1. De economie van de VS is belangrijk. Als daar iets mee gebeurd, dan zijn we de pineut als Nederland.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:15 schreef Vagere_Hein het volgende:
tvp en tevens: wat de hell doet dit topic in dit forum?
Het is zo jammer dat mensen zich het bos in laten sturen met zulke noties. Ja, zo wordt het afgedaan door TPTB maar dat belet jou persoonlijk toch niet om jezelf te informeren?quote:
Heb je uberhaupt gelezen wat er in die ticker staat en ken je de achtergrond van de kwoot "Paul is dead"?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:33 schreef COLAIUTA het volgende:
[ afbeelding ]
At approximately 2:15, the ticker is running a Huckabee quote that says, “Actually I will confess this, if you play this spot backwards it says ‘Paul is dead, Paul is dead, Paul is dead.”
http://www.youtube.com/watch?v=fZXWW4C2kpE
http://ladyliberty.wordpr(...)nd-that-news-banner/
Wat zijn ze aan het sublimeren?
Oeh, tegengeluid, goede dingenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:48 schreef Terecht het volgende:
Just How Out Of It Is Ron Paul?
The "Only Man Who Can Save America" as I believe it is termed, is on Glenn Beck's show being asked about his nutjob followers. Glenn Beck of course is right at the top of the troofer hit list for his previous program with Michael Shermer and James Meigs. The troofers are not going to be happy with this clip though, although not so much for Beck, as for Ron Paul, as he unequivocally states that he does not believe in the tenents of the 9/11 conspiracy theories such as no plane hitting the Pentagon or remote control planes. I can't really endorse his response though, because bizarrely, he claims that he was not even aware of being supported by wacko conspiracy theorists. When asked about the Pentagon being hit by a missile or remote controlled planes, he claimed that he had "never even heard of these challenges before".
WHAT? Hello, how many times have you been on Alex Jones' radio program? Have you even paid attention to who Alex Jones is? Not to mention that these are hardly the only fringe elements that he hangs out with. As I pointed out previously he has been the main speaker at event like those run by the Freedom Law School, which is on the watchlist for extremist organizations by the ADL, and is frequented by all sorts of fringe types such as tax resisters, anti-Semites, and conspiracy theorists.
So the man is either lying, or he is completely clueless about a social movement that is fairly widely known in the country as a whole, and that is rampant among his followers. Do you want this man running the country?
En de CFR?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt gelezen wat er in die ticker staat en ken je de achtergrond van de kwoot "Paul is dead"?
Mijn god zeg, ik verbaas me inderdaad niet meer dat dit topic hier staat.
Ron Paul - New World Orderquote:For more than a century, ideological extremists at either end of the political spectrum have seized upon well-publicized incidents [...] to attack the Rockefeller family for the inordinate influence they claim we wield over American political and economic institutions. Some even believe we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as "internationalists" and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure - one world, if you will. If that's the charge, I stand guilty, and I am proud of it.
quote:Kan men Ron Paul aanrekenen dat hij steun geniet onder de mafkezen van de "9/11 Truth Movement" en neo-nazi's?
http://www.luxetlibertas.com/artikel15112007a.html
Ik zou Jones niet met Wilders willen vergelijken, volgens mij vind jan modaal (mainstream media) Jones toch wel wat extremer in zijn standpunten dan Wilders. Het verschil tussen jou en Paul is dat Paul een politicus is, en het feit dat hij zich affilieert met figuren als Jones en de radio show van Jones zelfs gebruikt om zijn standpunten te verkondigen, doet vermoeden dat Paul Jones een integer platform vindt.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh, tegengeluid, goede dingen.
Anyway, iemand hoeft niet meteen te geloven in de meest extreme dingen als hij bij Alex Jones op de radio komt lijkt me. Als ik een interview heb met Geert Wilders ben ik niet meteen een Geert Wilders adept. Dus hij kan heus wel geloven dat er een achtergrond aan uitbuiting van een situatie is ( Irak, Afghanistan en de thuissituatie ) zonder te geloven of zelfs geinteresseerd te zijn in eventuele details. Daarbij komt nog dat ook hij een zo groot mogelijke doelgroep aan zich wilt binden en dat doe je niet door te beweren dat een raket in de Pentagon gevlogen is of te beweren dat de VS regering zelf de vliegtuigen de WTC in heeft gevlogen. Als je trouwens een kans wilt maken in de VS dan moet je wel weten welke gevechten je verder brengen en welke je alleen maar isoleren. Dus Ron Paul doet er goed aan om zijn vingers niet te branden aan de wildste verhalen in samenzweringsland.
Ik denk eerder dat Jones zich affilieert met Paul dan vice versa.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik zou Jones niet met Wilders willen vergelijken, volgens mij vind jan modaal (mainstream media) Jones toch wel wat extremer in zijn standpunten dan Wilders. Het verschil tussen jou en Paul is dat Paul een politicus is, en het feit dat hij zich affilieert met figuren als Jones en de radio show van Jones zelfs gebruikt om zijn standpunten te verkondigen, doet vermoeden dat Paul Jones een integer platform vindt.
Tja, dan haal je het toch zelf wel een beetje op de hals als men met een scheef oog naar Ron Paul kijkt.
Tevens geloof ik er geen zak van dat hij niet wist van zulke complottheorieen en dat Jones die complottheorieen propageert. Hij liegt dat ie barst, en dat kun je ook wel zien op die clip. Hij staart als een hert in de koplampen van een naderende auto.
Ron Paul komt uit Texas en is tegen de globalisering van de NWO, Alex Jones komt uit Texas en is tegen de globalisering van de NWO. Heel vreemd inderdaad dat als de ene een radioprogramma heeft hij net die politicus, die soortgelijke standpunten heeft en uit zijn eigen staat is, een platform wil bieden.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jones zich affilieert met Paul dan vice versa.
Van iemand die de mening heeft, 9-11 was geen inside job kan ik me enigszins voorstellen dat hij zich niet in complotthorien verdiept, maar over leugeaars gsproken... Misschien doe hij wel gewoon wat Bush hem bevolen heeft ? let us never....
Denk dat Ron Paul ook beter niet op FOX meer kan verschijnen, maar ja, je moet wat.
http://www.infowars.com/a(...)_paul_alex_jones.htm
quote:How can an organization claim to be a "news organization" when they clearly twist the story?
Ron Paul said the US foreign policy contributes to the hatred which leads to Terrorism... but somehow he is equated to Rosi O'donnel?
Misrepresentation of the facts in the news like this should be illegal.
Fox clearly wants Ron Paul and his message out of the race! Why does Fox do this? What is their agenda? Regardless of the reason, this is not news it's gossip.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Jones zich affilieert met Paul dan vice versa.
Dat zijn gewoon mijn vermoedensquote:Van iemand die de mening heeft, 9-11 was geen inside job kan ik me enigszins voorstellen dat hij zich niet in complotthorien verdiept, maar over leugeaars gsproken... Misschien doe hij wel gewoon wat Bush hem bevolen heeft ? let us never....
Typisch FOX dat uit de context rukken van beelden, al is dit bericht van mei 2007.quote:Denk dat Ron Paul ook beter niet op FOX meer kan verschijnen, maar ja, je moet wat.
http://www.infowars.com/a(...)_paul_alex_jones.htm
Dat heb ik hem wel 'n aantal keren zien zeggen, maar zo hoorde ik ene Wouter Bos ook wel 's wat zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:52 schreef NorthernStar het volgende:
Wat wel zeker is mocht Ron Paul president worden is dat er een nieuw onderzoek komt.
Zou hij echt gezegd hebben, I want you to be scared ?quote:Ron Paul wants you to be scared. There's a conspiracy in the land—what he calls a "conspiracy of ideas"—to give up America's sovereignty.
http://www.newsweek.com/id/73372
Ik kan serieus geen inschatting maken in hoeverre hij wel of niet in een inside job gelooft. Ik vermoed dat hij in de richting zit van LIHOP (Let It Happen On Purpose) maar dat weet ik verder ook niet. Wat wel als een paal boven water staat is dat het politieke zelfmoord zou zijn, mocht hij dat geloven, het luidop te zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat heb ik hem wel 'n aantal keren zien zeggen, maar zo hoorde ik ene Wouter Bos ook wel 's wat zeggen.
Toch vind ik het merkwaardig dat hij beweert dat hij nog nooit van de remote control/ no plane pentagon theorieen heeft gehoord, zeker omdat ik hem toch vaker op bijeenkomsten/shows heb gezien waar deze theorieen werden besproken.
Ik denk dat ik het vermogen ontbeer om me in te leven in de gedachtengangen van 'n presidentskandidaat, alhoewel ik me wel voor kan stellen waarom hij erover zou liegen.
Het goede is dat er best veel Ron Paul aanhangers zijn die nu pas zien hoe de media te werk gaat. Mensen die er voorheen nooit bij stilstonden zien nu ineens de manipulatie en "mind control" die er over hun heen wordt gestrooid.quote:Newsweek noemt hem al 'n CT aanhanger , daar hebben ze 9-11 niet eens bij nodig.
[..]
Zou hij echt gezegd hebben, I want you to be scared ?
Clear Media Conspiracy Against Ron Paul
http://www.rense.com/general76/paul.htm
Ik lees regelmatig kranten, maar zie zijn naam zelden, eigenlijk nooit. Clinton en Oprah daarentegen.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:47 schreef Refragmental het volgende:
Eergisteren stond ook een stuk in de Limburger over de presidentsverkiezingen van volgend jaar.
Alle kandidaten werden voorgesteld,zowel Democratisch als Republikeins... 2 keer raden wie er ontbrak![]()
Huckabee werd er overigens neergezet als DE verrassing van deze verkiezingen.
Vieze KUTMEDIA!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:47 schreef Refragmental het volgende:
Eergisteren stond ook een stuk in de Limburger over de presidentsverkiezingen van volgend jaar.
Alle kandidaten werden voorgesteld,zowel Democratisch als Republikeins... 2 keer raden wie er ontbrak![]()
Huckabee werd er overigens neergezet als DE verrassing van deze verkiezingen.
Wat kortzichtig van de schrijver van dat stuk.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:48 schreef Terecht het volgende:
Just How Out Of It Is Ron Paul?
So the man is either lying, or he is completely clueless about a social movement that is fairly widely known in the country as a whole, and that is rampant among his followers. Do you want this man running the country?
???quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:40 schreef CeeJee het volgende:
Als de innige relaties tussen RP en diverse neo-nazi's zoals Stormfront wat bekender worden zal er geen gebrek meer zijn aan MSM aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |