Ok sorryquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:26 schreef AIRmichael het volgende:
Hou aub op met het kapen van dit topic en blijf ontopic, dat leest wat gemakkelijker voor me
Mwoah, een open mind hebben en mensen in hun waarde laten is ook niet heel erg schadelijk hoor. Persoonlijk vind ik het nogal archaïsch en naïef van je om te denken dan de aarde uniek is en we de enige levende wezens zijn in het universum. Die denkwijze is door Copernicus al het raam uit gegooid. Misschien tijd dat je een serieus naar je eigen referentiekader kijkt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:10 schreef jpg97 het volgende:
Laat die thicker nou lekker geloven dat het iets buitenaards is, en gewoon alle feiten afdoen als "mogelijk niet waar"puur om voor zichzelf te geloven dat het echt wel een buitenaards ruimteschip is.
Zodra de hoax bekend wordt gemaakt, snijdt hij zichzelf wel in de polsen vingers....
Ik sluit ook echt niet uit dat er wellicht elders leven bestaat. Maar dan zijn er 2 opties:quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:43 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, een open mind hebben en mensen in hun waarde laten is ook niet heel erg schadelijk hoor. Persoonlijk vind ik het nogal archaïsch en naïef van je om te denken dan de aarde uniek is en we de enige levende wezens zijn in het universum. Die denkwijze is door Copernicus al het raam uit gegooid. Misschien tijd dat je een serieus naar je eigen referentiekader kijkt?
Ik fotografeer zelf, en de resolutie van het object is echt te hoog voor een mobieltje. Zo'n mobieltje heeft een debiel kleine lens, en dan krijg je een object zo ver weg er echt niet scherp genoeg op om fijne tekens te lezen. Dat red je tot een meter of 2 a 3 denk ik.
Alleen de eerste foto was met een telefoon genomen. Daarom dat die zo slecht is. De rest natuurlijk met een digitale camera. "My wife took a picture with her cell phone camera (first photo below). A few days later a friend (and neighbor) lent me his camera "quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:43 schreef freud het volgende:
Ik fotografeer zelf, en de resolutie van het object is echt te hoog voor een mobieltje. Zo'n mobieltje heeft een debiel kleine lens, en dan krijg je een object zo ver weg er echt niet scherp genoeg op om fijne tekens te lezen. Dat red je tot een meter of 2 a 3 denk ik.
Geloof je werkelijk dat het zo zit? Een of, of, situatie met hoe dan ook de uitkomst; er is niks hier.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik sluit ook echt niet uit dat er wellicht elders leven bestaat. Maar dan zijn er 2 opties:
A) ze zijn slimmer dan wij, in dat geval zouden ze hier nooit komen.
B) ze zijn dommer dan wij, dan kúnnen ze hier niet komen.
Tenzij ze ons gecreeerd hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef jpg97 het volgende:
Doe nou niet, z'n hoofd is nog aan het tollen van het idee dat er, wie weet, ergens wat is.quote:
Antropomorf denken is best grappig, maar ik zou ermee uitkijken. Zeker als je quotes gebruikt van de tv. TV is namelijk vaak verzonnenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:56 schreef jpg97 het volgende:
Ik sluit ook echt niet uit dat er wellicht elders leven bestaat. Maar dan zijn er 2 opties:
B) ze zijn dommer dan wij, dan kúnnen ze hier niet komen.
Moet je eens op niburu gaan kijken. Die mensen daar zijn echt ziek en rijp voor het gesticht. De een gelooft heilig in de power rangers, de ander wordt alsmaar ontvoerd door alliens, weer een ander heeft heilige krachten en ga zo maar door.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:29 schreef jpg97 het volgende:
Ik wist niet dat iedereen in TRU ZO serieus omging met alles.. ze hadden me er voor gewaarschuwd maar toch
Okay okay, ik zal vanaf nu heilig geloven in lizzardpeople, New World Order, de Illuminati, de vrijmetselaars en hun complot, en in het vreemd object met onbekende taal.
Een paar jaar geleden zat er ook een nieuwsposter op de FP ( M4stermind ofzoiets ) die draaide ook helemaal door met dit soort berichtenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:53 schreef denka het volgende:
[..]
Moet je eens op niburu gaan kijken. Die mensen daar zijn echt ziek en rijp voor het gesticht. De een gelooft heilig in de power rangers, de ander wordt alsmaar ontvoerd door alliens, weer een ander heeft heilige krachten en ga zo maar door.![]()
Als je down bent en je slecht voelt moet je daar eens een kijkje nemen, dan kom je niet meer bij van het lachen.![]()
Gelukkig hebben ze hun clubje gevonden daar en maken ze elkaar harstikke gek. Zoiets noem ik echt ziekelijk en er zit zeker iets fout in hun brains. Het zijn van die potentiele tbs kandidaten. Van die mensen die opeens bij je in de klas staan en lukraak gaan schieten..
Gekken zijn het
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef UncleScorp het volgende:
ow 't is kinderTRU'ers-die-alles-te-serieus-nemen-omdat-ze-geen-humor-hebben-uurtje ...
quote:
Waar baseer je dat op? Heb je dit object in een film terug gezien? Herken je ergens iets erin? Komen deze foto's van een film site? Serieus.... hoe kom je nou op zoiets, ik kan namelijk nergens maar dan ook nergens een kleine indicatie vinden van hoe jij nou bij zo'n idee komt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:30 schreef jpg97 het volgende:
[..]klik zelf
OT:
Ik geloof () toch niet dat het een echt bestaand vliegend object is. De theorie van een reclamestunt lijkt mij waarschijnlijker.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
lieg niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:34 schreef Ticker het volgende:
ik kan namelijk nergens maar dan ook nergens een kleine indicatie vinden van hoe jij nou bij zo'n idee komt.
LoL.quote:
vooral niet op in gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
LoL.
Verander jij eens in een autobot.
Zie jezelf nu alweer flippen gastquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Heb je dit object in een film terug gezien? Herken je ergens iets erin? Komen deze foto's van een film site? Serieus.... hoe kom je nou op zoiets, ik kan namelijk nergens maar dan ook nergens een kleine indicatie vinden van hoe jij nou bij zo'n idee komt.
quote:
Ik heb namelijk nog nooit zo'n object gezien hier op aarde. Punt1. Er zitten teksten op die onbekend zijn. Punt 2. Er wordt gebruik gemaakt van technologie die niet maintream is. Punt 3.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:05 schreef jpg97 het volgende:
Waar baseer je dat op? Heb je ooit eens andere buitenaardse schepen gezien dan? Herken je er iets in? Komen deze foto's van een betrouwbare bron? Serieus, hoe kom je aan je theorie dan, ik kan namelijk nergens maar dan ook nergens vinden hoe jij aan jouw theorie komt?
Ja, nee dan moet het wel iets buitenaards zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:23 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik heb namelijk nog nooit zo'n object gezien hier op aarde. Punt1. Er zitten teksten op die onbekend zijn. Punt 2. Er wordt gebruik gemaakt van technologie die niet maintream is. Punt 3.
Dat zouden de 3 redenen zijn om aan te nemen dat het buitenaards is.
Mijn gevoel zegt alleen dat er iets niet klopt, en dan ga ik mee met iedereen die al heeft gepost dat er bijvoorbeeld geen video's van zijn. En dat de foto's er gesoept uitzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |