Ja ik geef je toch gelijk, is het óók weer niet goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:58 schreef Ticker het volgende:
Simpel.. figuur.
Maw, je denkt net zoals velen dat het een hoax is....quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:23 schreef Ticker het volgende:
Mijn gevoel zegt alleen dat er iets niet klopt, en dan ga ik mee met iedereen die al heeft gepost dat er bijvoorbeeld geen video's van zijn. En dat de foto's er gesoept uitzien.
Laatste reactie dan op je gedrag. In TRU worden mensen in hun waarde gelaten. Deze nuance gaat blijkbaar aan je voorbij. Jammer, want ik had het van een volwassen persoon wel verwacht. Mensen belachelijk maken doe je maar in ONZ.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:29 schreef jpg97 het volgende:
Ik wist niet dat iedereen in TRU ZO serieus omging met alles.. ze hadden me er voor gewaarschuwd maar toch
Okay okay, ik zal vanaf nu heilig geloven in lizzardpeople, New World Order, de Illuminati, de vrijmetselaars en hun complot, en in het vreemd object met onbekende taal.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:15 schreef freud het volgende:
Laatste reactie dan op je gedrag. In TRU worden mensen in hun waarde gelaten. Deze nuance gaat blijkbaar aan je voorbij. Jammer, want ik had het van een volwassen persoon wel verwacht. Mensen belachelijk maken doe je maar in ONZ.
Het gaat mij helemaal niet om het belachelijk maken van mensen. Ik laat de mensen,en hun ideëen gerust in hun waarde. Maar het is toch van de zotte dat je, als je denkt dat het dus geen bestaand object is, je dat niet mag uitten en meteen wordt doorverwezen naar ONZ, omdat jullie daar zelf niet durven te komen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:15 schreef freud het volgende:
[..]
Laatste reactie dan op je gedrag. In TRU worden mensen in hun waarde gelaten. Deze nuance gaat blijkbaar aan je voorbij. Jammer, want ik had het van een volwassen persoon wel verwacht. Mensen belachelijk maken doe je maar in ONZ.
quote:Laatste reactie dan op je gedrag. In TRU worden mensen in hun waarde gelaten. Deze nuance gaat blijkbaar aan je voorbij. Jammer, want ik had het van een volwassen persoon wel verwacht. Mensen belachelijk maken doe je maar in ONZ.
Behalve dat ik in een topic hierover op een bekend amerikaans 'tru' forum (waar ik eerder al een link naar postte) las dat je exif-info gewoon kan editen met een programma. Geen photoshop in de exif zegt dus ook al niets meer over de echtheid. Dat het er wel in staat maakt het idd wel verdachter, maar zegt ook niets(meer)quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:50 schreef freud het volgende:Nadeel is dat in de exif data van de plaatjes alleen te zien is dat men met adobe elements 2 bezig is geweest. Als men wat dapperder zou zijn, ga je niet bewerken. Gewoon 'as is' ergens posten is een stuk minder verdacht.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:50 schreef jpg97 het volgende:
Het gaat mij helemaal niet om het belachelijk maken van mensen. Ik laat de mensen,en hun ideëen gerust in hun waarde.
Jij maakt het nog beter ! Nu hebben we foto's van iets dat zelfs niet bestaat !quote:Maar het is toch van de zotte dat je, als je denkt dat het dus geen bestaand object is, je dat niet mag uitten
Man, jij kraamt zoveel onzin uit dat je echt thuishoort in ONZquote:en meteen wordt doorverwezen naar ONZ, omdat jullie daar zelf niet durven te komen.
Ik heb een tijd geleden ook veel met photoshop gewerkt en was inderdaad bekend met het effect wat je rond objecten krijgt als je deze comprimeerd naar JPG.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:50 schreef freud het volgende:
Ik heb in PS even de foto's bekeken. Naar z/w omgezet, inverten en met contrast spelen. Zo maak je dingen snel wat duidelijker.
Tegen echtheid:Nadeel is dat in de exif data van de plaatjes alleen te zien is dat men met adobe elements 2 bezig is geweest. Als men wat dapperder zou zijn, ga je niet bewerken. Gewoon 'as is' ergens posten is een stuk minder verdacht. Rond de wanden van de ufo zie je een vergelijkbare 'fringing' door jpg compressie. De fringing is ongeveer hetzelfde bij de bomen als het object. Als je een plaatje ergens inplakt, en goed bewerkt (zie 4 en 5) dan is het met opnieuw compressen goed na te maken...
Voor:
...
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
Hier lijkt 1 van de stroomkabels dwars door het object te lopenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:57 schreef Ticker het volgende:
Misschien is dit wat:
Let op de volgende 2 plaatjes:
Aliens, transformers viral, geavanceerde speelgoedhelicopter. Volgens mij zijn de meest uiteenlopende verklaringen al wel voorbij gekomen....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:04 schreef Bastard het volgende:
maar wat als het iets echt is, wat zou het zijn
Is het überhaupt een mysterie dan? In mijn ogen niet. Het is gewoon te makkelijk om dit te hoaxen en de waarnemer doet eigenlijk bar weinig om te bewijzen dat het geen hoax is.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:58 schreef Ticker het volgende:
Is het mystery dan nu gekraakt? In mijn ogen niet.
Zelfs als iemand nu na uren lang photshoppen met soortgelijke fotos komt is er nog altijd de twijfel. Want stel dat er over de wereld weer foto's opduiken ergens in een ander land.
Nouja eigenlijk is het op dit moment inderdaad geen mystery. De foto's en het verhaal is niet spannend genoeg om wekenlang van in de ban te blijven, en de mogelijkheid dat het fake is, is groot.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het überhaupt een mysterie dan? In mijn ogen niet. Het is gewoon te makkelijk om dit te hoaxen en de waarnemer doet eigenlijk bar weinig om te bewijzen dat het geen hoax is.
Ik sluit niks uit, maar zoals ik al eerder zei: ik weet wel waar ik mijn geld op zet....
Hier zeg je eigenlijk niks mee..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:41 schreef awesomedude het volgende:
Nou het is dus vrij simpel (na) te maken,![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
http://lucianarchy.proboards21.com/index.cgi?board=ufosandextraterrestrial&action=display&thread=1178524844&page=32#1180022830
er is zelfs al een CGI filmpje van gemaakt en bij You tube te zien,
http://www.unknowncountry.com/news/?id=6235
Het wachten is op de volgende HOAX.
Nou, ik moet zeggen dat de 1e foto in de post boven deze quote er minstens net zoealistisch uitziet als al die anderenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:58 schreef Ticker het volgende:
Telkens plaatsen mensen foto's die hetzelfde object bevatten maar lang niet zo realistisch zijn als het orgineel.
En wat zegt dat dan? Het is heel makkelijk (zoals in die engelse link die ik een eind terug postte ook werd besproken) voor een hoaxer om te denken "oh ze geloven het niet omdat ik de enige ben die het post/het nergens anders opduikt" en dan even een account aan te maken onder een andere naam, met zogenaamd een andere locatie en dan even een paar plaatjes te shoppen met een andere achtergrond.quote:Is het mystery dan nu gekraakt? In mijn ogen niet.
Zelfs als iemand nu na uren lang photshoppen met soortgelijke fotos komt is er nog altijd de twijfel. Want stel dat er over de wereld weer foto's opduiken ergens in een ander land.
Als ineens 200 (verifieerbaar echte -dus niet 200 accounts op een site) mensen in dezelfde omgeving claimen het gezien te hebben en allemaal met fotos en filmpjes komen van zo een object uit verschillende hoeken enzo, en het ook op het nieuws(want dat gebeurt dan) komt, zou het een stuk overtuigender zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:50 schreef Orealo het volgende:
Hier zeg je eigenlijk niks mee..
Komt er een UFO, en daar zijn foto's van, is het alsnog na te maken..
Ik denk dat dit topic een eindeloze discussie is totdat iemand iets met z'n eigen ogen ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |