitrogen Co. LP, (TNH:TNH, , ) . But he recommends buying when and if the stock closes above $130 on two consecutive days.
Amid the apocalyptic advice, Schultz finds time to dispense some other helpful hints. Avoid fluoride. Cell phones may cause cancer. Sauerkraut makes for a healthier prostate. Use faxes for all financial transactions. Give money to Republican presidential candidate Ron Paul on his Dec. 16 Boston Tea Party anniversary fundathon.
In case you're wondering, Schultz is up 21.42% over the past 12 months according to the Hulbert Financial Digest, vs. 7.51% for the dividend-reinvested Dow Jones Wilshire 5000. Over the past five years, Schultz is up a remarkable 34.38% annualized vs. 12.85% annualized for the DJW.
Not so easy to dismiss.
Ja die is nog kaal.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:08 schreef pberends het volgende:
Netjes op tjid voor morgen.
Ik ben meer benieuwd naar de andere kant van de blimp...
Money bombs away!!quote:Op zondag 16 december 2007 13:09 schreef Equinix het volgende:
Netjes 1,1 miljoen erbij in een paar uurtjes
staat nu op 12,655,781 USD
quote:Op zondag 16 december 2007 09:15 schreef MDF het volgende:
Daniel Estulin: Elitists Consider Assassinating Ron Paul
http://www.prisonplanet.c(...)sassinating_paul.htm
Zouden ze het weer durven flikken?
Wat zullen de Amerikanen doen als hij geliquideerd wordt?
Technisch: met een kogel, gif, ongeluk?
Een week lang niks omdat iedereen wacht op de 16de en dan opeens een hoop geld, niet echt bijzonder.quote:Op zondag 16 december 2007 13:26 schreef NorthernStar het volgende:
http://www.integralinternet.com/rpgraph/
Paul raises $6 million in 24-hour effortquote:Candidate Has Most Successful Fundraising Day in American Political History
In a 24-hour period on December 16, the campaign raised $6.026 million dollars, surpassing the one-day record of $5.7 million held by John Kerry.
During the day, over 58,000 people contributed to Dr. Paul's campaign, including 24,940
first-time donors. Over 118,000 Americans have donated to the campaign in the fourth quarter.
The $6 million one-day total means the campaign has raised over $18 million this quarter, far exceeding its goal of $12 million.
"We have the right message: freedom, peace and prosperity," said Ron Paul 2008 campaign chairman Kent Snyder. "We also have the right candidate: Dr. Ron Paul."
Congressman Paul will be campaigning in Iowa today hold including a press conference at 12:45 pm at the Des Moines Marriott in the Des Moines Room.
pBerendsquote:Op zondag 16 december 2007 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
'Regering wil presidentskandidaat vermoorden'
Ja hoe groter zijn kansen worden deste groter het risico.quote:Op maandag 17 december 2007 07:44 schreef MDF het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat Ron Paul opeens spontaan een hartaanval krijgt.
Of dat ze, net als met Larry McDonald, een afgeladen Boeing uit de lucht schieten..... een tragisch ongeluk
Geweldig!quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef pberends het volgende:
Presidentskandidaat haalt recordbedrag op
Spread the word!quote:Op maandag 17 december 2007 17:42 schreef pberends het volgende:
Presidentskandidaat haalt recordbedrag op
Vanwege de vage complottheorieën over een tegenwerkende media en aanslagen op Ron Paul door de regering enzo. Wel jammer dat pberends van de FP ook een BNW probeert te maken, hoewel dat nog altijd een verbetering is ten opzichte van de huidige dominantie van Wilders-adepten en Britney-nieuws.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef Vagere_Hein het volgende:
tvp en tevens: wat de hell doet dit topic in dit forum?
En het feit dat practisch alles wat hier besproken wordt qua banken, corporaties, megaregeringen en weet ik het allemaal ook op zijn agenda staat.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Vanwege de vage complottheorieën over een tegenwerkende media en aanslagen op Ron Paul door de regering enzo. Wel jammer dat pberends van de FP ook een BNW probeert te maken, hoewel dat nog altijd een verbetering is ten opzichte van de huidige dominantie van Wilders-adepten en Britney-nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |